21 Οκτωβρίου 2008
Ο πρώην αρχηγός ΓΕΝ και το αισχος
Νέες τορπίλες εξαπολύει κατά του ελληνοχριστιανισμού ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ Αντώνης Αντωνιάδης, ο οποίος αφού κρέμασε τη στολή του ναυάρχου, φόρεσε τη «στολή» του συγγραφέα και μέσα από το βιβλίο του «Κρεμώντας τη στολή» καταθέτει εμπειρίες και βιώματα από την πολύχρονη σταδιοδρομία του στο Πολεμικό Ναυτικό, προκαλώντας με τις απόψεις και τις θέσεις του σχετικά με το Χριστιανισμό. Ο επί τρία χρόνια αρχηγός (2002-2005) του Πολεμικού Ναυτικού αποκαλύπτει τις φαντασιώσεις του «για την καλλίγραμμη νεαρή μητέρα», την Παναγία, θεωρεί «ανοησία» τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, χλευάζει όσους πιστεύουν ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο Υιός του Θεού, χαρακτηρίζει τα Ευαγγέλια κείμενα «απίστευτης απλοϊκότητας και αφέλειας», αποκαλεί «σαχλαμάρες» τα όσα πιστεύει ο λαός και οι ναυτικοί για τον Αγιο Νικόλαο. Ακόμη, περιγράφει ως «αισθητική παρωδία» την εμφάνιση των μητροπολιτών και θεωρεί «δουλοπρεπή παπαδοπαίδια» τους ναυτικούς δοκίμους που συνοδεύουν με άγημα το Ευαγγέλιο στις τελετές ορκωμοσίας.
Ο bon viveur ναύαρχος ομολογεί ότι ουδέποτε επιθυμούσε «οι ναυτικοί δόκιμοι, που προορίζονται για μέλλοντες ηγέτες, να υποβαθμίζονται σε δουλοπρεπή παπαδοπαίδια συνοδεύοντας το Ευαγγέλιο» (σελ. 262). Συγκεκριμένα, αναφερόμενος σε δεκάδες τελετές ορκωμοσίας που είχε παραστεί, ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ γράφει: «Το θέαμα ναυτικών δοκίμων να συνοδεύουν ιερείς και ευαγγέλια μου προκαλούσε θλίψη. Δεν ήταν τόσο το θέαμα που με εκνεύριζε όσο οι συνειρμοί. Η τιμητική συνοδεία εμπεριέχει και το στοιχείο της υποταγής. Γι’ αυτό άλλωστε και η Πολιτεία την περιορίζει για τους ένστολους μόνο όταν πρόκειται για εθνικά σύμβολα και πολιτειακούς θεσμούς. Το Ευαγγέλιο και οι ιερωμένοι σε καμία πολιτισμένη χώρα δεν ανήκουν σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες» (σελ. 24).
Και ποια είναι η άποψη του κ. Αντωνιάδη για τα Ιερά Ευαγγέλια; Ο ναύαρχος χαρακτηρίζει τα Ευαγγέλια ως «απίστευτης απλοϊκότητας και αφέλειας κείμενα», που «από επιστημονικής απόψεως είναι σχεδόν ανύπαρκτης ιστορικής εγκυρότητας».
«Καθαρόαιμος Ιουδαίος ήτανε ο Χριστός»
Οσο για την εμφάνιση των μητροπολιτών, ο Αντώνης Αντωνιάδης είναι ιδιαίτερα καυστικός: «Με απωθούσε, επίσης, η όλη κακόγουστη γραφικότητα του σκηνικού. Μητροπολίτες, συνήθως παχύσαρκοι, τυλιγμένοι μέσα σε φανταχτερά, κιτς άμφια με κωμικές, υπερμεγέθεις μίτρες στο κεφάλι να περιστοιχίζονται από μαυροντυμένους ιερείς και όλοι μαζί να ψέλνουν, να κουνάνε κεριά και εικονίσματα και από καιρού εις καιρόν να λιβανίζουν. Την επιτομή της αισθητικής παρωδίας έδιναν οι μακριές γενειάδες. Ενα αμιγώς ιουδαϊκό τελετουργικό, τόσο στην ουσία όσο και στην εμφάνιση. Και πώς να μην είναι! Καθαρόαιμος Ιουδαίος ήτανε ο Χριστός και αίρεση του Ιουδαϊσμού η συνακόλουθη θρησκεία του» (σελίδα 26).
Υπενθυμίζεται ότι στην αποκλειστική συνέντευξη που είχε δώσει στην «Espresso» o κ. Αντωνιάδης το Νοέμβριο του 2006, είχε πει για τους ιερείς: «Οταν ήμουν κυβερνήτης στο αντιτορπιλικό “Σφενδόνη”, απαγόρευα την είσοδο ιερέα στο πλοίο και, επιπλέον, θεωρώ και γρουσουζιά την παρουσία παπά στο πλοίο, όπως και πολλοί ναυτικοί. Επίσης, δεν θα έπρεπε να παρίστανται ιερείς σε καθελκύσεις πλοίων και ορκωμοσίες. Σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν συμβαίνει αυτό. Τι γυρεύουν οι παπάδες στις εκδηλώσεις αυτές;»
Ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ χαρακτηρίζει «κακόγουστες και ανόητες» τις θρησκευτικές λειτουργίες: Ειδικότερα, στη σελ. 27 του βιβλίου διαβάζουμε: «Δυσκολεύομαι να εξηγήσω πώς ένας λαός με αποδεδειγμένες γενετικές συγγένειες με την πλατωνική ή την αριστοτέλεια σκέψη μπορεί να αποδεχτεί, με τόση αφέλεια, ότι προγονοί του ήταν ο Αβραάμ, ο Ισαάκ, η Σάρα και... όλο το κακό συναπάντημα και να καταντήσει να προσκυνάει Ιουδαίους θεούς, αγίους, προφήτες, αποστόλους, ακόμη και λείψανα. Δεν χωράει στο μυαλό μου και στην αισθητική μου το γεγονός ότι οι απόγονοι του καλαίσθητου ελληνισμού -έστω κι αν ακόμη πιστεύουν ότι ο Χριστός είναι ο “Υιός του Θεού”!- μπορεί να παρακολουθούν όλες αυτές τις κακόγουστες και ανόητες τελετουργίες και να νιώθουν θρησκευτική κατάνυξη».
Από την πένα του ναυάρχου δεν... γλιτώνει ούτε ο Αγιος Νικόλαος. Στη σελίδα 74 του βιβλίου του, ο κ. Αντωνιάδης αναφέρει: «Ο Αγιος Νικόλαος ήταν ένας Μικρασιάτης επίσκοπος από τα Πάταρα. Δεν πρόσφερε απολύτως τίποτα στον ελληνισμό, δεν γνωρίζω αν πάτησε καν το πόδι του ποτέ στην Ελλάδα, είναι θαμμένος κάπου στην Ιταλία και, σε κάθε περίπτωση, δεν έχει την παραμικρή ιστορική ή εθνολογική σχέση με το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό. Αλλά ούτε και με τη θάλασσα γενικότερα, εκτός κι αν πάρουμε στα σοβαρά τις ανοησίες περί θαυμάτων του με θαλασσοπόρους και τις σαχλαμάρες για “αναβλύζοντα” από τον τάφο του νερά (δεν αναφέρεται εάν είναι ποταμίσια ή θαλασσινά)».
«Οι εικόνες της Παναγίας εξέπεμπαν μια θηλυκή ομορφιά, η οποία με έθελγε»
Εντύπωση προκαλούν τα όσα αναφέρει για την Παναγία, η εικόνα της οποίας τον «θέλγει». Αφού θεωρεί «ανοησία» τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, αποκαλύπτει τις φαντασιώσεις του για «την όαση της ομορφιάς», την «καλλίγραμμη νεαρή μητέρα», χαρακτηρισμούς που ο ίδιος αποδίδει στο πρόσωπο που περισσότερο από κάθε άλλο ιερό πρόσωπο τιμά ο ελληνικός λαός. Συγκεκριμένα, στη σελίδα 75 αναφέρει ο συγγραφέας: «Θεσμοθετήσαμε να εορτάζουμε την εθνική μας επέτειο αντί στις 21 Μαρτίου -ημέρα που άρχισε η Επανάσταση-, στις 25 του ίδιου μήνα για να συμπίπτει με μια θρησκευτική ανοησία την οποία αποκαλούν... Ευαγγελισμό της Θεοτόκου!»
Και λίγο παρακάτω, στη σελίδα 81, διαβάζουμε: «Απ’ όλες τις άλλες εικόνες, αυτές της Παναγίας είχαν μια ασυνήθιστη για αγιογραφία γλύκα και ανθρωπιά. Ορισμένες ακόμη φορές εξέπεμπαν και μια θηλυκή ομορφιά, η οποία με έθελγε». Και σε άλλο σημείο για την εικόνα της Παναγίας: «Για μένα, περιέργως, ήτανε πράγματι μια όαση ομορφιάς μέσα στην ασχήμια και κακομοιριά όλων των υπόλοιπων αγιογραφιών. Πολλές φορές δε, τη φαντασιωνόμουν σαν μια όμορφη, καλλίγραμμη νεαρή μητέρα, να περιφέρεται με τα σανδάλια της στους χωματόδρομους της Ναζαρέτ, γεμάτη ζωή και ανύποπτη, ασφαλώς, για τον ανιστόρητο και εξωπραγματικό ρόλο που της επιφύλασσε η ανθρώπινη άγνοια και η εκμετάλλευσή της από τον εκκλησιαστικό σκοταδισμό. Είναι και η μόνη εικόνα την οποία, για ανεξήγητους λόγους, έχω ακόμη κρεμασμένη στο δωμάτιό μου».
Επίσης, ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ στη συνέντευξή του στην «Espresso» είχε δηλώσει άθεος, με αποτέλεσμα λίγες μέρες αργότερα ο βουλευτής της Ν.Δ. Γιώργος Σούρλας να ζητήσει, με ερώτησή του που κατάθεσε στη Βουλή, να αφαιρεθεί ο τίτλος του επίτιμου αρχηγού ΓΕΝ ναύαρχου Αντώνη Αντωνιάδη. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που οδήγησαν τον κ. Αντωνιάδη να γράψει το βιβλίο «Κρεμώντας τη στολή». Ο ίδιος στη σελίδα 258 αναφέρει: «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάθε λαός αξίζει τους πολιτικούς και τις κυβερνήσεις που ο ίδιος εκλέγει. Αναρωτιέμαι, όμως, αν τα λίγα αυτά χρόνια κοινοβουλευτικού βίου δικαιολογούν ένα επίπεδο λαού που στέλνει στο Κοινοβούλιο ανθρώπους η πολιτισμική υστέρηση των οποίων μετριέται κυριολεκτικά σε αιώνες! Αναρωτιέμαι, ακόμη, αν δικαιολογούν εκλεγμένους βουλευτές οι οποίοι να ζητούν θεσμικές κυρώσεις εις βάρος μου επειδή δεν πιστεύω στον Χριστό και στην Παναγία! Ή η Ελληνική Βουλή ζει το Μεσαίωνά της ή εγώ έχω την ψευδαίσθηση ότι ζω σε πολιτισμένη χώρα».
Ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ Αντώνης Αντωνιάδης κλείνει το βιβλίο του ως εξής: «Στην ερώτηση γιατί δεν παραιτήθηκα από το Ναυτικό αφού δεν ήμουν χριστιανός, απαξιώ να απαντήσω. Τη θεωρώ τόσο βαθιά απολίτιστη και βλακώδη, ώστε να με πείθει ότι η νοητική θόλωση του ερωτώντος δεν θα του επιτρέψει ποτέ να καταλάβει και την πιο απλοϊκή απάντηση την οποία θα μπορούσα να δώσω».
Από την εφημερίδα ESPRESSO
Σχόλιο μου
Απόλυτα εξευτελισμένος και υποκριτής ο πρωην αρχηγός ΓΕΝ κ. Αντωνιάδης, παραλείπω το μικρο όνομά του διότι το Αντώνιος είναι όνομα καθαρά χριστιανικό (δεν παρουσιάζεται στους αρχαίους προχριστανικούς χρόνους) και προφανώς θα το σιχαίνεται κι ο ίδιος ως ιουδαϊκό (αλλα ξέχασα να του πώ ότι δεν ύπαρχει στο Ισραήλ το όνομα Αντώνιος ούτε καν ως μεταφραση).
Φυσικά η μέγιστη υποκρισία απο πλευράς του είναι ότι δέχθηκε να υπηρετεί το δοξασμένο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό το οποίο βρίσκεται κατω απο την Ελληνική σημαία του Χριστού με τον καταλευκο σταυρό. Τον φαντάζομαι τον κακομοίρη κάθε πρωί ξυπνώντας να είναι επι χρόνια υποχρεωμένος να χαιρετά την γαλανόλευκη Ελληνοχριστιανική σημαία. Παραξενο να μην βρεί το κουράγιο να παραιτηθεί διαμαρτυρόμενος τόσα χρόνια. Λετε να του άρεσε ο μισθός;
Φίλτατε κ. Αντωνιάδη σαν στρατιωτικός δεν μαθατε να σεβεστε την κληρονομιά και την παράδοση που μας άφησε ένας προκάτοχός σας ο Θεοδωρος Κολοκοτρώνης και οι συμπολεμιστές του επαναστάτες (ή και αυτούς τους έχετε χεσμενους και θα τους απαγορεύατε να ανέβουν στο καραβι σας) οι οποίοι είπαν ότι "αγωνίστηκαν για του Χριστού την πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία".
Ειναι αξιοθρήνητοι όλοι αυτοί οι τύποι που σβήνουν με μια μονοκοντηλιά την Ελληνική ιστορία 2000 χρόνων και θυμούνται και τονίζουν και καλα μόνο την αρχαία ελληνική. Δηλαδή κύριοι μετά την ένδοξη αρχαία Ελλάδα δεν υπήρξε καμια συνεχεια στο γένος αυτό;
Σας ενοχλεί το ότι συνυφάνθηκε η Ελληνική μας ταυτότητα με την Χριστιανική και δημιούργησε νέους ηρωες, αγίους, μαρτυρες και μια τεραστια πανισχυρη αυτοκρατορία με ξεχωριστό μεγαλειώδη πολιτισμό, σεβαστή απο όλα τα τοτε έθνη αλλα και απο όλους τους συγχρονους ιστορικούς και η οποία μας προστάτευσε απο τον σκοταδισμό του Ευρωπαϊκού Μεσαίωνα, μετεφερε τα φώτα της μετα την καταλυσή της στους Ευρωπαίους και συντέλεσε στο να μαθουν αυτοί οι αδαείς τον αρχαιοελληνικό ανθρωποκεντρικό πολιτισμό εμπλουτισμένο με τις αρχές του χριστιανισμού όπως μονο εμείς τον βιώσαμε και να οδηγηθούν στην Αναγέννησή τους.
Να σας θυμισω κ. Αντωνιαδη ότι ο Χένρι Κισσινγκερ, εξηγώντας πως θα αλλοτριωθεί ο σύγχρονος νεοέλληνας, είπε σε κύκλο ανθελλήνων φίλων του ότι θα πρέπει "να αποξενωθεί προτίστως απο την γλώσσα και την θρησκεία του" και τα υπόλοιπα θα είναι εύκολα.
Χαιρομαι κ Αντωνιαδη που έξω απο το "πλοίο" σας θα κρατούσατε τους κληρικούς Αθανάσιο Διάκο, Παπαφλέσσα τον μοναχό Σαμουήλ και χιλιαδες άλλους ανθρώπους που έχυσαν το αίμα τους για να μπορείτε να λέτε ελεύθερα, εσείς και οι όμοιοί σας ότι σας κατέβει. Και εχω μια ακομα καλύτερη πρόταση για σας και το "πλοίο" σας. Η άναρτηση μιας κόκκινης σημαίας με ένα λευκό μισοφέγγαρο. Οπότε σε αυτήν την περίπτωση δεν θα ανέβαιναν απο μόνοι τους και δεν θα χρειαζόταν να τους το απαγορεύσετε.
Ο bon viveur ναύαρχος ομολογεί ότι ουδέποτε επιθυμούσε «οι ναυτικοί δόκιμοι, που προορίζονται για μέλλοντες ηγέτες, να υποβαθμίζονται σε δουλοπρεπή παπαδοπαίδια συνοδεύοντας το Ευαγγέλιο» (σελ. 262). Συγκεκριμένα, αναφερόμενος σε δεκάδες τελετές ορκωμοσίας που είχε παραστεί, ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ γράφει: «Το θέαμα ναυτικών δοκίμων να συνοδεύουν ιερείς και ευαγγέλια μου προκαλούσε θλίψη. Δεν ήταν τόσο το θέαμα που με εκνεύριζε όσο οι συνειρμοί. Η τιμητική συνοδεία εμπεριέχει και το στοιχείο της υποταγής. Γι’ αυτό άλλωστε και η Πολιτεία την περιορίζει για τους ένστολους μόνο όταν πρόκειται για εθνικά σύμβολα και πολιτειακούς θεσμούς. Το Ευαγγέλιο και οι ιερωμένοι σε καμία πολιτισμένη χώρα δεν ανήκουν σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες» (σελ. 24).
Και ποια είναι η άποψη του κ. Αντωνιάδη για τα Ιερά Ευαγγέλια; Ο ναύαρχος χαρακτηρίζει τα Ευαγγέλια ως «απίστευτης απλοϊκότητας και αφέλειας κείμενα», που «από επιστημονικής απόψεως είναι σχεδόν ανύπαρκτης ιστορικής εγκυρότητας».
«Καθαρόαιμος Ιουδαίος ήτανε ο Χριστός»
Οσο για την εμφάνιση των μητροπολιτών, ο Αντώνης Αντωνιάδης είναι ιδιαίτερα καυστικός: «Με απωθούσε, επίσης, η όλη κακόγουστη γραφικότητα του σκηνικού. Μητροπολίτες, συνήθως παχύσαρκοι, τυλιγμένοι μέσα σε φανταχτερά, κιτς άμφια με κωμικές, υπερμεγέθεις μίτρες στο κεφάλι να περιστοιχίζονται από μαυροντυμένους ιερείς και όλοι μαζί να ψέλνουν, να κουνάνε κεριά και εικονίσματα και από καιρού εις καιρόν να λιβανίζουν. Την επιτομή της αισθητικής παρωδίας έδιναν οι μακριές γενειάδες. Ενα αμιγώς ιουδαϊκό τελετουργικό, τόσο στην ουσία όσο και στην εμφάνιση. Και πώς να μην είναι! Καθαρόαιμος Ιουδαίος ήτανε ο Χριστός και αίρεση του Ιουδαϊσμού η συνακόλουθη θρησκεία του» (σελίδα 26).
Υπενθυμίζεται ότι στην αποκλειστική συνέντευξη που είχε δώσει στην «Espresso» o κ. Αντωνιάδης το Νοέμβριο του 2006, είχε πει για τους ιερείς: «Οταν ήμουν κυβερνήτης στο αντιτορπιλικό “Σφενδόνη”, απαγόρευα την είσοδο ιερέα στο πλοίο και, επιπλέον, θεωρώ και γρουσουζιά την παρουσία παπά στο πλοίο, όπως και πολλοί ναυτικοί. Επίσης, δεν θα έπρεπε να παρίστανται ιερείς σε καθελκύσεις πλοίων και ορκωμοσίες. Σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν συμβαίνει αυτό. Τι γυρεύουν οι παπάδες στις εκδηλώσεις αυτές;»
Ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ χαρακτηρίζει «κακόγουστες και ανόητες» τις θρησκευτικές λειτουργίες: Ειδικότερα, στη σελ. 27 του βιβλίου διαβάζουμε: «Δυσκολεύομαι να εξηγήσω πώς ένας λαός με αποδεδειγμένες γενετικές συγγένειες με την πλατωνική ή την αριστοτέλεια σκέψη μπορεί να αποδεχτεί, με τόση αφέλεια, ότι προγονοί του ήταν ο Αβραάμ, ο Ισαάκ, η Σάρα και... όλο το κακό συναπάντημα και να καταντήσει να προσκυνάει Ιουδαίους θεούς, αγίους, προφήτες, αποστόλους, ακόμη και λείψανα. Δεν χωράει στο μυαλό μου και στην αισθητική μου το γεγονός ότι οι απόγονοι του καλαίσθητου ελληνισμού -έστω κι αν ακόμη πιστεύουν ότι ο Χριστός είναι ο “Υιός του Θεού”!- μπορεί να παρακολουθούν όλες αυτές τις κακόγουστες και ανόητες τελετουργίες και να νιώθουν θρησκευτική κατάνυξη».
Από την πένα του ναυάρχου δεν... γλιτώνει ούτε ο Αγιος Νικόλαος. Στη σελίδα 74 του βιβλίου του, ο κ. Αντωνιάδης αναφέρει: «Ο Αγιος Νικόλαος ήταν ένας Μικρασιάτης επίσκοπος από τα Πάταρα. Δεν πρόσφερε απολύτως τίποτα στον ελληνισμό, δεν γνωρίζω αν πάτησε καν το πόδι του ποτέ στην Ελλάδα, είναι θαμμένος κάπου στην Ιταλία και, σε κάθε περίπτωση, δεν έχει την παραμικρή ιστορική ή εθνολογική σχέση με το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό. Αλλά ούτε και με τη θάλασσα γενικότερα, εκτός κι αν πάρουμε στα σοβαρά τις ανοησίες περί θαυμάτων του με θαλασσοπόρους και τις σαχλαμάρες για “αναβλύζοντα” από τον τάφο του νερά (δεν αναφέρεται εάν είναι ποταμίσια ή θαλασσινά)».
«Οι εικόνες της Παναγίας εξέπεμπαν μια θηλυκή ομορφιά, η οποία με έθελγε»
Εντύπωση προκαλούν τα όσα αναφέρει για την Παναγία, η εικόνα της οποίας τον «θέλγει». Αφού θεωρεί «ανοησία» τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, αποκαλύπτει τις φαντασιώσεις του για «την όαση της ομορφιάς», την «καλλίγραμμη νεαρή μητέρα», χαρακτηρισμούς που ο ίδιος αποδίδει στο πρόσωπο που περισσότερο από κάθε άλλο ιερό πρόσωπο τιμά ο ελληνικός λαός. Συγκεκριμένα, στη σελίδα 75 αναφέρει ο συγγραφέας: «Θεσμοθετήσαμε να εορτάζουμε την εθνική μας επέτειο αντί στις 21 Μαρτίου -ημέρα που άρχισε η Επανάσταση-, στις 25 του ίδιου μήνα για να συμπίπτει με μια θρησκευτική ανοησία την οποία αποκαλούν... Ευαγγελισμό της Θεοτόκου!»
Και λίγο παρακάτω, στη σελίδα 81, διαβάζουμε: «Απ’ όλες τις άλλες εικόνες, αυτές της Παναγίας είχαν μια ασυνήθιστη για αγιογραφία γλύκα και ανθρωπιά. Ορισμένες ακόμη φορές εξέπεμπαν και μια θηλυκή ομορφιά, η οποία με έθελγε». Και σε άλλο σημείο για την εικόνα της Παναγίας: «Για μένα, περιέργως, ήτανε πράγματι μια όαση ομορφιάς μέσα στην ασχήμια και κακομοιριά όλων των υπόλοιπων αγιογραφιών. Πολλές φορές δε, τη φαντασιωνόμουν σαν μια όμορφη, καλλίγραμμη νεαρή μητέρα, να περιφέρεται με τα σανδάλια της στους χωματόδρομους της Ναζαρέτ, γεμάτη ζωή και ανύποπτη, ασφαλώς, για τον ανιστόρητο και εξωπραγματικό ρόλο που της επιφύλασσε η ανθρώπινη άγνοια και η εκμετάλλευσή της από τον εκκλησιαστικό σκοταδισμό. Είναι και η μόνη εικόνα την οποία, για ανεξήγητους λόγους, έχω ακόμη κρεμασμένη στο δωμάτιό μου».
Επίσης, ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ στη συνέντευξή του στην «Espresso» είχε δηλώσει άθεος, με αποτέλεσμα λίγες μέρες αργότερα ο βουλευτής της Ν.Δ. Γιώργος Σούρλας να ζητήσει, με ερώτησή του που κατάθεσε στη Βουλή, να αφαιρεθεί ο τίτλος του επίτιμου αρχηγού ΓΕΝ ναύαρχου Αντώνη Αντωνιάδη. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που οδήγησαν τον κ. Αντωνιάδη να γράψει το βιβλίο «Κρεμώντας τη στολή». Ο ίδιος στη σελίδα 258 αναφέρει: «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάθε λαός αξίζει τους πολιτικούς και τις κυβερνήσεις που ο ίδιος εκλέγει. Αναρωτιέμαι, όμως, αν τα λίγα αυτά χρόνια κοινοβουλευτικού βίου δικαιολογούν ένα επίπεδο λαού που στέλνει στο Κοινοβούλιο ανθρώπους η πολιτισμική υστέρηση των οποίων μετριέται κυριολεκτικά σε αιώνες! Αναρωτιέμαι, ακόμη, αν δικαιολογούν εκλεγμένους βουλευτές οι οποίοι να ζητούν θεσμικές κυρώσεις εις βάρος μου επειδή δεν πιστεύω στον Χριστό και στην Παναγία! Ή η Ελληνική Βουλή ζει το Μεσαίωνά της ή εγώ έχω την ψευδαίσθηση ότι ζω σε πολιτισμένη χώρα».
Ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΝ Αντώνης Αντωνιάδης κλείνει το βιβλίο του ως εξής: «Στην ερώτηση γιατί δεν παραιτήθηκα από το Ναυτικό αφού δεν ήμουν χριστιανός, απαξιώ να απαντήσω. Τη θεωρώ τόσο βαθιά απολίτιστη και βλακώδη, ώστε να με πείθει ότι η νοητική θόλωση του ερωτώντος δεν θα του επιτρέψει ποτέ να καταλάβει και την πιο απλοϊκή απάντηση την οποία θα μπορούσα να δώσω».
Από την εφημερίδα ESPRESSO
Σχόλιο μου
Απόλυτα εξευτελισμένος και υποκριτής ο πρωην αρχηγός ΓΕΝ κ. Αντωνιάδης, παραλείπω το μικρο όνομά του διότι το Αντώνιος είναι όνομα καθαρά χριστιανικό (δεν παρουσιάζεται στους αρχαίους προχριστανικούς χρόνους) και προφανώς θα το σιχαίνεται κι ο ίδιος ως ιουδαϊκό (αλλα ξέχασα να του πώ ότι δεν ύπαρχει στο Ισραήλ το όνομα Αντώνιος ούτε καν ως μεταφραση).
Φυσικά η μέγιστη υποκρισία απο πλευράς του είναι ότι δέχθηκε να υπηρετεί το δοξασμένο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό το οποίο βρίσκεται κατω απο την Ελληνική σημαία του Χριστού με τον καταλευκο σταυρό. Τον φαντάζομαι τον κακομοίρη κάθε πρωί ξυπνώντας να είναι επι χρόνια υποχρεωμένος να χαιρετά την γαλανόλευκη Ελληνοχριστιανική σημαία. Παραξενο να μην βρεί το κουράγιο να παραιτηθεί διαμαρτυρόμενος τόσα χρόνια. Λετε να του άρεσε ο μισθός;
Φίλτατε κ. Αντωνιάδη σαν στρατιωτικός δεν μαθατε να σεβεστε την κληρονομιά και την παράδοση που μας άφησε ένας προκάτοχός σας ο Θεοδωρος Κολοκοτρώνης και οι συμπολεμιστές του επαναστάτες (ή και αυτούς τους έχετε χεσμενους και θα τους απαγορεύατε να ανέβουν στο καραβι σας) οι οποίοι είπαν ότι "αγωνίστηκαν για του Χριστού την πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία".
Ειναι αξιοθρήνητοι όλοι αυτοί οι τύποι που σβήνουν με μια μονοκοντηλιά την Ελληνική ιστορία 2000 χρόνων και θυμούνται και τονίζουν και καλα μόνο την αρχαία ελληνική. Δηλαδή κύριοι μετά την ένδοξη αρχαία Ελλάδα δεν υπήρξε καμια συνεχεια στο γένος αυτό;
Σας ενοχλεί το ότι συνυφάνθηκε η Ελληνική μας ταυτότητα με την Χριστιανική και δημιούργησε νέους ηρωες, αγίους, μαρτυρες και μια τεραστια πανισχυρη αυτοκρατορία με ξεχωριστό μεγαλειώδη πολιτισμό, σεβαστή απο όλα τα τοτε έθνη αλλα και απο όλους τους συγχρονους ιστορικούς και η οποία μας προστάτευσε απο τον σκοταδισμό του Ευρωπαϊκού Μεσαίωνα, μετεφερε τα φώτα της μετα την καταλυσή της στους Ευρωπαίους και συντέλεσε στο να μαθουν αυτοί οι αδαείς τον αρχαιοελληνικό ανθρωποκεντρικό πολιτισμό εμπλουτισμένο με τις αρχές του χριστιανισμού όπως μονο εμείς τον βιώσαμε και να οδηγηθούν στην Αναγέννησή τους.
Να σας θυμισω κ. Αντωνιαδη ότι ο Χένρι Κισσινγκερ, εξηγώντας πως θα αλλοτριωθεί ο σύγχρονος νεοέλληνας, είπε σε κύκλο ανθελλήνων φίλων του ότι θα πρέπει "να αποξενωθεί προτίστως απο την γλώσσα και την θρησκεία του" και τα υπόλοιπα θα είναι εύκολα.
Χαιρομαι κ Αντωνιαδη που έξω απο το "πλοίο" σας θα κρατούσατε τους κληρικούς Αθανάσιο Διάκο, Παπαφλέσσα τον μοναχό Σαμουήλ και χιλιαδες άλλους ανθρώπους που έχυσαν το αίμα τους για να μπορείτε να λέτε ελεύθερα, εσείς και οι όμοιοί σας ότι σας κατέβει. Και εχω μια ακομα καλύτερη πρόταση για σας και το "πλοίο" σας. Η άναρτηση μιας κόκκινης σημαίας με ένα λευκό μισοφέγγαρο. Οπότε σε αυτήν την περίπτωση δεν θα ανέβαιναν απο μόνοι τους και δεν θα χρειαζόταν να τους το απαγορεύσετε.
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα ΘΑΝΟΥ,
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Θρησκευτικά θέματα,
Ιστορικά θεματα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
3 σχόλια:
Κι όλα αυτά που λες τι αποδεικνύουν; ότι ο Ιησούς Χριστός είναι στ' ΑΛΗΘΕΙΑ ο Υιός του Θεού; Και 2 δις μουσουλμάνοι τι είναι; ηλίθιοι; Κι οι Κινέζοι το ίδιο; Οι οπαδοί των λοιπών θρησκειών; Ή μήπως νομίζεις ότι θα έχανες τον παράδεισο αν είχες γεννηθεί στην Ιαπωνία και πίστευες στο Shinto; Ο κόσμος προοδεύει κιόλας. Επειδή είμαστε απόγονοι του Κολοκοτρώνη, δε σημαίνει ότι πρέπει να πιστεύουμε στα παραμύθια που πίστευαν τότε. Δεν μπορείς να κατηγορείς έναν άνθρωπο επειδή δε πιστευει σε ένα παραμύθι, όποιο ρόλο κι αν έπαιξε αυτό στην ελληνική ιστορία.
Φίλε Jim από πότε το πληθος καθορίζει και την αλήθεια. 6 δισεκατομμύρια να ήταν οι αλλοθρησκοι κι εμεις μονο τα 10 εκατομ. Ελληνες Χριστιανοί και πάλι θα ισχυριζόμουν ότι την αλήθεια θα την είχαμε ΜΟΝΟ εμεις....
Δεν νομίζω να έγραψα πουθενα ότι το να γνωρίζεις την αλήθεια αυτό σου εξασφαλίζει αυτομάτως τον παράδεισο!!!! Αυτα τα πιστεύουν μόνο οι αιρετικοί Προτεστάντες...
Το να θεωρείς ότι ο Κολοκοτρώνης και οι άλλοι πρόγονοί μας πίστευαν σε παραμύθια ή ότι οι ακόμα αρχαιότεροι πρόγονοί μας επέλεξαν να ασπαστούν τον Χριστιανισμό βρίσκοντας απαντήσεις σε θέματα ζωής που η κατα τα άλλα τεράστια φιλοσοφική και πολιτιστική κληρονομιά της Αρχαίας Ελλάδας δεν μπόρεσε να τους δώσει με βεβαιότητα είναι πολύ μειωτικό, ανθελληνικό και απαξιωτικά άδικο για αυτούς.
Τον κατηγορώ όχι για τις στρατιωτικές του ικανότητες αλλά για τις υβριστικές του αναφορές προς τον Χριστιανισμό και τους λειτουργούς του ενώ δεν θεωρούσε ότι ανήκει στο Σώμα της Εκκλησίας και για το οτί δεν βρήκε το αντρίκιο κουράγιο να εγκαταλείψει το Πολεμικό Ναυτικό άπαξ και διαφωνούσε με θέματα χιλιόχρονης παραδόσεως και αξιών του.
Οι αναφορές του μου θυμίζουν γυναικούλα που κράταγε μέσα της πίκρες και τις έβγαλε με γελοίο τρόπο μόλις αποστρατεύθηκε....
Ρεζιλίκι....
Συμφωνώ, αλλά έναν ισχυρισμό μπορείς να τον υπερσπιστείς τόσο ένθερμα μόνο αν μπορείς να τον αποδείξεις αληθή. Αλλιώς κράτα και μια πισινή. Γιατί δεν αποκλείεται τώρα που μιλάμε ν' ανοίξουν οι ουρανοί και να εμφανιστεί ο Αλλάχ κι ο Μωάμεθ και τότε να δεις για πότε θα πεταχτεί στα σκουπίδια ο χριστιανισμός.
Δε μειώνω κανέναν που πίστευε σε παραμύθια όταν αυτό ήταν η καλύτερη επιλογή που είχε στη διάθεσή του. Όλη η υφήλιος πίστευε παλιότερα ότι ο ήλιος γυρίζει γύρω από τη γη, κι ήταν μια λογική πλάνη. Δε σημαίνει όμως αυτό ότι δεν έκαναν όλοι λάθος.
Όσον αφορά την υβριστική συμπεριφορά θα συμφωνήσω στην περίπτωση που πράγματι υπήρξε. Μη θεωρείς όμως ύβρη απλά τη μη ένδειξη σεβασμού.
Αυτό που μου κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση όμως είναι το γιατί θεωρείς ότι θα έπρεπε να είχε παραιτηθεί. Τι σχέση έχει το θρήσκευμα του Αρχηγού ΓΕΝ με το Πολεμικό Ναυτικό; Το θρήσκευμα είναι απόρρητο προσωπικό δεδομένο. Στο κάτω κάτω όλοι οι Έλληνες έχουν, ή θα πρέπει να έχουν, ίδια δικαιώματα. Είτε είναι χριστιανοί, είτε μουσουλμάνοι, είτε άθεοι, είτε αν ο παππούς τους είχε έρθει απ' το Πακιστάν ή τη Σομαλία.
Δημοσίευση σχολίου