15 Οκτωβρίου 2019
ΠΟΡΕΙΕΣ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ
Γράφει ο Ιωάννης Ασλανίδης
Σήμερα άρχισαν πάλι τα ίδια, Συλλαλητήρια, Διαμαρτυρίες, Πορείες στους δρόμους, με τις ανάλογες συνέπειες, για την εύρυθμο λειτουργία της Πολιτείας μας.
Είναι πλέον Ηλίου φαεινότερο ότι, όλες οι κινητοποιήσεις που γίνονται, οργανώνονται από μηχανισμούς κομμάτων, όχι γιατί ενδιαφέρονται για τον εργαζόμενο ή τον Μαθητή, αλλά για να κάνουν δύσκολη την λειτουργία της Κυβέρνησης, απλά για να καρπωθούν ψήφους για τις επόμενες εκλογές, εκμεταλλευόμενοι ακόμη και τον παλμό των νέων μας. Σ’ ότι αφορά την πρόοδο της χώρα μας, για τον αγώνα επιβίωσης του Ελληνικού Κράτους “Γαία πυρή μηχθήτω”. Δυστυχώς! Αυτό επεκράτησε στην Ελληνική πολιτική κονίστρα.
Έτσι! Συνεχίζεται ο άθλιος κομματικός λαϊκισμός της πολιτικής μας νοοτροπίας που δεν αφήνει τίποτε όρθιο, ιδίως στην παιδεία των Νέων μας, που είναι το άπαν, για την πρόοδο μιας χώρας.
Βέβαια! Ένα από τα πολύ σοβαρά προβλήματα της χώρας μας, είναι η Παιδεία. Δυστυχώς η μάχη του εκπαιδευτικού συστήματος,άρχισε να χάνεται όταν οι Κυβερνήσεις του 80-90 έκαναν την ανατροπή, για να ποδοπατήσουν τα πάντα. Η “Προοδευτική” αγιοποίηση του συνδικαλιστικού κινήματος, έφερε την διάλυση των Σχολείων:
. Καταργήθηκε ως αναχρονιστική η ποδιά, η έπαρση σημαίας, η ορθοδοξία, εθνικά και πατριωτικά κείμενα, όπως! των Ιωάννη Πολέμη, Πηνελόπης Δέλτα, Ιωάννη Βαλαωρίτη και πολλών άλλων, τα οποία αντικαταστάθηκαν με κείμενα εκτός ελέγχου.
. Καθιερώθηκαν τα “Δεκαπενταμελή” συμβούλια ακόμη και στα Δημοτικά Σχολεία. Για να αμφισβητούνται έκτοτε Δάσκαλοι, Γονείς και Κράτος.
. Τέλος! Οι πολιτικοί ινστρούχτορες των Κομμάτων, εμύησαν τους μικρούς μαθητές και ύστερα τους φοιτητές,όσους μπορούσαν βέβαια, στην απείθεια, στην ασυδοσία και στην αναρχία.
- Πως ύστερα από αυτά να σταθούν παιδεία, και εκπαιδευτικό Σύστημα.
Όλοι στον Ελλαδικό χώρο διαρρηγνύουν τα ιμάτιά των και διατυμπανίζουν την μεγάλη τους αγάπη, φροντίδα και ανησυχία για το μέλλον των παιδιών μας, με την κατάσταση που επικρατεί στην παιδεία. Δυστυχώς τα αισθήματα αυτά, όπως φαίνονται από τις πράξεις πολλών, αφίστανται των διατυμπανιζομένων.
Πως! Είναι δυνατόν, οι όποιοι γονείς είναι αυτοί, να δέχονται την κατάληψη των Σχολείων από τα παιδιά των, κατά παράβαση των νόμων και με όλες τις άμεσες και έμμεσες συνέπειες, από την παραμονή των παιδιών, στα υπό κατάληψη Σχολεία; (ασφάλεια παιδιών, είσοδος ξένων στοιχείων, μη λειτουργία των Σχολείων κ.λ.π.). Τελικά! Που είναι οι Σύλλογοι Γονέων και κηδεμόνων, που πρέπει να ασχοληθούν μ’ αυτά;
Είναι πέρα για πέρα ανόητο, επιπόλαιο και επικίνδυνο, ν’ αποφασίζουν ανήλικα παιδιά για το μέλλον των και για τις συμπεριφορές των στα Σχολεία.
Οι σκεπτόμενοι γονείς πρέπει να γνωρίζουν ότι, έχουν την ευθύνη των παιδιών των, μέχρις ενηλικιώσεως αυτών και φέρουν ακεραία την ευθύνη για ότι πράττουν τα παιδιά των και για ότι παραλείπουν να πράξουν.
Όλοι υπήρξαμε παιδιά και σήμερα καταλαβαίνουμε, πόσο διαφορετικά σκεπτόμασταν τότε, εν σχέσει με το σήμερα. Ποίος; Σκεπτόταν τότε την ανάγκη της μελέτης, το μέλλον του, την υποδομή που χρειάζεται για να σταδιοδρομήσει, τον αγώνα των γονέων για τον επιούσιον, σχεδόν κανένας. Σήμερα τι άλλαξε και μπορούν τα παιδιά, πριν ενηλικιωθούν να σκέπτονται ορθά για το καλό τους και για το μέλλον τους, παρά οι γονείς; Είναι πολύ καλύτερη η απόφαση ενός (κατ’ ευφημισμόν κακού) δασκάλου, από τις επιθυμίες των παιδιών σ’ ότι αφορά τις συμπεριφορές των στα Σχολεία.
Η Διεκδίκηση των απαιτήσεων μέσα σε νόμιμα, λογικά και Δημοκρατικά πλαίσια είναι αποδεκτή, είναι όμως τελείως απαράδεκτη η διεκδίκηση να γίνεται εκβιαστικά και για μοχλό πίεσης, να χρησιμοποιούνται πολλές φορές, τα παιδιά και η οικογενειακή ζωή των πολιτών.
Το Σχολείο είναι ο ναός της παιδείας, οι εκπαιδευτικοί είναι οι πνευματικοί πατέρες των παιδιών μας όπως ο φυσικός πατέρας παρέχει τα απαραίτητα υλικά αγαθά στο παιδί του, έτσι και ο πατέρας – Δάσκαλος έχει ευθύνη και υποχρέωση να δώσει στο παιδί την αναγκαία πνευματική τροφή για να υπάρξει συνέχεια.
Επίσης οι εκπαιδευτικοί πάση θυσία, στον ναό αυτό της παιδείας δεν πρέπει ν’ ανέχονται τις καταλήψεις και τις καταστροφές όπου οι ίδιοι δάσκαλοι θα κληθούν να διδάξουν. Κρατείστε τα σχολεία σε υψηλό επίπεδο και μακριά από κάθε σκοπιμότητα. Οι Δάσκαλοι πρέπει να συμβουλεύουν τα παιδιά, διότι πολλές φορές, αυτούς ακούν περισσότερο και από τους γονείς.
Κάποτε πρέπει και αυτή η χώρα να σοβαρευτεί, όπως επίσης να σοβαρευτούν οι πρώτοι πολίτες της χώρας που εισέρχονται με επιλογή του Ελληνικού Λαού, στη Βουλή των Ελλήνων. Διότι! ο λαός προσδοκά το καλύτερο μέλλον της πατρίδος μας, όχι μόνο από ένα κόμμα, αλλά από την συλλογική και συνολική προσπάθεια όλων. Το βασικό μέτρο της εξουσίας για να κερδίσει ο ηγέτης τον λαό είναι η ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ και η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ προς πάσα κατεύθυνση. Πρέπει! και είναι απαραίτητο στη χώρα μας να γίνει αναβάθμιση της πολιτικής μας, διότι δεν είναι δυνατόν, τα προβλήματα της κοινωνίας μας, η Άμυνα και η αξιοπρέπεια της πατρίδος μας, η ποιότητα ζωής των πολιτών, να είναι για τους πολιτικούς, μόνο αφορμή δημοκοπίας και όχι συλλογικές ενέργειες προς επίλυση ή βελτίωσή των.
Οι Εικόνες ορισμένων Πανεπιστημίων μας, που βλέπουν το φως της δημοσιότητος, με τον εσμό των Πακιστανών και των Αφγανών να έχουν στήσει Σουπερμάρκετ ναρκωτικών στο πιο ευαίσθητο σημείο της Πατρίδος μας, για την φθορά της λαμπρής νεολαίας μας, που τόσο διακρίνονται στο εξωτερικό, με τίποτε δεν δικαιολογεί ούτε την Κυβέρνηση, ούτε και την Αντιπολίτευση. Διότι! προσβάλλει και καταστρέφει τους ανεκτίμητους νέους μας, που είναι το μέλλων και η διαιώνιση της Πατρίδος μας. Έλεος! Επιτέλους προφυλάξτε την Νεολαία μας.
«Αν η Ελευθερία και η ισότητα γεννήθηκαν στην σκέψη κάποιων ανθρώπων, στην πράξη μπορούν να βρεθούν στην Δημοκρατία, όπου όλοι οι άνθρωποι έχουν ευθύνη για τα κοινά». (ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ).
Ιωάννης Μ. Ασλανίδης
Αντγος ε.α.
Επίτιμος Δκτης της Σ. Σ. Ε.
Σήμερα άρχισαν πάλι τα ίδια, Συλλαλητήρια, Διαμαρτυρίες, Πορείες στους δρόμους, με τις ανάλογες συνέπειες, για την εύρυθμο λειτουργία της Πολιτείας μας.
Είναι πλέον Ηλίου φαεινότερο ότι, όλες οι κινητοποιήσεις που γίνονται, οργανώνονται από μηχανισμούς κομμάτων, όχι γιατί ενδιαφέρονται για τον εργαζόμενο ή τον Μαθητή, αλλά για να κάνουν δύσκολη την λειτουργία της Κυβέρνησης, απλά για να καρπωθούν ψήφους για τις επόμενες εκλογές, εκμεταλλευόμενοι ακόμη και τον παλμό των νέων μας. Σ’ ότι αφορά την πρόοδο της χώρα μας, για τον αγώνα επιβίωσης του Ελληνικού Κράτους “Γαία πυρή μηχθήτω”. Δυστυχώς! Αυτό επεκράτησε στην Ελληνική πολιτική κονίστρα.
Έτσι! Συνεχίζεται ο άθλιος κομματικός λαϊκισμός της πολιτικής μας νοοτροπίας που δεν αφήνει τίποτε όρθιο, ιδίως στην παιδεία των Νέων μας, που είναι το άπαν, για την πρόοδο μιας χώρας.
Βέβαια! Ένα από τα πολύ σοβαρά προβλήματα της χώρας μας, είναι η Παιδεία. Δυστυχώς η μάχη του εκπαιδευτικού συστήματος,άρχισε να χάνεται όταν οι Κυβερνήσεις του 80-90 έκαναν την ανατροπή, για να ποδοπατήσουν τα πάντα. Η “Προοδευτική” αγιοποίηση του συνδικαλιστικού κινήματος, έφερε την διάλυση των Σχολείων:
. Καταργήθηκε ως αναχρονιστική η ποδιά, η έπαρση σημαίας, η ορθοδοξία, εθνικά και πατριωτικά κείμενα, όπως! των Ιωάννη Πολέμη, Πηνελόπης Δέλτα, Ιωάννη Βαλαωρίτη και πολλών άλλων, τα οποία αντικαταστάθηκαν με κείμενα εκτός ελέγχου.
. Καθιερώθηκαν τα “Δεκαπενταμελή” συμβούλια ακόμη και στα Δημοτικά Σχολεία. Για να αμφισβητούνται έκτοτε Δάσκαλοι, Γονείς και Κράτος.
. Τέλος! Οι πολιτικοί ινστρούχτορες των Κομμάτων, εμύησαν τους μικρούς μαθητές και ύστερα τους φοιτητές,όσους μπορούσαν βέβαια, στην απείθεια, στην ασυδοσία και στην αναρχία.
- Πως ύστερα από αυτά να σταθούν παιδεία, και εκπαιδευτικό Σύστημα.
Όλοι στον Ελλαδικό χώρο διαρρηγνύουν τα ιμάτιά των και διατυμπανίζουν την μεγάλη τους αγάπη, φροντίδα και ανησυχία για το μέλλον των παιδιών μας, με την κατάσταση που επικρατεί στην παιδεία. Δυστυχώς τα αισθήματα αυτά, όπως φαίνονται από τις πράξεις πολλών, αφίστανται των διατυμπανιζομένων.
Πως! Είναι δυνατόν, οι όποιοι γονείς είναι αυτοί, να δέχονται την κατάληψη των Σχολείων από τα παιδιά των, κατά παράβαση των νόμων και με όλες τις άμεσες και έμμεσες συνέπειες, από την παραμονή των παιδιών, στα υπό κατάληψη Σχολεία; (ασφάλεια παιδιών, είσοδος ξένων στοιχείων, μη λειτουργία των Σχολείων κ.λ.π.). Τελικά! Που είναι οι Σύλλογοι Γονέων και κηδεμόνων, που πρέπει να ασχοληθούν μ’ αυτά;
Είναι πέρα για πέρα ανόητο, επιπόλαιο και επικίνδυνο, ν’ αποφασίζουν ανήλικα παιδιά για το μέλλον των και για τις συμπεριφορές των στα Σχολεία.
Οι σκεπτόμενοι γονείς πρέπει να γνωρίζουν ότι, έχουν την ευθύνη των παιδιών των, μέχρις ενηλικιώσεως αυτών και φέρουν ακεραία την ευθύνη για ότι πράττουν τα παιδιά των και για ότι παραλείπουν να πράξουν.
Όλοι υπήρξαμε παιδιά και σήμερα καταλαβαίνουμε, πόσο διαφορετικά σκεπτόμασταν τότε, εν σχέσει με το σήμερα. Ποίος; Σκεπτόταν τότε την ανάγκη της μελέτης, το μέλλον του, την υποδομή που χρειάζεται για να σταδιοδρομήσει, τον αγώνα των γονέων για τον επιούσιον, σχεδόν κανένας. Σήμερα τι άλλαξε και μπορούν τα παιδιά, πριν ενηλικιωθούν να σκέπτονται ορθά για το καλό τους και για το μέλλον τους, παρά οι γονείς; Είναι πολύ καλύτερη η απόφαση ενός (κατ’ ευφημισμόν κακού) δασκάλου, από τις επιθυμίες των παιδιών σ’ ότι αφορά τις συμπεριφορές των στα Σχολεία.
Η Διεκδίκηση των απαιτήσεων μέσα σε νόμιμα, λογικά και Δημοκρατικά πλαίσια είναι αποδεκτή, είναι όμως τελείως απαράδεκτη η διεκδίκηση να γίνεται εκβιαστικά και για μοχλό πίεσης, να χρησιμοποιούνται πολλές φορές, τα παιδιά και η οικογενειακή ζωή των πολιτών.
Το Σχολείο είναι ο ναός της παιδείας, οι εκπαιδευτικοί είναι οι πνευματικοί πατέρες των παιδιών μας όπως ο φυσικός πατέρας παρέχει τα απαραίτητα υλικά αγαθά στο παιδί του, έτσι και ο πατέρας – Δάσκαλος έχει ευθύνη και υποχρέωση να δώσει στο παιδί την αναγκαία πνευματική τροφή για να υπάρξει συνέχεια.
Επίσης οι εκπαιδευτικοί πάση θυσία, στον ναό αυτό της παιδείας δεν πρέπει ν’ ανέχονται τις καταλήψεις και τις καταστροφές όπου οι ίδιοι δάσκαλοι θα κληθούν να διδάξουν. Κρατείστε τα σχολεία σε υψηλό επίπεδο και μακριά από κάθε σκοπιμότητα. Οι Δάσκαλοι πρέπει να συμβουλεύουν τα παιδιά, διότι πολλές φορές, αυτούς ακούν περισσότερο και από τους γονείς.
Κάποτε πρέπει και αυτή η χώρα να σοβαρευτεί, όπως επίσης να σοβαρευτούν οι πρώτοι πολίτες της χώρας που εισέρχονται με επιλογή του Ελληνικού Λαού, στη Βουλή των Ελλήνων. Διότι! ο λαός προσδοκά το καλύτερο μέλλον της πατρίδος μας, όχι μόνο από ένα κόμμα, αλλά από την συλλογική και συνολική προσπάθεια όλων. Το βασικό μέτρο της εξουσίας για να κερδίσει ο ηγέτης τον λαό είναι η ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ και η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ προς πάσα κατεύθυνση. Πρέπει! και είναι απαραίτητο στη χώρα μας να γίνει αναβάθμιση της πολιτικής μας, διότι δεν είναι δυνατόν, τα προβλήματα της κοινωνίας μας, η Άμυνα και η αξιοπρέπεια της πατρίδος μας, η ποιότητα ζωής των πολιτών, να είναι για τους πολιτικούς, μόνο αφορμή δημοκοπίας και όχι συλλογικές ενέργειες προς επίλυση ή βελτίωσή των.
Οι Εικόνες ορισμένων Πανεπιστημίων μας, που βλέπουν το φως της δημοσιότητος, με τον εσμό των Πακιστανών και των Αφγανών να έχουν στήσει Σουπερμάρκετ ναρκωτικών στο πιο ευαίσθητο σημείο της Πατρίδος μας, για την φθορά της λαμπρής νεολαίας μας, που τόσο διακρίνονται στο εξωτερικό, με τίποτε δεν δικαιολογεί ούτε την Κυβέρνηση, ούτε και την Αντιπολίτευση. Διότι! προσβάλλει και καταστρέφει τους ανεκτίμητους νέους μας, που είναι το μέλλων και η διαιώνιση της Πατρίδος μας. Έλεος! Επιτέλους προφυλάξτε την Νεολαία μας.
«Αν η Ελευθερία και η ισότητα γεννήθηκαν στην σκέψη κάποιων ανθρώπων, στην πράξη μπορούν να βρεθούν στην Δημοκρατία, όπου όλοι οι άνθρωποι έχουν ευθύνη για τα κοινά». (ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ).
Ιωάννης Μ. Ασλανίδης
Αντγος ε.α.
Επίτιμος Δκτης της Σ. Σ. Ε.
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Ι. Ασλανίδη,
Εθνικά Θέματα,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2 σχόλια:
Παιδεία - παιδαγωγώ.
Εκπαίδευση -εκπαιδεύω.
Μπορώ να εκπαιδεύσω
κάποιον
στη χρήση όπλων
ή
σε μιά θεση παραγωγής.
Μπορω επίσης να εκπαιδεύσω ένα ζώο
(έναν σκύλο -φύλακα).
Η παιδαγωγία,
το να αποκτήσει κάποιος
δηλαδή
π α ι δ ε ί α
είναι άλλο πράγμα
και ιδιαίτερα
αν πρόκειται
για
παιδεία και νουθεσία
Κ υ ρ ί ο υ .
Δυστυχώς σήμερα
ενώ παρέχουμε
στά παιδιά μας
εκπαίδευση
σε πολλά
(υπερβολικά πολλά)
πεδία
π α ι δ ε ί α
δεν τους παρεχουμε.
Ακριβως ετσι.
Παρεχουμε εκπαίδευση κι οχι παιδεία...
Γι αυτο και βγαίνουν.... "ζώα".
Αν ειναι και υπακουα "ζωα" κι οχι ατιθασα ακομα καλυτερα...
Η Νεα Τάξη δεν θελει σκεπτομενους ανθρωπους...
Δημοσίευση σχολίου