8 Ιουνίου 2016
Κάτω τα "ξερά" σας από την εκπαίδευση των παιδιών μας.
Του Νίκου Καραβέλου
Δικηγόρου – Συγγραφέα (nkaravelos@gmail.com)
Ο Κάτων, ο λεγόμενος Τιμητής, επικρίνοντας έναν παχύσαρκο («τον υπέρπαχυν κακίζων»), είπε:
«Που θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για την πόλη ένα τέτοιο σώμα, που από το λαιμό μέχρι τ' αχαμνά καλύπτεται από την κοιλιά;». (Πού δ' άν τη πόλει σώμα τοιούτον γένοιτο χρήσιμον, ού το μεταξύ λαιμού και βουβώνων άπαν υπό της γαστρός καλύπτεται;». (1)
Ο Ρωμαίος πολιτικός δεν αναφερόταν, βεβαίως, στο πάχος του ανθρώπου, αλλά, κυρίως, στην αδιαφορία για το σώμα του, αδιαφορία για την αισθητική του κορμιού και του πνεύματος, υπονοώντας ότι η αδιαφορία κάποιου για το σώμα του επεκτείνεται αναγκαστικά και στα ζητήματα που αφορούν την ίδια την πόλη του.
Μιλούσε για τους πολιτικώς παχύδερμους πολιτικούς.
Σε αυτούς αναφερόμαστε, καθώς και στον «υπέρπαχυν» υπουργό κ. Ν. Φίλη και στις περί την παιδείαν επιλογές του.
Δεν θα παραλείψουμε, όμως, να αναφερθούμε και στους 45 «φιλολόγους», που ζήτησαν την κατάργηση των αρχαίων ελληνικών στο γυμνάσιο. Την αμάθειά τους θα καταγγείλουμε και την εμπάθεια του κειμένου που υπέγραψαν προτείνοντας την κατάργηση.
Να σημειωθεί πως η αμάθεια και η εμπάθεια αποτελούν, εν Ελλάδι, το καλύτερο πιστοποιητικό για να μεταμφιεστεί κάποιος σε υπουργό παιδείας.
Οι ίδιες ακριβώς ιδιότητες παρέχουν το δικαίωμα στον οποιονδήποτε να απευθύνει αβασάνιστες επιστολές.
Αλλού τα αρχαία ελληνικά διδάσκονται και διδάσκουν.
Παντού ο πνευματικός κόσμος, μα και οι απλοί άνθρωποι, υποκλίνονται στην αρχαία ελληνική κληρονομιά, ανιχνεύοντας στις γλώσσες τους την αρχαία ελληνική γλώσσα.
Σε άλλα μέρη αποκρούουν ακόμα και με διαδηλώσεις κάθε απόπειρα κατάργησης της ελληνικής και της λατινικής γλώσσας.
Εδώ σιγή!
Την ίδια ώρα που ένας κενόμυαλος και βάρβαρος υπουργός παιδείας, αυτοαποκαλούμενος και αρχαιολάτρης, στηλιτεύει τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στα γυμνάσια, αποκαλώντας την «παρά φύσιν».
Ενώ «παρά φύσιν» είναι το γεγονός ότι κάποιος σαν κι αυτόν κατέχει τη θέση του υπουργού παιδείας.
Το παρόν σημείωμα δεν απευθύνεται στον συγκεκριμένο υπουργό ούτε στον πρωθυπουργό του. Δεν δύναται κανείς να περιμένει τίποτα από άτομα που δεν έμαθαν και δε σέβονται τίποτα.
Απευθύνεται μόνο σε εκείνους τους 45 φιλολόγους.
Τους 45 κατασκευαστές ηλιθίων που συνιστούν την κατάργηση των αρχαίων ελληνικών στο γυμνάσιο! (2).
Κάτω από την ανερμάτιστη αυτή επιστολή τους, οι 45 «φιλόλογοι» κρέμασαν τα θλιβερά τους ονοματεπώνυμα.
Μ' ένα κείμενο δουλικό, που μόνο ανόητος ή συνθηκολογημένος δέχεται να συντάξει.
Μ' ένα κείμενο υβριστικό για τη γλώσσα μας, προκλητικό για την πνευματική παράδοση του λαού μας, συκοφαντικό για την άοκνη δουλειά σημαντικών και μεγάλων Ελλήνων φιλολόγων.
Αυτό το άθλιο κείμενο τόλμησαν να διατυπώσουν.
Απαντούμε θυμίζοντας τη ρήση του Γάλλου ποιητή Ζακ Πρεβέρ:
«Ξεριζώστε, ηλίθιοι, ξεριζώστε».
Σαν να μας έλεγε: «Βγάλτε τις ρίζες μία προς μία, πετάχτε τις στη φωτιά. Κάψτε σύγκορμο το πανάρχαιο δέντρο. Όμως, κρυφτείτε. Μη δείξετε το αληθινό σας πρόσωπο. Μην αποκαλύψετε το βαθύ σας μίσος και τη χολή σας για ό,τι ομορφότερο μας κληροδοτήθηκε. Κρύψτε βαθιά την ανεπάρκειά σας και ως απόστολοι διαδώστε την αμάθεια, υποστηρίζοντας πως η δεύτερη αυτή καταστροφή της γλώσσας γίνεται για το καλό της παιδείας».
Έγραψε ένας σημαντικός λόγιος: «Θέλει πανουργία και τέχνη η ανηθικότητα».(3)
Το πρόβλημα, βεβαίως, δεν είναι οι 45 φιλόλογοι που με την υπογραφή τους εξευτελίζονται. Πρόβλημα θα υπάρξει σοβαρό αν η πλειονότητα των φιλολόγων δεν αποδοκιμάσει και αν φοβισμένη βουβαθεί.
Θα τελειώσουμε με μία φράση μόνο:
«Κάτω τα ξερά σας από τη μόρφωση των παιδιών μας!».
(1) Πλούταρχος, «Παράλληλοι Βίοι», Αριστείδης Κάτων.
(2) ALPHAVITA εκπαιδευτικό ενημερωτικό δίκτυο, 31.5.2016.
(3) Ιάσων Ευαγγέλου, Γλώσσα και Παιδεία.
πηγή
Δικηγόρου – Συγγραφέα (nkaravelos@gmail.com)
Ο Κάτων, ο λεγόμενος Τιμητής, επικρίνοντας έναν παχύσαρκο («τον υπέρπαχυν κακίζων»), είπε:
«Που θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για την πόλη ένα τέτοιο σώμα, που από το λαιμό μέχρι τ' αχαμνά καλύπτεται από την κοιλιά;». (Πού δ' άν τη πόλει σώμα τοιούτον γένοιτο χρήσιμον, ού το μεταξύ λαιμού και βουβώνων άπαν υπό της γαστρός καλύπτεται;». (1)
Ο Ρωμαίος πολιτικός δεν αναφερόταν, βεβαίως, στο πάχος του ανθρώπου, αλλά, κυρίως, στην αδιαφορία για το σώμα του, αδιαφορία για την αισθητική του κορμιού και του πνεύματος, υπονοώντας ότι η αδιαφορία κάποιου για το σώμα του επεκτείνεται αναγκαστικά και στα ζητήματα που αφορούν την ίδια την πόλη του.
Μιλούσε για τους πολιτικώς παχύδερμους πολιτικούς.
Σε αυτούς αναφερόμαστε, καθώς και στον «υπέρπαχυν» υπουργό κ. Ν. Φίλη και στις περί την παιδείαν επιλογές του.
Δεν θα παραλείψουμε, όμως, να αναφερθούμε και στους 45 «φιλολόγους», που ζήτησαν την κατάργηση των αρχαίων ελληνικών στο γυμνάσιο. Την αμάθειά τους θα καταγγείλουμε και την εμπάθεια του κειμένου που υπέγραψαν προτείνοντας την κατάργηση.
Να σημειωθεί πως η αμάθεια και η εμπάθεια αποτελούν, εν Ελλάδι, το καλύτερο πιστοποιητικό για να μεταμφιεστεί κάποιος σε υπουργό παιδείας.
Οι ίδιες ακριβώς ιδιότητες παρέχουν το δικαίωμα στον οποιονδήποτε να απευθύνει αβασάνιστες επιστολές.
Αλλού τα αρχαία ελληνικά διδάσκονται και διδάσκουν.
Παντού ο πνευματικός κόσμος, μα και οι απλοί άνθρωποι, υποκλίνονται στην αρχαία ελληνική κληρονομιά, ανιχνεύοντας στις γλώσσες τους την αρχαία ελληνική γλώσσα.
Σε άλλα μέρη αποκρούουν ακόμα και με διαδηλώσεις κάθε απόπειρα κατάργησης της ελληνικής και της λατινικής γλώσσας.
Εδώ σιγή!
Την ίδια ώρα που ένας κενόμυαλος και βάρβαρος υπουργός παιδείας, αυτοαποκαλούμενος και αρχαιολάτρης, στηλιτεύει τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στα γυμνάσια, αποκαλώντας την «παρά φύσιν».
Ενώ «παρά φύσιν» είναι το γεγονός ότι κάποιος σαν κι αυτόν κατέχει τη θέση του υπουργού παιδείας.
Το παρόν σημείωμα δεν απευθύνεται στον συγκεκριμένο υπουργό ούτε στον πρωθυπουργό του. Δεν δύναται κανείς να περιμένει τίποτα από άτομα που δεν έμαθαν και δε σέβονται τίποτα.
Απευθύνεται μόνο σε εκείνους τους 45 φιλολόγους.
Τους 45 κατασκευαστές ηλιθίων που συνιστούν την κατάργηση των αρχαίων ελληνικών στο γυμνάσιο! (2).
Κάτω από την ανερμάτιστη αυτή επιστολή τους, οι 45 «φιλόλογοι» κρέμασαν τα θλιβερά τους ονοματεπώνυμα.
Μ' ένα κείμενο δουλικό, που μόνο ανόητος ή συνθηκολογημένος δέχεται να συντάξει.
Μ' ένα κείμενο υβριστικό για τη γλώσσα μας, προκλητικό για την πνευματική παράδοση του λαού μας, συκοφαντικό για την άοκνη δουλειά σημαντικών και μεγάλων Ελλήνων φιλολόγων.
Αυτό το άθλιο κείμενο τόλμησαν να διατυπώσουν.
Απαντούμε θυμίζοντας τη ρήση του Γάλλου ποιητή Ζακ Πρεβέρ:
«Ξεριζώστε, ηλίθιοι, ξεριζώστε».
Σαν να μας έλεγε: «Βγάλτε τις ρίζες μία προς μία, πετάχτε τις στη φωτιά. Κάψτε σύγκορμο το πανάρχαιο δέντρο. Όμως, κρυφτείτε. Μη δείξετε το αληθινό σας πρόσωπο. Μην αποκαλύψετε το βαθύ σας μίσος και τη χολή σας για ό,τι ομορφότερο μας κληροδοτήθηκε. Κρύψτε βαθιά την ανεπάρκειά σας και ως απόστολοι διαδώστε την αμάθεια, υποστηρίζοντας πως η δεύτερη αυτή καταστροφή της γλώσσας γίνεται για το καλό της παιδείας».
Έγραψε ένας σημαντικός λόγιος: «Θέλει πανουργία και τέχνη η ανηθικότητα».(3)
Το πρόβλημα, βεβαίως, δεν είναι οι 45 φιλόλογοι που με την υπογραφή τους εξευτελίζονται. Πρόβλημα θα υπάρξει σοβαρό αν η πλειονότητα των φιλολόγων δεν αποδοκιμάσει και αν φοβισμένη βουβαθεί.
Θα τελειώσουμε με μία φράση μόνο:
«Κάτω τα ξερά σας από τη μόρφωση των παιδιών μας!».
(1) Πλούταρχος, «Παράλληλοι Βίοι», Αριστείδης Κάτων.
(2) ALPHAVITA εκπαιδευτικό ενημερωτικό δίκτυο, 31.5.2016.
(3) Ιάσων Ευαγγέλου, Γλώσσα και Παιδεία.
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Καταγγελίες,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου