1 Σεπτεμβρίου 2011
ΕΧΕ ΓΕΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑ...
Ετούτες τις μέρες πάντα το μυαλό και η ψυχή μου πετούν απέναντι,στην Σμύρνη και τον ελληνισμό της Μικρασίας που πετάχτηκε στην θάλασσα ύστερα απο χιλιάδες χρόνια παραμονής σε κείνα τα μέρη και που έγινε έρμαιο στα χέρια των αφεντάδων αυτού του κόσμου,ως πάντα σχεδόν γίνονται οι λαοί,οι οποίοι δεν έχουν καμία σημασία παρά μόνο στο επίπεδο των γεωπολιτικών συμφερόντων της περιοχής και όχι μόνο ή όπως αλλιώς μάθαμε πως λένε την εκμμετάλευση των πολλών απο τους λίγους, τούτη δέ η εκμμετάλευση έχει πλήθος άλλα ονόματα κατά το δοκούν,άλλες φορές το λένε δημοκρατία και άλλες ανθρώπινα δικαιώματα, βλέπετε ο άνθρωπος έχει μάθει να χρυσώνει το χάπι με το δηλητηριο που γεύεται καθημερινά και να μην δίνει καμία σημασία στην ανθρώπινη διάσταση των πραγμάτων της ζωής.
Τί σημασία έχει για τους μεγάλους του κόσμου μιά ακόμα σφαγή ενός ανθρώπινου κοπαδιού που δεν είχε ιδέα το που πάει,τα ποτάμια του αίματος που έβαφαν τους δρόμους κόκκινους,οι φωνές των μανάδων που οι τούρκοι είτε σκότωναν εμπρός στα παιδιά τους και τανάπαλιν, είτε τα χώρισαν για πάντα σφραγίζοντας ανθρώπινες ψυχές για το υπόλοιπο της ζωής τους,μιάς ζωής που έκρυβε πάντα καλά το κάρβουνο της προσφυγιάς ως τελευταίο σκαλί του ενστίκτου της αυτοσυντήρησης και της αξιοπρέπειας συνάμα, του ετσιθελικού ξεριζωμού γιατί κάποιοι σε κάποια σκοτεινά γραφεία το αποφάσισαν πίσω απο κλειστές πόρτες,ενώ κανείς δεν θέλει να ξέρει πραγματικά το ποιός φταίει για εκείνη την καταστροφή τότε,όλα σίγησαν οι έξι αποκλειστικοί ένοχοι εκτελέστηκαν και ο απλός κόσμος ξαναβρήκε κουτσά στραβά την καθημερινότητα εμπρός του.
Οι πραγματικοί ένοχοι αυτής της καταστροφής ποτέ δεν εκτελέστηκαν φυσικά ίσως και να μην ήταν δυνατόν να εκτελεστούν διότι δεν ήσαν άνθρωποι στην ουσία,όμως η ανθρώπινη φύση άρεσκεται να καταπιάνεται μόνο με οτι μπορεί να αντιληφθέι και να καταλάβει, αφήνωντας τα υπόλοιπα για τους φιλόσοφους και τους ονειροπαρμένους αυτού του κόσμου και έτσι οι νεκροζωντανοί που γλίτωσαν το μαχαίρι βάλθηκαν να περιφέρονται σαν την άδικη κατάρα ως το τέλος της εδώ ζωής τους ποτισμένοι απο το στίγμα της προσφυγιάς και πάντα έχοντας στα μάτια αυτό το άδειο βλέμμα που έχει κάποιος όταν οι θύμισες και ο πόνος για τα περασμένα έρχονται σαν φαντάσματα για να τον στοιχειώσουν για ακόμη μία νύχτα,μέχρι το επόμενο πρωί οπού η σκληρότητα του καθημερινού αγώνα να πάρει την θέση τους μέχρι την ώρα που θα απομείνουν και πάλι μόνοι...
Η μικρασιατική καταστροφή δεν είχε μόνο τους νεκρούς που γράφουν τα βιβλία και προσφάτως ξεγράφουν κιόλας, είχε και νεκροζωντανούς που δεν τολμά να τους γράψει κανένα βιβλίο με πολυπολιτισμικούς προσανατολισμούς ή μή, δεν έχει σημασία, βλέπετε απο πάντοτε κάνεις δεν πολυσκοτίζοτανε για τις πραγματικές απώλειες μιάς καταστροφής εκτός και εάν εξυπηρετούν σκοπιμότητες οπότε και ξεθάβονται τα ανθρώπινα δικαιώματα,το μεγάλο όπλο των σοφιστών της νεοεποχής μας οι οποίοι έχουν ειδικευθεί πλέον στο να μετατρέπουν το άσπρο σε μαύρο, να συγκινούν χωρίς λόγο και να σιωπούν οταν υπάρχει πραγματικός λόγος ακολουθούμενοι απο τα κοπάδια των απολιτίκ πολιτών που ούτε γνωρίζουν ούτε απαντούν, η μηχανή καλά στημένη απο γεννήσεως της ανθρωπότητος, διυλίζει τον κόνωπα και καταπίνει την κάμηλο κατά την ρήση του Ιήσου Χριστού και δεν αφήνει το παραμικρό σημείο αντιλογίας ουσιαστικά σε κανέναν, έστω και εάν κάποιοι θεωρούν πως αντιλέγουν μέσα στα πλαίσια των συγκοινωνούντων δοχείων της αστικής μας δημοκρατίας και του καπιταλισμού.
Οι άνθρωποι είτε νεκροί, είτε ζωντανοί, είτε νεκροζωντανοί είναι αναλώσιμο είδος και εξυπηρετούν σκοπούς με ή χωρίς την θέληση τους όσο δε για την γιαγιά μου την κυρά Ευαγγελία που ήρθε απο την Αντάλια 12 χρονών κοριτσάκι και μέχρι το τέλος της ζωής της έτρωγε οτι έβρισκε μπροστά της γιατί φοβόταν το αύριο, που στοιβάχτηκε μαζί με εκατοντάδες χιλιάδες άλλες ψυχές σε παραγκουπόλεις με κοινά αποχωρητήρια για πέντε και δέκα οικογένειες σε οικόπεδα που παραχώρησε η Αγία μας εκκλησία, μαζί με τον πατέρα της και προπάππο μου τον Κύρ Παναγιώτη που απέθανε στον δρόμο απο την στεναχώρια του γιατί από αφέντής με χιλιάδες πρόβατα και υπηρέτες κατάντησε σκουπιδιάρης στην Αθήνα, που γνωρίστηκε με τον παππού μου τον κύρ Χρήστο, μέσα στις παράγκες της ενοχής του νεοελληνικού κρατιδίου και που δούλευε δύο βάρδιες για να τα φέρουν βόλτα, ποιός να νοιαστεί βρέ αδερφέ; τί σημασία έχουν τα πρόσωπα δεν είπαμε; τι σημασία έχουν οι ζωές και ο θάνατος; ποιός είναι ο εχθρός; ερωτήματα που δεν μέλλουν να απαντηθούν ποτέ,ενώ όλοι λένε για "χαμένες πατρίδες ή παρτίδες" δεν άκουσα ποτέ να λένε ρε γιαγιά για χαμένα κορμιά....
Χάριν μνημοσύνου νεκρών και νεκροζωντανών επιβιώσαντων Μικρασιατικής καταστροφής.
Μετά τιμής
Πάνος Χατζηγεωργιάδης
Το παρόν άρθρο δημοσιευθέν στην εφημερίδα "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ" στο φύλλο της 30ης Αυγούστου.
από το Υπερ Αληθείας
Τί σημασία έχει για τους μεγάλους του κόσμου μιά ακόμα σφαγή ενός ανθρώπινου κοπαδιού που δεν είχε ιδέα το που πάει,τα ποτάμια του αίματος που έβαφαν τους δρόμους κόκκινους,οι φωνές των μανάδων που οι τούρκοι είτε σκότωναν εμπρός στα παιδιά τους και τανάπαλιν, είτε τα χώρισαν για πάντα σφραγίζοντας ανθρώπινες ψυχές για το υπόλοιπο της ζωής τους,μιάς ζωής που έκρυβε πάντα καλά το κάρβουνο της προσφυγιάς ως τελευταίο σκαλί του ενστίκτου της αυτοσυντήρησης και της αξιοπρέπειας συνάμα, του ετσιθελικού ξεριζωμού γιατί κάποιοι σε κάποια σκοτεινά γραφεία το αποφάσισαν πίσω απο κλειστές πόρτες,ενώ κανείς δεν θέλει να ξέρει πραγματικά το ποιός φταίει για εκείνη την καταστροφή τότε,όλα σίγησαν οι έξι αποκλειστικοί ένοχοι εκτελέστηκαν και ο απλός κόσμος ξαναβρήκε κουτσά στραβά την καθημερινότητα εμπρός του.
Οι πραγματικοί ένοχοι αυτής της καταστροφής ποτέ δεν εκτελέστηκαν φυσικά ίσως και να μην ήταν δυνατόν να εκτελεστούν διότι δεν ήσαν άνθρωποι στην ουσία,όμως η ανθρώπινη φύση άρεσκεται να καταπιάνεται μόνο με οτι μπορεί να αντιληφθέι και να καταλάβει, αφήνωντας τα υπόλοιπα για τους φιλόσοφους και τους ονειροπαρμένους αυτού του κόσμου και έτσι οι νεκροζωντανοί που γλίτωσαν το μαχαίρι βάλθηκαν να περιφέρονται σαν την άδικη κατάρα ως το τέλος της εδώ ζωής τους ποτισμένοι απο το στίγμα της προσφυγιάς και πάντα έχοντας στα μάτια αυτό το άδειο βλέμμα που έχει κάποιος όταν οι θύμισες και ο πόνος για τα περασμένα έρχονται σαν φαντάσματα για να τον στοιχειώσουν για ακόμη μία νύχτα,μέχρι το επόμενο πρωί οπού η σκληρότητα του καθημερινού αγώνα να πάρει την θέση τους μέχρι την ώρα που θα απομείνουν και πάλι μόνοι...
Η μικρασιατική καταστροφή δεν είχε μόνο τους νεκρούς που γράφουν τα βιβλία και προσφάτως ξεγράφουν κιόλας, είχε και νεκροζωντανούς που δεν τολμά να τους γράψει κανένα βιβλίο με πολυπολιτισμικούς προσανατολισμούς ή μή, δεν έχει σημασία, βλέπετε απο πάντοτε κάνεις δεν πολυσκοτίζοτανε για τις πραγματικές απώλειες μιάς καταστροφής εκτός και εάν εξυπηρετούν σκοπιμότητες οπότε και ξεθάβονται τα ανθρώπινα δικαιώματα,το μεγάλο όπλο των σοφιστών της νεοεποχής μας οι οποίοι έχουν ειδικευθεί πλέον στο να μετατρέπουν το άσπρο σε μαύρο, να συγκινούν χωρίς λόγο και να σιωπούν οταν υπάρχει πραγματικός λόγος ακολουθούμενοι απο τα κοπάδια των απολιτίκ πολιτών που ούτε γνωρίζουν ούτε απαντούν, η μηχανή καλά στημένη απο γεννήσεως της ανθρωπότητος, διυλίζει τον κόνωπα και καταπίνει την κάμηλο κατά την ρήση του Ιήσου Χριστού και δεν αφήνει το παραμικρό σημείο αντιλογίας ουσιαστικά σε κανέναν, έστω και εάν κάποιοι θεωρούν πως αντιλέγουν μέσα στα πλαίσια των συγκοινωνούντων δοχείων της αστικής μας δημοκρατίας και του καπιταλισμού.
Οι άνθρωποι είτε νεκροί, είτε ζωντανοί, είτε νεκροζωντανοί είναι αναλώσιμο είδος και εξυπηρετούν σκοπούς με ή χωρίς την θέληση τους όσο δε για την γιαγιά μου την κυρά Ευαγγελία που ήρθε απο την Αντάλια 12 χρονών κοριτσάκι και μέχρι το τέλος της ζωής της έτρωγε οτι έβρισκε μπροστά της γιατί φοβόταν το αύριο, που στοιβάχτηκε μαζί με εκατοντάδες χιλιάδες άλλες ψυχές σε παραγκουπόλεις με κοινά αποχωρητήρια για πέντε και δέκα οικογένειες σε οικόπεδα που παραχώρησε η Αγία μας εκκλησία, μαζί με τον πατέρα της και προπάππο μου τον Κύρ Παναγιώτη που απέθανε στον δρόμο απο την στεναχώρια του γιατί από αφέντής με χιλιάδες πρόβατα και υπηρέτες κατάντησε σκουπιδιάρης στην Αθήνα, που γνωρίστηκε με τον παππού μου τον κύρ Χρήστο, μέσα στις παράγκες της ενοχής του νεοελληνικού κρατιδίου και που δούλευε δύο βάρδιες για να τα φέρουν βόλτα, ποιός να νοιαστεί βρέ αδερφέ; τί σημασία έχουν τα πρόσωπα δεν είπαμε; τι σημασία έχουν οι ζωές και ο θάνατος; ποιός είναι ο εχθρός; ερωτήματα που δεν μέλλουν να απαντηθούν ποτέ,ενώ όλοι λένε για "χαμένες πατρίδες ή παρτίδες" δεν άκουσα ποτέ να λένε ρε γιαγιά για χαμένα κορμιά....
Χάριν μνημοσύνου νεκρών και νεκροζωντανών επιβιώσαντων Μικρασιατικής καταστροφής.
Μετά τιμής
Πάνος Χατζηγεωργιάδης
Το παρόν άρθρο δημοσιευθέν στην εφημερίδα "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ" στο φύλλο της 30ης Αυγούστου.
από το Υπερ Αληθείας
Κατηγορία Θέματος
Εθνικά Θέματα,
Εθνικά και Πατριωτικά Video,
Εθνική Επέτειος,
Ιστορικά θεματα,
Κρίσεις και απόψεις,
Μικρά Ασία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου