Τελευταίες αναρτήσεις

16 Ιανουαρίου 2011

Η Χαρά Νικοπούλου μιλά για την Βόρειο Ηπειρο και για τους Ελληνες.



Εσείς φίλοι μου τι λέτε θα έπρεπε να είναι Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας η Χαρά;

Το βίντεο είναι από το YouTube και το EllinikoDNA
Το είδαμε στο Ρωμαίϊκο Οδοιπορικό.
(ευχαριστώ τον φίλο Ποσειδώνα)



Share

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δε συμφωνώ με τις παιδαγωγικές τακτικές της κυρίας Νικολοπούλου. Δεν μπορώ να χαρακτηρίσω κάποιον που θα συμπεριφερθεί με τέτοιο τρόπο σε ένα παιδί. Το θεωρώ εξευτελιστικό.
Είμαι εκπαιδευτικός επίσης.

Διαφωνώ σε πολλά με τις πολιτικές τως κυβερνήσεών μας, με τις παρεμβάσεις στα σχολικά βιβιλία, με τις χορηγήσεις ιθαγένειας κλπ αλλά δε θα βγάλω τα απωθημένα μου στα παιδιά.

Αν μπορέσω να τους κάνω να αγαπήσουν τον ελληνικό πολιτισμό, δεν έχω μεγαλύτερη ανταμοιβή. Και αυτό δε γίνεται δια της βίας κυρία Νικολοπούλου. Ένα δέντρο δεν το τραβάς να μεγαλώσει, θέλει φροντίδα και υπομονή. Αλλιώς το ξεριζώνεις.

Ανώνυμος είπε...

Απαντηση:ΟΧΙ.

ΘΑΝΟΣ είπε...

Διαφωνώ φίλε μου καθηγητη.
Δεν βλέπω να βιαιοπράγησε η δασκαλα στους μαθητές της....
Βιαιοπραγία και πλύση εγκεφάλου έχουν υποστεί οι Πομάκοι ενήλικοι και ανήλικοι από τα κοράκια της Αγκυρας ότι είναι δήθεν Τούρκοι......οι οποίοι και τελικώς βιαιοπράγησαν βιολογικώς και στην ίδια την δασκαλα σπάζοντάς της το χερι!!!!!

Και τα παιδια την λατρεψαν ως δασκαλα....

Η δηλωσή σου "Αν μπορέσω να τους κάνω να αγαπήσουν τον ελληνικό πολιτισμό, δεν έχω μεγαλύτερη ανταμοιβή." είναι μεν σωστή αλλά απευθύνεται σε αλλοδαπούς μαθητες κι όχι σε Ελληνες....

Γιατι οι Ελληνες μαθητές πρέπει πρωτιστως να αγαπήσουν την πατρίδα τους και όλα τα υπόλοιπα κατόπιν...

Στους αλλοδαπούς φυσικά δεν υπάρχει τέτοια απαίτηση οπότε πραγματικά θεωρείται επίτευγμα για τον δάσκαλο να τους κάνει να αγαπήσουν έστω τον ελληνικό πολιτισμό....

Κατα τα λοιπά συμφωνώ με το υπόλοιπο σχόλιο σου.

Ανώνυμος είπε...

Kαλησπέρα φίλε Θάνο, είμαι ο καθηγητής που έγραψα στην αρχή.
Η αλήθεια είναι πως δεν μπορούμε να γνωρίζουμε επ' ακριβώς τι συνέβη στο περιστατικό με τη σημαία.(Από το βίντεο ίσως εσφαλμένα θεώρησα πως ήταν αλλοδαπός ο μαθητής).
Αν για παράδειγμα φανταστώ τον εαυτό μου να με οδηγεί κάποιος με το ζόρι κάτω από την ελληνική σημαία θα με έκανε πιο πολύ Έλληνα αυτό; μήπως με έκανε να αισθανθώ πολύ άσχημα; Μήπως χειρότερα από το να βιαιοπραγούσε ακόμα;
Αλλά επαναλαμβάνω, δεν γνωρίζω τι έχει γίνει εκεί συγκεκριμένα.

Να διαχωρίσω τη θέση μου εδώ. Αν κάποιος (μαθητής) εξύβριζε τη σημαία ή εξευτέλιζε οποιοδήποτε σύμβολο θρησκευτικό ή εθνικό, για μένα αυτό θα ήταν παράπτωμα. Και η ποινή θα ήταν στα παιδαγωγικά πλαίσια. Και κυρίως να εξηγήσω γιατί δεν είναι σωστό να κοροϊδεύουμε αυτό που οι άλλοι πιστεύουν. Γιατί ούτε εμάς μας αρέσει να κοροϊδεύουν τα δικά μας. Από σεβασμό στους υπολοίπους δηλαδή που το σύμβολο έχει ιδιαίτερο νόημα. Και είμαι σίγουρος που όποιος το είχε κάνει, θα καταλάβαινε πως έκανε λάθος.

Στο σχολείο κρίνουμε παιδιά, που έχουν όλη την καλή διάθεση να μάθουν και να προετοιμαστούν για την κοινωνία. Και φυσικά κάνουν λάθη, προκαλούν, εξερευνούν τις δυνατότητες, παίζουν κλπ. Είναι άλλη η αντιμετώπιση μιας και από την άλλη θέλουμε να γίνουν υπεύθυνα άτομα για τον εαυτό τους και τους άλλους.

Συμφωνώ στο "να αγαπήσουν την πατρίδα τους", γιατί αν αυτό το είχαμε καταφέρει μέχρι τώρα, θα είχαμε λιγότερους που κοιτάνε το προσωπικό όφελος και έχουν ξεπουλήσει τα πάντα σ' αυτή τη χώρα. Και δυστυχώς εξακολουθούν με θράσος να ζητούν και την ψήφο μας.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είπε...

Δέν ἒχω βρεῖ οὒτε μιά λέξι, οὒτε μιά φράσι ἀπό τήν ὑπεροχη δασκαλα που να μην μου προκαλεῖ θαυμασμό καί δέος.
Χρειάζεται μεγαλο τράβηγμα για να τῆς ἐπισυνάψης την κατηγόρια τῆς ἀσκήσεως ψυχολογικῆς βίας σ΄ἒναν μαθητή !
Τό να τοῦ πῆς μέ πίστι ὃτι αὐτή εἶναι ἡ σημαῖα σου, εἶναι ἡ πατρίδα σου, δέ ἀποτελεῖ βία. Ἀπότελεῖ δυναμική πειθώ μέσα ἀπό τήν ὁποία συντρίβεται ἡ ἂθλια ὑπόγεια προπαγάνδα τῶν σκοτεινῶν κύκλων που δροῦν στήν περιοχή και οἱ ὁποῖοι κύκλοι ἒχουν στοχοποιήσει αὐτόν τον μαθητή.
Ἐπί τέλους, μέχρι ποτε θα εἲμαστε μεμψίμοιροι και κακομοίρηδες σ'ἀυτή τήν χώρα ;
Νά δεχώμαστε τήν βαρβαρότητα ἐναντίον μας κι'΄ ἐμεῖς νά προσπαθοῦμε να κάνουμε τήν τρίχα τριχιά εἰς βάρος αὐτῶν που με γεναιότητα καί σθένος τήν ἀντιμετωπίζουν ;
Στίς μεγάλες στιγμές τῆς ἱστορίας τῶν λαῶν οἱ ἐκπαιδευτικοί ἒπαιξαν γιγάντιο ρόλο.
Τί κατάντια εἶναι αὐτή σήμερα που ἀντί νά τούς συγχαίρουμε και μιμούμεθα τούς μεμψιμοιροῦμε ;..

ΘΑΝΟΣ είπε...

Φίλε μου καθηγητη προς Θεού δεν επιθυμώ να σε θέσω σε θέση άμυνας και να απολογηθείς για τις απόψεις σου.
Ειναι σεβαστες και ακούγονται χωρις περικοπές.

Οι διευκρινήσεις σου πάντως με χαροποίησαν ιδιαίτερα αφού μεσα από αυτες προκύπτει η πατριωτική σου διαθεση αλλα και η σωστη παιδαγωγική σου θέση.

Συμφωνω λοιπον με ολοκληρο το 2ο σχολιό σου.

Θα ηθελα να σε ρωτήσω επειδη διαπίστωσα ότι πιθανώς θεώρησες ότι η google σου εφαγε το σχόλιο λόγω μεγέθους κι εγραψες κι άλλο...αν επιθυμεις να δημοσιέυσω και το 2ο (συνοπτικότερο) σχόλιό σου το οποιο αναφέρεται επί του θέματος......

Σε ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα Θάνο και σ' ευχαριστώ για τις δημοσιεύσεις. Ναι, έτσι έγινε ως προς το πρώτο κείμενο. Κατά τη γνώμη μου δε χρειάζεται, ωστόσο αφήνω στην κρίση των διαχειριστών να δημοσιευθεί ή να μη δημοσιευθεί οτιδήποτε μιας και το κάθε σχόλιο είναι φιλοξενία, δεν είναι υποχρέωση του blog.

Και κάτι τελευταίο!
Οπωσδήποτε η Ακαδημία Αθηνών είναι ένας θεσμός που χαίρει κάθε εκτίμησης στη συνείδηση των Ελλήνων και έχει τον πρώτο λόγο.

ΘΑΝΟΣ είπε...

Φίλε μου για μενα είναι σχεδόν ιερή υποχρέωση κι αρχη να δημοσιέυω κάθε σχόλιο με μόνη υποχρέωση του σχολιαστη να ειναι κόσμιος και εντός του θέματος.

Συμφωνω ή διαφωνώ με την απόψή του αυτο δεν εχει καμια σημασία.

Οσο για το σχόλιο σου που σε ρωτησα αν θέλεις να το δημοσιεύσω το έκανα μονο και μόνο επειδή δεν ηθελα να φανεί ότι βαζω δυο σχόλια σου με το ιδιο περιεχόμενο...

Να εισαι καλα και περιμενω τα ευστοχα και χρήσιμα για προβληματισμό σχολιά σου και σε άλλες αναρτησεις που σε ενδιαφερουν...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook, στο Twitter ή στο Google+ μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες του Google Friend Connect (θα βρείτε δεξιά το ανάλογο gadget) να γίνετε φίλος του ιστολογίου μας και να λαμβάνετε με την εγγραφή σας στο αμέσως παρακάτω gadget πατώντας την λέξη "Εγγραφή" ενημερώσεις του ιστολογίου μας.

4. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

5. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

6. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

7. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

8. Στην μπάρα που περνάει κυλιόμενη πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων μπορείτε να δείτε σε τίτλους τις 25 τελευταίες αναρτήσεις μας. Οι τίτλοι είναι σύνδεσμοι (λινκ) και πατώντας τους θα ανοίξει σε ένα ξεχωριστό παράθυρο η συγκεκριμένη ανάρτηση.

9. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Αλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.