4 Ιουλίου 2014
Η καλή και η κακή πολιτική.
Γράφει ο ΠαπαΗλίας Υφαντής
Ο Σ/τος Αιτ/νίας, που μου απαγόρευσε το κηρύγμα, δεν με έχει ακούσει ούτε μια φορά να. Απλά άκουσε τα όσα του είπανε οι κοσμικοί και θρησκευάμενοι ρουφιάνοι. Και με τη βάση αυτή «αποφάσισε και διέταξε» την απαγόρευση.
Και αυτό συνιστά βαρύτατο σφάλμα και ελάττωμα. Να ακούς, δηλαδή, μόνο τους ρουφιάνους και όχι κι εκείνους, εναντίον των οποίων οι ρουφιάνοι εκτοξεύουν το δηλητήριό τους.
Κι ένας απ’ τους λόγους για τους οποίους δημοσιεύω τώρα σε βίντεο τα κηρύγματά μου, είναι, για να δώσω την ευκαιρία στον Σ/το Μητροπολίτη Αιτ/νίας ή τον οποιονδήποτε άλλο να μας πει ποια είναι τα σημεία εκείνα των κηρυγμάτων μου από τα οποία προκύπτει ότι «κινούμαι στα όρια της αιρέσεως», όπως συκοφαντικά υποστήριξε ενώπιον των εμβρόντητων ιερέων της Μητρόπολης (16-12-13). Γιατί βέβαια ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι εξόχως σοβαρό και δεν προσφέρεται για καιροσκοπικούς ακροβατισμούς.
Αλλά μπορεί να πούνε κάποιοι:
Είναι ηλίου φαεινότερον ότι τόσο στα κηρύγματά σου, όσο και στα κείμενά σου, πολιτικολογείς!
Αυτό βέβαια δεν το αρνούμαι. Αλλά η πολιτικολογία δεν συνιστά αίρεση. Και θα προχωρήσω ακόμη περισσότερο, για να υποστηρίξω ότι όλοι οι άνθρωποι πολιτεύονται και πολιτικολογούν. Με οτιδήποτε κι αν κάνουν ή λένε. Και είναι προφανές ότι ακόμη και οι άγιοι και η Παναγία και ο ίδιος ο Χριστός αναπόφευκτα πολιτεύτηκαν και πολιτικολόγησαν, ο καθένα με τον τρόπο του. Πολιτεύτηκαν και πολιτικολόγησαν σύμφωνα με το δίκιο και την αλήθεια. Και ασφαλώς είχαν και τις συνέπειες των επιλογών τους, εκ μέρους εκείνων οι οποίοι δεν είχαν τη δυνατότητα να τους αντιμετωπίσουν με λογικά ή ηθικά επιχειρήματα. Τους μαθητές προσπάθησαν να τους φιμώσουν. Αλλά εκείνοι τους αποστόμωσαν με το «πειθαρχείν δε Θεώ μάλλον ή ανθρώποις»! Τον Πρόδρομο, που δεν μπορούσαν να του κλείσουν το στόμα, του έκοψαν το κεφάλι. Και βέβαια το Χριστό τον σταύρωσαν. Και πολλούς άλλους αντιμετώπισαν παρόμοια ή διαφορετικά…
Που σημαίνει ότι και οι φιμωτές και οι ααποκεφαλιστές και οι σταυρωτές και οι πάσης φύσεως δήμιοι και βασανιστές πολιτεύτηκαν και πολιτεύονται με το δικό τους τρόπο. Κι αν δεν μιλούν με το στόμα, μιλούν με το ξίφος, το σταυρό ή τους άδικους νόμους. Κάνοντας, σε κάθε περίπτωση, κακή ή και χείριστη πολιτική.
Όπως αυτοί (λαϊκοί και κληρικοί), που στις μέρες μας στηρίζουν και υποστηρίζουν την ανθελληνική και αντιχριστιανική πολιτική των σιωνιστικών και ναζιστικών μνημονιακών κομμάτων και κυβερνήσεων του τόπου μας. Σε αντίθεση με τα κηρύγματά μου τα οποία σε κάθε περίπτωση, έχουν καθαρά πατριωτικό χαρακτήρα και ανταποκρίνονται στο κοινό περί δικαίου και φιλοπατρίας αίσθημα της συντριπτικής πλειονότητας των Ελλήνων.
Και κάνω τώρα εδώ αυτή την αναλυτική εισαγωγή, επειδή κάποια απ’ τα βίντεο της Κυριακής (Δ.΄Ματθαίου), της Δευτέρας (Αγίας Κυριακής) και της Τρίτης (Αγίου Προκοπίου) έχουν πολιτικό κατά κάποιο τρόπο χαρακτήρα.
Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των κηρυγμάτων αυτών είναι:
1) Δ.΄Ματθαίου: ΕΔΩ
2) Αγίας Κυριακής: ΕΔΩ
3) Αγίου Προκοπίου: ΕΔΩ
Ευχαριστώ όσους θα έχουν τη διάθεση να τ’ ακούσουν και να τα σχολιάσουν.
παπα-Ηλίας
Υ.Γ. Παραθέτω και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των τριών μπλοκ μου για όσους θέλουν να έχουν μια πληρέστερη γνώση των ιδεών και του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο έζησα.
1) Αντιδεσποτικός: http://antidespotiko.wordpress.com/
2)ο ξυπόλυτος δάσκαλος: http://xipolitosdaskalos.wordpress.com/
3) ΥΠΕΡΒΑΣΗ: http://papailiasyfantis.wordpress.com
Ο Σ/τος Αιτ/νίας, που μου απαγόρευσε το κηρύγμα, δεν με έχει ακούσει ούτε μια φορά να. Απλά άκουσε τα όσα του είπανε οι κοσμικοί και θρησκευάμενοι ρουφιάνοι. Και με τη βάση αυτή «αποφάσισε και διέταξε» την απαγόρευση.
Και αυτό συνιστά βαρύτατο σφάλμα και ελάττωμα. Να ακούς, δηλαδή, μόνο τους ρουφιάνους και όχι κι εκείνους, εναντίον των οποίων οι ρουφιάνοι εκτοξεύουν το δηλητήριό τους.
Κι ένας απ’ τους λόγους για τους οποίους δημοσιεύω τώρα σε βίντεο τα κηρύγματά μου, είναι, για να δώσω την ευκαιρία στον Σ/το Μητροπολίτη Αιτ/νίας ή τον οποιονδήποτε άλλο να μας πει ποια είναι τα σημεία εκείνα των κηρυγμάτων μου από τα οποία προκύπτει ότι «κινούμαι στα όρια της αιρέσεως», όπως συκοφαντικά υποστήριξε ενώπιον των εμβρόντητων ιερέων της Μητρόπολης (16-12-13). Γιατί βέβαια ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι εξόχως σοβαρό και δεν προσφέρεται για καιροσκοπικούς ακροβατισμούς.
Αλλά μπορεί να πούνε κάποιοι:
Είναι ηλίου φαεινότερον ότι τόσο στα κηρύγματά σου, όσο και στα κείμενά σου, πολιτικολογείς!
Αυτό βέβαια δεν το αρνούμαι. Αλλά η πολιτικολογία δεν συνιστά αίρεση. Και θα προχωρήσω ακόμη περισσότερο, για να υποστηρίξω ότι όλοι οι άνθρωποι πολιτεύονται και πολιτικολογούν. Με οτιδήποτε κι αν κάνουν ή λένε. Και είναι προφανές ότι ακόμη και οι άγιοι και η Παναγία και ο ίδιος ο Χριστός αναπόφευκτα πολιτεύτηκαν και πολιτικολόγησαν, ο καθένα με τον τρόπο του. Πολιτεύτηκαν και πολιτικολόγησαν σύμφωνα με το δίκιο και την αλήθεια. Και ασφαλώς είχαν και τις συνέπειες των επιλογών τους, εκ μέρους εκείνων οι οποίοι δεν είχαν τη δυνατότητα να τους αντιμετωπίσουν με λογικά ή ηθικά επιχειρήματα. Τους μαθητές προσπάθησαν να τους φιμώσουν. Αλλά εκείνοι τους αποστόμωσαν με το «πειθαρχείν δε Θεώ μάλλον ή ανθρώποις»! Τον Πρόδρομο, που δεν μπορούσαν να του κλείσουν το στόμα, του έκοψαν το κεφάλι. Και βέβαια το Χριστό τον σταύρωσαν. Και πολλούς άλλους αντιμετώπισαν παρόμοια ή διαφορετικά…
Που σημαίνει ότι και οι φιμωτές και οι ααποκεφαλιστές και οι σταυρωτές και οι πάσης φύσεως δήμιοι και βασανιστές πολιτεύτηκαν και πολιτεύονται με το δικό τους τρόπο. Κι αν δεν μιλούν με το στόμα, μιλούν με το ξίφος, το σταυρό ή τους άδικους νόμους. Κάνοντας, σε κάθε περίπτωση, κακή ή και χείριστη πολιτική.
Όπως αυτοί (λαϊκοί και κληρικοί), που στις μέρες μας στηρίζουν και υποστηρίζουν την ανθελληνική και αντιχριστιανική πολιτική των σιωνιστικών και ναζιστικών μνημονιακών κομμάτων και κυβερνήσεων του τόπου μας. Σε αντίθεση με τα κηρύγματά μου τα οποία σε κάθε περίπτωση, έχουν καθαρά πατριωτικό χαρακτήρα και ανταποκρίνονται στο κοινό περί δικαίου και φιλοπατρίας αίσθημα της συντριπτικής πλειονότητας των Ελλήνων.
Και κάνω τώρα εδώ αυτή την αναλυτική εισαγωγή, επειδή κάποια απ’ τα βίντεο της Κυριακής (Δ.΄Ματθαίου), της Δευτέρας (Αγίας Κυριακής) και της Τρίτης (Αγίου Προκοπίου) έχουν πολιτικό κατά κάποιο τρόπο χαρακτήρα.
Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των κηρυγμάτων αυτών είναι:
1) Δ.΄Ματθαίου: ΕΔΩ
2) Αγίας Κυριακής: ΕΔΩ
3) Αγίου Προκοπίου: ΕΔΩ
Ευχαριστώ όσους θα έχουν τη διάθεση να τ’ ακούσουν και να τα σχολιάσουν.
παπα-Ηλίας
Υ.Γ. Παραθέτω και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των τριών μπλοκ μου για όσους θέλουν να έχουν μια πληρέστερη γνώση των ιδεών και του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο έζησα.
1) Αντιδεσποτικός: http://antidespotiko.wordpress.com/
2)ο ξυπόλυτος δάσκαλος: http://xipolitosdaskalos.wordpress.com/
3) ΥΠΕΡΒΑΣΗ: http://papailiasyfantis.wordpress.com
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Εκκλησιαστικά,
Ενημερωτικά Videos,
Θρησκευτικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2 σχόλια:
Θάνο και Εύη, θερμά ευχαριστώ και για τη δημοσίευση και για την ενημέρωση
παπα-Ηλίας
Την ευχη σας πατερ μου.
Καλη σας μερα.
Δημοσίευση σχολίου