Τώρα που ο πεινασμένος για επιτυχίες Jenson Button βρήκε την ευκαιρία, θα κάνει καθετί για να... χορτάσει. Στο grand prix της Ισπανίας, το πέμπτο εφετινό στο μαραθώνιο της F1, ο Βρετανός πιλότος της Brawn GP πανηγύρισε το τρίτο 10άρι του και διεύρυνε τη διαφορά στη μάχη για την κατάκτηση του εφετινού τίτλου των οδηγών.
Όλα αυτά βέβαια χάρη στη διαφορετική στρατηγική που επιλέχθηκε σε σχέση με τον Rubens Barrichello, ο οποίος "θυσιάστηκε" για το καλό της ομάδας. Ο Βραζιλιάνος εκκίνησε καλύτερα από τον ομόσταυλό του, ο οποίος ήταν στην pole position, βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα και είχε την ταχύτητα για να υπερασπιστεί τη θέση του, αλλά υποχρεώθηκε σε τρία pit stop κατά τη διάρκεια του αγώνα και περιορίστηκε στη δεύτερη θέση.
Ο "αόρατος" πρωταγωνιστής του αγώνα ήταν ο Mark Webber. Χωρίς να γίνει... αντιληπτός, ο Αυστραλός οδήγησε ταχύτατα και βρέθηκε στους τελευταίους γύρους να διεκδικεί μέχρι και τη δεύτερη θέση, όντας ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Barrichello. Βολεύτηκε πάντως με την τρίτη θέση στο βάθρο των νικητών, προσθέτοντας έξι βαθμούς στην προσωπική συγκομιδή του.
Πίσω του ο έτερος οδηγός της Red Bull, ο Γερμανός Sebastian Vettel, ο οποίος αν και σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν πίσω τον Felipe Massa (έμπαινε κακώς για pit stop μαζί με τον Βραζιλιάνο) ευνοήθηκε από τους, για άλλη μια φορά, λανθασμένους χειρισμούς στη Ferrari. Ο Βραζιλιάνος πήρε λιγότερα καύσιμα (!) στον τελευταίο ανεφοδιασμό του και αναγκάστηκε να κόψει το ρυθμό του, χάνοντας όχι μόνο την τέταρτη θέση, αλλά και την πέμπτη από τον οικοδεσπότη Fernando Alonso, ο οποίος στον τελευταίο γύρο έκανε το καλύτερο δώρο στους πιστούς οπαδούς του, τερματίζοντας πέμπτος.
Για να μην πούμε για τον έτερο πιλότο της Scuderia, τον Kimi Raikkonen, ο οποίος εγκατέλειψε πολύ πρόωρα, μόλις στο 17ο γύρο, από μηχανικό πρόβλημα.
Τα ίδια και... χειρότερα για τη McLaren. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Lewis Hamilton προσπάθησε πολύ για να καλύψει το χαμένο έδαφος από τα επίσημα δοκιμαστικά (ξεκίνησε 14ος), αλλά έφτασε μόνο ως την ένατη θέση χωρίς να κερδίσει βαθμούς, ενώ ο Heikki Kovalainen έμεινε από κιβώτιο στον 9ο γύρο.
Για να μην... ξεχνιόμαστε, τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Nick Hiedfeld (απέριττη οδήγηση και σωστή στρατηγική) και Nico Rosberg (σταθερά στην οκτάδα από την αρχή ως το τέλος).
από το contra.gr
Θέση | Οδηγός | Ομάδα |
1. | Jenson Button | Brawn |
2. | Rubens Barrichello | Brawn |
3. | Mark Webber | Red Bull |
4. | Sebastian Vettel | Red Bull |
5. | Fernando Alonso | Renault |
6. | Felipe Massa | Ferrari |
7. | Nick Heidfeld | BMW Sauber |
8. | Nico Rosberg | Williams |
9. | Lewis Hamilton | McLaren |
10. | Timo Glock | Toyota |
11. | Robert Kubica | BMW Sauber |
12. | Nelsinho Piquet | Renault |
13. | Kazuki Nakajima | Williams |
14. | Giancarlo Fisichella | Force India |
- | Kimi Raikkonen | Ferrari |
- | Heikki Kovalainen | McLaren |
- | Jarno Trulli | Toyota |
- | Sebastien Buemi | Toro Rosso |
- | Sebastien Bourdais | Toro Rosso |
- | Adrian Sutil | Force India |
Η κατάταξη των οδηγών
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Βαθμοί |
1. | Jenson Button | Brawn | 41 |
2. | Rubens Barrichello | Brawn | 27 |
3. | Sebastian Vettel | RBR | 23 |
4. | Mark Webber | RBR | 15,5 |
5. | Jarno Trulli | Toyota | 14,5 |
6. | Timo Glock | Toyota | 12 |
7. | Lewis Hamilton | McLaren | 9 |
8. | Fernando Alonso | Renault | 9 |
9. | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 6 |
10. | Nico Rosberg | Williams | 4,5 |
11. | Heikki Kovalainen | McLaren | 4 |
12. | Felipe Massa | Ferrari | 3 |
13. | Kimi Raikkonen | Ferrari | 3 |
14. | Sebastien Buemi | STR | 3 |
15. | Sebastien Bourdais | STR | 1 |
16. | Adrian Sutil | Force India | 0 |
17. | Nelsinho Piquet | Renault | 0 |
18. | Robert Kubica | BMW Sauber | 0 |
19. | Giancarlo Fisichella | Force India | 0 |
20. | Kazuki Nakajima | Williams | 0 |
Θέση | Ομάδα | Βαθμοί |
1. | Brawn | 68 |
2. | RBR | 38,5 |
3. | Toyota | 26,5 |
4. | McLaren | 13 |
5. | Renault | 9 |
6. | BMW Sauber | 6 |
7. | Ferrari | 6 |
8. | Williams | 4,5 |
9. | STR | 4 |
10. | Force India | 0 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου