Κάποτε ο λαός μας, είχε δικαίωμα στην ζωή.
Η ανάπτυξη ανέβαινε με γοργούς ρυθμούς καί oι δείκτες της είχαν ζηλευτή θεση σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι συνθήκες εργασίας ήσαν ήπιες καί ο καθ΄ένας έφθανε κανονικά στήν σύνταξη.
Ασεβήσαμε απέναντι στην εθνική μας παιδεία, στήν ιστορία μας, ακόμη και σ΄αυτόν τόν μέγιστο καί αιώνια σεβαστό γιά τον Έλληνα θεσμό, που λέγεται οικογένεια.
Ασεβήσαμε απέναντι στήν έννοια που αιώνια μας παρείχε στήριξη και ασφάλεια, στην έννοια της πατρίδας.
Έτσι, μεθυσμένοι από τίς νίκες που η «πρόοδος» κατάφερε ενάντια στην «αμαρτωλή συντήρησι», καταφέραμε νά φθάσουμε σήμερα στο σημείο μηδέν!
Σήμερα ή γυναίκα καί μαζί της η κοινωνία, απολαμβάνει τούς καρπούς που τής προσέφερε το τυρί στην φάκα... δηλαδή ή «ισότητα» είς βάρος τού γνήσιου καί ουσιαστικού της ρόλου.
«Ισότης» λοιπόν και στήν ηλικία συνταξιοδοτήσεως. « Ισότης» απέναντι στήν ιδιοκτησία – λές καί δέν υπήρχε -, που σημαίνει ότι αν ο ένας σύζυγος φύγει νωρίτερα, πρέπει να ξαναπληρωθεί φόρος από αυτόν που υπέστη τίς συνέπειες τής ανθρώπινης απώλειας.
Μά η γυναίκα το ουσιαστικότερο που προσέφερε από τήν πρόωρη σύνταξι, ήταν η βοήθεια στήν οικογένεια. Διότι μεγάλωνε εγγόνια. Κι΄αυτό το έργο, δηλαδή το να φτιάξεις ανθρώπους, ήταν απείρως σπουδαιότερο από τά εγωκεντρικά σκαρφαλώματα, τις ψεύτικες πλαστικές κατακτήσεις, τις αντιπαραγωγικές γραφειοκρατίες.
Αυτό είναι το κλίμα μέσα στο οποίο ζούμε και κινούμαστε..
Είναι ο θερισμός σε όλα τα μέτωπα, από τίς σπορές διαρκών εκλογικών αναμετρήσεων. Ξεκινώντας από τήν γενική διακυβέρνησι, τήν Τοπική Αυτοδιοίκησι, τον Συνδικαλισμό, τούς συνεταιρισμούς, τα επιμελητήρια, παντού...
Ένας θερισμός από θύελλες, σκοτεινά έργα, θεοσκότεινη διαχείρηση, πλούσιος σε άχρηστα ζιζάνια, ανεμικός, απελπιστικός.
Μέσα λοιπόν σ΄αυτό το κλίμα, έχουμε μπροστά μας άλλη μία κατάσταση που προήλθε από τίς τελευταίες εκλογές..
Πρόκειται γιά τόν στυγερό «Καλλικράτη», τήν συνέχεια τού συστήματος «Καποδίστριας» .
Στήν αρχαία Ελλάδα, εκεί που γεννήθηκε η δημοκρατία, δεν λειτουργούσαν κόμματα. Ή τουλάχιστον οι οιεσδήποτε τάσεις, εκινούντο κάτω από τον νόμο ο οποίος είχε κατατροπώσει τον φυλετικό καί ταξικό φατριασμό.
Έτσι εδώ στήν Τοπική Αυτοδιοίκησι θα μπορούσαμε να λειτουργήσουμε χωρίς κόμματα, μέσα από ένα ψηφοδέλτιο συλλογικό.
Αλλά επειδή αυτό δεν έγινε διότι το πελατειακό σύστημα έχει κατοχυρώσει εδώ τά βασικά του στηρίγματα, μπορούμε μέσα από σκληρή σε αγώνα υπέρβασι, να εφαρμώσουμε στήν πράξη τήν άμεση δημοκρατία.
Μέσα από μία τέτοια κατάσταση, η κοινωνία δεν θα καταδυναστεύεται από τούς λίγους τούς οποίους το σύστημα τού φατριασμού τους μετατρέπει σε πραγματικούς δυνάστες και νεκροθάφτες κάθε δυναμικής τήν οποία έχει πάντα η τοπική κοινωνία.
Αλλά καί όποιος έχει γνήσιες προθέσεις, δεν έχει τήν δυνατότητα να μετατραπεί σε συντονιστή τής κοινωνικής δυναμικής διότι ζεί καί δρά μέσα στα διασπαστικά πλαίσια που τού χάραξε ο κομματικός φατριασμός .
Στήν πρώτη περίπτωση, τρέμει αυτή την δυναμική. Φοβάται ακόμη και τον ίσκιο του. Φοβάται μην βγούν άνθρωποι με ιδέες, απόψεις, σχέδια, τα οποία μπορούν να επισκιάσουν τό κούφιο του εγώ.
Έτσι, τα προβλήματα θα διαιωνίζονται στήν πατρίδα μας.
Αν κάπου, σε κάποιες κοινωνίες οι συγκυρίες επιτρέπουν το σπάσιμο του φατριασμού, εκεί προκύπτουν αιρετοί άρχοντες μεγαλείο. Πραγματικοί ηγέτες που συντονίζουν τήν κοινωνία σε επιθετική αντιμετώπισι τών συλλογικών της προβλημάτων.
Αλλά αυτοί, είναι πολύ λίγοι σε αριθμό για να συμβάλλουν δραστικά στην ανατροπή της δραματικά φθίνουσας πορείας της χώρας.
Και αυτό διότι τά πλαίσια είναι δύσκολα, σε αναγκάζουν νά προέλθης μέσα από σκοτεινές διαδικασίες, να παλεύεις μέσα σε μία τεχνικά διασπασμένη κοινωνία, στην οποία θα υπονομεύεσαι, θα πιέζεσαι, θα αναγκάζεσαι να πουλιέσαι και να πουλάς ή θα κινείσαι πάντα σε τεντωμένο σκοινί.
Δέν σ΄ενδιαφέρει η άναρχη δόμησις η οποία εξυπηρετεί φτηνιάρικες νοοτροπίες οι οποίες δέν έχουν καμία σχέσι με τήν έννοια τής συγκροτημένης πολιτείας.
Σ΄ενδιαφέρουν μόνον οι αστραφτερές λάμψεις και το σκοτάδι στήν εκτέλεσι των δημοτικών έργων..
Δέν σ΄ενδιαφέρει δηλαδή που εκπροσωπείς καθ΄οιονδήποτε τρόπο έναν δήμο χωρίς δημότες.
Σήμερα, είτε εκλεγμένος είσαι, είτε απλός δημότης, δεν μπορείς να δέχεσαι πλέον αυτόν τον σκοτεινό και ολέθριο διαχωρισμό τής κοινωνίας, στό εμείς οι ...καλοί, κι΄εσείς οι ...κακοί...
Σήμερα, όλοι είμαστε οι εμείς και δυνάστες μας, είναι οι εκείνοι, οι κοινοί άρπαγες και ολετήρες.
Καί όλα αυτά γιά νά βρίσκεται συντονισμένη η λαϊκή οργή μέσα απο καταστάσεις ενωτικές, γιά νά μεταφέρωνται οι γνήσιες λαϊκές διεργασίες στήν κεντρική πλατεία στήν οποία θα διαμορφωθεί τό νέο πολιτικό γίγνεσθαι τής πατρίδας μας.
Μέσα απ αυτήν πρακτική, θα καταξιωθούν αυτοί που είναι πλασμένοι γιά να εκπροσωπούν την κοινωνία.
Αυτή την πρακτική, δεν τήν αντέχουν οι φαύλοι, οι τυχοδιώκτες, οι ουτιδανοί.
Καί γιά νά μήν λήξουμε ως λαός καί ως έθνος, είτε μάς αρέσουν είτε δεν μας αρέσουν τά νέα δημοτικά συμβούλια, είμαστε υποχρεωμένοι να στοιχηθούμε μαζί τους ενεργά, δραστήρια, καλόβουλα, διαλεκτικά ώστε οργανωμένα να προβάλουμε αποτελεσματικά τίς συλλογικές μας αντιστάσεις απέναντι στόν κατοχικό οδοστρωτήρα τον οποίο εκφράζουν και στηρίζουν συμβιβασμένοι εκπρόσωποι σε όλα τα επίπεδα..
Όσοι δεν συμβιβαστούν με τα συμφέροντα τών πολιτών, μέσα απ’ αυτές τις διαδικασίες θά σταλούν στίς χωματερές πού έφτιαξε τό ίδιο τους το σύστημα.
Οι υπόλοιποι, εδώ θα στοιχειοθετήσουμε καί τήν νέα Τοπική Αυτοδιοίκησι, αυτήν που επιβάλλουν οι καιροί..
πηγή ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου