18 Οκτωβρίου 2013
Homo Passocus Neodimocraticus.
Με το υγιές διπολικό σύστημα οι προηγμένοι λαοί πέρασαν τα καθαρτήριό
τους. Και πρόκοψαν. Με το δικομματισμό στην Ελλάδα, τις τελευταίες
δεκαετίες, ανακαλύψαμε την κόλαση. Δαντικοί εραστές χωρίς οβίδιους
οδηγούς, ρίξαμε στο κολαστήριο όλες τις προυποθέσεις της κάθαρσής μας.
Και οι εκφραστές του δικομματισμού μ' όλες, αλίμονο, τις θανάσιμες
αρέτες του Αλκιβιάδη και του Ηρόστρατου, έριξαν το κόκκαλο στο μύλο των
"ανήσυχων" πνευμάτων μας, για να έχουν άλεσμα και απασχόληση.
Του Στέλιου Συρμόγλου
Αυτή η έμμεση, άνωθεν, άδεια αλεστικής λειτουργίας ήταν αρκετή, ώστε η ευρηματικότητά μας να αναρτήσει έξω από τα "μαγαζιά" των ιδεών και των -ισμών την πινακίδα "μπείτε σκύλοι και αλέστε, κι αλεστικά μη δίνετε". Και προέκυψε το απίθανο: Φιλελεύθερη "αριστεροβλεπούσα" ΝΔ εναντίον "φιλελεύθερου" ΠΑΣΟΚ. Και στα... σαλόνια της διαπλοκής για 20 και πλέον χρόνια, ο δικομματισμός προσέφερε θέαμα στρηπ-τηζ, απογυμνωμένος από ιδέες και οράματα, από ντροπή και συστολές. Αναδιπλωνόταν πολιτικές συνειδήσεις. Γινόταν ελαστικές για να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις των "αφεντάδων" της διαπλοκής.
Και η συνείδηση, που είναι η αντιξοότητα του εαυτού μας, για να εμφανιστεί ως υπέρβαση με ηθικό εύρος, είναι το χρέος. Και το χρέος των "αναρριχητών" του διπολισμού απορροφάτο μαζί με την κάπνα των πανάκριβων πούρων Αβάνας, από τα συστήματα εξαερισμού των σαλονιών της διαπλοκής. Και από τότε βασικά άρχισε να διαμορφώνεται ο Homo Passocus Neodimocraticus, με την εύκαμπτη σπονδυλική στήλη, για να ανταποκρίνεται στις επικύψεις που επιβάλλει η διαπλοκή...
Κι έτσι φτάσαμε στη σημερινή δικομματική κυβέρνηση, που επί της ουσίας πρόκειται περί μονοκομματικής, αφού το κύριο χαρακτηριστικό της είναι οι κοινές "αμαρτίες" του παρελθόντος και μια "λειτουργία" ατελεύτητης πολιτικής φλυαρίας μ' όλα τα δομικά στοιχεία της μικροαστικής νοοτροπίας και της συνοικιακής λογικής, με την ίδια επωδό των φανφαρονισμών.
Δύο κόμματα, μία ιδεολογία. Δύο κόμματα, ένας κοινός πολιτικός λόγος. Δύο κόμματα, με σύγκλιση στόχων και σύμπλευση συμφερόντων. Δύο κόμματα, με άρρηκτη "σύζευξη" στην ανικανότητα, στη ψευδολογία, στον αμοραλισμό και συχνά στη γελοιότητα. Δύο κόμματα, με κοινή εν πολλοίς αντίληψη και θεώρηση των πραγμάτων, εσχάτως μάλιστα ταυτόσησμη, μπροστά στον ελλοχεύοντα κίνδυνο της ακόμη περισσότερο συρρίκνωσής τους ή και του αφανισμού τους από τον πολιτικό χάρτη... Μια κυβέρνηση με κάλπικη ιδεολογία, με δύο αρχηγούς να έχουν ενδυθεί τα άμφια του αρχιερέα τελετουργώντας το τίποτα!..
Ο Homo Passocus neodimocraticus είναι ένα ύπουλο "κατασκεύασμα" του πολιτικού συστήματος και των συγκροτημένων συμφερόντων. Η ιδανική "λύση" για τη λαίμαργη διάθεση των δανειστών. Κι ας "συγκροτείται" από δύο κόμματα και δύο πεισιθανάτιες πολιτικές φιγούρες, του Αντώνη Σαμαρά και του Βαγγέλη Βενιζέλου. και οι δύο τους συνιστούν έναν κόσμο, που πήζει σαν το αλάτι μέσα σε πληγές κακοφορμισμένες.
Δύσκολοι οι καιροί, ωστόσο, για τον Homo Passocus Neodimocraticus, παρά τις "εκστρατείες" διάσωσής του από τα ανομολόγητα οικονομικά συμφέροντα. Δύσκολη η πολιτική και για τους απέναντι σ' αυτό το κυβερνητικό έκτρωμα, γαιτί αυτό που απομένει είναι όχι το όνειρο, αλλά το ίζημα του ονείρου, η φθορά, ένας πολιτικός βρυχθμός, που γίνεται τρυπάνι ακουστικών πόρων. Δύσκολες μέρες για την κοινωνία. Η κομματικοποίηση του κοινωνικού σώματος απεδείχθη αρρώστια. Η ζωντανή κοινωνία είναι κοινωνία προσώπων...
Και μόνο μέσα στην κοινωνία των προσώπων οικεί το πνεύμα, όχι στην κοινωνία των πολιτικών καιροσκόπων, των εγκάθετων της δημόσιας διοίκησης, των κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών και των εμμονών μιας συρρικνωμένης ΝΔ, απομακρυσμένης από την έννοια και το περιεχόμενο του φιλελευθερισμού και ενός "σοσιαλιστικού" ΠΑΣΟΚ, χωρίς σοσιαλισμό!
Ο Homo Passocus Neodimocraticus ουδέποτε ήθελε πρόσωπα, πέρα από τα πρόσωπα των εξουσιαστών. Και εσκεμμένα επιδίωκε και επιδιώκει τον αφανισμό κάθε προσώπου. Ετσι απομειώνεται η δυνατότητα ανάδειξης νέων πολιτκών δυνάμεων, νέων προσώπων στο χώρο της πολιτικής. Η αφανής δίωξη του προσώπου από το μέχρι προσφάτως δικομματικό σύστημα, ισούται με την αφανή δίωξη του πνεύματος. Επαψε η Ελλάδα προ πολλού να είναι κοινωνία προσώπων. Κι αυτό είναι το χειρότερο σημάδι της παρακμή της.
Είναι ανάγκη αναπόδραστη η ίδια η κοινωνία - και κανείς άλλος - να αντιληγθεί ότι ο δρόμος που ακολουθεί είναι της απωλείας. Και ότι ο Homo Passocus Neodimocraticus είναι συνώνυμος με την κατάντια του τόπου, αφού απεδείχθη ανίκανος στα διαχειριστικά του καθήκοντα, που του τα έχει αναθέσει εν αγνοία της. Οπως πρέπει να αντιληφθεί η κοινωνία ότι η πολιτική δεν βιώνεται υπό μορφή θεάματος και με έρποντα τον λαικισμό. Ενας λαικισμός που εκφράζει την παρακμή του λαικού πνεύματος, το οποίο απροσωποποιεί, για να του προσδώσει στη συνέχεια άκρατα, άκριτα και ανήκουστα διεκδικητικά προνόμια.
Γιατί είναι γνωστό ότι το λαικό πνεύμα, όταν εκφράζεται νηφάλια και με ειλικρίνεια, καταλήγει στη δημοκρατική διακυβέρνηση, όπου εμφωλεύουν η ανοχή, η αρχή της πλειοψηφίας και η συμπληρωματικότητα των κομμάτων. Ο Πλάτων γνώριζε καλά τη φαλκιδεύουσα και φαλκιδευμένη συνείδηση, όταν αποκαλούσε τη "δημοκρατία" τέχνη της κολακείας. Και είναι φανερό ότι ο λαικισμός προέρχεται κυρίως από τους δημαγωγούς πολιτικούς, οι οποίοι οικειοποιούνται κατά βάθος την προσφορά της κολακείας...
πηγή
Του Στέλιου Συρμόγλου
Αυτή η έμμεση, άνωθεν, άδεια αλεστικής λειτουργίας ήταν αρκετή, ώστε η ευρηματικότητά μας να αναρτήσει έξω από τα "μαγαζιά" των ιδεών και των -ισμών την πινακίδα "μπείτε σκύλοι και αλέστε, κι αλεστικά μη δίνετε". Και προέκυψε το απίθανο: Φιλελεύθερη "αριστεροβλεπούσα" ΝΔ εναντίον "φιλελεύθερου" ΠΑΣΟΚ. Και στα... σαλόνια της διαπλοκής για 20 και πλέον χρόνια, ο δικομματισμός προσέφερε θέαμα στρηπ-τηζ, απογυμνωμένος από ιδέες και οράματα, από ντροπή και συστολές. Αναδιπλωνόταν πολιτικές συνειδήσεις. Γινόταν ελαστικές για να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις των "αφεντάδων" της διαπλοκής.
Και η συνείδηση, που είναι η αντιξοότητα του εαυτού μας, για να εμφανιστεί ως υπέρβαση με ηθικό εύρος, είναι το χρέος. Και το χρέος των "αναρριχητών" του διπολισμού απορροφάτο μαζί με την κάπνα των πανάκριβων πούρων Αβάνας, από τα συστήματα εξαερισμού των σαλονιών της διαπλοκής. Και από τότε βασικά άρχισε να διαμορφώνεται ο Homo Passocus Neodimocraticus, με την εύκαμπτη σπονδυλική στήλη, για να ανταποκρίνεται στις επικύψεις που επιβάλλει η διαπλοκή...
Κι έτσι φτάσαμε στη σημερινή δικομματική κυβέρνηση, που επί της ουσίας πρόκειται περί μονοκομματικής, αφού το κύριο χαρακτηριστικό της είναι οι κοινές "αμαρτίες" του παρελθόντος και μια "λειτουργία" ατελεύτητης πολιτικής φλυαρίας μ' όλα τα δομικά στοιχεία της μικροαστικής νοοτροπίας και της συνοικιακής λογικής, με την ίδια επωδό των φανφαρονισμών.
Δύο κόμματα, μία ιδεολογία. Δύο κόμματα, ένας κοινός πολιτικός λόγος. Δύο κόμματα, με σύγκλιση στόχων και σύμπλευση συμφερόντων. Δύο κόμματα, με άρρηκτη "σύζευξη" στην ανικανότητα, στη ψευδολογία, στον αμοραλισμό και συχνά στη γελοιότητα. Δύο κόμματα, με κοινή εν πολλοίς αντίληψη και θεώρηση των πραγμάτων, εσχάτως μάλιστα ταυτόσησμη, μπροστά στον ελλοχεύοντα κίνδυνο της ακόμη περισσότερο συρρίκνωσής τους ή και του αφανισμού τους από τον πολιτικό χάρτη... Μια κυβέρνηση με κάλπικη ιδεολογία, με δύο αρχηγούς να έχουν ενδυθεί τα άμφια του αρχιερέα τελετουργώντας το τίποτα!..
Ο Homo Passocus neodimocraticus είναι ένα ύπουλο "κατασκεύασμα" του πολιτικού συστήματος και των συγκροτημένων συμφερόντων. Η ιδανική "λύση" για τη λαίμαργη διάθεση των δανειστών. Κι ας "συγκροτείται" από δύο κόμματα και δύο πεισιθανάτιες πολιτικές φιγούρες, του Αντώνη Σαμαρά και του Βαγγέλη Βενιζέλου. και οι δύο τους συνιστούν έναν κόσμο, που πήζει σαν το αλάτι μέσα σε πληγές κακοφορμισμένες.
Δύσκολοι οι καιροί, ωστόσο, για τον Homo Passocus Neodimocraticus, παρά τις "εκστρατείες" διάσωσής του από τα ανομολόγητα οικονομικά συμφέροντα. Δύσκολη η πολιτική και για τους απέναντι σ' αυτό το κυβερνητικό έκτρωμα, γαιτί αυτό που απομένει είναι όχι το όνειρο, αλλά το ίζημα του ονείρου, η φθορά, ένας πολιτικός βρυχθμός, που γίνεται τρυπάνι ακουστικών πόρων. Δύσκολες μέρες για την κοινωνία. Η κομματικοποίηση του κοινωνικού σώματος απεδείχθη αρρώστια. Η ζωντανή κοινωνία είναι κοινωνία προσώπων...
Και μόνο μέσα στην κοινωνία των προσώπων οικεί το πνεύμα, όχι στην κοινωνία των πολιτικών καιροσκόπων, των εγκάθετων της δημόσιας διοίκησης, των κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών και των εμμονών μιας συρρικνωμένης ΝΔ, απομακρυσμένης από την έννοια και το περιεχόμενο του φιλελευθερισμού και ενός "σοσιαλιστικού" ΠΑΣΟΚ, χωρίς σοσιαλισμό!
Ο Homo Passocus Neodimocraticus ουδέποτε ήθελε πρόσωπα, πέρα από τα πρόσωπα των εξουσιαστών. Και εσκεμμένα επιδίωκε και επιδιώκει τον αφανισμό κάθε προσώπου. Ετσι απομειώνεται η δυνατότητα ανάδειξης νέων πολιτκών δυνάμεων, νέων προσώπων στο χώρο της πολιτικής. Η αφανής δίωξη του προσώπου από το μέχρι προσφάτως δικομματικό σύστημα, ισούται με την αφανή δίωξη του πνεύματος. Επαψε η Ελλάδα προ πολλού να είναι κοινωνία προσώπων. Κι αυτό είναι το χειρότερο σημάδι της παρακμή της.
Είναι ανάγκη αναπόδραστη η ίδια η κοινωνία - και κανείς άλλος - να αντιληγθεί ότι ο δρόμος που ακολουθεί είναι της απωλείας. Και ότι ο Homo Passocus Neodimocraticus είναι συνώνυμος με την κατάντια του τόπου, αφού απεδείχθη ανίκανος στα διαχειριστικά του καθήκοντα, που του τα έχει αναθέσει εν αγνοία της. Οπως πρέπει να αντιληφθεί η κοινωνία ότι η πολιτική δεν βιώνεται υπό μορφή θεάματος και με έρποντα τον λαικισμό. Ενας λαικισμός που εκφράζει την παρακμή του λαικού πνεύματος, το οποίο απροσωποποιεί, για να του προσδώσει στη συνέχεια άκρατα, άκριτα και ανήκουστα διεκδικητικά προνόμια.
Γιατί είναι γνωστό ότι το λαικό πνεύμα, όταν εκφράζεται νηφάλια και με ειλικρίνεια, καταλήγει στη δημοκρατική διακυβέρνηση, όπου εμφωλεύουν η ανοχή, η αρχή της πλειοψηφίας και η συμπληρωματικότητα των κομμάτων. Ο Πλάτων γνώριζε καλά τη φαλκιδεύουσα και φαλκιδευμένη συνείδηση, όταν αποκαλούσε τη "δημοκρατία" τέχνη της κολακείας. Και είναι φανερό ότι ο λαικισμός προέρχεται κυρίως από τους δημαγωγούς πολιτικούς, οι οποίοι οικειοποιούνται κατά βάθος την προσφορά της κολακείας...
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Κρίσεις και απόψεις
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου