30 Μαΐου 2020

Στη Βουλή το νομοσχέδιο για την Παιδεία: Παραμένουν οι μειωμένες ώρες στα θρησκευτικά έρχεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση

Κατατέθηκε στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», το οποίο επιφέρει αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης. Το σχέδιο νόμου αναμένεται να συζητηθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα και στη συνέχεια, μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας του στην Επιτροπή, θα τεθεί προς ψήφιση στην Ολομέλεια.

Στο πλαίσιο αυτό εισάγονται πιλοτικά νέες θεματικές στο υποχρεωτικό πρόγραμμα νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων από το επόμενο σχολικό έτος (2020-21). Τα εργαστήρια δεξιοτήτων οργανώνονται σε 4 θεματικούς κύκλους (Ευ ζην, Περιβάλλον, Κοινωνική Ενσυναίσθηση και Ευθύνη, Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία) και περιλαμβάνουν διάφορες επιμέρους θεματικές (ανά ηλικία), όπως π.χ. εθελοντισμός, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, οικολογική συνείδηση, πρόληψη από εξαρτήσεις, αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα, ρομποτική, νέες τεχνολογίες κ.α.

Η εισαγωγή των δεξιοτήτων αυτών προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και ποικίλα σχολεία κατά η διάρκεια της δημόσιας διαβούλευσης. 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ 

Ειδικότερα, το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης απασχόλησε επίσης τη συνεδρίαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου στις 12 Μαίου.

Λαβούσα υπ’ όψιν της τα σχετικά με την συζήτηση «περί της εισαγωγής της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία και την ένταξή της στις νέες θεματικές που θα ενταχθούν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα της διδασκαλίας των μαθημάτων και θα αποσκοπούν πρωτίστως στην καλλιέργεια των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών, στην ενίσχυση της ενταξιακής και συμπεριληπτικής εκπαιδευτικής πολιτικής εν γένει και στην διαμόρφωση πιο σφαιρικών προσωπικοτήτων των μαθητών», η ΔΙΣ εκφράζει την επιφύλαξη, την αγωνία και τον προβληματισμό της για την καταλληλότητα και τις επιπτώσεις των εν λόγω πρωτοβουλιών ως προς την επωφελή και ισορροπημένη αγωγή των παιδιών μας.

Παράλληλα, διατηρεί τις λίγες ώρες διδασκαλίας των θρησκευτικών στο δημοτικό που είχε αποφασίσει η προηγούμενη κυβέρνηση.
Το μάθημα των Θρησκευτικών διδάσκεται για δύο (2) ώρες στις Γ` και Δ` τάξεις και για μία (1) ώρα στις Ε` και ΣΤ` τάξεις.


Υπενθυμίζουμε ότι τα Θρησκευτικά διδάσκονταν πάντοτε επί δίωρο σε Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού. Η περικοπή της διδασκαλίας τους σε Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη από μία ώρα αντίστοιχα, ξεκίνησε προ τριετίας, με το πρόσχημα της οικονομικής κρίσης.

Οι ρυθμίσεις αυτες έχουν προκαλέσει την έντονη αντίδραση των Θεολόγων της χώρας
Σε ό,τι φορά το Γυμνάσιο τα θρησκευτικά εντάσσονται στη δεύτερη ομάδα μαθημάτων, για τα οποία δεν πραγματοποιείται εξέταση στις προαγωγικές εξετάσεις στο τέλος κάθε έτους, μαζί με μαθήματα όπως η Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, η Τεχνολογία και η Οικιακή Οικονομία.


Αλλαγές στις Πανελλαδικές 

Για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, οι Ομάδες Προσανατολισμού από τέσσερις που είναι σήμερα θα γίνουν τρεις: 1. Ανθρωπιστικών Σπουδών, 2. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας και 3. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής. 

Από την ερχόμενη χρονιά επίσης, θα ισχύουν συντελεστές βαρύτητας σε δύο μαθήματα ανά σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση. 

Επίσης, καταργείται η Κοινωνιολογία ως μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο για τους υποψηφίους των Ανθρωπιστικών Σπουδών και θα αντικατασταθεί από τα Λατινικά. Αυτό θα ισχύσει από τη χρονιά 2021-22, δηλαδή για όσους μαθητές μπουν τον Σεπτέμβριο 2020 στη Β’ λυκείου. 

Αλλαγές στο λύκειο 

Στο Λύκειο αυξάνονται κατά ένα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στη Β’ και Γ’ Λυκείου, οι μαθητές προάγονται/απολύονται εφόσον έχουν γενικό μέσο όρο τουλάχιστον 10 αντί για 9,5 που ισχύει μέχρι σήμερα, οι μαθητές θεωρητικής κατεύθυνσης στη Γ’ Λυκείου θα παρακολουθήσουν υποχρεωτικά και μαθηματικά, και οι θετικής κατεύθυνσης θα παρακολουθήσουν ιστορία (λογική «κόντρα» μαθήματος).
Ακόμη, θα επαναφέρεται η αναγραφή της διαγωγής στους τίτλους σπουδών. 

Επιπλέον, συστήνεται εκ νέου ο θεσμός της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας στο Λύκειο. Η εισαγωγή της τράπεζας θεμάτων προβλέπεται να είναι σταδιακή (αφορά τους μαθητές που εισέρχονται από το επόμενο σχολικό έτος στην Α’ Λυκείου). 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 

Εισάγονται πιλοτικά νέες θεματικές στο υποχρεωτικό πρόγραμμα νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων από το επόμενο σχολικό έτος (2020-21). Στόχος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να ενισχυθεί η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης (από κοινού «δεξιότητες του 21ου αιώνα») στους μαθητές, όπως και η βιωματική μάθηση. Τα εργαστήρια οργανώνονται σε 4 θεματικούς κύκλους (Ευ ζην, Περιβάλλον, Κοινωνική Ενσυναίσθηση και Ευθύνη, Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία) και περιλαμβάνουν διάφορες επιμέρους θεματικές (ανά ηλικία), όπως π.χ. εθελοντισμός, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, οικολογική συνείδηση, πρόληψη από εξαρτήσεις, επιχειρηματικότητα, πρόληψη και προστασία από φυσικές καταστροφές, αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα, ρομποτική, νέες τεχνολογίες κ.α. 

Αγγλικά στο νηπιαγωγείο 

Εισάγεται πιλοτικά στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου η ενασχόληση των μαθητών με την αγγλική γλώσσα μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων. 

Κατανομή ωρών διδασκαλίας 

Ενισχύεται η διδασκαλία της Πληροφορικής, των Ξένων Γλωσσών, των Κλασικών Γραμμάτων και της Φυσικής Αγωγής, όπως και η εκπόνηση ερευνητικών/συνθετικών εργασιών ως συμπληρωματικός ή εναλλακτικός τρόπος αξιολόγησης. 

Οργάνωση και παρακολούθηση μαθημάτων – Αξιολόγηση 

Μεταξύ άλλων, στο Γυμνάσιο αυξάνονται από 4 σε 7 τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα και προβλέπεται ερευνητική εργασία για την Πληροφορική, εξορθολογίζονται οι προϋποθέσεις προαγωγής και απόλυσης των μαθητών (βαθμολογική βάση 10 σε κάθε μάθημα ή 13 κατά μέσο όρο, και προσθήκη ορίου μαθημάτων -4- για δυνατότητα επανεξέτασης τον Σεπτέμβριο). 

Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία 

Από τον Σεπτέμβριο του 2020 προβλέπεται να λειτουργήσουν 28 Πρότυπα και 34 Πειραματικά Σχολεία. 

Τα λειτουργούντα σήμερα Πειραματικά Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα χαρακτηριστούν Πρότυπα Σχολεία, ενώ τα πέντε Πειραματικά Σχολεία των πανεπιστημίων Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Μακεδονίας, Πατρών και Κρήτης (Ρέθυμνο) Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα παραμείνουν ως έχουν, πειραματικά. 

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα σε κάθε σχολείο της Επικράτειας να υποβάλει αίτηση για τον χαρακτηρισμό του ως Πρότυπο ή Πειραματικό. 

Αξιολόγηση σχολείων και επιμόρφωση εκπαιδευτικών 

Θεσμοθετείται από το ερχόμενο σχολικό έτος (2020-21) ένα νέο πλαίσιο για την καλύτερη οργάνωση του ετήσιου προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου, που συνδυάζεται με τον σχεδιασμό συλλογικών και επιμορφωτικών δράσεων για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, καθώς και για τη διττή αξιολόγηση σε επίπεδο σχολικής μονάδας: αφενός, εσωτερική αυτό-αξιολόγηση, και αφετέρου εξωτερική αξιολόγηση από το οικείο ΠΕ.Κ.Ε.Σ.. Η εξωτερική αξιολόγηση προβλέπει ενεργό ρόλο του ΙΕΠ καθώς και της ΑΔΙΠΠΔΕ, αρχής που σχετίζεται με τη διασφάλιση της ποιότητας στην παρεχόμενη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. 

Όσο για τους εκπαιδευτικούς στην τάξη, εισάγονται κίνητρα και ρυθμίσεις για την καλύτερη αντιμετώπιση της πλήρωσης κενών, ιδίως μέσω της διπλής μοριοδότησης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας που παρέχεται σε δυσπρόσιτες περιοχές και της προτεραιότητας στην κάλυψη λειτουργικών κενών στη διδασκαλία πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων. Προβλέπεται επίσης 2ετής διάρκεια ισχύος πινάκων των εκπαιδευτικών. 

Ρυθμίσεις κατά του σχολικού εκφοβισμού 

Θεσμοθετείται ο «Εκπαιδευτικός Εμπιστοσύνης», που λειτουργεί συμπληρωματικά και ενισχυτικά προς τις υφιστάμενες υποστηρικτικές δομές, και ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Δρομολογούνται, επίσης, αλλαγές στη διαβάθμιση των προβλεπόμενων παιδαγωγικών μέτρων. 

Μετεγγραφές 

Σχετικά με τις μετεγγραφές, προτείνεται η καθιέρωση βάσης μετεγγραφής (βάση εισαγωγής μείον 2.750 μόρια) και ο εξορθολογισμός των υφιστάμενων οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων, όπως για παράδειγμα η εξέταση του μέσου όρου των εισοδημάτων των 3 τελευταίων ετών και όχι μόνο ενός. Επιπλέον θα υπάρξει και β’ κύκλος μετεγγραφών, με περιορισμένη δυνατότητα μετακίνησης σε άλλο τμήμα του ίδιου επιστημονικού πεδίου. 

Εξωστρέφεια πανεπιστημίων 

Προβλέπεται η δυνατότητα ίδρυσης ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων από κάθε ΑΕΙ (χωρίς υποχρεωτική συνεργασία με το ΔΙΠΑΕ και χωρίς να απαιτείται προηγούμενη έγκριση Υπουργού), θεσμοθετούνται τα κοινά (joint) και διπλά (dual) προγράμματα σπουδών μεταξύ ελληνικών και ξένων ΑΕΙ, θερινά προγράμματα στα ΑΕΙ, ενώ παράλληλα παρέχονται διευκολύνσεις για την προσέλκυση και τη διαμονή αλλοδαπών φοιτητών. 

Διαδικασία ανάδειξης Πρυτανικών Αρχών 

Θεσμοθετείται το ενιαίο ψηφοδέλτιο Πρυτάνεων και Αντιπρυτάνεων, προβλέπεται ηλεκτρονική ψηφοφορία για τη διασφάλιση του αδιάβλητου και τη διευκόλυνση συμμετοχής στη διαδικασία, αλλάζει το εκλεκτορικό σώμα και καθιερώνεται η 4ετής θητεία. 

πηγή


ΣΧΟΛΙΟ


Σωστές οι καταγγελίες για σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και θρησκευτικά...
Εγώ όμως βλέπω κι άλλα περίεργα.... νεοταξικά.
Τι δουλειά έχουν τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο;
Τα μικρά παιδάκια που δεν έχουν καλά καλά μάθει την μητρική τους ελληνική γλώσσα θα έχουν επαφή(!) με τα αγγλικά και μάλιστα μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων για να τους αρέσει κιόλας....

Αυτή η μεθόδευση με το να μαθαίνουν παιδιά όλο και μικρότερης ηλικίας αγγλικά, που έχει κάνει χιλιάδες παιδιά και οικογένειες (που το παίρνουν ελαφρά) να τραγουδάνε στα γενέθλια των παιδιών εκτός από το γνωστό μας "Να ζήσεις...." και το "Happy Birthday", είναι σίγουρα εκ του πονηρού...
Πρέπει να σταματήσει αυτό το αίσχος πριν είναι αργά...
Τι είδους μεταλλαγμένα παιδιά θέλουν να βγάλουν;
Και μετά διαμαρτυρόμαστε ότι τα παιδιά μας δεν μιλάνε καλά ελληνικά;
Εχετε αναρωτηθεί πως γίνεται να δίνουν για Proficiency μαθητές Γυμνασίου;
Το Proficiency θεωρητικώς είναι ένα πτυχίο που σου δίνει την άδεια να διδάξεις αγγλικά σε φροντιστήριο!!!!!

Το παιδί του Γυμνασίου δεν γνωρίζει καλά καλά την Γραμματική και το Συντακτικό της Ελληνικής γλώσσας (παθητικές και μέσες φωνές, υπερσυντέλικους κλπ) και αποκτά ένα πτυχίο αγγλικών που σημαίνει ότι γνωρίζει όλα αυτά στα αγγλικά;

Τέλος πάνω σε αυτό το θέμα της γλώσσας, να πω ότι βρίσκω επίσης περίεργη την κατάργηση από τις Πανελλήνιες του μαθήματος της Κοινωνιολογίας από τον τομέα Ανθρωπιστικών Σπουδών και την αντικατάστασή του με τα Λατινικά (μια νεκρή γλώσσα... μητέρα των λατινογενών ευρωπαϊκών γλωσσών)

Δεν βλέπω κάποια αναφορά σε ενίσχυση των αρχαίων Ελληνικών μας που είναι μια ολοζώντανη γλώσσα... και πρέπει τα παιδιά μας να είναι εξοικειωμένα με αυτήν και να εμπλουτίζουν την νεοελληνική μας γλώσσα...


Επίσης μια ακόμα απορία.
Τι εννοεί η Κεραμέως με το Κοινωνική Ενσυναίσθηση και Ευθύνη;
Αυτό πρέπει να μας το κάνει πιο λιανά.... Γιατί καμιά εμπιστοσύνη δεν έχω στουθς νεοταξίτες... 
Προσφάτως πατέρας μικρού παιδιού δημοτικού, μου είπε ότι έκαναν στα παιδιά διαλογισμό και γιόγκα!!!!!
Ρε πάτε καλά;

Φυσικά στο νομοσχέδιο όπως πάντα βλέπουμε και τα νεοταξικά για το bullying (σχολικός εκφοβισμός) και το αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα.... με προφανή στόχο την αποδοχή της σεξουαλικής διαστροφής....

Κλείνοντας να πω ότι δεν είδα κάπου κάτι για την Ελληνική μας Ιστορία...
Καλά είναι δυνατόν μια χώρα σαν την Ελλάδα μας με χιλιάδες χρόνια Ιστορίας να μην ενισχύει το μάθημα της ιστορίας στα σχολεία με επιπλέον ώρες και ακόμα και θεματικές ενότητες;

Νεώτερη ενημέρωση 05-06-2020

Η Κεραμέως δέχθηκε επίθεση για το θέμα των αγγλικών στο Νηπιαγωγείο από τον Σύριζα... (δείτε ΕΔΩ και διαβάστε και το σχετικο σχόλιο μου στην ανάρτηση του pronews)
Εδώ γελάμε με χάχανο.....
Βασικά της έδωσαν το δικαίωμα να πει και υποτιθέμενα επιχειρήματα... και να κατηγορήσει τους αντινεοταξίτες για συνομωσιολόγους....
Το έχουν στήσει καλά το παιχνίδι τους...
Ολοι ξέρουμε καλά ότι ο Συριζα θα έκανε τα ίδια και χειρότερα.... αφού έχουν τα ίδια ακριβώς αφεντικά...

Διαβάστε παρακάτω την απάντησή της στις κατηγορίες για να καταλάβετε το επικίνδυνο τρόπο σκέψης της, που επιβεβαιώνει όσα είπαμε παραπάνω για το τι ακριβώς θέλουν να κάνουν στα τρυφερά μικρά ελληνόπουλα:

«Ο ΣΥΡΙΖΑ στην αρχή έλεγε ότι μόνο σε τρεις χώρες εφαρμόζεται αυτό. Φέραμε στοιχεία ότι οι χώρες είναι 14. Και τώρα περάσαμε στις θεωρίες συνωμοσίας. Επικαλείστε τις θεωρίες συνωμοσίας. Στις θεωρίες συνωμοσίας απαντούμε με στοιχεία. Από τρεις χώρες το 2015, πλέον σε 14 χώρες υπάρχει ενασχόληση με δεύτερη ξένη γλώσσα από την προσχολική ηλικία. Αυτό δείχνουν οι έρευνες. Μάλιστα οι επιστήμονες έχουν εξηγήσει ότι κατά τη διάρκεια της προσχολικής ηλικίας τίθενται τα θεμέλια μάθησης και σκέψης. Τα παιδιά είναι “σφουγγάρια” σε αυτή την ηλικία και δεν κάνουμε αρκετά ως πολιτεία για να τους δώσουμε τα εφόδια εκείνα που χρειάζονται σε αυτό σε αυτά τα κρίσιμα χρόνια»....

Νεώτερη ενημέρωση 12-06-2020

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο της αφορισμένης.... ΕΔΩ



Share

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ντροπή!!!!
Ντροπή!!!!
Πού είναι ο κλήρος και ο λαός να απαιτήσει την άμεση απόσυρση τους;;;

Ταράσιος

Ανώνυμος είπε...

Αίσχος!!! Αίσχος και πάλι!!!!

Ηθελα να ήξερα ο κόσμος που διαμαρτύρεται για τις συντάξεις και τους μισθούς δεν θα διαμαρτυρηθεί για την εκ-πονήρευση παιδιών και των νέων;
Τίποτα δεν είναι οι συντάξεις και οι μισθοί μπροστά σ' αυτό.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.