19 Μαΐου 2015

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Ο ΟΤΕ έδωσε δικαίωμα να σας παρακολουθούν! Δείτε πως θα προστατευτείτε!!!

Το μεγαλύτερο μέρος των ADSL συνδρομητών του ΟΤΕ είναι απροστάτευτοι 

Kατόπιν εμπεριστατωμένης έρευνας που διεξήχθη από την εταιρείας μας, Help Network Security με έδρα τη Γερμανία και συγκεκριμένα από τον Γιάννη Αποστόλου και Τσαμπίκο Κασιώτη κατέληξε ότι ο ΟΤΕ προμηθεύει τους πελάτες του με ρούτερ που έχουν ΔΥΟ επιπλέον κοινούς κωδικούς πρόσβασης με αποτέλεσμα η παρακολούθηση σας ή αν θέλετε το "Χακάρισμα" σας να μοιάζει με παιχνίδι. 

Περισσότερα από Εικοσιοκτώ (28) χρόνια με ένα πληκτρολόγιο στα χέρια τέτοια αλητεία δεν έχουμε ξαναδεί. 

Καθημερινά τους τελευταίους 8 μήνες με περισσότερες από 16 ώρες πάνω από ένα πληκτρολόγιο στα χέρια προσπαθώντας να δώσουμε απαντήσεις στις ερωτήσεις που μας βασανίζουν εδώ στη Help Network security. 

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.
Πριν 8 μήνες μετά από έρευνα που κάναμε ανακαλύψαμε ότι μέσα στα ρούτερ που προμηθεύει ο ΟΤΕ τους συνδρομητές του υπάρχουν δύο επιπλέον κωδικοί πρόσβασης, οι οποίοι είναι κοινοί σε όλα τα ρούτερ (και δεν εννοούμε τους κωδικούς διαχείρισής του ρούτερ από τον ΟΤΕ). 

Στην αρχή νομίζαμε ότι το κάνανε εσκεμμένα για να παρακολουθούν τον κάθε πελάτη μυστικές υπηρεσίες κλπ παρακάμπτοντας τον εισαγγελέα και την εκάστοτε νομοθεσία αλλά αυτό αναιρείτε γιατί απλά οι κωδικοί αυτοί δεν είναι καν κρυπτογραφημένοι. Οποιοσδήποτε μπορεί να τους δει και με πάρα πολύ λίγες γνώσεις υπολογιστών να μπει και στο δικό σας ρούτερ και να σας κάνει την ζωή κόλαση μαθαίνοντας που σερφάρατε με ποιον μιλούσατε, τι λέγατε, τι κωδικούς έχετε (email, ebanking κτλ) πληροφορίες πιστωτικών καρτών, και πολλά άλλα. 

Οι ερωτήσεις που μας βασανίζουν εδώ στη Help Network security είναι. 

Γιατί ο ΟΤΕ να προμηθεύει τους συνδρομητές του μέχρι σήμερα με τα συγκεκριμένα ρούτερ; 
Γιατί να υπάρχουν αυτοί οι κωδικοί; 
Γιατί όλα τα ρούτερ να έχουν δυο κοινούς κωδικούς εγκατεστημένους σε όλα τα ρούτερ;
Γιατί αυτοί οι κωδικοί να μην εμφανίζονται στην εφαρμογή διαχείρισης του ρούτερ από τον συνδρομητή; 
Γιατί κανένας από τον ΟΤΕ δεν μπήκε στον κόπο να ελέγξει την αξιοπιστία των ρούτερ που προσφέρουν στους συνδρομητές τους ή μήπως το ξέρουν άλλα το έχουν κάνει εσκεμμένα για κάποιο σκοπό και αν ναι για ποιο σκοπό; 
Οι τεχνικοί του ΟΤΕ δεν το είδαν τόσα χρονιά (ασχετοσύνη,αμέλεια ή συνενοχή;) 
Γιατί όταν αφαιρεθούν οι κωδικοί αυτοί δεν δουλεύει το ρούτερ; 
Ποιος θα είχε συμφέρον από αυτήν την κατάσταση; 
Ποιος θέλει να παρακολουθεί ανά πάσα ώρα και στιγμή τους συνδρομητές του ΟΤΕ δηλαδή τουλάχιστον το 50% των Ελλήνων; 
Αν λοιπόν έχεις στην κατοχή σου ένα από τα παρακάτω ρούτερ το βγάζεις αμέσως εκτός λειτουργίας και το αντικαθιστάς με ένα άλλο. 

ZTE H108N



ΖΤΕ H108NV 2.1

Το φαινόμενο αυτό παρουσιάζετε και σε κάποια άλλα μοντέλα ρούτερ των εταιριών ZTE, Alcatel-Lucent, D-Link, ZyXEL, Asus, Belkin και Netgear. 

Καλούμε την Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και συγκεκριμενα το Τμήμα Γενικών Υποθέσεων και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που ασχολείται με τις εγκληματικές πράξεις που διαπράττονται στα μέσα ηλεκτρονικής επικοινωνίας και ψηφιακής αποθήκευσης ή μέσω αυτών σε ολόκληρη τη χώρα και το Τμήμα Ασφάλειας Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, που ασχολείται με την πρόληψη και καταστολή εγκλημάτων παραβίασης του απορρήτου των ηλεκτρονικών επικοινωνιών να προβεί στις απαραίτητες από το νόμο διαδικασίες. 

Mε εκτήμιση 

Τ. Κασιώτης 

Network Security & Design Engineer 
Penetration Testing Specialist 
CCNP, CCDP, CCNA SECURITY CCNA, CCDA, MCSA, MCTS, MCP 
http://www.helpsec.net 
support@helpsec.net 

Γ. Αποστόλου 
Cyber Security Specialist Ethical Hacker & Penetration Testing Specialist http://www.helpsec.net 
cert@helpsec.net 

πηγή
το είδαμε ΕΔΩ

ΣΧΟΛΙΟ
Ο φίλος Αρης ο οποίος είναι γνώστης του θέματος των τηλεπικοινωνιών μας άφησε ένα σχόλιο το οποίο επέλεξα να ενσωματώσω στην ανάρτησή μας για να υπάρχει και ο αντίλογος.

Το σχόλιο έχει ως εξής:

Αν αυτοί οι άνθρωποι έχουν όλες αυτές τις πιστοποιήσεις, και γράφουν αυτά τα πράγματα τότε πρόκειται για τουλάχιστον για ηλιθίους ή συκοφάντες.

Οι περισσότερες, αν όχι όλες, οι εταιρείες έχουν διπλά accounts, ένα για τον πελάτη και έναν για το support από την εταιρεία που συνήθως και admin permissions.

Μιλώ για OTE, Vodafone & HOL όπου έχω και προσωπική εμπειρία.

Ας μην κινδυνολογούν οι τύποι αυτοί και ας ενημερωθούν λίγο παραπάνω.



Share

2 σχόλια:

Αρης είπε...

Θάνο ,

Αν αυτοί οι άνθρωποι έχουν όλες αυτές τις πιστοποιήσεις ,και γράφουν αυτά τα πράγματα τότε πρόκειται για τουλάχιστον για ηλιθίους ή συκοφάντες.

Οι περισσότερες ,αν όχι όλες, οι εταιρείες έχουν διπλά accounts, ένα για τον πελάτη και έναν για το support από την εταιρεία που συνήθως και admin permissions.

Μιλώ για OTE,Vodafone & HOL όπου έχω και προσωπική εμπειρία.

Ας μην κινδυνολογούν οι τύποι αυτοί και ας ενημερωθούν λίγο παραπάνω

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Αρη φιλε μου το ξέρω οτι μιλας σαν γνωστης οπότε την άποψη σου θα την περασω και μεσα στην αναρτηση σαν σχόλιο περα απο το σημειο εδω στα σχολια που θα υπαρχει...

Σε ευχαριστω

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.