Τελευταίες αναρτήσεις

23 Ιουνίου 2009

ΘΡΑΚΗ : Ξεσκεπάζονται οι Τούρκοι πράκτορες.


«Οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης συνεχίζουν την παράδοση "40 θυσιών" (γιορτή των 40 ημερών από την είσοδο της Άνοιξης) που διαρκεί εδώ και αιώνες», έτσι τιτλοφορεί το trtgreek.com την πρόσφατη γιορτή που έγινε στις πλαγιές της Ροδόπης, στη Χλόη, στην οποία φυσικά ήταν παρόν ο Τούρκος Πρόξενος Μουσταφά Σάρνιτς, αλλά και όλη η «αφρόκρεμα» των πρακτορίσκων και του (παράνομου) Συμβουλίου της Τουρκικής Μειονότητας Θράκης».

Πέρα από την εκμετάλλευση του θρησκευτικού συναισθήματος που υπήρξε κατά τη διάρκεια της γιορτής στην οποία πραγματοποιήθηκαν μαζικές προσευχές (απορώ εάν ο Τούρκος Πρόξενος πηγαίνει να προσευχηθεί και στους τάφους των νεκρών του Κοσόβου, γιατί υπήρξε πρωταίτιος και βασικός συνεργός στο θάνατο χιλιάδων ανθρώπών, εκτός και εάν ο κύριος Σάρνιτς είναι του δόγματος πως «μετά από την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν σφάλμα αναγνωρίζεται»…), σειρά είχε η πολιτική εκμετάλλευση και η στυγνή ανθελληνική προπαγάνδα!

Έτσι, τον λόγο πήρε ο ψευτομουφτής Κομοτηνής Ιμπραήμ Σερίφ και στις δηλώσεις του αναφέρθηκε στην παραμονή των «Τούρκων» στην περιοχή τα τελευταία 700 χρόνια (πιθανώς δεν αναγνωρίζει πως η ιστορία του τόπου είχε και έχει κατοίκους πολύ πριν αυτά τα 700 χρόνια της κατοχής από την Οθωμανική Αυτοκρατορία) και πως συγχαίρει τους «Τούρκους» κατοίκους της Θράκης που μπόρεσαν να δείξουν το καλύτερο παράδειγμα στο θέμα της ανεκτικότητας!!!

Ίσως θα έπρεπε βέβαια ο ψευτομουφτής Κομοτηνής να προσδιορίσει τον όρο ανεκτικότητα, αλλά και τον όρο «Τούρκοι της Θράκης». Όσο αφορά το δεύτερο, με βάση τη Συνθήκη της Λοζάνης, η Τουρκία δεν αναγνωρίζει Τούρκους, αλλά Έλληνες μουσουλμάνους κατοίκους της Θράκης (γι αυτό και δεν τους δέχτηκε στην Τουρκία με την ανταλλαγή των πληθυσμών). Καταπατώντας λοιπόν ο ψευτομουφτής της Κομοτηνής την Διεθνή Συνθήκη της Λοζάνης, ψευδόμενος ασύστολα εις βάρος της ιστορίας και της σκληρής πραγματικότητας για την Άγκυρα, προκάλεσε για μία ακόμη φορά και αφήνοντας τον (υποτιθέμενο) θρησκευτικό του ρόλο παραδόθηκε στην πολιτική και στην γραμμή του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, βγάζοντας έναν πολιτικό λόγο που μάλιστα είχε σαφή ψήγματα κατά της ειρήνης και της συμφιλίωσης. Δηλαδή, κύριε Σερίφ, όταν είστε στο τζαμί δεν μιλάτε για αγάπη και ειρήνη, αλλά επιδίδεστε σε λογίδρια που σαν σκοπό έχουν να επιφέρουν την αναταραχή και την σύγκρουση μεταξύ των μουσουλμάνων και των χριστιανών κατοίκων της Θράκης; Ή άλλα λέτε μέσα στο τζαμί και άλλα στις συγκεντρώσεις στις οποίες παρευρίσκεστε, δίπλα στον Τούρκο Πρόξενο (ο οποίος είναι βουτηγμένος μέσα στο αίμα αθώων ανθρώπων);
Στα λεγόμενα του ψευτομουφτή Κομοτηνής ξεχωρίζει και η αναφορά στο θέμα της «ανεκτικότητας» για το οποίο συγχαίρει τους «Τούρκους» της περιοχής!!! Ανεκτικότητα; Σε τι, κύριε Σερίφ; Υπονοείτε πως οι μουσουλμάνοι κάτοικοι της Θράκης ανέχονται κάποιους και αν ναι, ποιους; Δεν θα θελήσω να βάλω λόγια στο στόμα του ψευτομουφτή Κομοτηνής, αλλά μόνος του «καρφώνεται» για τον ρόλο του ενάντια στην Ελληνική Πολιτεία και για το έργο που έχει αναλάβει και που είναι ο φανατισμός των μουσουλμάνων του νομού Ροδόπης. Τα συγχαρητήριά του, μάλιστα, για το «καλύτερο παράδειγμα ανεκτικότητας», ουσιαστικά κρούουν θύρες ακραίων στοιχείων, τους οποίους προκαλεί έμμεσα να δείξουν λίγο από αυτά που μπορούν να κάνουν…

Η αλήθεια είναι πως η Ελληνική Πολιτεία, αρχής γενομένης από τον Έλληνα πρωθυπουργό, αλλά και από την κυρία Μπακογιάννη συνεπικουρούμενης από τον υπουργό Εσωτερικών κύριο Παυλόπουλο, σας έχουν αφήσει να αλωνίζετε και να ενσπείρετε σπόρους διχόνοιας και μίσους ανάμεσα στους κατοίκους της Θράκης. Η ανεκτικότητα που έχουν επιδείξει απέναντί σας τα θεσμικά όργανα της χώρας, αγαπητέ ψευτομουφτή της Κομοτηνής, είναι πλέον του δέοντος, εάν συγκριθεί η κατάσταση στη Θράκη με την κατάσταση στην Τουρκία. Και για να γίνω σαφέστερος, γνωστό είναι στον κύριο Σερίφ πως ούτε στην Τουρκία, αλλά ούτε και σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου που υπάρχουν μουσουλμάνοι, δεν εκλέγεται ο Μουφτής, αλλά ορίζεται από το κράτος. Δυστυχώς, βάσει και του Τουρκικού Δικαίου και των νόμων που ισχύουν στην Τουρκία, είστε παράνομος και ψευτομουφτής αγαπητέ κύριε Σερίφ. Και εάν η Άγκυρα ενεργεί σύμφωνα με το συμφέρον της, αναλογιστείτε τι θα ήσασταν στην Τουρκία εάν ενεργούσατε όπως ενεργείτε στην Ελλάδα… Μάλλον θα βρισκόσασταν σε κάποια σκοτεινή φυλακή, έγκλειστος επί μακρόν διάστημα, έως ότου «συνέλθετε» ή σας «συνεφέρουν» ποικιλοτρόπως (γνωστές οι παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις τουρκικές φυλακές)… και δεν χρειάζεται να αναφερθώ εγώ επειδή έχουν γίνει σχετικές αναφορές και καταδίκες από διεθνείς οργανισμούς…

Κι επειδή με τα λεγόμενά του ο κύριος Σερίφ, ο ψευτομουφτής της Κομοτηνής, υπονοεί σαφώς καταπάτηση δικαιωμάτων των Ελλήνων μουσουλμάνων κατοίκων της Θράκης, καλό θα ήταν να γίνει σαφέστερος, έτσι ώστε να κατανοήσουμε όλοι εμείς, ποια είναι τα δικαιώματα που στερούνται οι «προστατευόμενοί» του…

Μήπως κύριε Σερίφ, δεν υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση στην Παιδεία, για τα παιδιά των μουσουλμάνων; Όχι μόνο υπάρχει, αλλά ισχύουν και ειδικά καθεστώτα, τα οποία προσπαθούν να υπερκεράσουν τις δυσκολίες μάθησης που δημιουργούνται λόγω της παρεμβατικότητας του «πνεύματος της Άγκυρας». Υπάρχουν μειονοτικά σχολεία για τα μουσουλμανόπαιδα, αλλά και σχολεία του Ελληνικού Δημοσίου, τα οποία μπορούν οι μαθητές να παρακολουθήσουν αλλά και ελεύθερα να διαλέξουν σε ποιο θα πάνε. Και η απορία που γεννιέται είναι η εξής κύριε ψευτομουφτή: Γιατί κατά κύριο λόγο στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, οι γονείς των μουσουλμανόπαιδων (μουσουλμάνοι και οι ίδιοι φυσικά) επιλέγουν τα σχολεία του Ελληνικού Δημοσίου και όχι τα ιδιωτικά (και φυσικά επί πληρωμή) μειονοτικά σχολεία; Η απάντηση βρίσκεται στα ίδια τα παιδιά αλλά και στους γονείς τους, που δίχως ιδιαίτερη δυσκολία δηλώνουν πως: «διαπίστωσαν πως τα παιδιά τους μαθαίνουν καλύτερα στα δημόσια σχολεία, γίνονται κοινωνικότερα και προοδεύουν περισσότερο από ότι τα παιδιά που ακολουθούν την εκπαίδευση του ιδιωτικού μειονοτικού σχολείου». Επίσης, δηλώνουν πως η «επιβολή» της τρίτης γλώσσας, της Τουρκικής, είναι αφορμή για μεγάλα προβλήματα στην έκφραση αλλά και στην συνέχιση της πατρογονικής γλώσσας των ιδίων (να σημειωθεί πως οι περισσότεροι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης είναι Πομάκοι, οι οποίοι έχουν το δικό τους γλωσσικό ιδίωμα που καμία απολύτως σχέση δεν έχει με την Τουρκική γλώσσα). Έτσι, η ενσωμάτωση στην κοινωνία και στους χώρους εργασίας καθίσταται ιδιαίτερα δύσκολη και σε πολλές περιπτώσεις η εκμάθηση της Τουρκικής γλώσσας λειτουργεί αντίστροφα και εξαναγκάζει σε μη καλή επικοινωνία και απομονωτισμό όλους εκείνους που πέφτουν θύματα της «Τουρκικής Παιδείας».

Μήπως όμως κύριε ψευτομουφτή της Κομοτηνής, οι μουσουλμάνοι δεν έχουν πρόσβαση στην υγεία; Επισκέψεις στα νοσοκομεία της Ξάνθης και της Κομοτηνής αποδεικνύουν πως οι περισσότεροι ασθενείς είναι μουσουλμάνοι!!! Και ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό; Λόγω της αμάθειας και του κλίματος μη εμπιστοσύνης προς τις Ελληνικές Υπηρεσίες Υγείας, που φρόντισαν άνθρωποι όπως εσείς να εισάγουν στους ανθρώπους αυτούς… Και για να γίνω σαφέστερος και κατανοητότερος, προτιμούν τα γιατροσόφια και τους «χοτζάδες», επιτείνοντας την ό,ποια ασθένειά τους και τελικά προσφεύγουν στις Ελληνικές υπηρεσίες Υγείας του Δημοσίου, έχοντας όμως ήδη υποστεί σοβαρές βλάβες… Μπράβο σας, που σκέφτεστε το «ποίμνιό» σας τόσο πολύ!!!

Μήπως όμως κύριε Σερίφ, οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης δεν έχουν πρόσβαση στην ελεύθερη οικονομία και στον κόσμο των επιχειρήσεων; Μία βόλτα στις αγορές τόσο της Κομοτηνής όσο και της Ξάνθης, αποδεικνύει και στον απλό επισκέπτη των πόλεων αυτών πως η επιχειρηματικότητα των μουσουλμάνων της Θράκης είναι ιδιαίτερα αυξημένη και σε πολλές περιπτώσεις ιδιαίτερα επιτυχημένη. Μάλιστα, πρόσφατα η Τουρκία άνοιξε και την Ziraat Bank στην Κομοτηνή, προκειμένου να προσελκύσει και να εκμεταλλευτεί τα κεφάλαια των μουσουλμάνων της περιοχής (πέρα από τον ρόλο της σε άλλα ζητήματα, τα οποία γνωρίζετε πολύ καλύτερα από τον οποιονδήποτε εσείς και ο Τούρκος Πρόξενος της Κομοτηνής, κύριος Σάρνιτς).

Μήπως κύριε ψευτομουφτή της Κομοτηνής υπονοείτε πως οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης δεν έχουν καλή ποιότητα ζωής; Δυστυχώς για εσάς, έχουν αρκετά αναπτυγμένη οικοδομική δραστηριότητα και σε πλείστες όσες περιπτώσεις είναι ιδιοκτήτες πολυκατοικιών (αλλά και υπέροχων μονοκατοικιών και εξοχικών). Αλλά με την δική σας παρεμβατικότητα ένα μέρος τους παραμένει εγκλωβισμένο στα βάθη της Ανατολίας και των ισχυρών κανόνων του Ισλάμ, επιβάλλοντας στις πανέμορφες γυναίκες τους διαφορετικές ενδυμασίες (συνήθως για να μην δυσαρεστήσουν τους γέροντες γονείς τους, οι οποίοι συνεχίζουν να ζούνε με την πλύση εγκεφάλου που τους έχουνε κάνει άνθρωποι όπως εσείς). Βέβαια, σε χωριά πεδινά, τόσο στο νομό Ξάνθης όσο και στο νομό Ροδόπης, έχετε καταφέρει να ζούνε σε χαμόσπιτα και να εξάγουν τις οικονομίες τους στην Τουρκία, όπου έχουν ιδιόκτητες πολυκατοικίες (που δυστυχώς δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν και ούτε να πάνε για να εισπράξουν τυχόν ενοίκια, αφού στο παρελθόν σημειώθηκαν ξυλοδαρμοί αλλά και απαγωγές μερικών Ελλήνων μουσουλμάνων της Θράκης, που τόλμησαν να ζητήσουν από ενοίκους των περιουσιών τους χρήματα!!! Και αυτά συνέβησαν στην Τουρκία κύριε Σερίφ, γεγονότα αδιαμφισβήτητα τα οποία σαφέστατα γνωρίζετε αλλά πολύ εύκολα… ξεχνάτε…)

Τι υπονοείτε λοιπόν κύριε Σερίφ, αγαπητέ ψευτομουφτή της Κομοτηνής, όταν μιλάτε για ανεκτικότητα στην Θράκη; Ανεκτικότητα από ποιόν προς ποιους; Σαφέστατα επιθυμείτε να έχετε υποχείρια, αγράμματους και εξ ολοκλήρου εξαρτώμενους από εσάς όλους τους Έλληνες μουσουλμάνους κατοίκους της Θράκης… επειδή μόνο έτσι θα συνεχίσετε εσείς να ζείτε πλουσιοπάροχα, αλλά και η Άγκυρα θα συνεχίσει να εφαρμόζει τα ό,ποια σχέδιά της για την περιοχή, εις βάρος ΟΛΩΝ των κατοίκων της Θράκης. Εσείς κάνετε καλά τη δουλειά σας, αλλά εγώ θέλω να σας προειδοποιήσω για κάτι: Σας έμαθαν οι μουσουλμάνοι της Θράκης, αγαπητέ Σερίφ… Σας έμαθαν τόσο καλά, που το μόνο που σας γλυτώνει από τη δημόσια χλεύη, είναι το ψευτοαξίωμά σας… Κι επειδή οι άνθρωποι αυτοί τιμούν την θρησκεία τους, δεν σας αντιμετωπίζουν όπως πραγματικά σας αξίζει.
Εάν, σε μία ελάχιστη των περιπτώσεων, είσασταν μουφτής, αγαπητέ Σερίφ, ποτέ δεν θα μιλούσατε ως πολιτικός. Επειδή η θρησκεία με την πολιτική είναι σε δύο αντίθετες πλευρές. Κι εσείς διαλέξατε να βρεθείτε στο ενδιάμεσο… Δηλαδή, να μην είστε πολιτικός, αλλά ούτε και μουφτής…

Βέβαια, οι δηλώσεις του κυρίου Σερίφ, οργάνου του Τουρκικού Προξενείου και καθηγούμενου της Τουρκικής προπαγάνδας (μέσω του ισλάμ) στη Θράκη, έγιναν μπροστά στον καθ’ ύλην αρμόδιο της ανθελληνικής δράσης στην περιοχή, στον σχεδιαστή και εμπειρότατο (με προϋπηρεσία στο Κόσοβο) Τούρκου Προξένου Μουσταφά Σάρνιτς, ο οποίος όταν πήρε τον λόγο για να μιλήσει στους μουσουλμάνους που γιόρταζαν μία παραδοσιακή-εποχιακή γιορτή, ανέφερε τη σημασία των παρόμοιων εκδηλώσεων των «Τούρκων» της Δυτικής Θράκης, για τη συνέχιση των παραδόσεων και της εθνικής ταυτότητας στις επόμενες γενιές.


Εθνική ταυτότητα όμως οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Ελληνικής Θράκης ήδη έχουν, αγαπητέ κύριε Πρόξενε και αυτή είναι η Ελληνική, εκτός αν σας διαφεύγει ότι ο λόγος που βγάλατε ήταν εντός της Ελληνικής Επικράτειας… Φυσικά, η δουλειά του Τούρκου προξένου στην Κομοτηνή, είναι να αμφισβητεί αδιαλλείπτως την Ελληνική κυριαρχία στην περιοχή, αλλά οι δημόσιες δηλώσεις του αποτελούν καθαρή πρόκληση αλλά και παραίνεση προς εκείνους που εργάζονται συστηματικά για την αποδιάρθρωση και για την δημιουργία των «κατάλληλων προϋποθέσεων» έτσι ώστε να τεθεί (κάποια στιγμή) εθνοτικό ζήτημα στη Θράκη. Σαφέστατα ο κύριος Σάρνιτς γνωρίζει τις Διεθνείς Συνθήκες και σίγουρα έχει υπόψιν του την Συνθήκη της Λοζάνης (προσωπικά είμαι βέβαιος πως την γνωρίζει καλύτερα από όλους εμάς, και ίσως καλύτερα και από τους Έλληνες που είναι αρμόδιοι για την περιοχή).

Η πρόκληση αυτή δεν είναι η τελευταία από την πλευρά του επίσημου οργάνου της Άγκυρας, αλλά δυστυχώς δεν είναι και η πρώτη, δημιουργώντας πλείστα όσα αρνητικά συναισθήματα και σχόλια στους κατοίκους της περιοχής (κυρίως προς την Αθήνα και τα αρμόδια υπουργεία Εσωτερικών και Εξωτερικών).
Αλωνίζουν ελεύθερα στη Θράκη, λοιπόν, τα μισθωμένα όργανα της Άγκυρας και σε ανοιχτές συγκεντρώσεις, δημοσίως, προπαγανδίζουν και προκαλούν το Αθηνοκεντρικό Ελληνικό κράτος και την ανύπαρκτη Ελληνική κυβέρνηση. Και γιατί να μην το κάνουν, όταν γνωρίζουν πως οι προτεραιότητες των Ελλήνων υπευθύνων (πολιτικών και μη) βρίσκονται σε άλλους τομείς και άλλες περιοχές; Γιατί να μην προκαλούν κάποιους οι οποίοι υποχωρούν μπροστά και στις πιο απίθανες αιτιάσεις της Τουρκικής πλευράς;

Οι Τούρκοι κάνουν τη δουλειά τους και την κάνουν καλά. Το θέμα είναι στο τι γίνεται από τη δική μας πλευρά και ως πότε θα ισχύει το καθεστώς της πλήρους ασυδοσίας και του εξόφθαλμου εμπαιγμού των Ελλήνων και του Ελληνισμού της περιοχής… Ως πότε;

από τον Κωνσταντίνο του Ας μιλήσουμε επιτέλους

Δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλα σχόλια ο φίλος μου ο Κωνσταντίνος τα είπε όλα.
Πρέπει επιτέλους να ασχοληθούν οι κυβερνώντες με την κουτσουρεμένη Θράκη μας.



Share

2 σχόλια:

WarLorD είπε...

Οσο και αυτοι και οι πολιτικοι μας που κυβερνανε δινουνε λογο στο ιδιο 'αφεντικο' δεν προκειτε να γινει τιποτα,οποιοσδηποτε ξεσηκωμος η διαμαρτυρια για το θεμα απο Ελληνες πολιτες για την ολη κατασταση κινδυνευει να χαρακτηριστει ως εθνικιστικη και φασιστικη απο τα γνωστα λαμωγια-διεθνιστουλιδες-βολεμενους που το μονο Ελληνικο που εχουν ειναι η ταυτοτητα τους(η αστυνομικη οχι η αλλη)

ΕΛΛΗΝΙΚΟ FORUM - KIRIAKOS είπε...

ΚΚΕ: ΠΟΡΕΙΑ …ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ ΤΟ ΛΑΟ
Θα ήταν προτιμότερο το ΚΚΕ να είχε εγκαταλείψει τον πεισματικά αυτοκτονικό του προσεγγισιακό μονόδρομο στο ζήτημα της λαθρομετανάστευσης.

Κι αυτό γιατί θα ήταν ωφελιμότερο – πριν απ όλα για το ίδιο αλλά και για τις κοινωνικές δυνάμεις που εκπροσωπεί, αλλά γιατί όχι και για τον ελληνικό λαό ευρύτερα - να μην παραδίδεται η πολιτική του πρακτική στις αυθαίρετες θεωρητικές λαθροχειρίες στελεχών που έχουν αποκοπεί από την πραγματικότητα, ούτε και κοντόφθαλμων επιλογών που αντιμετωπίζουν με καιροσκοπισμό τους συσχετισμούς σε κάποιες συνδικαλιστικές οργανώσεις.

του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Η εποχή που μπορούσε κανείς να κάνει το καθημερινό του νταλαβέρι στην πολιτική με επιλεκτική – παραμορφωτική τσιτατολογία, έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

Το ίδιο ανεπιστρεπτί έχει περάσει και η εποχή που οι «πολιτικές» προτάσεις πετάγονταν σαν σαπουνόφουσκα, αρκεί να είχαν ένα και μοναδικό χαρακτηριστικό. Να χτυπάνε φιλικά τους κάθε λογής «δυστυχισμένους» στην πλάτη.

Σήμερα η πολιτική οφείλει να πείθει…
Οφείλει να αντιστοιχίζεται με την πραγματικότητα και την ιστορική αλήθεια…
Οφείλει να μην παραβλέπει και κατά συνέπεια να μην προσπερνά τις παράπλευρες παραμέτρους που συνθέτουν το συνολικότερο πρόβλημα…
Οφείλει να μη χαρακτηρίζεται από κοινωνική υπεροψία…
Όπως οφείλει να μην παρασύρεται στη λογική του κοινωνικού ισοπεδωτισμού, άκριτα, αβασάνιστα, εύκολα, ανέξοδα και φυσικά παπαγαλίζοντας το γνωστό φάρμακο «δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν» που συνίσταται στην εύκολη διέξοδο της πληρωμής των πάντων από το …μεγάλο κεφάλαιο.

Διότι όταν μια πολιτική επεξεργασία και κατ επέκταση μια πολιτική πρακτική που εκπορεύεται από αυτήν, παραβλέπει όσα είναι ανεπίτρεπτο να παραβλέπονται και αποδέχεται όσα οφείλει τουλάχιστον να φιλτράρει γνωσιολογικά πριν τα αποδεχτεί, τότε είναι καταδικασμένη να μη γίνεται κτήμα αυτών στους οποίους απευθύνεται, να προκαλεί θυμό, αγανάκτηση, οργή και απόρριψη. Κι αυτό είναι κατάντια και για την πολιτική επεξεργασία αλλά και για την πολιτική πρακτική.

Στις μέρες μας το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, δεν είναι το προσωπικό πρόβλημα του μεμονωμένου «δυστυχισμένου» το οποίο οφείλουμε να προσεγγίσουμε με συμπάθεια, και με αποκλειστικό δεδομένο την κοινωνική του καταβολή.

Άλλωστε κανείς δεν αμφισβητεί τη δυστυχία του μεμονωμένου μετανάστη, όπως και κανείς δεν έχει την αυταπάτη πως κάποιος αντίστοιχος Σομαλός Βαρδινογιάννης πήρε των ομματίων του ένα βράδυ και έφτασε κακήν κακώς στην Ελλάδα για ν αναζητήσει μια καλύτερη ζωή.

Το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης στις μέρες μας έχει εκ των πραγμάτων μια πολυσύνθετη διάσταση που και το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα οφείλει να μη την παραβλέπει, αλλά και το κομμουνιστικό κόμμα είναι ανεπίτρεπτο να την προσπερνά.

Είναι πρόβλημα πριν απ όλα πολιτικό. Και ως τέτοιο είναι και πολύ καλά οργανωμένο. Είναι πρόβλημα κατασκευασμένο από την πλέον επικίνδυνη συνταγή των νεοταξικών εργαστηρίων με ξεκάθαρα συστατικά, με πολύ συγκεκριμένο ρόλο, είναι πρόβλημα «ζωντανό», πρόβλημα που «δουλεύει», πρόβλημα που το έστησαν οι νεοταξικές επιλογές όχι φυσικά διότι ξαφνικά ασπάστηκαν το μαρξισμό και τις διεθνιστικές του προσεγγίσεις...

η συνεχεια: http://ellinikoforum.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook, στο Twitter ή στο Google+ μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες του Google Friend Connect (θα βρείτε δεξιά το ανάλογο gadget) να γίνετε φίλος του ιστολογίου μας και να λαμβάνετε με την εγγραφή σας στο αμέσως παρακάτω gadget πατώντας την λέξη "Εγγραφή" ενημερώσεις του ιστολογίου μας.

4. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

5. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

6. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

7. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

8. Στην μπάρα που περνάει κυλιόμενη πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων μπορείτε να δείτε σε τίτλους τις 25 τελευταίες αναρτήσεις μας. Οι τίτλοι είναι σύνδεσμοι (λινκ) και πατώντας τους θα ανοίξει σε ένα ξεχωριστό παράθυρο η συγκεκριμένη ανάρτηση.

9. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Αλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.