8 Σεπτεμβρίου 2016

Η υποβοηθούμενη -και μη- αναξιοπρέπεια του τύπου…

Η αυτοκτονία του άτυχου καρκινοπαθή Α.Βέλιου, απέδειξε άλλη μιά φορά πόσο χυδαία, κατευθυνόμενη και αναξιοπρεπής είναι η δημοσιογραφία στις μέρες μας.

Φυσικά και υπήρξαν οι φωτεινές εξαιρέσεις, αλλά υπερίσχυσε ο θλιβερός κανόνας. 
Αρχικά διάβασα και άκουσα χίλιες φορές τις εκφράσεις, «υποβοηθούμενη ευθανασία» και «μη υποβοηθούμενη ευθανασία».

Δεν κατάλαβα ρε μάγκες, γιατί πρέπει σώνει και καλά να αλλοιώνουμε τις έννοιες της γλώσσας μας και να ωραιοποιούμε αυτά που δεν μας συμφέρουν.

ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ λέγεται στα ελληνικά, η ετυμολογία της λέξης είναι σαφής [αυτός+κτείνω (σκοτώνω)] και δεν θέλει περισσότερες εξηγήσεις.
Αυτοκτόνησε, ΤΕΛΟΣ! 

Εκεί όμως που γίνατε απόλυτα εμετικοί και χυδαίοι, ήταν όταν υπερθεματίζατε «το δικαίωμα να φύγει με αξιοπρέπεια»!!!!!

Δηλαδή ρε ξεφτίλες, όλοι αυτοί οι καρκινοπαθείς, που περνάνε τα μύρια όσα ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ, είναι ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ;

Αυτοί που ΛΕΒΕΝΤΙΚΑ υπομένουν ακόμη μία χημειοθεραπεία και μετά σφίγγοντας τα δόντια επιστρέφουν στη δουλειά τους ή στην φροντίδα των παιδιών τους, είναι ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ;

Η αδυναμία, ο πόνος, η εξάντληση, το πέσιμο των μαλλιών, είναι ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ;

Φτύσατε στα μούτρα τους καθημερινούς ΗΡΩΕΣ της ζωής, για να λιβανίσετε ακόμη μία φορά το συνάφι σας και να προωθήσετε νεοταξίτικες πρακτικές, με αντάλλαγμα τα λίγα ψίχουλα που σας πετάνε.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛA 




Share

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οχι, φυσικα και ολοι αυτοι οι ανθρωποι δεν ειναι αναξιοπρεπεις, δεν νομιζετε ομως πως αναξιοπρεπεια ειναι να επιβαλεις τα πιστευω σου σ' εναν ετοιμοθανατο οταν μαλιστα ο ιδιος οντας Αθεος (ατομο δηλαδη που σ' ολη τη ζωη του δεν ειχε μεταφυσικες ανησηχιες) εχει την ελευθερια να δωσει τελος στη ζωη του οπως αυτος επιθυμει ?.

Και κατι τελευταιο, επειδη το ζητημα ειναι πολυεπιπεδο, θεολογικα και Εκκλησιαστικα, θελω ειλικρινα να μου απαντησετε εαν γνωριζετε (σαν θρησκευομενοι που ειστε, εγω δεν ειμαι) ποια ηταν η θεση της Εκκλησιας τις παλαιοτερες δεκαετειες στην Ελλαδα οταν ητο εν' ισχυ για παραδειγμα , η θανατικη ποινη, οπου ανθρωποι υγιεστατοι εκτελουνταν στα 6 μετρα για ποινικα αδικηματα η για τις πολιτικες τους πεποιθησεις.

Η Εκκλησια της Ελλαδος τοτε, αντιταχθηκε ποτε σθεναρα ως οφειλε? συνεπης με το δογμα της ? ο τελευταιος Ελλην θυμιζω εκτελεστηκε στην χωρα μας το 1971...

ευελπιστω σε απαντηση...

John.

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Αγαπητε Γιαννη ποτε δεν ειπαμε (αν και το αρθρο δεν ειναι δικο μου) ότι πρεπει να επιβαλλεται σε καποιον άθεο η επιθυμια των πιστών...
Μαλιστα απο οτι γνωριζω η Εκκλησία σεβόμενη την τελευταία επιθυμια του άθεου Βέλιου που ηταν να ψαλλει νεκρωσιμη ακολουθία με το Ορθοδοξο τυπικο αλλά να μην μπει σταυρός στον τάφο του... υπακουσε και τον κηδεψε χριστιανικα.

Πρεπει να ειναι σεβαστη η επιθυμια καθε ανθρωπου οσο κι αν αυτη θεωρείται λανθασμενη από ολους μας...
Εμείς το μονο που μπορουμε και καναμε σε όσα αρθρα αναφερθηκαμε στο θεμα της ευθανασίας και της αυτοκτονίας ειναι να πουμε την άποψη μας από την πλευρα της Εκκλησίας και της Κοινωνίας....

Πρεπει λοιπον να
Το θεμα λοιπον το αναλυσαμε ΕΔΩ
http://koukfamily.blogspot.gr/2016/09/blog-post_68.html

Για το ερωτημα που εθεσες θα πω ότι η Εκκλησία ανέκαθεν ήταν κατα της θανατικης καταδικης ανθρωπων και δεν θα μπορουσε να κανει διαφορετικα απο την στιγμη που ο ιδιος ο Χριστός και ιδρυτης της δεν επιθυμουσε την θανατωση ουτε των εχθρων μας...

Η επισημη θεολογικη της θεση παρουσιαζεται συνοπτικα στο παρακατω αποσπασμα:
"Η Εκκλησία εναντιώνεται στη θανατική ποινή, επειδή στερεί από τον άνθρωπο τη δυνατότητα να μετανοήσει και να σωθεί. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε ανάμεσα σε δύο ληστές και τους έδωσε τη δυνατότητα της μετάνοιας την τελευταία στιγμή..........Η μετάνοια προϋποθέτει τη συνέχιση της ζωής. Με τη θανατική καταδίκη αφαιρείται η ανθρώπινη ζωή κι έτσι η μετάνοια καθίσταται ανέφικτη.

Άλλος λόγος για τον οποίο η Εκκλησία εναντιώνεται στη θανατική ποινή είναι ότι υπάρχει το ενδεχόμενο, ενώ έχει επιβληθεί και εκτελεστεί η θανατική ποινή, εκ των υστέρων να αποδειχθεί ότι επρόκειτο για "δικαστική πλάνη", οπότε δεν υπάρχει περιθώριο επανόρθωσης. Επίσης δεν είναι δυνατόν η κρατική εξουσία να χρησιμοποιεί μέσα που η ίδια καταδικάζει, το φόνο, έστω και αν υποστηρίζεται ότι γίνεται για σωφρονισμό. Για την Ορθόδοξη Εκκλησία ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα."

Το αν οι εκκλησιαστικοι παραγοντες και αρχιερεις ειχαν τοποθετηθει επ αυτου δεν το γνωριζω... και με ποσο σθενος οπως λες...
Αν δεν ειχαν ασχοληθει με σθενος, αυτο ειναι κατι για το οποιο πρεπει να ελεγχθουν προσωπικα και οι ευθυνες δεν βαρυνουν την Εκκλησία...
Οπως ακριβως οι ατασθαλιες και οι προδοσίες των πολιτικων δεν μπορουν να αμαυρωνουν την ιδια μας την πατριδα... που ειναι υπερανω αυτων... και οι ευθυνες επιμεριζονται σε προσωπα.

Ειναι σύνηθες για τους εχθρους της Εκκλησίας να κατηγορουν την Εκκλησία για λάθη κληρικων ή λαικων μελων της...
Με τον ιδιο τροπο οπως σου ειπα βριζουν την Ελλάδα για λαθη των πολιτικών...

Νομιζω λοιπον οτι το σημαντικο στην προκειμενη περιπτωση ειναι η επισημη θεση της Εκκλησίας μας κατα της θανατικης ποινης...

Ελπιζω να σε καλυψε η απαντηση μου.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.