12 Μαρτίου 2011
Εμπάργκο στα ελληνικά προϊόντα κάνει η Lidl. Αν είναι αλήθεια εμπάργκο κι εμείς στην Lidl....
Της Δ. Καραγιαννοπούλου
Επώνυμα και ελληνικά προϊόντα αποφάσισε να βγάλει από τα ράφια της η διοίκηση της Lidl Hellas. Παράλληλα, κατ' εντολή της μητρικής, η ελληνική θυγατρική προχώρησε στην απομάκρυνση στελεχών
τα οποία αλλοίωσαν την εικόνα της φθηνής αλυσίδας, που χρόνια τώρα αποτελεί το σλόγκαν της εταιρείας.
H αδρεναλίνη των εξελίξεων στα ενδότερα της ελληνικής θυγατρικής έχει κορυφωθεί εξαιτίας και των πρόσφατων ριπών από τη μητρική για κακοδιαχείριση και ανεπαρκή αντιμετώπιση κρίσεων. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το τελευταίο τετράμηνο η γερμανική θυγατρική περιορίζει δραστικά τα επώνυμα σήματα που διακινεί, αντικαθιστώντας τα με προϊόντα που φέρουν την επωνυμία της.
Στο πλαίσιο αυτό, έχει μειώσει τους επώνυμους κωδικούς της από 400 που ήταν στα τέλη του έτους σε 250 και έπεται συνέχεια. Πηγές αναφέρουν ότι αναμένεται να μειωθούν περαιτέρω τα επώνυμα σήματα που διατίθενται στα γαλακτοκομικά, τα σνακ και στα λίπη - έλαια.
Οι κωδικοί
Μερικές από τις πιο γνωστές φίρμες που σήμερα βρίσκονται στα ράφια της αλυσίδας είναι οι Γιώτης, Παπαδοπούλου, Μινέρβα, Δωδώνη, Νestle, Kraft, Eλαΐς Unilever, Procter & Gamble, Pepsico-HBH.
Από τα καταστήματά της διακινεί περί τους 1.700 κωδικούς προϊόντων. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η μητρική πολυεθνική έχει βάλει εδώ και καιρό στον πάγο την ελληνική θυγατρική, καθώς η επιλογή της τελευταίας να εμπορευτεί επώνυμα σήματά της είχε ως συνέπεια πτώση της κερδοφορίας.
Όπως υποστηρίζεται, η προσθήκη επώνυμων σημάτων στα ράφια της Lidl μπορεί να ανέβασε το μέσο κόστος του καλαθιού, αλλά μείωσε τις πωλήσεις, καθόσον κατέστησε το σλόγκαν «Η Lidl είναι φθηνή» εδώ και ένα χρόνο κενό περιεχομένου. Πέραν αυτών, λέγεται ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει προβλήματα σε επίπεδο διοίκησης.
Πηγές υποστηρίζουν ότι η διοίκηση της ελληνικής θυγατρικής κατηγορήθηκε από τη μητρική για ανεπαρκή αντιμετώπιση κρίσεων. Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγο καιρό το όνομα της εταιρείας είχε συνδεθεί με την υπόθεση του επιμολυσμένου ηλιελαίου, ουδείς δε εκπρόσωπος της Lidl Hellas εμφανίστηκε να δώσει κάποιες εξηγήσεις. Όλα αυτά, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, προσφέρουν σημαντικά περιθώρια ελιγμών στον ανταγωνισμό, πρωτίστως δε στον παραδοσιακό αντίπαλο της Lidl, την Αldi.
Η διοίκηση της ελληνικής θυγατρικής επιχειρεί να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί γύρω από το σήμα Lild. Επικεφαλής βρίσκεται Γερμανός μάνατζερ, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα μόλις τον τελευταίο μήνα. Επίσης απομακρύνθηκε ο μέχρι πρότινος διευθυντής ανάπτυξης της αλυσίδας, για να αντικατασταθεί από Ελληνογερμανό, ο οποίος θα έχει την ευθύνη ανάπτυξης της αλυσίδας στην εσωτερική αγορά τουλάχιστον μέχρι το 2011.
Mέχρι και το 2008 η διαφημιστική πολιτική της Lidl ήταν περιορισμένης εμβέλειας με φυλλάδια προσφορών που κυκλοφορούσαν ευρέως σε χιλιάδες αντίτυπα door to door, και με περιορισμένο αριθμό ολοσέλιδων διαφημιστικών καταχωρίσεων. Σήμερα η πολιτική αυτή αναθεωρείται. Στόχος της νέας διοίκησης είναι να επαναφέρει στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή την εικόνα της Lidl ως της πιο φτηνής αλυσίδας λιανικής.
Απώλειες
Τα προαναφερθέντα, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχουν φρενάρει την ανάπτυξη της ελληνικής θυγατρικής. Στελέχη υποστηρίζουν ότι από τις αρχές του έτους μέχρι σήμερα η αύξηση του τζίρου της αλυσίδας δεν ξεπερνά το 2%, όταν πριν από μία τριετία ξεπερνούσε άνετα το 15%. Εκτιμάται ότι φέτος τα έσοδά της δεν θα υπερβούν το 1,3 δισ. ευρώ.
Να ληφθεί υπόψη ότι, για να μην δημοσιεύει ισολογισμούς, η Lidl έχει συστήσει ξεχωριστές ανά κατάστημα εταιρείες περιορισμένης ευθύνης· επομένως ουδείς γνωρίζει τα οικονομικά της αποτελέσματα.
Η γερμανική πολυεθνική εισήλθε στην ελληνική αγορά το 1999. Με έδρα τη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία ξεκίνησε τις επενδύσεις της από τη Βόρειο Ελλάδα, ποντάροντας στο γεγονός ότι εκεί κατοικούσαν πολλοί μετανάστες. Σήμερα η εταιρεία διαχειρίζεται 212 καταστήματα, ενώ τα ακίνητα όπου αυτά στεγάζονται είναι κατά 80% ιδιόκτητα.
Κάθε κατάστημα υπολογίζεται ότι πραγματοποιεί ημερήσιο τζίρο 15.00017.000 ευρώ. Μολονότι το φετινό σχέδιο ανάπτυξης προέβλεπε το άνοιγμα 30 νέων καταστημάτων, κατά πληροφορίες δεν θα ανοίξουν ούτε τα μισά. Και προγραμματισμένες επενδύσεις, όπως για τις καινούργιες αποθήκες στο Κορωπί, όπου η εταιρεία έχει αγοράσει 60 στρέμματα, ανεστάλησαν μέχρι νεωτέρας.
Who is who
Η ΑΛΥΣΙΔΑ Lidl ανήκει στον Dieter Schwarz. Με συνολική περιουσία άνω των 10 δισ. ευρώ, είναι ο τέταρτος πλουσιότερος πολίτης της Γερμανίας. Γεννημένος το 1939 στην πόλη Heilbronn, είναι παντρεμένος και έχει δύο κόρες. Πατέρας του ήταν ο Josef Schwarz, ο οποίος το 1930 έγινε μέτοχος της εταιρείας χονδρικής πώλησης φρούτων Lidl & Co. Η εταιρεία μετονομάστηκε αργότερα σε Lidl & Schwarz και δραστηριοποιήθηκε στο χονδρεμπόριο τροφίμων και ποτών.
Το 1973 ο γιος του, σημερινός ιδιοκτήτης της εταιρείας, Dieter Schwarz άνοιξε το πρώτο κατάστημα Lidl discount στο Λουτβιχσχάφεν. Η στρατηγική της Lidl προβλέπει διεθνή επέκταση. Λειτουργεί 7.271 καταστήματα σε 20 χώρες. Επιπλέον λειτουργούν 500 καταστήματα χονδρικής, ιδιοκτησίας του Dietel Schwarz, υπό την επωνυμία Kaufland.
isotimia
από το Πενταπόσταγμα
(ευχαριστώ τον φιλο Ποσειδώνα)
Επώνυμα και ελληνικά προϊόντα αποφάσισε να βγάλει από τα ράφια της η διοίκηση της Lidl Hellas. Παράλληλα, κατ' εντολή της μητρικής, η ελληνική θυγατρική προχώρησε στην απομάκρυνση στελεχών
τα οποία αλλοίωσαν την εικόνα της φθηνής αλυσίδας, που χρόνια τώρα αποτελεί το σλόγκαν της εταιρείας.
H αδρεναλίνη των εξελίξεων στα ενδότερα της ελληνικής θυγατρικής έχει κορυφωθεί εξαιτίας και των πρόσφατων ριπών από τη μητρική για κακοδιαχείριση και ανεπαρκή αντιμετώπιση κρίσεων. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το τελευταίο τετράμηνο η γερμανική θυγατρική περιορίζει δραστικά τα επώνυμα σήματα που διακινεί, αντικαθιστώντας τα με προϊόντα που φέρουν την επωνυμία της.
Στο πλαίσιο αυτό, έχει μειώσει τους επώνυμους κωδικούς της από 400 που ήταν στα τέλη του έτους σε 250 και έπεται συνέχεια. Πηγές αναφέρουν ότι αναμένεται να μειωθούν περαιτέρω τα επώνυμα σήματα που διατίθενται στα γαλακτοκομικά, τα σνακ και στα λίπη - έλαια.
Οι κωδικοί
Μερικές από τις πιο γνωστές φίρμες που σήμερα βρίσκονται στα ράφια της αλυσίδας είναι οι Γιώτης, Παπαδοπούλου, Μινέρβα, Δωδώνη, Νestle, Kraft, Eλαΐς Unilever, Procter & Gamble, Pepsico-HBH.
Από τα καταστήματά της διακινεί περί τους 1.700 κωδικούς προϊόντων. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η μητρική πολυεθνική έχει βάλει εδώ και καιρό στον πάγο την ελληνική θυγατρική, καθώς η επιλογή της τελευταίας να εμπορευτεί επώνυμα σήματά της είχε ως συνέπεια πτώση της κερδοφορίας.
Όπως υποστηρίζεται, η προσθήκη επώνυμων σημάτων στα ράφια της Lidl μπορεί να ανέβασε το μέσο κόστος του καλαθιού, αλλά μείωσε τις πωλήσεις, καθόσον κατέστησε το σλόγκαν «Η Lidl είναι φθηνή» εδώ και ένα χρόνο κενό περιεχομένου. Πέραν αυτών, λέγεται ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει προβλήματα σε επίπεδο διοίκησης.
Πηγές υποστηρίζουν ότι η διοίκηση της ελληνικής θυγατρικής κατηγορήθηκε από τη μητρική για ανεπαρκή αντιμετώπιση κρίσεων. Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγο καιρό το όνομα της εταιρείας είχε συνδεθεί με την υπόθεση του επιμολυσμένου ηλιελαίου, ουδείς δε εκπρόσωπος της Lidl Hellas εμφανίστηκε να δώσει κάποιες εξηγήσεις. Όλα αυτά, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, προσφέρουν σημαντικά περιθώρια ελιγμών στον ανταγωνισμό, πρωτίστως δε στον παραδοσιακό αντίπαλο της Lidl, την Αldi.
Η διοίκηση της ελληνικής θυγατρικής επιχειρεί να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί γύρω από το σήμα Lild. Επικεφαλής βρίσκεται Γερμανός μάνατζερ, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα μόλις τον τελευταίο μήνα. Επίσης απομακρύνθηκε ο μέχρι πρότινος διευθυντής ανάπτυξης της αλυσίδας, για να αντικατασταθεί από Ελληνογερμανό, ο οποίος θα έχει την ευθύνη ανάπτυξης της αλυσίδας στην εσωτερική αγορά τουλάχιστον μέχρι το 2011.
Mέχρι και το 2008 η διαφημιστική πολιτική της Lidl ήταν περιορισμένης εμβέλειας με φυλλάδια προσφορών που κυκλοφορούσαν ευρέως σε χιλιάδες αντίτυπα door to door, και με περιορισμένο αριθμό ολοσέλιδων διαφημιστικών καταχωρίσεων. Σήμερα η πολιτική αυτή αναθεωρείται. Στόχος της νέας διοίκησης είναι να επαναφέρει στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή την εικόνα της Lidl ως της πιο φτηνής αλυσίδας λιανικής.
Απώλειες
Τα προαναφερθέντα, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχουν φρενάρει την ανάπτυξη της ελληνικής θυγατρικής. Στελέχη υποστηρίζουν ότι από τις αρχές του έτους μέχρι σήμερα η αύξηση του τζίρου της αλυσίδας δεν ξεπερνά το 2%, όταν πριν από μία τριετία ξεπερνούσε άνετα το 15%. Εκτιμάται ότι φέτος τα έσοδά της δεν θα υπερβούν το 1,3 δισ. ευρώ.
Να ληφθεί υπόψη ότι, για να μην δημοσιεύει ισολογισμούς, η Lidl έχει συστήσει ξεχωριστές ανά κατάστημα εταιρείες περιορισμένης ευθύνης· επομένως ουδείς γνωρίζει τα οικονομικά της αποτελέσματα.
Η γερμανική πολυεθνική εισήλθε στην ελληνική αγορά το 1999. Με έδρα τη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία ξεκίνησε τις επενδύσεις της από τη Βόρειο Ελλάδα, ποντάροντας στο γεγονός ότι εκεί κατοικούσαν πολλοί μετανάστες. Σήμερα η εταιρεία διαχειρίζεται 212 καταστήματα, ενώ τα ακίνητα όπου αυτά στεγάζονται είναι κατά 80% ιδιόκτητα.
Κάθε κατάστημα υπολογίζεται ότι πραγματοποιεί ημερήσιο τζίρο 15.00017.000 ευρώ. Μολονότι το φετινό σχέδιο ανάπτυξης προέβλεπε το άνοιγμα 30 νέων καταστημάτων, κατά πληροφορίες δεν θα ανοίξουν ούτε τα μισά. Και προγραμματισμένες επενδύσεις, όπως για τις καινούργιες αποθήκες στο Κορωπί, όπου η εταιρεία έχει αγοράσει 60 στρέμματα, ανεστάλησαν μέχρι νεωτέρας.
Who is who
Η ΑΛΥΣΙΔΑ Lidl ανήκει στον Dieter Schwarz. Με συνολική περιουσία άνω των 10 δισ. ευρώ, είναι ο τέταρτος πλουσιότερος πολίτης της Γερμανίας. Γεννημένος το 1939 στην πόλη Heilbronn, είναι παντρεμένος και έχει δύο κόρες. Πατέρας του ήταν ο Josef Schwarz, ο οποίος το 1930 έγινε μέτοχος της εταιρείας χονδρικής πώλησης φρούτων Lidl & Co. Η εταιρεία μετονομάστηκε αργότερα σε Lidl & Schwarz και δραστηριοποιήθηκε στο χονδρεμπόριο τροφίμων και ποτών.
Το 1973 ο γιος του, σημερινός ιδιοκτήτης της εταιρείας, Dieter Schwarz άνοιξε το πρώτο κατάστημα Lidl discount στο Λουτβιχσχάφεν. Η στρατηγική της Lidl προβλέπει διεθνή επέκταση. Λειτουργεί 7.271 καταστήματα σε 20 χώρες. Επιπλέον λειτουργούν 500 καταστήματα χονδρικής, ιδιοκτησίας του Dietel Schwarz, υπό την επωνυμία Kaufland.
isotimia
από το Πενταπόσταγμα
(ευχαριστώ τον φιλο Ποσειδώνα)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
8 σχόλια:
anyway
δεν ψωνίζω από την Lidl
διότι είχε ανάκαθεν κακῆς
(αμφιβόλου) ποιότητος
τρόφιμα....
μόνο Ελληνικά προιόντα
να ψωνίζουμε.
κανένα εισαγωγής.
Ετσι όπως μας έχουν κάνει ψωνίσεις - δεν ψωνίσεις το ίδιο είναι...
Για φαντάσου αν και εφόσον πούμε όλοι οτι ok σταματάμε να ψωνίζουμε από το κάθε lidl ικεα κλπ τι νομίζεις οτι θα κάνουν αυτοί οι όμιλοι στους εργαζόμενους τους; θα τους έχουν να κάθονται και να παίρνουν το μηνιάτικο;
αμ δε...
15.12
ΔΗΛΑΔΗ τι μᾶς λες?
να ψωνίζουμε από πολυεθνικές
χάλια προιόντα
για να πληρώνουν τους εργάτες τους?
και τα Ελληνικά προιόντα
Π Ο Ι Ο Σ
θα τα υποστηρίξει?
ΣΥΓΝΩΜΗ...αλλά...
Τα Ελληνικά προιόντα
Π Ρ Ο Η Γ Ο Υ Ν Τ Α Ι.
αυτοί οι εργαζόμενοι
στις Ελληνικές βιοτεχνίες
και βιομηχανίες
δεν ειναι άνθρωποι?
ΔΕΝ ΨΩΝΙΖΩ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.-
δεν μπορῶ όμως
να έχω ευθύνη για όλα!
βάζω προταιρεότητες.
Καλά, μην είσαι απόλυτος οτι δεν ψωνίζεις εισαγ. προϊόντα.
Αυτ/το έχεις; μοτό; ποδήλατο; pc;
δεν φτιάχνουμε τίποτα φίλε...
και από την άλλη μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα.
οκ.
εννοόυσα πιο πολυ τρόφιμα, ρούχα,
παπούτσια....
φυσικά εχω λάπτοπ
μία μότο(china)
(Αλλά.. το LADA TO JEEP
το πούλησα
λόγω ελλείψεως parking)
όμως δεν αγοράζω απο πολυεθνικές
τρόφιμσ...κλπ.
μια μηχανη
κι ενα λαπτοπ
σε 1 5ετια δεν ειναι...πολυ!
ουτε ζημια!
(α! και το ποδήλατο μου
το κλεψανε!
Θεός σχωρἘστους!
-και τη μηχανή το ίδιο.
αλλά βρέθηκε!-
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!)
Και εφω αγοραζα πραγματα απο τα lidl
συγκεκριμενα μικροεργαλεια ,
Τροφιμα απευφευγα αν ακαι στην αρχη ειχα αγορασει καποια οπως παγωτα (χαμηλης πιοότητας)
σοκολατες κ.λ.π.
Εδω και δυο χρονια δεν εχω ψωνισει απο αυτους τιποτα
ψωνιζω απο Ελληνικα σουπερ μαρκετ και ελληνικα προιόντα
τσεκαρω ομως γιατι να εχουν κωδικο ελλαδος
φυσικα γαλακτοκομικα φαγε δελτα κλπ ειναι σε μαυρη λιστα
υπαρχει η αγνο η εταιρια στο βολο και οι μικροι ελληνες παραγωγοι
Αν και τις καλυτερες αγορες τις κανω απο τα μικρα μαγαζακια της γειτονιας
Ειναι λιγο πιο ακριβα αλλα ψωνιζεις ΜΟΝΟ αυτα που θες και δεν αγοραζεις οτι βλακεια σου μοστραρουν τα μεγαλα S/M
ετσι φευγουν λιγοτερα απο την τσεπη σου και πανε σε ελληνικα χερια
papaki65
Ελληνικα ποδηλατα
http://www.idealbikes.net/%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B1
φυσικα υπαρχουν και αλλα
λιγο ψαξιμο στο ιντερνετ θελει
papaki65
Δημοσίευση σχολίου