24 Σεπτεμβρίου 2015
Άννα Στεφανοπούλου: Η Ελληνίδα που "εκδικήθηκε" την Γερμανία του Β.Σόιμπλε κι "έριξε" 18 δισ. δολ. πρόστιμα στην VW (κατ'αρχήν...).
Tου Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Μία Ελληνίδα, η Αννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια μηχανολογίας στο Πανεπιστήμιο του Michigan παίρνει "εκδίκηση" για όσα υπέφερε ο λαός της από τον Β.Σόιμπλε και την "παρέα" του, αφού είναι αυτή που "ξεσκέπασε" το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών (μέχρι το επόμενο οι Γερμανοί έχουν δείξει ότι δεν διαθέτουν "ταβάνι" σε τέτοια ζητήματα) στον χώρο της βιομηχανίας του αυτοκινήτου.
Πριν λίγο ανακοινώθηκε η πρόθεση του CEO της VW να παραιτηθεί προκαλώντας νέο σοκ στην γερμανική εταιρεία. Ο Martin Winterkorn ανακοίνωσε την επικείμενη παραίτησή του και δήλωσε "σοκαρισμένος από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών".
"Πάνω απ' όλα είμαι έκπληκτος ότι μια τέτοια αστοχία ήταν δυνατό να συμβεί στο Volkswagen Group." Ο διάδοχός του θα αποφασισθεί την Παρασκευή από συμβούλιο της εταιρείας και φήμες αναφέρουν ότι θα ατικατασταθεί από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Porsche Matthias Muller, και τον Rupert Stadler, πρόεδρο της Audi's και διευθύνοντα σύμβουλο αν και η Volkswagen το αρνείται.
Η EPA, η υπηρεσία περιβάλλοντος των ΗΠΑ, ανακοίνωσε πως ανακάλυψε ότι ένα σύνολο αυτοκινήτων του VW Group χρησιμοποιούσε εσκεμμένα λογισμικό το οποίο ανίχνευε τις προσπάθειες μέτρησης εκπομπών καυσαερίων του οχήματος και το έθετε σε μία διαμόρφωση «χαμηλών εκπομπών» για να περνά με άνεση τη μέτρηση.
Η Αννα Στεφανοπούλου, γνωστή για τις μελέτες της πάνω στους κινητήρες αυτοκινήτων, συνετέλεσε στην αποκάλυψη του σκανδάλου, παρατηρώντας την δυσκολία να συνδυαστεί η απόδοση των κινητήρων με τόσο χαμηλούς ρύπους. "Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να έχουμε ένα ολόκληρο χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση", δήλωσε και όπως αναφέρει το αμερικανικό wired.com.
"Οταν είδα την ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ηταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφάνισης των χαμηλών τιμών. " φέρεται να δηλώνει η Ελληνίδα καθηγήτρια μηχανολογίας, στο αμερικανικό wired, και χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν.
Δηλαδή τα αποτελέσματα που έβλεπε δεν ταίριαζαν με την ιπποδύναμη, εκεί κατανόησε ότι κάτι δεν πήγαινε καθόλου καλά με τις μετρήσεις.
Το σύστημα των Γερμανών εστίαζε στο τιμόνι. Αν αυτό ήταν εντελώς ακίνητο, όπως σε μία μέτρηση καυσαερίων, έμπαινε σε διαμόρφωση "χαμηλών εκπομπών". Αν κινούταν, όπως στην κανονική χρήση, ο κινητήρας δούλευε κανονικά.
Οι πρώτες πραγματικές ενδείξεις φάνηκαν το 2014 όταν το πανεπιστήμιο της West Virginia εξέτασε δύο diesel VW και ένα BMW με το BMW να είναι το μόνο που πέρασε τη δοκιμή εκπομπών!
Η ΕΡΑ, η υπηρεσία περιβάλλοντος των ΗΠΑ ενημέρωσε την VW αμέσως και η εταιρία υποσχέθηκε να διορθώσει άμεσα το πρόβλημα.
Η μετοχή της VW έπεσε σχεδόν 25% μέσα σε λίγες ημέρες από την αποκάλυψη του σκανδάλου.
Η "παράβαση" αφορά όχι μόνον τα 500.000 οχήματα στις ΗΠΑ, αλλά 11.000.000 σε όλον τον κόσμο!
Το καλύτερο όμως έρχεται στο τέλος η διοίκηση της VW παραδέχτηκε ότι το θέμα ήταν σε γνώση της από το 2014.
Φυσικά ως έχουσες έννομα συμφέροντα δεν αποκλείεται να εγείρουν απαιτήσεις απέναντι στην VW και εταιρείες που έχασαν πωλήσεις λόγω των χαμηλότερων εκπομπών των μοντέλων της, αφού η VW επέβαλλε "αθέμιτο ανταγωνισμό" με "εξωπραγματικές" μετρήσεις οδηγώντας εκατομμύρια αγοραστών να επιλέξουν τα μοντέλα της έναντι των αυτοκινήτων άλλων εταιρειών.
Πρόκειται για τη σειρά 4κύλινδρων υπερτροφοδοτούμενων πετρελαιοκινητήρων της εταιρίας, που φορούν στις ΗΠΑ τα Golf, Passat, Beetle, Jetta και Audi A3, από το 2009 και μετά. Οι πραγματικές εκπομπές καυσαερίων των αυτοκινήτων αυτών είναι μέχρι και 40 φορές μεγαλύτερες από αυτές που έδειχναν οι μετρήσεις, παραβιάζοντας ξεκάθαρα το νόμο «Καθαρού Αέρα» (Clean Air act)!
Προσέξτε το νούμερο, σαράντα φορές περισσότερο.
Αυτοί (οι Γερμανοί) μας "κουνάνε" το δάχτυλο ολονών σαν χώρα ότι είμαστε διεφθαρμένοι,τεμπέληδες και απροσάρμοστοι στη νομιμότητα. Ποιοι το λένε αυτό; Αυτοί που η Siemens, η "ναυαρχίδα" της γερμανικής βιομηχανίας έχει "μαυριστεί" από τις ΗΠΑ μέχρι την...Νιγηρία, εδώ είναι γνωστό πόσο συμμετείχε στην διαφθορά του ελληνικού πολιτικού συστήματος, και σε όλες τις δίκες και τις ποινικές διώξεις που ασκούνται κατά φυσικών προσώπων και πολιτικών (Άκη Τσοχατζόπουλου) εμπλέκονται γερμανικές εταιρείες αμυντικού υλικού.
Αυτοί λοιπόν θα έρθουν εδώ στην Ελλάδα για να μας επιβάλλουν να γίνουμε "άνθρωποι" και το χειρότερο υπάρχουν πολλοί Έλληνες μέσα στα κοινωνικά στρώματα που "πάτησαν" την "μπανανόφλουδα" του "καλού" Γερμανού που θα μας φτιάξει "δομές" και "κράτος", αγνοώντας ίσως από την πολύ παραπληροφόρηση, και την προπαγάνδα εγχώριων ΜΜΕ, ότι οι συγκεκριμένοι δεν έχουν κανένα ηθικό δικαίωμα να μας "διδάξουν" ΤΙΠΟΤΑ.
Σημειώνεται ότι όπως και στη Siemens έτσι και στην VW το σκάνδαλο αποκαλύφθηκε πάλι στις ΗΠΑ. Δεν είναι σαφές κατά πόσο αυτό είναι τυχαίο ή στις ΗΠΑ υπάρχει κάποια προσπάθεια αποστολής "μηνυμάτων" δυσαρέσκειας στην γερμανική ηγεσία ότι θα πρέπει να αρχίσει να μαζεύεται μέχρι εκεί που φτάνει το "πάπλωμά" της, άλλωστε θα φανεί.
Εάν πάντως είναι ένα είδος αμερικανικής επίθεσης στην Γερμανία μετά τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας και τις σχεδιαζόμενες κυρώσεις κατά της Κίνας για το ζήτημα των χάκερς, τότε οι ΗΠΑ ξεκινούν ανεδαφικούς πολέμους κατά όλων των υπερδυνάμεων του πλανήτη που είναι εξαιρετικά αμφίβολο για το αν μπορούν να τους κερδίσουν, οι εποχές της απόλυτης παντοδυναμίας έχουν παρέλθει. Έστω και έτσι όμως η ζημιά στην εικόνα της Γερμανίας είναι τεράστια. Η φήμη είναι σαν το τζάμι έτσι και σπάσει...
Αποτέλεσμα της γερμανικής "εξυπνάδας": Μέχρι και 18 δισ. δολ πρόστιμο! Αυτά τα ποσά θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στην γερμανική οικονομία.
Φυσικά τίποτα δεν σταματάει εδώ...
Η υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος της Καλιφόρνιας (Carb) διεξάγει επίσης τις δικές της έρευνες για τη Volkswagen, η οποία είναι επίσης εκτεθειμένη σε μαζικές αγωγές από αγοραστές των αυτοκινήτων της οι οποίοι θεωρούν ότι εξαπατήθηκαν.
Το σκάνδαλο αυτό, το οποίο έχει προκαλέσει θύελλα στην Ευρώπη, θα αποτελέσει εξάλλου μέσα στις προσεχείς εβδομάδες το θέμα μιας ακροαματικής συνεδρίασης του αμερικανικού Κογκρέσου, ανακοίνωσαν δύο βουλευτές που είναι επικεφαλής της υποεπιτροπής Ενέργειας και Εμπορίου της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, δηλαδή το θέμα εξελίσσεται σε καθαρά πολιτικό, και θα αγγίξει είτε το θέλει είτε όχι την ίδια την Α.Μέρκελ που θεωρείται η "αγαπαπημένη" της γερμανικής βιομηχανίας.
- Έρευνες άρχισαν επίσης στη Γερμανία και την Ιταλία.
Το βρετανικό υπουργείο Μεταφορών στέλνει επιτροπή στη VW. Η κυβέρνηση της Βρετανίας κάλεσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να διεξαγάγει έρευνα όσον αφορά τις διαδικασίες ελέγχου των εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων, μετά την παραδοχή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen ότι εξαπάτησε τις ρυθμιστικές αρχές στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
«Είναι ζωτικής σημασίας η κοινή γνώμη να εμπιστεύεται τους ελέγχους των εκπομπών ρύπων των οχημάτων και καλώ την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να ερευνήσει το ζήτημα αυτό θεωρώντας το κατεπείγον», ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας Πάτρικ Μακλάφλιν σε ανακοίνωση που εξέδωσε. Η επιτροπή πρόκειται να συνομιλήσει με στελέχη της εταιρείας στο Wolfsburg και να δοθεί στα μέλη της πρόσβαση σε διάφορα έγγραφα, διευκρίνισε το υπουργείο σε ανακοίνωσή του.
Ακόμα και η Νότια Κορέα ανακοίνωσε ότι θα ελέγξει τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων της Volkswagen και της Audi, "ξεφτιλίκι" άνευ προηγουμένου.
Δείτε τώρα πόσο "αξιόπιστη" είναι και η γερμανική πολιτική ηγεσία. Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών αρνήθηκε σήμερα ότι γνώριζε πως η Volkswagen χρησιμοποιούσε τεχνολογία για να παραποιεί τις μετρήσεις των εκπομπών ρύπων. Όμως πριν από μερικούς μήνες είχε παραδεχθεί ότι γνώριζε την ύπαρξη μιας γενικότερης διαφοράς μεταξύ των τιμών που καταγράφονται στις "δοκιμές" και σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, "είπα, ξείπα" δηλαδή.
Πάντως στο Βερολίνο ο Β.Σόιμπλε και η Α.Μέρκελ θα το "φυσάνε" και δεν θα "κρυώνει". Τους ήρθε από εκεί που δεν το περίμεναν... από μια Ελληνίδα.
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr
Νεότερη ενημέρωση 24-09-2015
Διαψεύδει η Στεφανοπούλου
«Προσωπικά, ουδέποτε συμμετείχα στην έρευνα ή ανάλυση των δεδομένων που οδήγησε στην αποκάλυψη του θέματος της VW, όπως διέδωσαν κάποια ελληνόγλωσσα blogs» δήλωσε με ανάρτηση στην προσωπική της σελίδα του Πανεπιστημίου η ελληνίδα βραβευμένη καθηγήτρια.
Όπως ξεκαθάρισε η κα Στεφανοπούλου η ανάλυση των δεδομένων για τις εκπομπές VW έγινε στο κέντρο για τις εκπομπές και τους κινητήρες εναλλακτικών καυσίμων του Πανεπιστημίου της Δυτικής Βιρτζίνια.
«Εγώ είμαι ειδικός σε συστήματα μετάδοσης κίνησης ελέγχου. Όταν ρωτήθηκα και για το θέμα της VW, έδινα συνέντευξη για τις θεμελιώδεις προκλήσεις για τη μείωση των εκπομπών και της κατανάλωσης καυσίμων με χαμηλό κόστος, καθώς και τους σχετικούς αλγορίθμους που εμπλέκονται σε αυτού του τύπου την έρευνα» τονίζει στην ανακοίνωσή της η ελληνίδα καθηγήτρια.
Η ανάρτησή της:
πηγή
ΣΧΟΛΙΟ
Το σήριαλ έχει ακόμα αρκετό ψωμί....
Λοιπόν η ιστοσελίδα που πρώτη δημοσίευσε την είδηση στις 23-09-2015 ήταν το pronews.gr.... ΕΔΩ.
Μάλιστα το εν λόγω άρθρο ήταν επώνυμο.....
Κατόπιν ακολούθησε ανώνυμη ανάρτηση διάψευσης στο olympia.gr ΕΔΩ στην οποία καταγγέλθηκε από την κ Στεφανοπούλου ότι το pronews.gr ψεύδεται και ότι ουδέποτε είπε όλα αυτά...
Μάλιστα φέρεται η επιστήμων να αποκαλεί την ιστοσελίδα "εθνικιστική και φασιστο-φιλελέ..."
Εδώ κατά την γνώμη μου το πράγμα αρχίζει να βρωμάει καθώς είναι πολύ δύσκολες φράσεις σαν κι αυτές να βγουν από το στόμα ενός ανθρώπου που βρίσκεται στην Αμερική εδώ και δεκαετίες...
Το olympia.gr όμως έχει τον τελευταίο καιρό και μετά την υπογραφή του 3ου Μνημονίου από τους Συριζοανέληδες αλλάξει ρότα και υποστηρίζει αν μη τι άλλο, πλέον περίεργες απόψεις...
Στην συνέχεια όμως το pronews.gr επανήλθε στις 24-09-2015 το μεσημέρι με νεότερη ανάρτηση πάλι επώνυμη του κ. Θεόφραστου Ανδρεόπουλου ΕΔΩ.
Στο άρθρο αυτό με συγκεκριμένα links καταρίπτεται παταγωδώς το θέμα της διάψευσης....
Ετσι 2 τινά συμβαίνουν...
1. Η διάψευση είναι μούφα....
2. Η διάψευση όντως είναι αληθινή αλλά ισχύουν όσα αναφέρονται σε μήνυμα του facebook:
Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του....
Μία Ελληνίδα, η Αννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια μηχανολογίας στο Πανεπιστήμιο του Michigan παίρνει "εκδίκηση" για όσα υπέφερε ο λαός της από τον Β.Σόιμπλε και την "παρέα" του, αφού είναι αυτή που "ξεσκέπασε" το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών (μέχρι το επόμενο οι Γερμανοί έχουν δείξει ότι δεν διαθέτουν "ταβάνι" σε τέτοια ζητήματα) στον χώρο της βιομηχανίας του αυτοκινήτου.
Πριν λίγο ανακοινώθηκε η πρόθεση του CEO της VW να παραιτηθεί προκαλώντας νέο σοκ στην γερμανική εταιρεία. Ο Martin Winterkorn ανακοίνωσε την επικείμενη παραίτησή του και δήλωσε "σοκαρισμένος από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών".
"Πάνω απ' όλα είμαι έκπληκτος ότι μια τέτοια αστοχία ήταν δυνατό να συμβεί στο Volkswagen Group." Ο διάδοχός του θα αποφασισθεί την Παρασκευή από συμβούλιο της εταιρείας και φήμες αναφέρουν ότι θα ατικατασταθεί από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Porsche Matthias Muller, και τον Rupert Stadler, πρόεδρο της Audi's και διευθύνοντα σύμβουλο αν και η Volkswagen το αρνείται.
Η EPA, η υπηρεσία περιβάλλοντος των ΗΠΑ, ανακοίνωσε πως ανακάλυψε ότι ένα σύνολο αυτοκινήτων του VW Group χρησιμοποιούσε εσκεμμένα λογισμικό το οποίο ανίχνευε τις προσπάθειες μέτρησης εκπομπών καυσαερίων του οχήματος και το έθετε σε μία διαμόρφωση «χαμηλών εκπομπών» για να περνά με άνεση τη μέτρηση.
Η Αννα Στεφανοπούλου, γνωστή για τις μελέτες της πάνω στους κινητήρες αυτοκινήτων, συνετέλεσε στην αποκάλυψη του σκανδάλου, παρατηρώντας την δυσκολία να συνδυαστεί η απόδοση των κινητήρων με τόσο χαμηλούς ρύπους. "Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να έχουμε ένα ολόκληρο χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση", δήλωσε και όπως αναφέρει το αμερικανικό wired.com.
"Οταν είδα την ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ηταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφάνισης των χαμηλών τιμών. " φέρεται να δηλώνει η Ελληνίδα καθηγήτρια μηχανολογίας, στο αμερικανικό wired, και χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν.
Δηλαδή τα αποτελέσματα που έβλεπε δεν ταίριαζαν με την ιπποδύναμη, εκεί κατανόησε ότι κάτι δεν πήγαινε καθόλου καλά με τις μετρήσεις.
Το σύστημα των Γερμανών εστίαζε στο τιμόνι. Αν αυτό ήταν εντελώς ακίνητο, όπως σε μία μέτρηση καυσαερίων, έμπαινε σε διαμόρφωση "χαμηλών εκπομπών". Αν κινούταν, όπως στην κανονική χρήση, ο κινητήρας δούλευε κανονικά.
Οι πρώτες πραγματικές ενδείξεις φάνηκαν το 2014 όταν το πανεπιστήμιο της West Virginia εξέτασε δύο diesel VW και ένα BMW με το BMW να είναι το μόνο που πέρασε τη δοκιμή εκπομπών!
Η ΕΡΑ, η υπηρεσία περιβάλλοντος των ΗΠΑ ενημέρωσε την VW αμέσως και η εταιρία υποσχέθηκε να διορθώσει άμεσα το πρόβλημα.
Η μετοχή της VW έπεσε σχεδόν 25% μέσα σε λίγες ημέρες από την αποκάλυψη του σκανδάλου.
Η "παράβαση" αφορά όχι μόνον τα 500.000 οχήματα στις ΗΠΑ, αλλά 11.000.000 σε όλον τον κόσμο!
Το καλύτερο όμως έρχεται στο τέλος η διοίκηση της VW παραδέχτηκε ότι το θέμα ήταν σε γνώση της από το 2014.
Φυσικά ως έχουσες έννομα συμφέροντα δεν αποκλείεται να εγείρουν απαιτήσεις απέναντι στην VW και εταιρείες που έχασαν πωλήσεις λόγω των χαμηλότερων εκπομπών των μοντέλων της, αφού η VW επέβαλλε "αθέμιτο ανταγωνισμό" με "εξωπραγματικές" μετρήσεις οδηγώντας εκατομμύρια αγοραστών να επιλέξουν τα μοντέλα της έναντι των αυτοκινήτων άλλων εταιρειών.
Πρόκειται για τη σειρά 4κύλινδρων υπερτροφοδοτούμενων πετρελαιοκινητήρων της εταιρίας, που φορούν στις ΗΠΑ τα Golf, Passat, Beetle, Jetta και Audi A3, από το 2009 και μετά. Οι πραγματικές εκπομπές καυσαερίων των αυτοκινήτων αυτών είναι μέχρι και 40 φορές μεγαλύτερες από αυτές που έδειχναν οι μετρήσεις, παραβιάζοντας ξεκάθαρα το νόμο «Καθαρού Αέρα» (Clean Air act)!
Προσέξτε το νούμερο, σαράντα φορές περισσότερο.
Αυτοί (οι Γερμανοί) μας "κουνάνε" το δάχτυλο ολονών σαν χώρα ότι είμαστε διεφθαρμένοι,τεμπέληδες και απροσάρμοστοι στη νομιμότητα. Ποιοι το λένε αυτό; Αυτοί που η Siemens, η "ναυαρχίδα" της γερμανικής βιομηχανίας έχει "μαυριστεί" από τις ΗΠΑ μέχρι την...Νιγηρία, εδώ είναι γνωστό πόσο συμμετείχε στην διαφθορά του ελληνικού πολιτικού συστήματος, και σε όλες τις δίκες και τις ποινικές διώξεις που ασκούνται κατά φυσικών προσώπων και πολιτικών (Άκη Τσοχατζόπουλου) εμπλέκονται γερμανικές εταιρείες αμυντικού υλικού.
Αυτοί λοιπόν θα έρθουν εδώ στην Ελλάδα για να μας επιβάλλουν να γίνουμε "άνθρωποι" και το χειρότερο υπάρχουν πολλοί Έλληνες μέσα στα κοινωνικά στρώματα που "πάτησαν" την "μπανανόφλουδα" του "καλού" Γερμανού που θα μας φτιάξει "δομές" και "κράτος", αγνοώντας ίσως από την πολύ παραπληροφόρηση, και την προπαγάνδα εγχώριων ΜΜΕ, ότι οι συγκεκριμένοι δεν έχουν κανένα ηθικό δικαίωμα να μας "διδάξουν" ΤΙΠΟΤΑ.
Σημειώνεται ότι όπως και στη Siemens έτσι και στην VW το σκάνδαλο αποκαλύφθηκε πάλι στις ΗΠΑ. Δεν είναι σαφές κατά πόσο αυτό είναι τυχαίο ή στις ΗΠΑ υπάρχει κάποια προσπάθεια αποστολής "μηνυμάτων" δυσαρέσκειας στην γερμανική ηγεσία ότι θα πρέπει να αρχίσει να μαζεύεται μέχρι εκεί που φτάνει το "πάπλωμά" της, άλλωστε θα φανεί.
Εάν πάντως είναι ένα είδος αμερικανικής επίθεσης στην Γερμανία μετά τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας και τις σχεδιαζόμενες κυρώσεις κατά της Κίνας για το ζήτημα των χάκερς, τότε οι ΗΠΑ ξεκινούν ανεδαφικούς πολέμους κατά όλων των υπερδυνάμεων του πλανήτη που είναι εξαιρετικά αμφίβολο για το αν μπορούν να τους κερδίσουν, οι εποχές της απόλυτης παντοδυναμίας έχουν παρέλθει. Έστω και έτσι όμως η ζημιά στην εικόνα της Γερμανίας είναι τεράστια. Η φήμη είναι σαν το τζάμι έτσι και σπάσει...
Αποτέλεσμα της γερμανικής "εξυπνάδας": Μέχρι και 18 δισ. δολ πρόστιμο! Αυτά τα ποσά θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στην γερμανική οικονομία.
Φυσικά τίποτα δεν σταματάει εδώ...
Η υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος της Καλιφόρνιας (Carb) διεξάγει επίσης τις δικές της έρευνες για τη Volkswagen, η οποία είναι επίσης εκτεθειμένη σε μαζικές αγωγές από αγοραστές των αυτοκινήτων της οι οποίοι θεωρούν ότι εξαπατήθηκαν.
Το σκάνδαλο αυτό, το οποίο έχει προκαλέσει θύελλα στην Ευρώπη, θα αποτελέσει εξάλλου μέσα στις προσεχείς εβδομάδες το θέμα μιας ακροαματικής συνεδρίασης του αμερικανικού Κογκρέσου, ανακοίνωσαν δύο βουλευτές που είναι επικεφαλής της υποεπιτροπής Ενέργειας και Εμπορίου της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, δηλαδή το θέμα εξελίσσεται σε καθαρά πολιτικό, και θα αγγίξει είτε το θέλει είτε όχι την ίδια την Α.Μέρκελ που θεωρείται η "αγαπαπημένη" της γερμανικής βιομηχανίας.
- Έρευνες άρχισαν επίσης στη Γερμανία και την Ιταλία.
Το βρετανικό υπουργείο Μεταφορών στέλνει επιτροπή στη VW. Η κυβέρνηση της Βρετανίας κάλεσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να διεξαγάγει έρευνα όσον αφορά τις διαδικασίες ελέγχου των εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων, μετά την παραδοχή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen ότι εξαπάτησε τις ρυθμιστικές αρχές στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
«Είναι ζωτικής σημασίας η κοινή γνώμη να εμπιστεύεται τους ελέγχους των εκπομπών ρύπων των οχημάτων και καλώ την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να ερευνήσει το ζήτημα αυτό θεωρώντας το κατεπείγον», ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας Πάτρικ Μακλάφλιν σε ανακοίνωση που εξέδωσε. Η επιτροπή πρόκειται να συνομιλήσει με στελέχη της εταιρείας στο Wolfsburg και να δοθεί στα μέλη της πρόσβαση σε διάφορα έγγραφα, διευκρίνισε το υπουργείο σε ανακοίνωσή του.
Ακόμα και η Νότια Κορέα ανακοίνωσε ότι θα ελέγξει τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων της Volkswagen και της Audi, "ξεφτιλίκι" άνευ προηγουμένου.
Δείτε τώρα πόσο "αξιόπιστη" είναι και η γερμανική πολιτική ηγεσία. Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών αρνήθηκε σήμερα ότι γνώριζε πως η Volkswagen χρησιμοποιούσε τεχνολογία για να παραποιεί τις μετρήσεις των εκπομπών ρύπων. Όμως πριν από μερικούς μήνες είχε παραδεχθεί ότι γνώριζε την ύπαρξη μιας γενικότερης διαφοράς μεταξύ των τιμών που καταγράφονται στις "δοκιμές" και σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, "είπα, ξείπα" δηλαδή.
Πάντως στο Βερολίνο ο Β.Σόιμπλε και η Α.Μέρκελ θα το "φυσάνε" και δεν θα "κρυώνει". Τους ήρθε από εκεί που δεν το περίμεναν... από μια Ελληνίδα.
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr
Νεότερη ενημέρωση 24-09-2015
Διαψεύδει η Στεφανοπούλου
«Προσωπικά, ουδέποτε συμμετείχα στην έρευνα ή ανάλυση των δεδομένων που οδήγησε στην αποκάλυψη του θέματος της VW, όπως διέδωσαν κάποια ελληνόγλωσσα blogs» δήλωσε με ανάρτηση στην προσωπική της σελίδα του Πανεπιστημίου η ελληνίδα βραβευμένη καθηγήτρια.
Όπως ξεκαθάρισε η κα Στεφανοπούλου η ανάλυση των δεδομένων για τις εκπομπές VW έγινε στο κέντρο για τις εκπομπές και τους κινητήρες εναλλακτικών καυσίμων του Πανεπιστημίου της Δυτικής Βιρτζίνια.
«Εγώ είμαι ειδικός σε συστήματα μετάδοσης κίνησης ελέγχου. Όταν ρωτήθηκα και για το θέμα της VW, έδινα συνέντευξη για τις θεμελιώδεις προκλήσεις για τη μείωση των εκπομπών και της κατανάλωσης καυσίμων με χαμηλό κόστος, καθώς και τους σχετικούς αλγορίθμους που εμπλέκονται σε αυτού του τύπου την έρευνα» τονίζει στην ανακοίνωσή της η ελληνίδα καθηγήτρια.
Η ανάρτησή της:
πηγή
ΣΧΟΛΙΟ
Το σήριαλ έχει ακόμα αρκετό ψωμί....
Λοιπόν η ιστοσελίδα που πρώτη δημοσίευσε την είδηση στις 23-09-2015 ήταν το pronews.gr.... ΕΔΩ.
Μάλιστα το εν λόγω άρθρο ήταν επώνυμο.....
Κατόπιν ακολούθησε ανώνυμη ανάρτηση διάψευσης στο olympia.gr ΕΔΩ στην οποία καταγγέλθηκε από την κ Στεφανοπούλου ότι το pronews.gr ψεύδεται και ότι ουδέποτε είπε όλα αυτά...
Μάλιστα φέρεται η επιστήμων να αποκαλεί την ιστοσελίδα "εθνικιστική και φασιστο-φιλελέ..."
Εδώ κατά την γνώμη μου το πράγμα αρχίζει να βρωμάει καθώς είναι πολύ δύσκολες φράσεις σαν κι αυτές να βγουν από το στόμα ενός ανθρώπου που βρίσκεται στην Αμερική εδώ και δεκαετίες...
Το olympia.gr όμως έχει τον τελευταίο καιρό και μετά την υπογραφή του 3ου Μνημονίου από τους Συριζοανέληδες αλλάξει ρότα και υποστηρίζει αν μη τι άλλο, πλέον περίεργες απόψεις...
Στην συνέχεια όμως το pronews.gr επανήλθε στις 24-09-2015 το μεσημέρι με νεότερη ανάρτηση πάλι επώνυμη του κ. Θεόφραστου Ανδρεόπουλου ΕΔΩ.
Στο άρθρο αυτό με συγκεκριμένα links καταρίπτεται παταγωδώς το θέμα της διάψευσης....
Ετσι 2 τινά συμβαίνουν...
1. Η διάψευση είναι μούφα....
2. Η διάψευση όντως είναι αληθινή αλλά ισχύουν όσα αναφέρονται σε μήνυμα του facebook:
Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του....
Κατηγορία Θέματος
Διεθνείς ειδήσεις,
ΗΠΑ,
Καταγγελίες,
Οικονομικά θέματα,
Σκάνδαλα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου