8 Φεβρουαρίου 2020
ΤΡΙΣ-ΑΘΛΙΟΙ! (Τό λιγότερο!) Λένε «ΝΑΙ» στα Τζαμιά και «ΟΧΙ» στις Εκκλησίες!!!
Mε τον μητροπολίτη Δράμας Παύλο είχαμε τις διαφωνίες μας στο παρελθόν, με αφορμή την παρουσία του σε μια δεξίωση του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής.
Διαφωνίες οι οποίες εξακολουθούν. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι ένας άξιος ιεράρχης, ο οποίος σχεδόν δύο δεκαετίες τώρα ποιμαίνει το πλήρωμά του με αυταπάρνηση και αποφασιστικότητα.
Από τον Μανώλη Κοττάκη
Πήγα στη Δράμα αρχές της νέας χρονιάς, είδα, ρώτησα, έμαθα και σήμερα γράφω. Αυτή τη φορά δεν γράφω για να τον επικρίνω.
Γράφω για να τον υπερασπιστώ.
Γιατί, με βάση όσα πληροφορούμαι ότι συμβαίνουν στην ακριτική αυτή περιοχή, μια ανάσα από τα σύνορα με τη Βουλγαρία, οδηγούμαι στο συμπέρασμα ότι τελικώς δεν τελεί το Ισλάμ υπό διωγμό στην Ελλάδα, όπως προπαγανδίζουν πλείστοι όσοι εδώ στο αλλοιωμένο κράτος των Αθηνών, αλλά η Ορθοδοξία.
Έχω δύο ιστορίες να σας διηγηθώ γι’ αυτό. Και στις δύο εμπλέκεται -με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο- η Πολιτεία.
Θα θυμάστε, ίσως, ότι από τις στήλες της εφημερίδας μας είχατε διαβάσει πρόσφατα ότι δαπάναις του υπουργείου Πολιτισμού ανακαινίστηκε το Σαντιρβάν Τζαμί, στην Δράμα. Το νέο αποκατεστημένο κτίριο αγοράστηκε από χριστιανό επιχειρηματία της Δράμας και αποκαταστάθηκε στη μορφή που είχε το 1830, έπειτα από μελέτη αρχιτέκτονος της περιοχής.
Ο τελευταίος που είχε φροντίσει την ανακαίνισή του πριν από τον Δραμινό επχιειρηματία κ. Αποστολίδη της εταιρίας Raycap ήταν το 1806, σύμφωνα με την επιγραφή που φέρει στην είσοδό του ο Μεχμέτ Αλί Αγάς, πατέρας του Μαχμούτ Πασά Δράμαλη. Λειτούργησε ως τζαμί έως τη δεκαετία του 1920.
Καλώς έπραξε η Πολιτεία και το ανακαίνισε, η Ελλάδα δεν πρέπει να φοβάται το παρελθόν της.
Έστω και αν τα τεμένη που ανακατασκευάζονται και σώζονται χρόνια τώρα από το υπουργείο Πολιτισμού δίνουν πρόσφορο εδαφος ανάπτυξης στις νεο-οθωμανικές θεωρίες του Ερντογάν. Το πρόβλημα αρχίζει από τη στάση της Πολιτείας έναντι των χριστιανικών ναών.
Στη μικρή λίμνη που υπάρχει στην πόλη της Δράμας κυριαρχεί το εκκλησάκι της αγίας Βαρβάρας, της προστάτιδος της πόλεως.
Σύμφωνα με τον θρύλο, όταν το 1830 η Δράμα κατακτήθηκε από τους Τούρκους το εκκλησάκι γκρεμίστηκε για να χτιστεί στη θέση του ένα τζαμί. Τα σχέδια των κατακτητών, όμως, άλλαξαν ανήμερα της αγίας Βαρβάρας.
Η περιοχή πλημμύρισε με νερό. Το τζαμί δεν χτίστηκε ποτέ και στα σπλάχνα της παλαιάς εκκλησίας, ερείπια της οποίας διασώζονται στον πυθμένα της λίμνης, χτίστηκε το νέο εκκλησάκι.
Κάθε χρόνο μάλιστα στη λίμνη μπροστά από το εκκλησάκι (που βρίσκεται μπροστά στο κλασικό ξενοδοχείο «Hydrama», στις καπναποθήκες που έσωσε, δαπάναις του, ο πατριώτης Κρητικός επιχειρηματίας Μανώλης Λεδάκης) τηρείται το έθιμο. Οι μαθητές αφήνουν στη μνήμη της αγίας δεκάδες χάρτινα καραβάκια μέσα στη λίμνη.
Όλα αυτά είναι, βεβαίως, άρρητα ρήματα για το κέντρο. Ψιλά γράμματα. Εντάσσονται στα μαθήματα πατριδογνωσίας με γενικό τίτλο «Για να καταλάβεις τον Βορρά», που έχουμε εγκαινιάσει προσφάτως.
Το εκκλησάκι αυτό λοιπόν (επανέρχομαι στον Άγιο Δράμας Παύλο) χρειάζεται, όπως και το τζαμί, ανακαίνιση. Ο χρόνος είναι αντίπαλος των πάντων.
Μαθαίνω όμως ότι εσχάτως συμβαίνουν περίεργα πράγματα. Διάφοροι κουλτουριαραίοι αρχιτέκτονες, που τα έδωσαν όλα για την ανακαίνιση του Σαντιρβάν Τζαμί, προβαίνουν συστηματικά σε καταγγελίες στην Πολεοδομία εναντίον της μητροπόλεως και εμποδίζουν την ανακατασκευή της εκκλησίας.
Η γραφειοκρατία του υπουργείου Πολιτισμού είναι «τα ζώα μου αργά». Έφτασε το θράσος κάποιων στο σημείο να στρέφονται κατά της τοπικής εκκλησίας, με το επιχείρημα ότι είναι περίπου αυθαίρετος η κόγχη του ιερού! Ναι, σωστά διαβάσατε… Τους ενόχλησε η κόγχη. Όχι ο μιναρές.
Δεν ξέρω αν έχουμε παραφρονήσει εντελώς. Αν έχουμε παραδοθεί. Αν παραδίδουμε κάθε μέρα και έναν πόντο πολιτισμικού εδάφους.
Δεν ξέρω μήπως έχουμε αλλαξοπιστήσει.
Ακούω και στα αθηναϊκά ραδιόφωνα για γλέντι Αποκριάς αλά Instanbul μέσα σε κλίμα γενικής απάθειας και κλονίζομαι.
Όμως, επειδή εν τίνι μέτρω κάποιοι στα βασικά διατηρούμε τα λογικά μας, καλούμε την αγαπητή υπουργό Λίνα Μενδώνη να ασχοληθεί.
Δεν θα ανακαινίζουμε τζαμιά, για να αφήνουμε ανυπεράσπιστες στον χρόνο τις εκκλησιές μας.
Το αυτό ισχύει και για τη δεύτερη μικρή ιστορία, που διηγούμαι εν συντομία: Ο Δράμας Παύλος σώζει τη Λαυρεντιανή Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος ως Νέα Σουμελά, ανακατασκευάζοντάς την υπομονετικά εδώ και καιρό. Ονομάζεται Λαυρεντιανή λόγω του ονόματος του παλαιού μητροπολίτη Δράμας και σε αυτήν σώζονται κειμήλια του Ποντιακού Ελληνισμού. Ανατριχιάζει κανείς διαβάζοντας στη σελίδα της Μητρόπολης Δράμας τους λόγους ανακατασκευής της.
Αντιγράφω: «Επειδή η ιστορία, ειδικού του προσφυγικού Ελληνισμού, αποβάλλεται από τα επίσημα εκπαιδευτικά προγράμματα, είναι αναγκαίο να οργανωθούν και να λειτουργήσουν χώροι διάσωσης της ιστορίας, ώστε οι νέες γενιές να έχουν ένα σημείο αναφοράς που να τους συνδέει με τις αλησμόνητες πατρίδες».
Και όμως: Για την ανακατασκευή αυτής της ιστορικής μονής η Πολιτεία στο σύνολό της αδιαφόρησε πλήρως. Ξέρετε πώς κατάφερε ο Παύλος -γι’ αυτό «του βγάζω το καπέλο» σε αυτά- να ολοκληρώσει τις εργασίες στην Εκκλησια της Σωτήρος; Κυρίως, με τα χρήματα από το εφ΄άπαξ ενός ταπεινού πένητος ιερέως, ο οποίος διέθεσε όλο το ποσό που δικαιούτο (130.000 ευρώ) για την ανακαίνισή της και χάρη στη δωρεά ενός επιχειρηματία της περιοχής, ο οποίος δώρισε όλα τα μάρμαρά της, αξίας 100.000 ευρώ, στην Ιερά Μητρόπολη.
Συν την βοήθεια από μερικούς πατριώτες επιχειρηματίες των Αθηνών με καταγωγή από τον Πόντο.
Το κράτος όμως μηδέν, το κράτος πουθενά, το κράτος άφαντο.
Πρώτο στα τζαμιά, τελευταίο στις εκκλησιές.
Μόνο στο Σύνταγμα είναι αγκαλιά με την Εκκλησία, στην πραγματική ζωή όχι. Μη ρωτάμε μετά ταύτα τι μας συνέβη, αν τυχόν κάτι συμβεί.
Έχουμε ΗΔΗ παραδοθεί.
Σιωπηρώς.
newsbreak.gr
πηγή
το είδαμε ΕΔΩ
Διαφωνίες οι οποίες εξακολουθούν. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι ένας άξιος ιεράρχης, ο οποίος σχεδόν δύο δεκαετίες τώρα ποιμαίνει το πλήρωμά του με αυταπάρνηση και αποφασιστικότητα.
Από τον Μανώλη Κοττάκη
Πήγα στη Δράμα αρχές της νέας χρονιάς, είδα, ρώτησα, έμαθα και σήμερα γράφω. Αυτή τη φορά δεν γράφω για να τον επικρίνω.
Γράφω για να τον υπερασπιστώ.
Γιατί, με βάση όσα πληροφορούμαι ότι συμβαίνουν στην ακριτική αυτή περιοχή, μια ανάσα από τα σύνορα με τη Βουλγαρία, οδηγούμαι στο συμπέρασμα ότι τελικώς δεν τελεί το Ισλάμ υπό διωγμό στην Ελλάδα, όπως προπαγανδίζουν πλείστοι όσοι εδώ στο αλλοιωμένο κράτος των Αθηνών, αλλά η Ορθοδοξία.
Έχω δύο ιστορίες να σας διηγηθώ γι’ αυτό. Και στις δύο εμπλέκεται -με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο- η Πολιτεία.
Θα θυμάστε, ίσως, ότι από τις στήλες της εφημερίδας μας είχατε διαβάσει πρόσφατα ότι δαπάναις του υπουργείου Πολιτισμού ανακαινίστηκε το Σαντιρβάν Τζαμί, στην Δράμα. Το νέο αποκατεστημένο κτίριο αγοράστηκε από χριστιανό επιχειρηματία της Δράμας και αποκαταστάθηκε στη μορφή που είχε το 1830, έπειτα από μελέτη αρχιτέκτονος της περιοχής.
Ο τελευταίος που είχε φροντίσει την ανακαίνισή του πριν από τον Δραμινό επχιειρηματία κ. Αποστολίδη της εταιρίας Raycap ήταν το 1806, σύμφωνα με την επιγραφή που φέρει στην είσοδό του ο Μεχμέτ Αλί Αγάς, πατέρας του Μαχμούτ Πασά Δράμαλη. Λειτούργησε ως τζαμί έως τη δεκαετία του 1920.
Καλώς έπραξε η Πολιτεία και το ανακαίνισε, η Ελλάδα δεν πρέπει να φοβάται το παρελθόν της.
Έστω και αν τα τεμένη που ανακατασκευάζονται και σώζονται χρόνια τώρα από το υπουργείο Πολιτισμού δίνουν πρόσφορο εδαφος ανάπτυξης στις νεο-οθωμανικές θεωρίες του Ερντογάν. Το πρόβλημα αρχίζει από τη στάση της Πολιτείας έναντι των χριστιανικών ναών.
Στη μικρή λίμνη που υπάρχει στην πόλη της Δράμας κυριαρχεί το εκκλησάκι της αγίας Βαρβάρας, της προστάτιδος της πόλεως.
Σύμφωνα με τον θρύλο, όταν το 1830 η Δράμα κατακτήθηκε από τους Τούρκους το εκκλησάκι γκρεμίστηκε για να χτιστεί στη θέση του ένα τζαμί. Τα σχέδια των κατακτητών, όμως, άλλαξαν ανήμερα της αγίας Βαρβάρας.
Η περιοχή πλημμύρισε με νερό. Το τζαμί δεν χτίστηκε ποτέ και στα σπλάχνα της παλαιάς εκκλησίας, ερείπια της οποίας διασώζονται στον πυθμένα της λίμνης, χτίστηκε το νέο εκκλησάκι.
Κάθε χρόνο μάλιστα στη λίμνη μπροστά από το εκκλησάκι (που βρίσκεται μπροστά στο κλασικό ξενοδοχείο «Hydrama», στις καπναποθήκες που έσωσε, δαπάναις του, ο πατριώτης Κρητικός επιχειρηματίας Μανώλης Λεδάκης) τηρείται το έθιμο. Οι μαθητές αφήνουν στη μνήμη της αγίας δεκάδες χάρτινα καραβάκια μέσα στη λίμνη.
Όλα αυτά είναι, βεβαίως, άρρητα ρήματα για το κέντρο. Ψιλά γράμματα. Εντάσσονται στα μαθήματα πατριδογνωσίας με γενικό τίτλο «Για να καταλάβεις τον Βορρά», που έχουμε εγκαινιάσει προσφάτως.
Το εκκλησάκι αυτό λοιπόν (επανέρχομαι στον Άγιο Δράμας Παύλο) χρειάζεται, όπως και το τζαμί, ανακαίνιση. Ο χρόνος είναι αντίπαλος των πάντων.
Μαθαίνω όμως ότι εσχάτως συμβαίνουν περίεργα πράγματα. Διάφοροι κουλτουριαραίοι αρχιτέκτονες, που τα έδωσαν όλα για την ανακαίνιση του Σαντιρβάν Τζαμί, προβαίνουν συστηματικά σε καταγγελίες στην Πολεοδομία εναντίον της μητροπόλεως και εμποδίζουν την ανακατασκευή της εκκλησίας.
Η γραφειοκρατία του υπουργείου Πολιτισμού είναι «τα ζώα μου αργά». Έφτασε το θράσος κάποιων στο σημείο να στρέφονται κατά της τοπικής εκκλησίας, με το επιχείρημα ότι είναι περίπου αυθαίρετος η κόγχη του ιερού! Ναι, σωστά διαβάσατε… Τους ενόχλησε η κόγχη. Όχι ο μιναρές.
Δεν ξέρω αν έχουμε παραφρονήσει εντελώς. Αν έχουμε παραδοθεί. Αν παραδίδουμε κάθε μέρα και έναν πόντο πολιτισμικού εδάφους.
Δεν ξέρω μήπως έχουμε αλλαξοπιστήσει.
Ακούω και στα αθηναϊκά ραδιόφωνα για γλέντι Αποκριάς αλά Instanbul μέσα σε κλίμα γενικής απάθειας και κλονίζομαι.
Όμως, επειδή εν τίνι μέτρω κάποιοι στα βασικά διατηρούμε τα λογικά μας, καλούμε την αγαπητή υπουργό Λίνα Μενδώνη να ασχοληθεί.
Δεν θα ανακαινίζουμε τζαμιά, για να αφήνουμε ανυπεράσπιστες στον χρόνο τις εκκλησιές μας.
Το αυτό ισχύει και για τη δεύτερη μικρή ιστορία, που διηγούμαι εν συντομία: Ο Δράμας Παύλος σώζει τη Λαυρεντιανή Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος ως Νέα Σουμελά, ανακατασκευάζοντάς την υπομονετικά εδώ και καιρό. Ονομάζεται Λαυρεντιανή λόγω του ονόματος του παλαιού μητροπολίτη Δράμας και σε αυτήν σώζονται κειμήλια του Ποντιακού Ελληνισμού. Ανατριχιάζει κανείς διαβάζοντας στη σελίδα της Μητρόπολης Δράμας τους λόγους ανακατασκευής της.
Αντιγράφω: «Επειδή η ιστορία, ειδικού του προσφυγικού Ελληνισμού, αποβάλλεται από τα επίσημα εκπαιδευτικά προγράμματα, είναι αναγκαίο να οργανωθούν και να λειτουργήσουν χώροι διάσωσης της ιστορίας, ώστε οι νέες γενιές να έχουν ένα σημείο αναφοράς που να τους συνδέει με τις αλησμόνητες πατρίδες».
Και όμως: Για την ανακατασκευή αυτής της ιστορικής μονής η Πολιτεία στο σύνολό της αδιαφόρησε πλήρως. Ξέρετε πώς κατάφερε ο Παύλος -γι’ αυτό «του βγάζω το καπέλο» σε αυτά- να ολοκληρώσει τις εργασίες στην Εκκλησια της Σωτήρος; Κυρίως, με τα χρήματα από το εφ΄άπαξ ενός ταπεινού πένητος ιερέως, ο οποίος διέθεσε όλο το ποσό που δικαιούτο (130.000 ευρώ) για την ανακαίνισή της και χάρη στη δωρεά ενός επιχειρηματία της περιοχής, ο οποίος δώρισε όλα τα μάρμαρά της, αξίας 100.000 ευρώ, στην Ιερά Μητρόπολη.
Συν την βοήθεια από μερικούς πατριώτες επιχειρηματίες των Αθηνών με καταγωγή από τον Πόντο.
Το κράτος όμως μηδέν, το κράτος πουθενά, το κράτος άφαντο.
Πρώτο στα τζαμιά, τελευταίο στις εκκλησιές.
Μόνο στο Σύνταγμα είναι αγκαλιά με την Εκκλησία, στην πραγματική ζωή όχι. Μη ρωτάμε μετά ταύτα τι μας συνέβη, αν τυχόν κάτι συμβεί.
Έχουμε ΗΔΗ παραδοθεί.
Σιωπηρώς.
newsbreak.gr
πηγή
το είδαμε ΕΔΩ
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θράκη,
Θρησκευτικά θέματα,
Ισλάμ,
Ιστορικά θεματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου