29 Σεπτεμβρίου 2016

ΝΤΡΟΠΗ! Μέχρι και η Ιαπωνία διαμαρτύρεται στον Φίλη για την περικοπή των Αρχαίων Ελληνικών στα σχολεία!

Διεθνώς ρεζίλι έχει γίνει η Ελλάδα, επειδή σπεύδει δια της τραγικής συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ,να περιορίσει θανάσιμα την διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στα ίδια τα Ελληνικά Σχολεία και να καταργήσει ακόμη και τον περίφημο, μνημιώδη Επιτάφιο Λόγο του Περικλέους!

Πιο συγκεκριμένα, η Διεθνής Ομοσπονδία Κλασσικών Σπουδών (FIEC), που εκπροσωπεί εκατοντάδες διεθνούς κύρους επιστημονικούς Συλλόγους και Ενώσεις από 47 χώρες του κόσμου, απέστειλε δια του Προέδρου της Φράνκο Μοντανάρι, επιστολή διαμαρτυρίας στον Υπουργό …Παιδείας της Ελλάδας Νίκο Φίλη, καταγγέλοντας ότι: 

«Τα προηγούμενα δύο χρόνια, η Ομοσπονδία μας πληροφορήθηκε, με μεγάλη έκπληξη και βαθειά ανησυχία, τηνσυνεχή μείωση και υποβάθμιση της διδασκαλίας των Κλασσικών Σπουδών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Ελλάδος.

Πιο συγκεκριμένα: Σύμφωνα με πρόσφατη υπουργική απόφαση στις τρεις Τάξεις του Γυμνασίου η διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας ελαττώθηκε κατά μία ώρα. Στο Λύκειο ο περιορισμός των Αρχαίων Ελληνικών και των Λατινικών είναι επίσης επιζήμιος για το γλωσσικό και πολιτιστικό υπόβαθρο των Ελλήνων μαθητών. Ιδιαιτέρως, στην Πρώτη και Δευτέρα Τάξη η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών ελαττώθηκε κατά τρεις ώρες (μία ώρα στην Πρώτη και δύο ώρες στην Δευτέρα Τάξη), ενώ η διδασκαλία των Λατινικών καταργήθηκε στην Δευτέρα και περιορίστηκε στην Τρίτη Τάξη μόνον για τους υποψηφίους των Ανθρωπιστικών Σπουδών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Παρομοίως, η κατάργηση του Επιταφίου λόγου του Περικλέους στην Τρίτη Τάξη του Λυκείου στερεί από τους μαθητές την γνωριμία με τις αξίες αυτού του μοναδικού κειμένου.

Κατά το τρέχον έτος πληροφορούμεθα ότι επαπειλείται μία περισσότερο ριζική υποβάθμιση των Κλασσικών Σπουδών, δεδομένου ότι ο επικεφαλής της Επιτροπής για τον Διάλογο στην Εκπαίδευση έχει προτείνει την κατάργηση της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών κειμένων από το πρωτότυπο στο Γυμνάσιο και τον περιορισμό της στο Λύκειο μόνον για όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν Ανθρωπιστικές Σπουδές στην Ανωτάτη Εκπαίδευση.

Τα μέτρα, του Υπουργείου Παιδείας για τα Αρχαία Ελληνικά, θα επιφέρουν βαρύ πλήγμα στην Κλασσική Παιδεία: εάν τελικά εφαρμοστούν στην Ελλάδα, την γενέτειρα του Κλασσικού Πολιτισμού, θα αποδυναμώσουν σημαντικά τις ικανότητες των νεώτερων γενεών στην προφορική και γραπτή επικοινωνία, στην σαφήνεια της έκφρασης και στην κριτική σκέψη.

Αυτό είναι ό,τι πιο ατυχές, διότι τέτοιου είδους μέτρα ευρίσκονται σε πλήρη αντίθεση προς την πρακτική που υιοθετείται σε πολλές χώρες, όπου η διδασκαλία των κλασσικών γραμμάτων έχει αναγνωρισθεί ως σημαντικό εργαλείο για την γνώση της κοινής μας αφετηρίας στην γλώσσα και τον πολιτισμό». 

ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑ… 

Η τραγική ειρωνεία είναι ότι ανάμεσα στις 47 χώρες-μέλη, που εκπροσωπεί ο παραπάνω Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κλασσικών Σπουδών, βρίσκονται τα Σκόπια, η Τουρκία, η Ζιμπάμπουε, η Χιλή, τοΙσραήλ, το Μεξικό, η Ιαπωνία, η Ρωσία του Πούτιν και η Γερμανία της Μέρκελ…

Χώρες, που δια του Καθηγητή Φράνκο Μοντανάρι, τώρα μας εγκαλούν για την κατάργηση της αρχαίας ελληνικής μας γλώσσας από τα σχολεία μας…

Ως πού λοιπόν θα αφήσουμε να φτάσει η εθνική, ιστορική και πολιτισμική μας κατάντια;
Μέχρι πότε θα κρατούμε «φανό και ομπρέλα» στους διαλυτές μας;
Τελικά όποιος ανέχεται την ΣυνΚυβέρνηση-δολοφόνο της κλασσικής, παραδοσιακής Ελληνικής Παιδείας, είναι πιστός συνένοχός της! 

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ «INTERNATIONAL HELLENIC ASSOCIATION» 

Ανάμεσα στους ανθιστάμενους είναι και ο «International Hellenic Association» από τις ΗΠΑ, που διαμαρτύρεται έντονα και εκφράζει την συμπαράστασή του στην αντίθεση-αντίσταση της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων (ΠΕΦ), για την επιχείρηση εξαφάνισης των Αρχαίων Ελληνικών στα σχολειά μας, με ένα πλήθος υπογραφών Πανεπιστημιακών: 

«Με αφορμή τις πρόσφατες αποφάσεις του υπουργού Παιδείας, σχετικές με την αφαίρεση ωρών από τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών και την κατάργηση των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας, στα Γυμνάσια της Ελλάδας,

1. Εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκεια μας 
2. Διαμαρτυρόμαστε και ζητούμε την μη αποδοχή τους από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
3. Συμπαριστάμεθα ολόψυχα στην Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, συμφωνούμε με τις απόψεις της και συμπαρατασσόμεθα στον αγώνα της.»

makedones-news.blogspot
πηγή



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.