Συναρπαστικός αγώνας στην Ιαπωνία με τον Τζένσον Μπάτον και τη McLaren να δίνουν ρεσιτάλ στρατηγικής παίρνοντας την 1η θέση. Πολύ καλός αγώνας όμως και από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος δεν ρίσκαρε αρκετά προκειμένου να εξασφαλίσει τον τερματισμό που θα τον έχριζε αυτομάτως και πρωταθλητή... όπως και έγινε.
Πλέον οι επόμενοι αγώνες για το φετινό πρωτάθλημα έχουν διαδικαστικό χαρακτήρα αναφορικα΄με την κατάταξη των πιλότων, ενώ όσον αφορά την κατάταξη των κατασκευαστών, η Red Βull μπορεί να εξασφαλίσει μαθηματικά τον τίτλο στο επόμενο Grand Prix της Νοτίου Κορέας.
Στα του αγώνα, ο Φέτελ αν και ξεκίνησε από τον pole position δεν κατάφερε να κρατήσει αρκετά την πρωτοπορία, με την στρατηγική της McLaren να παίρνει άριστα 10, αφού είχε σε κάθε περίπτωση μια απάντηση, στις "κινήσεις" των ανθρώπων της Red Bull.
Στα του πρωταθλητή τώρα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ γίνεται ο νεότερος πιλότος στην ιστορία της Formula 1 που καταφέρνει να κατακτήσει δύο διαδοχικούς τίτλους. Κι αν πέρυσι χρειάστηκε να περιμένει μέχρι τον τελευταίο αγώνα για να τα καταφέρει, φέτος έφτασε πολύ πιο άνετα στην επίτευξη του στόχου.
Επόμενο ραντεβού σε μια εβδομάδα (16/10/11) στην Νότιο Κορέα, για το πρώτο από τα τέσσερα Grand Prix που απομένουν για να ολοκληρωθεί η φετινή σεζόν.
Η κατάταξη της 1ης 10άδας:
1ος Μπάτον
2ος Αλόνσο
3ος Φέτελ
4ος Γουέμπερ
5ος Χάμιλτον
6ος Σουμάχερ
7ος Μάσα
8ος Πέρεζ
9ος Πετρόφ
10ος Ρόσμπεργκ
Αναλυτικά η κατάταξη στο Grand Prix της Ιαπωνίας
Η κατάταξη στην βαθμολογία των πιλότων
πηγή contra.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου