6 Μαΐου 2020
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΥΒΕΡΝΟΡΑΓΙΑΔΩΝ!
Το ψηφιακό σχολείο, ένα φυτώριο για μελλοντικούς cyborgs.
To τέλος της εκπαίδευσης. Παρέδωσαν τα σχολεία στους Αμερικάνους δισεκατομμυριούχους Bill Gates και Warren Buffet (στους μετανθρωπιστές).Το ψηφιακό σχολείο, ένα φυτώριο για μελλοντικούς cyborgs.Το δημόσιο σχολείο θα γίνει ένα ψηφιακό γκαράζ για την πλέμπα τα παιδιά της ελίτ θα πηγαίνουν σε κανονικά σχολεία για ”ταλαντούχα παιδιά” με πραγματικούς δασκάλους και βιβλία.
Από τον Vincent Held* για τη Liliane Held Khawam
«Γιατί έχουμε [ακόμα] δημόσιο σχολείο στις Ηνωμένες Πολιτείες; “ααναρωτήθηκε ο Μπιλ Γκέιτς το 2015.
Ενώ τα παιδιά της ελίτ, οι αυτοανακηρυχθέντες θεοί, τα πηγαίνουν σε σχολεία όπου τα παιδιά τους μαθαίνουν να διαβάζουν σε πραγματικά βιβλία και να γράφουν σε πολύ συγκεκριμένα τετράδια, τα παιδιά των έκτοτε «άχρηστων» οφείλουν να επιχαίρουν που είναι αιχμάλωτα από συσκευές υπό τον έλεγχο του BigTech στη Silicon Valley της Καλιφόρνια.
Ο Bill Gates δεν τελείωσε με την (σσ. υγειονομική) ταφή της ανθρωπότητας γενικότερα και της κοινωνίας ειδικότερα. Είναι συνέταιρος με τον Warren Buffet τον άλλον δισεκατομμυριούχο στην Berkshire Hathaway.
Σε μια ανταλλαγή ενδεδειγμένων τακτικών ο Warren Buffet** είναι ένας από τους μεγαλύτερους χρηματοδότες του Ιδρύματος Bill και Melinda Gates.
Αυτοί οι εκπρόσωποι της πολύ υψηλής παγκόσμιας χρηματοδότησης ενδιαφέρονται πολύ για τα παιδιά σας. Και ονειρεύονται τον μετα-ανθρωπισμό (posthumanisme).
Πρόσφατα η κυρία Gates εμπιστεύθηκε σε συνέντευξή της στο CNBC ότι αν αυτή όφειλε σήμερα όλα να τα ξανακάνει θα κατευθυνόταν προς το συνδυασμό της τεχνολογίας με τη βιολογία.
Η τρέχουσα πανδημία αποτελεί μια ονειρεμένη ευκαιρία για την προετοιμασία ενός βρεφικού σταθμού (φυτώριου) cyborg … χάρη στο ψηφιακό σχολείο
LHK
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ • Πως οι GAFAM θα σκοτώσουν τη δημόσια εκπαίδευση. Vincent Held/Antipresse
Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι ότι το κλείσιμο των σχολείων δεν θα έγινε από τους GAFAMs τυχαία (κατά λάθος)!
Οι ψηφιακοί γίγαντες ετοιμάζονταν εδώ και καιρό να παρέχουν υπηρεσίες «εξ αποστάσεως μάθησης».
Google Classroom, Apple School Manager, Microsoft Educator Center ή ακόμα και Facebook Blueprint.Τόσες πολλές προσκλήσεις έγιναν σε σχολεία και πανεπιστήμια για τη δημιουργία ψηφιακών τάξεων για την στανταροποίηση της παρακολούθησης των μαθητών τους.
Αναφορικά με το Facebook ειδικότερα, εδώ και χρόνια αυτό πειραματίζεται με μαθητές των σχολείων Summit Schools (των οποίων ο Bill Gates είναι μέτοχος), προτείνοντάς τους σχέδια υπέρμετρης μελέτης διαχειριζόμενα αυτόματα από ένα λογισμικό.
Μια προσέγγιση που μετατρέπει τους εκπαιδευτικούς σε μέντορες, υπεύθυνους για την παρακολούθηση της προόδου κάθε μαθητή στην επίτευξη του «εξατομικευμένου εκπαιδευτικού έργου» του. Με άλλα λόγια: τα παραδοσιακά “μαθήματα” αντικαθίστανται σε μεγάλο βαθμό από τους “πόρους” που διατίθενται στο διαδίκτυο και “ως επί το πλείστον δωρεάν”.
Φαίνεται λοιπόν ότι οι μισθοί των εκπαιδευτικών που εξοικονομούνται επιτρέπουν όχι μόνο να επενδύουν στην «εξατομικευμένη παρακολούθηση» κάθε μαθητή, αλλά και να αγοράζουν στο Διαδίκτυο το διδακτικό περιεχόμενο που θα έλειπε.
Και αυτό έρχεται βολικά, επειδή η Amazon μόλις δημιούργησε μια marketplace ειδικά αφιερωμένη στην “αγορά και πώληση εκπαιδευτικών πόρων”. Με μια κάποια (δι)αίσθηση της επικαιρότητας!
Ένα σχολείο χαμηλών προδιαγραφών … αλλά τελείως χωρίς αποκλεισμούς!
Σε αυτό το στάδιο, πρέπει να παραδεχτούμε ότι οι ψηφιακοί γίγαντες αναπτύσσουν ένα σχολικό μοντέλο χαμηλού επιπέδου, που απαιτεί λιγότερο εκπαιδευτικό προσωπικό – και, τελικά, λιγότερες αίθουσες διδασκαλίας.
Ακριβώς για την προώθηση αυτών των νέων «εκπαιδευτικών τεχνολογιών», η ΕΕ ξεκίνησε το European Schoolnet Network, το οποίο φιλοξενεί, για παράδειγμα, το #MicrosoftEDULab, χρηματοδοτούμενο από την εταιρεία Bill Gates.
(Μεταξύ των συνεργαζόμενων εταιρειών, υπάρχει επίσης το Google for Education για την “εξ αποστάσεως εκπαίδευση” ή … LEGO Education, που στοχεύει στην “ανάπτυξη των γνωστικών δεξιοτήτων των παιδιών” χρησιμοποιώντας αυστηρά περιεκτικά παιχνίδια ρόλων.)
‘Η η Ελβετία, αντίθετα με την Αυστρία, είναι χώρα μέλος του European Schoolnet Network. Είναι επομένως πολύ λογικό ότι ένας μεγάλος αριθμός ελβετικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων να εγγράφονται σ’ αυτό το καινοτόμο μοντέλο του ψηφιακού σχολείου.
Εκτός από τον επίσημο ιστότοπο της Συνομοσπονδίας (Educa.ch), θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το Διακαντονικό Συνέδριο για τη Δημόσια Εκπαίδευση στη Γαλλόφωνη Ελβετία, την εκπαιδευτική πύλη του Fribourg, το HEP του καντονιού του Vaud κ.λπ.
Οι εκπαιδευτικοί που συνεργάζονται σήμερα στην εφαρμογή των projets «MITIC» υποψιάζονται ότι απεργάζονται τον δικό τους αποκλεισμό από τα λογισμικά χαμηλών προδιαγραφών;
Άλλωστε, δεν είναι στόχος ορισμένων από τα ιδρύματά μας (το HEP, να μην τα ονομάσουμε) να αντικαταστήσουν την διδασκαλία από την παιδαγωγική;
Σίγουρα, το παιδί σας δεν θα μάθει γραμματική ή ορθογραφία. Σίγουρα δεν θα έχει καμιά πιθανότητα ανάπτυξης κάποιου κριτικού πνεύματος.
Σίγουρα δεν θα έχει πραγματικά την ευκαιρία να ανακαλύψει μια γεύση για σπουδαία λογοτεχνία.Σίγουρα δεν θα έχει την δυνατότητα να κάνει πρακτική εξάσκηση στις ξένες γλώσσες μ΄έναν συζητητή καλού επιπέδου..
Σίγουρα η ικανότητά του να επιλύει συστήματα εξισώσεων θα είναι κάπως περιορισμένη. Αλλά θα έχει μάθει να εργάζεται με αυτόνομο τρόπο!Αλλά θα μπορεί να “κάνει κριτική και ελεγχόμενη χρήση” των κοινωνικών δικτύων!
Αλλά ό, τι θα γράφει θα διορθώνεται αυτόματα από λογισμικό που σέβεται τους κωδικούς της γραφής χωρίς αποκλεισμούς!
Αλλά θα επαναλαμβάνεται κάθε φορά που κατά λάθος χρησιμοποιεί μια «σεξιστική» ή με άλλο τρόπο έκφραση διακρίσεων! Αλλά οι αυτιστικοί άνθρωποι που προσπαθεί να ενσωματώσει η σχολή Vaudois στις κανονικές τάξεις θα επωφεληθούν επιτέλους από μια τέλεια ίση ευκαιρία!
Επειδή δεν θα υπάρχουν πλέον συζητήσεις στην τάξη. Όλοι θα επικεντρωθούν στο δικό τους εξατομικευμένο εκπαιδευτικό έργο. Το σχολείο θα γίνει ένας αυτιστικός παράδεισος! Θα γίνει τελικά χωρίς αποκλεισμούς.
Ένα projet που μπορεί να υπολογίζει στην υποστήριξη του EPFL
Αρχίζουμε να κατανοούμε το ενδιαφέρον του Μπιλ Γκέιτς για το εκπαιδευτικό σύστημα «common core»,με τους θεαματικά χαμηλούς μαθησιακούς του στόχους και την έντονη επιθυμία του να συμπεριλάβει στις ομάδες του τους πιο ανίκανους μαθητές – και ιδιαίτερα εκείνους με αυτισμό.
Ενώ η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε ήδη να αντικαταστήσει ένα σημαντικό μέρος των υπαρχουσών θέσεων εργασίας, τα δημόσια σχολεία προορίζονται να γίνουν ένα ψηφιακό γκαράζ.
Υπό αυτήν την προοπτική, μόνο τα παιδιά που έχουν “ανιχνευθεί” ως “προικισμένα” θα εξακολουθούν να μπορούν να επωφεληθούν από μια λογική ποιοτικής εκπαίδευσης.
Όπως και εκείνα των οποίων οι γονείς έχουν την οικονομική δυνατότητα να τους προσφέρουν ιδιωτική εκπαίδευση.(Μπορούμε λοιπόν να καταλάβουμε καλύτερα από πού προέρχεται η πρόσφατη μόδα για ” σχολεία προικισμένων-αρίστων”, η οποία άνθισε παντού στα γεωγραφικά πλάτη μας εδώ και λίγα χρόνια.
Fridays for future και «απεργίες» όλων των ειδών (για κλίμα, γυναίκες, για μέλλον…) για τους ανεγκέφαλους εθισμένους στο smartphone και στην à la «tablette παιδαγωγική».
Ή να που η πολύ διάσημη Ομοσπονδιακή Πολυτεχνική Σχολή της Λωζάνης (EPFL) φαίνεται να θέλει να ενθαρρύνει την εμφάνιση, στην Ελβετία, του δημόσιου σχολικού συστήματος με έκπτωση που η GAFAM επιδιώκει να μας επιβάλει!…
Εν κατακλείδι, θα επιμείνουμε το γεγονός ότι η διδασκαλία της άγνοιας, που είναι το αληθινό αντικείμενο του «του ψηφιακού σχολείου», είναι συμπαραγωγή της επανάστασης της τεχνητής νοημοσύνης και των καταστροφικών συνεπειών που πρέπει να έχει σχετικά με την απασχόληση.
Αυτό είναι αυτό που εξήγησε πολύ καλά ο Xavier Comtesse πριν από δύο χρόνια, σε μια σύντομη, αλλά συναρπαστική δημοσίευση αφιερωμένη στην εξέλιξη των εκπαιδευτικών συστημάτων:
«”Η εκπαίδευση μεγάλης κλίμακας δεν δημιουργήθηκε για να παρακινήσει τα παιδιά ή για να εκπαιδεύσει επιστήμονες, εφευρέθηκε για να εκπαιδεύσει τους ενήλικες προρισμένους να κάνουν να λειτουργήσει ένα κάποιο παραγωγικό σύστημα.»
Ωστόσο, το παραγωγικό μας σύστημα χρειάζεται όλο και λιγότερους ανθρώπινους πόρους, είτε όσον αφορά τα όπλα … είτε τον εγκέφαλο.Vincent Held / 29.4.2020 antipresse.net 1/5/20 les moutonsenrages
*O Vincent Held σπούδασε Πολιτική Οικονομία και Οικονομικά στα πανεπιστήμια της Lausanne, St-Gall και Bocconi. Διπλωματούχος Master of Science in Finance de HEC Lausanne en 2007, εργάστηκε από το 2008 στον τομέα της συμβουλευτικής Ανθρώπινων Πόρων.Βιβλία του: Après la crise,Une civilisation en crise,La crépuscule de la Banque nationale suisse
**Η μονάδα εκπαίδευσης « Warren Buffett (Magnat d’affaires américain) »είναι μέρος προγραμμάτων ανοιχτής εκπαίδευσης και εξ αποστάσεως (FOAD Online) προτεινόμενα από την EENI Global Business School (École d’Affaires)
ΠΗΓΗ
oimos-athina.blogspot
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
To τέλος της εκπαίδευσης. Παρέδωσαν τα σχολεία στους Αμερικάνους δισεκατομμυριούχους Bill Gates και Warren Buffet (στους μετανθρωπιστές).Το ψηφιακό σχολείο, ένα φυτώριο για μελλοντικούς cyborgs.Το δημόσιο σχολείο θα γίνει ένα ψηφιακό γκαράζ για την πλέμπα τα παιδιά της ελίτ θα πηγαίνουν σε κανονικά σχολεία για ”ταλαντούχα παιδιά” με πραγματικούς δασκάλους και βιβλία.
Από τον Vincent Held* για τη Liliane Held Khawam
«Γιατί έχουμε [ακόμα] δημόσιο σχολείο στις Ηνωμένες Πολιτείες; “ααναρωτήθηκε ο Μπιλ Γκέιτς το 2015.
Ενώ τα παιδιά της ελίτ, οι αυτοανακηρυχθέντες θεοί, τα πηγαίνουν σε σχολεία όπου τα παιδιά τους μαθαίνουν να διαβάζουν σε πραγματικά βιβλία και να γράφουν σε πολύ συγκεκριμένα τετράδια, τα παιδιά των έκτοτε «άχρηστων» οφείλουν να επιχαίρουν που είναι αιχμάλωτα από συσκευές υπό τον έλεγχο του BigTech στη Silicon Valley της Καλιφόρνια.
Ο Bill Gates δεν τελείωσε με την (σσ. υγειονομική) ταφή της ανθρωπότητας γενικότερα και της κοινωνίας ειδικότερα. Είναι συνέταιρος με τον Warren Buffet τον άλλον δισεκατομμυριούχο στην Berkshire Hathaway.
Σε μια ανταλλαγή ενδεδειγμένων τακτικών ο Warren Buffet** είναι ένας από τους μεγαλύτερους χρηματοδότες του Ιδρύματος Bill και Melinda Gates.
Αυτοί οι εκπρόσωποι της πολύ υψηλής παγκόσμιας χρηματοδότησης ενδιαφέρονται πολύ για τα παιδιά σας. Και ονειρεύονται τον μετα-ανθρωπισμό (posthumanisme).
Πρόσφατα η κυρία Gates εμπιστεύθηκε σε συνέντευξή της στο CNBC ότι αν αυτή όφειλε σήμερα όλα να τα ξανακάνει θα κατευθυνόταν προς το συνδυασμό της τεχνολογίας με τη βιολογία.
Η τρέχουσα πανδημία αποτελεί μια ονειρεμένη ευκαιρία για την προετοιμασία ενός βρεφικού σταθμού (φυτώριου) cyborg … χάρη στο ψηφιακό σχολείο
LHK
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ • Πως οι GAFAM θα σκοτώσουν τη δημόσια εκπαίδευση. Vincent Held/Antipresse
Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι ότι το κλείσιμο των σχολείων δεν θα έγινε από τους GAFAMs τυχαία (κατά λάθος)!
Οι ψηφιακοί γίγαντες ετοιμάζονταν εδώ και καιρό να παρέχουν υπηρεσίες «εξ αποστάσεως μάθησης».
Google Classroom, Apple School Manager, Microsoft Educator Center ή ακόμα και Facebook Blueprint.Τόσες πολλές προσκλήσεις έγιναν σε σχολεία και πανεπιστήμια για τη δημιουργία ψηφιακών τάξεων για την στανταροποίηση της παρακολούθησης των μαθητών τους.
Αναφορικά με το Facebook ειδικότερα, εδώ και χρόνια αυτό πειραματίζεται με μαθητές των σχολείων Summit Schools (των οποίων ο Bill Gates είναι μέτοχος), προτείνοντάς τους σχέδια υπέρμετρης μελέτης διαχειριζόμενα αυτόματα από ένα λογισμικό.
Μια προσέγγιση που μετατρέπει τους εκπαιδευτικούς σε μέντορες, υπεύθυνους για την παρακολούθηση της προόδου κάθε μαθητή στην επίτευξη του «εξατομικευμένου εκπαιδευτικού έργου» του. Με άλλα λόγια: τα παραδοσιακά “μαθήματα” αντικαθίστανται σε μεγάλο βαθμό από τους “πόρους” που διατίθενται στο διαδίκτυο και “ως επί το πλείστον δωρεάν”.
Φαίνεται λοιπόν ότι οι μισθοί των εκπαιδευτικών που εξοικονομούνται επιτρέπουν όχι μόνο να επενδύουν στην «εξατομικευμένη παρακολούθηση» κάθε μαθητή, αλλά και να αγοράζουν στο Διαδίκτυο το διδακτικό περιεχόμενο που θα έλειπε.
Και αυτό έρχεται βολικά, επειδή η Amazon μόλις δημιούργησε μια marketplace ειδικά αφιερωμένη στην “αγορά και πώληση εκπαιδευτικών πόρων”. Με μια κάποια (δι)αίσθηση της επικαιρότητας!
Ένα σχολείο χαμηλών προδιαγραφών … αλλά τελείως χωρίς αποκλεισμούς!
Σε αυτό το στάδιο, πρέπει να παραδεχτούμε ότι οι ψηφιακοί γίγαντες αναπτύσσουν ένα σχολικό μοντέλο χαμηλού επιπέδου, που απαιτεί λιγότερο εκπαιδευτικό προσωπικό – και, τελικά, λιγότερες αίθουσες διδασκαλίας.
Ακριβώς για την προώθηση αυτών των νέων «εκπαιδευτικών τεχνολογιών», η ΕΕ ξεκίνησε το European Schoolnet Network, το οποίο φιλοξενεί, για παράδειγμα, το #MicrosoftEDULab, χρηματοδοτούμενο από την εταιρεία Bill Gates.
(Μεταξύ των συνεργαζόμενων εταιρειών, υπάρχει επίσης το Google for Education για την “εξ αποστάσεως εκπαίδευση” ή … LEGO Education, που στοχεύει στην “ανάπτυξη των γνωστικών δεξιοτήτων των παιδιών” χρησιμοποιώντας αυστηρά περιεκτικά παιχνίδια ρόλων.)
‘Η η Ελβετία, αντίθετα με την Αυστρία, είναι χώρα μέλος του European Schoolnet Network. Είναι επομένως πολύ λογικό ότι ένας μεγάλος αριθμός ελβετικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων να εγγράφονται σ’ αυτό το καινοτόμο μοντέλο του ψηφιακού σχολείου.
Εκτός από τον επίσημο ιστότοπο της Συνομοσπονδίας (Educa.ch), θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το Διακαντονικό Συνέδριο για τη Δημόσια Εκπαίδευση στη Γαλλόφωνη Ελβετία, την εκπαιδευτική πύλη του Fribourg, το HEP του καντονιού του Vaud κ.λπ.
Οι εκπαιδευτικοί που συνεργάζονται σήμερα στην εφαρμογή των projets «MITIC» υποψιάζονται ότι απεργάζονται τον δικό τους αποκλεισμό από τα λογισμικά χαμηλών προδιαγραφών;
Άλλωστε, δεν είναι στόχος ορισμένων από τα ιδρύματά μας (το HEP, να μην τα ονομάσουμε) να αντικαταστήσουν την διδασκαλία από την παιδαγωγική;
Σίγουρα, το παιδί σας δεν θα μάθει γραμματική ή ορθογραφία. Σίγουρα δεν θα έχει καμιά πιθανότητα ανάπτυξης κάποιου κριτικού πνεύματος.
Σίγουρα δεν θα έχει πραγματικά την ευκαιρία να ανακαλύψει μια γεύση για σπουδαία λογοτεχνία.Σίγουρα δεν θα έχει την δυνατότητα να κάνει πρακτική εξάσκηση στις ξένες γλώσσες μ΄έναν συζητητή καλού επιπέδου..
Σίγουρα η ικανότητά του να επιλύει συστήματα εξισώσεων θα είναι κάπως περιορισμένη. Αλλά θα έχει μάθει να εργάζεται με αυτόνομο τρόπο!Αλλά θα μπορεί να “κάνει κριτική και ελεγχόμενη χρήση” των κοινωνικών δικτύων!
Αλλά ό, τι θα γράφει θα διορθώνεται αυτόματα από λογισμικό που σέβεται τους κωδικούς της γραφής χωρίς αποκλεισμούς!
Αλλά θα επαναλαμβάνεται κάθε φορά που κατά λάθος χρησιμοποιεί μια «σεξιστική» ή με άλλο τρόπο έκφραση διακρίσεων! Αλλά οι αυτιστικοί άνθρωποι που προσπαθεί να ενσωματώσει η σχολή Vaudois στις κανονικές τάξεις θα επωφεληθούν επιτέλους από μια τέλεια ίση ευκαιρία!
Επειδή δεν θα υπάρχουν πλέον συζητήσεις στην τάξη. Όλοι θα επικεντρωθούν στο δικό τους εξατομικευμένο εκπαιδευτικό έργο. Το σχολείο θα γίνει ένας αυτιστικός παράδεισος! Θα γίνει τελικά χωρίς αποκλεισμούς.
Ένα projet που μπορεί να υπολογίζει στην υποστήριξη του EPFL
Αρχίζουμε να κατανοούμε το ενδιαφέρον του Μπιλ Γκέιτς για το εκπαιδευτικό σύστημα «common core»,με τους θεαματικά χαμηλούς μαθησιακούς του στόχους και την έντονη επιθυμία του να συμπεριλάβει στις ομάδες του τους πιο ανίκανους μαθητές – και ιδιαίτερα εκείνους με αυτισμό.
Ενώ η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε ήδη να αντικαταστήσει ένα σημαντικό μέρος των υπαρχουσών θέσεων εργασίας, τα δημόσια σχολεία προορίζονται να γίνουν ένα ψηφιακό γκαράζ.
Υπό αυτήν την προοπτική, μόνο τα παιδιά που έχουν “ανιχνευθεί” ως “προικισμένα” θα εξακολουθούν να μπορούν να επωφεληθούν από μια λογική ποιοτικής εκπαίδευσης.
Όπως και εκείνα των οποίων οι γονείς έχουν την οικονομική δυνατότητα να τους προσφέρουν ιδιωτική εκπαίδευση.(Μπορούμε λοιπόν να καταλάβουμε καλύτερα από πού προέρχεται η πρόσφατη μόδα για ” σχολεία προικισμένων-αρίστων”, η οποία άνθισε παντού στα γεωγραφικά πλάτη μας εδώ και λίγα χρόνια.
Fridays for future και «απεργίες» όλων των ειδών (για κλίμα, γυναίκες, για μέλλον…) για τους ανεγκέφαλους εθισμένους στο smartphone και στην à la «tablette παιδαγωγική».
Ή να που η πολύ διάσημη Ομοσπονδιακή Πολυτεχνική Σχολή της Λωζάνης (EPFL) φαίνεται να θέλει να ενθαρρύνει την εμφάνιση, στην Ελβετία, του δημόσιου σχολικού συστήματος με έκπτωση που η GAFAM επιδιώκει να μας επιβάλει!…
Εν κατακλείδι, θα επιμείνουμε το γεγονός ότι η διδασκαλία της άγνοιας, που είναι το αληθινό αντικείμενο του «του ψηφιακού σχολείου», είναι συμπαραγωγή της επανάστασης της τεχνητής νοημοσύνης και των καταστροφικών συνεπειών που πρέπει να έχει σχετικά με την απασχόληση.
Αυτό είναι αυτό που εξήγησε πολύ καλά ο Xavier Comtesse πριν από δύο χρόνια, σε μια σύντομη, αλλά συναρπαστική δημοσίευση αφιερωμένη στην εξέλιξη των εκπαιδευτικών συστημάτων:
«”Η εκπαίδευση μεγάλης κλίμακας δεν δημιουργήθηκε για να παρακινήσει τα παιδιά ή για να εκπαιδεύσει επιστήμονες, εφευρέθηκε για να εκπαιδεύσει τους ενήλικες προρισμένους να κάνουν να λειτουργήσει ένα κάποιο παραγωγικό σύστημα.»
Ωστόσο, το παραγωγικό μας σύστημα χρειάζεται όλο και λιγότερους ανθρώπινους πόρους, είτε όσον αφορά τα όπλα … είτε τον εγκέφαλο.Vincent Held / 29.4.2020 antipresse.net 1/5/20 les moutonsenrages
*O Vincent Held σπούδασε Πολιτική Οικονομία και Οικονομικά στα πανεπιστήμια της Lausanne, St-Gall και Bocconi. Διπλωματούχος Master of Science in Finance de HEC Lausanne en 2007, εργάστηκε από το 2008 στον τομέα της συμβουλευτικής Ανθρώπινων Πόρων.Βιβλία του: Après la crise,Une civilisation en crise,La crépuscule de la Banque nationale suisse
**Η μονάδα εκπαίδευσης « Warren Buffett (Magnat d’affaires américain) »είναι μέρος προγραμμάτων ανοιχτής εκπαίδευσης και εξ αποστάσεως (FOAD Online) προτεινόμενα από την EENI Global Business School (École d’Affaires)
ΠΗΓΗ
oimos-athina.blogspot
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Κατηγορία Θέματος
Θέματα Παιδείας,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου