23 Μαΐου 2012

Το πρώτο ελληνικό βλήμα cruise - Θέλουν να το "καταρρίψουν" ξένα συμφέροντα.

Χωρίς κανένα κρατικό προγραμματισμό και μακροχρόνιο σχεδιασμό συνεχίζουν ελληνικές αμυντικές εταιρείες τις προσπάθειες τους να αναπτύξουν νέα οπλικά συστήματα προσδοκώντας την έξοδο από την μιζέρια της ελληνικής πραγματικότητας κρατώντας ψηλά το επίπεδο της έρευνας και ανάπτυξης στην χώρα μας με ιδία μέσα.  

Και την ίδια στιγμή, όπως τόσες και τόσες φορές στο παρελθόν, ξένα συμφέροντα, συγκεκριμένα ξένες εταιρείες που απομυζούν τα ελάχιστα πλέον κονδύλια του υπουργείου Άμυνας, σαμποτάρουν την προσπάθεια να γίνει η χώρα αυτόνομη σε ένα κρίσμο τομά οπλικών συστημάτων.

Πρόκειται για την υπόθεση της ανάπτυξης του πρώτου ελληνικού πυραύλου cruise  ένα πρόγραμμα που παρουσιάστηκε από τις γραμμές της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ πέρσι. Το σύστημα σχεδιάστηκε από τους μηχανικούς της ελληνικής εταιρείας BSK Defense η οποία διαθέτει σημαντική εμπειρία στην κατασκευή συστημάτων UAS και κινητήρων και γρήγορα η ομάδα πλαισιώθηκε από άλλες έξι ελληνικές εταιρείες.  

Με τον κωδικό ΜΑΚΕΔΩΝ το ελληνικό βλήμα cruise ενσωματώνει πρωτοποριακή σχεδίαση με άτρακτο τραπεζοειδούς διατομής κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Σύμφωνα με την εταιρεία η άτρακτος του βλήματος θα υποστηρίζεται από ένα εσωτερικό πλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και αλουμίνιο. 

 Το συνολικό βάρος του βλήματος ΜΑΚΕΔΩΝ είναι 550 κιλά, το μήκος του 4,5 μέτρα, το πλάτος 0,51 μέτρα, το ύψος του 0,47 μέτρα, ενώ το εκπέτασμα των ανακλινόμενων πτερύγων είναι 2,7 μέτρα. Ο υπολογιστής πτήσης του βλήματος είναι ο Phoenix-U Plus τoν οποία έχει επίσης αναπτύξει η εταιρεία BSK Defense και διαθέτει δυνατότητες εισαγωγής τρισδιάστατου ψηφιακού χάρτη καθώς και τη διαχείριση και αποθήκευση των δεδομένων πριν και κατά τη διάρκεια της πτήσης.  

Το βλήμα προωθείται από τον υπό ανάπτυξη από την εταιρεία  BSK Defense κινητήρα VRJ-1400A. Το μήκος του κινητήρα VRJ-1400A είναι 110 εκατ., η διάμετρος του 32 εκατ., το βάρος του 35 κιλά, και η ώση που παράγει 440 λίβρες. Χάρις σε αυτόν τον κινητήρα το ΜΑΚΕΔΩΝ επιτυγχάνει ταχύτητα πλεύσης 950 χλμ/ώρα, ενώ η εμβέλεια της εναέρια εκτοξευόμενης έκδοσης του βλήματος φτάνει τα 300 χλμ και η αυτονομία του τα 40 λεπτά.

Αναφορικά με το ηλεκτροπτικό σύστημα εντοπισμού και πρόσκτησης του στόχου καθώς και στο σύστημα καθοδήγησης του βλήματος προς τον στόχο, η λύση που έχει υιοθετηθεί είναι ο συνδυασμένος ενός αισθητήρα IIR/CCD και η ζεύξη δεδομένων. Δυστυχώς αν και η ελληνική αμυντική βιομηχανία διαθέτεις τις δυνατότητες για την σχεδίαση και ολοκλήρωση ενός προγράμματος ανάπτυξης και κατασκευής ενός βλήματος σαν το ΜΑΚΕΔΟΝ με την συμμετοχή τουλάχιστον 6 ακόμα εταιρειών (ΙΝΤRACOM, EAΣ κλπ) το υπουργείο Εθνικής Άμυνας ενώ παραδέχθηκε την σπουδαιότητα του προγράμματος αρνείται να απελευθερώσει δεσμευμένα κονδύλια από την ΓΔΑΕΕ για την έναρξη των πτητικών δοκιμών.

Βαλτωμένο στα γρανάζια των ξένων συμφερόντων η ΓΔΑΕΕ ενώ καθημερινά εγκρίνει εκατομμύρια ευρώ για "αντισταθμιστικά" αρνείται και την χρηματοδότηση, αλλά και την ένταξη του προγράμματος σε κάποιος από τα αντισταθμιστικά, αρκούμενο να δίνει πιστωτικά για ... πισίνες στον Άγιο Ανδρέα, οι οποίες δεν γέμισαν ποτέ με νερό γιατί ο κατασκευαστής αν και πήρε το πιστωτικό δεν τις αποτελείωσε ποτέ!  

Ευελπιστούμε ότι η επόμενη κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου να δει την αμυντική βιομηχανία και την άμυνα της χώρας με σοβαρότητα αποφεύγοντας πολιτικές διάλυσης και απαξίωσης, αφού ένα σύστημα όπως το ΜΑΚΕΔΟΝ θα μπορούσε να ενισχύσει την ελληνική αποτρεπτική ισχύ με χαμηλό κόστος, να δώσει θέσεις εργασίας σε 7 ελληνικές εταιρείες και να εξαχτεί στο εξωτερικό συμβάλλοντας στην ελληνική οικονομία. 

πηγή 
από το Αποκάλυψη 
(ευχαριστώ τον φίλο Θαλασσοκράτορα)



Share

1 σχόλιο:

ΑΔΗΣ είπε...

Σαντορίνης. Ο πατέρας του πρώτου ρανταρ
που εννεργοποιήθηκε πρώτη φορά στην
Τανάγρα. Φυσικά μετά εμφανίστηκε ως το
μυστικό όπλο των αγγλων. Όπως πάντα.

Ας μήν ξαναδώσουμε τίποτε στους ξένους.
Να τα κρατούμε μόνον για εμάς, δικά μας.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.