29 Απριλίου 2018

Απίστευτες καταγγελίες για δασκάλα Δημοτικού. Νεοταξίτικη πλύση εγκεφάλου στα παιδιά!!!!!

«Είναι επικίνδυνη για τα παιδιά μας» φωνάζουν έντρομοι οι γονείς εναντίον της καθηγήτριας.

Όπως καταγγέλλουν η «δασκάλα» προτρέπει μαθητές του ιδίου φύλου να φιλιούνται στο στόμα μέσα στην τάξη, τους διδάσκει… γιόγκα, κατήργησε μόνη της το μάθημα των Θρησκευτικών λέγοντας ότι ακολουθεί εντολή του Υπουργείου Παιδείας, εφευρίσκει δικά της μαθήματα, ενώ μέσα στην τάξη προβάλει βίντεο με ζευγάρια ομοφυλοφίλων.«Μέχρι σήμερα φοβόμασταν να μιλήσουμε μήπως η δασκάλα αυτή στοχοποιήσει τα παιδιά μας.

«Μιλάμε σε εσάς τους δημοσιογράφους διότι στις επιστολές που κάναμε προς την διεύθυνση του σχολείου, την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και το Υπουργείο έμειναν αναπάντητες», εξηγεί μητέρα μαθητή της συγκεκριμένης τάξης με τον παρακάτω διάλογο να αποκαλύπτει πράγματα που προκαλούν ανατριχίλα..

- Πότε αρχίσατε να ανησυχείτε για την συμπεριφορά της δασκάλας;
- Από τον Δεκέμβρη που ανέλαβε την τάξη η συγκεκριμένη δασκάλα. Όταν τα παιδιά μας μάς έλεγαν ότι δεν τους έκανε μάθημα, αλλά τους έκανε γιόγκα..

- Γιόγκα;.. 
- Γιόγκα! Πλέξιμο! Και αναρωτιόμασταν όλοι αν είναι δασκάλα. Αν το ψάξει και λίγο κάποιος μπορεί και να αποκαλυφθεί ότι δεν είναι καν δασκάλα. Πέρα από αυτό, έκανε με το λυσάριο μάθημα στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά! Στη Φυσική, όταν αποτύγχανε στα πειράματα, αντί να τα επαναλάβει έλεγε στα παιδιά να γράψουν το λανθασμένο συμπέρασμα! Μοιάζει η στάση αυτή με στάση δασκάλας;

Επίσης, από μαρτυρίες των παιδιών, αλλά όλων των παιδιών, προσέβαλλε τα παιδιά μέσα την τάξη, τα παιδιά δεν τολμούσανε και δεν τολμάνε ακόμα να της πουν κάτι ή να την ρωτήσουν κάποια απορία γιατί τους λέει: «ζητήστε συγνώμη από τους συμμαθητές σας που δεν καταλαβαίνετε!». Και τα έκανε να νιώθουν πάρα πολύ άσχημα.

Το αποκορύφωμα ήταν ένα βίντεο το οποίο προέβαλλε μέσα στην τάξη και έγραψε στον πίνακα: "Η αγάπη δεν έχει ταμπέλες, βρείτε το άλλο σας μισό ακόμα και μεταξύ συγγενών…"

- Υπάρχει και βίντεο το οποίο προέβαλλε μέσα στην τάξη;…
- Βεβαίως. Το βίντεο αυτό το έβαλε στην τάξη δύο φορές. Τον περασμένο Δεκέμβριο και στην γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, 14 Φεβρουαρίου, και έδειχνε ομοφυλόφιλους να φιλιούνται στο στόμα, να έχουν υιοθετήσει παιδάκια και να λέει στα παιδιά ότι αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό να συμβαίνει. Και της λέγανε τα παιδιά: «Μα τι λέτε, κυρία; Είναι φυσιολογικό αυτό το πράγμα; Δηλαδή αν πιάσω εγώ έναν συμμαθητή μου και φιληθώ στο στόμα είναι φυσιολογικό; Και είπε η δασκάλα: «Βεβαίως, αν το νιώθεις, καν’το!».

- Αυτά τα καταγγέλλουν τα παιδιά στους γονείς;
- Όλα τα παιδιά τα έχουν καταγγείλει. Μετά το βίντεο, έβαλε τα παιδιά να γράψουν στον πίνακα τους τα συναισθήματα τους από το βίντεο αυτό, και γράφανε τα παιδιά: «αηδία», άλλο παιδί έγραψε ότι το βίντεο τού προκάλεσε φόβο και όταν το ρωτήσαμε το παιδί γιατί έγραψε φόβο μας είπε: «Φόβο για την δασκάλα». Αναστατωθήκαμε γιατί είναι εντελώς αναρμόδια να προβάλλει τέτοια βίντεο στα παιδιά και δεν έχει κανένα δικαίωμα να επηρεάζει την σεξουαλική τους ταυτότητα.

- Στον διευθυντή του σχολείου έχετε απευθυνθεί;
- Για όλα αυτά είναι ενήμερος και ο διευθυντής του σχολείου και ο σχολικός σύμβουλος στον οποίο είχαμε πάει από τον Δεκέμβριο και δεν έκανε απολύτως τίποτα, το έθαψε το θέμα. Ο διευθυντής μάς απάντησε ότι όλα είναι καλά και ρίχνει την ευθύνη για την επιλογή και την τοποθέτηση της δασκάλας στην Στ’ τάξη, στον σύλλογο διδασκόντων του σχολείου. Ήθελε να το υποβαθμίσει το γεγονός, να καλύψει τη δασκάλα. Μετά από διαμαρτυρίες μας φέρανε άλλον έναν δάσκαλο από το ολοήμερο να ενισχύσει στα Μαθηματικά τα παιδιά τα οποία αναγκαστικά έχουν αρχίσει φροντιστήρια από πέρυσι που καταλάβαμε ότι δεν γίνεται μάθημα μέσα στην τάξη. Γιατί ήταν σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση τα παιδιά, βλέπανε τα παιδιά από τις άλλες τάξεις να κάνουνε μάθημα, αυτά δεν κάνανε, έλειπε πάρα πολλές φορές η δασκάλα από το σχολείο και τριγυρνούσανε από τάξη σε τάξη, γιατί τα μοιράζουνε όταν λείπει η δασκάλα τους, μάθημα δεν γινόταν. Όταν λοιπόν πηγαίναμε στο γραφείο του για να του πούμε ότι υπάρχει πρόβλημα με την δασκάλα μάς έδιωχνε. Μέχρι που μάθαμε και για τα βίντεο και φτάσαμε στο σημείο να του πούμε ότι θα αναγκασθούμε να ζητήσουμε την παρέμβαση των ΜΜΕ, και μας απάντησε προκλητικότατα: "Δε πα να φέρετε και το CNN!” 

- Ο σχολικός σύμβουλος πως σας αντιμετώπισε όταν του καταγγείλατε όλα αυτά;
- Όταν του είπαμε για τη γιόγκα, μας είπε ότι «μπορεί να είναι η κουλτούρα της αυτή». Μέσα στην τάξη γιόγκα;… Επίσης, είχε εφεύρει ένα δικό της μάθημα το οποίο το έλεγε: "Η Σοφία της Ημέρας" αντί να κάνει Γλώσσα στα παιδιά. Στο μάθημα των Θρησκευτικών επειδή εκείνη ασπάζεται τον Βουδισμό, δεν έκανε Θρησκευτικά στα παιδιά. Κι όταν την ρωτήσαμε για ποιο λόγο δεν κάνει, έλεγε ότι από το Υπουργείο Παιδείας υπάρχει εντολή να μην ανοίγουν το βιβλίο των Θρησκευτικών!

«Είναι επικίνδυνη για τα παιδιά μας»

- Ως γονείς έχετε ζητάτε να φύγει από το σχολείο η συγκεκριμένη δασκάλα;- Βεβαίως! Είναι επικίνδυνη να διδάσκει σε παιδιά. Στο δικό μας το σχολείο ήρθε γιατί προφανώς από κάπου αλλού την διώξανε. Και πρέπει γενικότερα να την απομακρύνουν από τον χώρο των σχολείων και των παιδιών. Από τα παιδιά δεν την συμπαθεί κανένα, όταν τους φέρανε τον νέο δάσκαλο ζητωκραύγασαν μπροστά της. Αναρωτιόμαστε όλοι αν είναι δασκάλα! Δεν θέλουμε να απολυθεί γιατί έχει και η ίδια δυό μικρά παιδιά και είναι και χωρισμένη. Ας την βάλουν σε ένα γραφείο και να την πληρώνουμε όλοι εμείς οι φορολογούμενοι, αλλά δεν την θέλουμε μέσα στην τάξη που βρίσκονται τα παιδιά μας. Τα παιδιά έχουν χάσει μια ολόκληρη χρονιά, συν ότι βρίσκονται σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, συν ότι έχουμε πιεστεί πάρα πολύ οικονομικά γιατί πηγαίνουμε τα παιδιά φροντιστήριο και μεταξύ των γονιών υπάρχουν μονογονεϊκές οικογένειες, χήρες. Να πηγαίνουμε σε δημόσιο σχολείο και να πληρώνουμε φροντιστήρια;

πηγή



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.