Πραγματικά πρέπει όλοι να βοηθήσουμε τους αγωνιστές αυτούς αλλά και να σταματήσουμε την δημιουργία της μουσουλμανικής πόλης στην καρδιά της Αθήνας...
Είναι απίστευτες οι καταγγελίες που κάνει η δικηγόρος κ. Κατερίνα Παντελίδου κατά των προδοτών του ξεπουλήμενου κράτους, αλλά ακόμα χειρότερα και κατά ορισμένων επίορκων ανώτατων δικαστών για τα εμπόδια που βάζουν κατά των πατριωτών που θέλουν να αποτρέψουν την ανέγερση του ισλαμικού τεμένους στον Βοτανικό...
Δυστυχώς για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις οφείλω να πω ότι η εξαίρετη δικηγόρος κάνει τρομερά θρησκευτικά, δογματικά αλλά και κανονιστικά, εκκλησιαστικά σφάλματα (θεωρώ από άγνοια κι όχι εσκεμμένα) στο τέλος της ομιλίας της αναφερόμενη στο πάτριο ημερολόγιο (μπερδεύοντας το σχισματικό πάτριο ημερολόγιο με το Αγιον Ορος και τα Ελληνορθόδοξα και Μη Πατριαρχεία που ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο)... και στα οποία δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο, κρατώντας μόνο το τελευταίο κάλεσμά της για ενότητα των Ελλήνων στο θέμα αυτό... της ανέγερσης του ισλαμικού τεμένους.
Επίσης θέλω να τονίσω ότι πρέπει επιτέλους και η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Ελλάδας να λάβει σαφή θέση απέναντι σε αυτό το έγκλημα που πάει να γίνει στον Βοτανικό...
Αγαπητοί μας Ιεράρχες μας,
Καταλάβετέ το
ΟΛΟΙ οι πατριώτες Ελληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί είμαστε κατά της ανέγερσης του τζαμιού και αυτό πρέπει να το εκφράσετε πρωτίστως εσείς οι Αρχιερείς της Εκκλησίας μας...
Μόνο έτσι θα επέλθει η ενότητα των Ελλήνων και η νίκη στον αγώνα κατά των προδοτών νεοταξιτών.
3. Με το ἂρθρο 29-παρ.5i και 5ii του Ν.4014/2011/ (ΦΕΚ209Α/21-9-2011) ἐνεκρίθη ἡ ἐγκατάστασις ἰσλαμικοῦ τεμένους σε τμήμα τοῦ Ο.Τ.25 καθώς και οἱ ὃροι συντάξεως τῆς μελέτης δομήσεως σύμφωνα μέ τούς ὃρους και περιορισμούς τοῦ ἀνωτέρω ΠΔ.
4. Με το ἂρθρο 34 τοῦ Ν.4327/2015(ΦΕΚ50Α/14-5-15) προσδιωρίσθηκε το «κόκκινο περίγραμμα» ἀνεγέρσεως τοῦτεμένους ἐμβαδοῦ 850,00 μ.
Με τήν πρόσφατον τροποποίησιν που ἐψηφίσθη ἀπό τήν Βουλή τήν 4-8-2016 γίνεται ἐκ νέου τροποποίησις τοῦρυμοτομικοῦ και κατάτμησις τοῦ οἰκοδομικοῦ τετραγώνου (ΟΤ 25) εἰς δύο τμήματα (ΟΤ25 και ΟΤ25Α) με δημιουργία ἐνδιαμέσου ὁδοῦ πλάτους 5,5 μέτρων ἐπί συνολικοῦ μήκους 189,00 μ και συνολικοῦ ἐμβαδοῦ 1039,50 μ2 ἡ ὁποία ρυμοτομεῖται καθ’ ὁλοκληρίαν ἀπό τἡν ἰδιοκτησία ἀρχικοῦ ἐμβαδοῦ 16147,14 μ ἡ ὁποία εἶχε διατεθῆ δια την ἀνέγερσιν τεμένους και ἐπ’αὐτῆς εἶχε προσδιορισθῆ το «κόκκινο περίγραμμα». Κατά συνέπειαν τό τελικόν ἐμβαδόν τῆς ἰδιοκτησίας εὑρισκομένης ἐπί τοῦ νέου ΟΤ 25Α μετά τήν νέαν ρυμοτόμησιν ἀνέρχεται εἰς (16.147,14 – 1.039,50 μ2) = 15.107,64μ2.
Τό ΟΤ 25Α ἀποτελεῖ μέ τήν νέαν τροποποίησιν ἓνα ἰδιαίτερον οἰκοδομικόν τετράγωνον τό ὁποῖον διατηρεῖ πλήρως τόν χαρακτηρισμόν του ὡς Κοινοχρήστου πρασίνου καί ἐντός αὐτοῦὑφίσταται τό ἐγκεκριμένον «κόκκινο περίγραμμα». Εἰς τό ΟΤ 25Α εἰς τό ὁποῖον θά κατασκευασθῆ τό τέμενος συμφώνως μέ τούς ὃρους δομήσεως τῆς περιοχῆς καί την ἀπόφασιν τοῦ ΣτΕ 1458/2016 (Δ τμήματος) ἐπιτρέπεται δόμησις κτισμάτων μέ μέγιστη κάλυψιν 5%. Τό 5% τῆς τελικῶς διαμορφωθείσης ἐκτάσεως τοῦ οἰκοπέδου εἶναι 15.107,64 Χ 0,05 = 755,38μ2.
Ὃμως ἡ δημιουργία Κοκκίνου περιγράμματος ἐπί ἐμβαδοῦ 850μ2 ὃπως ὁρίζεται εἰς τό ἂρθρον 34 τοῦ Ν.4327/2015 (ΦΕΚ 50Α/14-5-2015) εἶναι μεγαλύτερα ἀπό τήν ἐπιτρεπόμενην και μή ἐφαρμοστέα. Τό Κόκκινο περίγραμμα πού ὁρίζεται εἰς τόν ἀνωτέρω νόμο εἶναι ἐπίσης διαφοροποιημένο ἀπό τήν ὑποχρεωτική ἀπόφασιν τῆς 8-12-2010 (παράγραφος 4) ἐγκρίσεως τῶν ὃρων δομήσεως τοῦ Ὀργανισμοῦ Ἀθήνας συμφώνως μέ τήν ὁποίαν το περίγραμμα τοῦ κτίσματος πρέπει νά ἀπέχη 10 μέτρα ἀπό τις ρυμοτομικές γραμμές. Ἀντιθέτως τοῦτο ἐφάπτεται εἰς αὐτάς. Ἡ δημιουργία Κοκκίνου περιγράμματος εἰς κοινόχρηστον πράσινον προϋποθέτει τήν ὓπαρξιν παλαιῶν κτισμάτων εἰς το ἲδιον σημεῖον.
Ἀντιθέτως, μέ τά προβλεπόμενα ἀπό τις κείμενες διατάξεις εἰς ἀνάλογες περιπτώσεις, τό περίγραμμά του ἐκτείνεται εἰς ἀκάλυπτους καί εἰς νεωτέρους κτισμένους χώρους ἀνεγερθέντας μετά τό 1962 οἱ ὁποῖοι δέν ἐχουν νόμιμο περίγραμμα.
Ἐξυπακούεται ὃτι ἡ ἐρμηνεία τοῦ νόμου εἰς τήν παρούσαν περίπτωσιν δέν εἶναι καί δέν μπορεῖ νά εἶναι διαφοροποιημένη ἀπό τό σύνολον τῶν προϋπαρχουσῶν εἰς ἀνάλογες περιπτώσεις ἀδειῶν δομήσεως κτισμάτων ἀνά τήν Ἐπικράτεια. Ἡ χορηγηθεῖσα βεβαίωσις περί τοῦ χρόνου ἀνεγέρσεως κτισμάτων ἀπό στελέχη τοῦ Πολεμικοῦ Ναυτικοῦ δέν ἒχει καμμίαν ἰσχύν ἐφόσον δέν συνοδεύεται ἀπό τά διαθέσιμα νομιμοποιητικά στοιχεῖα, ἢτοι ἀεροφωτογραφίες πρό τοῦ 1955 οἱ ὁποῖες νά περιέχουν παλαιά κτίσματα ἐντός τοῦ Κοκκίνου περιγράμματος ὃπως προβλέπεται ἀπό την ἰσχύουσαν διαδικασίαν.
Ἐν προκειμένω Σᾶς συνυποβάλλομεν ἀντίγραφον ἀεροφωτογραφιῶν ΓΥΣ τοῦ 1962 (ὑπάρχουν διαθέσιμες και πρό τοῦ 1955) οἱ ὁποῖες ἐπιβεβαιώνουν τά ἀνωτέρω και καθιστοῦν ὑποχρεωτικήν τήν ἀλλαγήν τοῦ Κοκκίνου περιγράμματος. Ἐπιπλέον εἰς τήν ψηφισθεῖσα τροποποίησιν τῆς 4-8-2016 προσδιορίζονται ὑπαίθριες θέσεις σταθμεύσεως οἱ ὁποῖες ὃμως ἀπαγορεύονται ἀπό τούς ἰσχύοντες ὃρους δομήσεως τῆς περιοχῆς εἰς χώρους κοινοχρήστου πρασίνου καί ἒξω ἀπό το περίγραμμα τοῦ κτιρίου. Ἐν προκειμένω ὁ ἒλεγχος καί ἡ τήρησις τῆς διαδικασίας τοῦ συγκεκριμένου θέματος ἀποτελεῖ ἀποκλειστική εὐθύνη τῆς ὑπηρεσίας Σας.
Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω Δ Ι Α Μ Α Ρ Τ Υ Ρ Ο Μ Ε Ν Ο Ι διά τ’ ἀνωτέρω Σᾶς δηλοῦμεν ὃτι:
1. Ὁ ἐπιλεγείς τόπος τοῦ Βοτανικοῦ διά τήν κατασκευήν τοῦ ἰσλαμικοῦ τεμένους εἶναι ἀνεπίτρεπτος ἱστορικά, φυσικά περιβαλλοντικά καί ἠθικά καί προσκρούει εἰς τίς γνωστές διατάξεις τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος.
2. Ὁ ἒλεγχος καί ἡ τήρησις τῆς νομιμότητος καί τῆς διαδικασίας ἐπί τοῦ συγκεκριμένου θέματος ἀποτελεῖἀποκλειστικήν Σας εὐθύνη καί θά συνεπάγεται καί τίς ἀνάλογες συνέπειες.
Σᾶς κ α λ ο ῦ μ ε ν:
1. Νά Σεβασθῆτε τήν Βούλησιν τῶν κατοίκων τῆς περιοχῆς καί τό «πάτριον ἒθος». 2. Νά τηρήσετε τίς κείμενες διατάξεις.
Μέ τήν ἐπιφύλαξιν παντός νομίμου δικαιώματός μας, ὡς και διά τίς ὃποιες ἂλλες πλημμέλειες εἰς τήν ἀνωτέρω τροποποίησιν τοῦ ρυμοτομικοῦ ὑπάρχουν, ἁρμόδιος δικαστικός ἐπιμελητής ἐπιδότω νομίμως τήν παροῦσαν προς οὓς αὓτη ἀπευθύνεται πρός γνῶσιν των καί διά τάς νομίμους συνεπείας.
Ἀθῆναι 9/8/2016
δι’ ἑαυτήν καί ὡς πληρεξουσία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου