28 Ιουνίου 2016

Εικόνες από το καμμένο CL-215 Canadair: Οι δύο πιλότοι είχαν Άγιο και σώθηκαν. Αποφεύχθηκε ευτυχώς μια τραγωδία που οφείλεται και πάλι στους προδότες...

Οι εικόνες του καμμένου πυροσβεστικού αεροσκάφους Canadair CL-215 που λάμβανε μέρος στην προσπάθεια κατάσβεσης της πυρκαγιάς στα Δερβενοχώρια και οι πιλότοι του το προσγείωσαν όταν άρπαξε φωτιά ο ένας κινητήρας δείχνει ότι από τύχη δεν είχαμε νεκρούς. 

Το αεροσκάφος μοιάζει με μια άμορφη μάζα. Κι όμως, ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους κατάφεραν να βγουν ζωντανοί από το Καναντέρ, σχεδόν χωρίς να έχουν ούτε μια γρατζουνιά, αφού ευτυχώς η φωτιά επεκτάθηκε μετά την αναγκαστική προσγείωση!

Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ούτε στιγμή είναι ότι τα πυροσβεστικά αεροσκάφη Canadair -τόσο τα CL-215 όσο και τα πιο σύγχρονα CL-415- δεν διαθέτουν εκτινασσόμενο κάθισμα, δηλαδή οι πιλότοι δεν μπορούν να διαφύγουν από το αεροσκάφος σε περίπτωση βλάβης. 

«Δεν είχαν Άγιο. Είχαν πέσει όλοι οι Άγιοι πάνω τους!» λέει αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας.

Σε σταδιακή αντικατάσταση του απαρχαιωμένου στόλου των πυροσβεστικών αεροσκαφών με δανεισμό, χρηματοδοτική μίσθωση (leasing), αλλά και με ενοικίαση σε συνεργασία με άλλες χώρες, θα προχωρήσει η κυβέρνηση, όπως έκανε γνωστό ο αναπληρωτής υπουργός αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας.

Ο κ. Τόσκας, μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 FM», με αφορμή την πτώση του πυροσβεστικού αεροσκάφους, ανέφερε ότι ένα μεγάλο μέρος των εναέριων πυροσβεστικών μέσων είναι ηλικίας 45 χρόνων κι επισήμανε ότι από τη στιγμή που η αντικατάσταση του στόλου με αγορά νέων αεροσκαφών δεν είnαι εφικτή, λόγω οικονομικής συγκυρίας, θα αναζητηθούν οι παραπάνω λύσεις. 

Να σημειώσουμε οτι τα συγκεκριμένα αεροσκάφη αντπροσωπεύονται στην Ελλάδα από την εταιρεία "Κestrel" των Κομνόπουλου-Τσάτσου που έχουν εμπλακεί σε διάφορες υποθέσεις "χρηματοδότησης" πολιτικών κατά καιρούς.

Πάντως τα δυγκεκριμένα αεροσκάφη θεωρούνται γενικώς απαρχαιωμένα σχεδιαστικά και με μικρές μεταφορικές ικανότητες σε ότι αφορά το νερό που μεταφέρουν.

«Υπάρχουν πολλές δυνατότητες, που χρησιμοποιούν διάφορες χώρες, όπως δανεισμός, leasing, ενοικίαση σε συνεργασία με άλλες χώρες, θα δούμε. Είναι κάτι το οποίο το ψάχνουμε από τώρα για του χρόνου το καλοκαίρι, γιατί κακά τα ψέματα αυτό το πολύ παλιό υλικό δεν θα μας βγάλει πολλά χρόνια» σημείωσε ο κ. Τόσκας και πρόσθεσε ότι κανονικά η αντικατάσταση των αεροσκαφών θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια.

To CL-215 είχε απογειωθεί νωρίς το πρωί της Κυριακής από την 111 Πτέρυγα Μάχης/ Αεροπορική Βάση Νέας Αγχιάλου. Μετέφερε υλικά και ανταλλακτικά για τα αεροσκάφη που συμμετείχαν στην επιχείρηση κατάσβεσης της πυρκαγιάς στα Δερβενοχώρια. Ώρα 10:45, οι δύο πιλότοι απογειώθηκαν με το Canadair από την αεροπορική βάση της Ελευσίνας. Περίπου την ώρα που βρέθηκαν πάνω από το μεγάλο μέτωπο της φωτιάς διαπίστωσαν ότι το CL-215 είχε μηχανική βλάβη. Αφού πρώτα εκτέλεσαν την αποστολή αεροπυρόσβεσης που είχαν αναλάβει ρίχνοντας το νερό που είχε το Καναντέρ στις δεξαμενές του, επιχείρησαν αναγκαστική προσγείωση.

Οι δύο ηρωικοί χειριστές του αεροσκάφους προσπάθησαν να προσγειώσουν το αεροσκάφος με την κοιλιά. Η προσπάθειά τους ήταν να μην συντριβεί το αεροσκάφος με το μπροστινό τμήμα για να έχουν πιθανότητες επιβίωσης. Οδήγησαν λοιπόν το φλεγόμενο αεροσκάφος σε βαριά προσγείωση με την κοιλιά και κατάφεραν να βγουν ζωντανοί. Ο κυβερνήτης σχεδόν χωρίς γρατζουνιά και ο συγκυβερνήτης με χτύπημα στη μέση, από το τράνταγμα την ώρα της πρόσκρουσης για το οποίο ενδεχομένως να χρειαστεί επέμβαση. 

Γιατί έπεσε το αεροσκάφος CL-215; 

Ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν ότι το Καναντέρ είχε βλάβη στον κινητήρα. Πιθανότατα ο κινητήρας του πυροσβεστικού αεροσκάφους είχε πιάσει φωτιά. Την ώρα που χτύπησε στο έδαφος κάνοντας αναγκαστική προσγείωση το αεροσκάφος είχε ήδη τυλιχθεί στις φλόγες! Στο γεγονός ότι οι δύο πιλότοι κατάφεραν να διαφύγουν ζωντανοί βοήθησε και ένα πυροσβεστικό ελικόπτερο που είχε λάβει οδηγίες να ρίξει νερό στο σημείο της πρόσκρουσης του Καναντέρ. Κι αυτό γιατί οι δύο πιλότοι του CL-215 είχαν ήδη ενημερώσει για την βλάβη στον κινητήρα, ότι το αεροσκάφος είχε τυλιχθεί στις φλόγες και είχαν εξηγήσει ότι θα επιχειρήσουν αναγκαστική προσγείωση.

Το σημείο που προσέκρουσε το Καναντέρ, περίπου ένα χιλιόμετρο βόρεια από τις εγκαταστάσεις της τσιμεντοβιομηχανίας «Τιτάν» στα όρια Αττικής-Βοιωτίας το έδαφος φαίνεται σχετικά ομαλό.

Ο κυβερνήτης έχει περίπου 850 ώρες πτήσης στον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους και ο συγκυβερνήτης έχει συμπληρώσει 250 ώρες πτήσης στα CL-215.

Οι δύο αεροπόροι είναι καλά στην υγεία τους και βρίσκονται στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας όπου υποβάλλονται σε εξετάσεις. 

πηγή 

ΣΧΟΛΙΟ 

Τα παλικάρια μας είχαν άγιο και γλυτωσαν χάριν και στην ψυχραιμία και στην εμπειρία τους.

Ομως οι ευθύνες βαραίνουν τα καθάρματα τους πολιτικούς που έφεραν την τεχνητή κρίση στην πατρίδα μας και έχουν τσακίσει τις ένοπλες δυνάμεις μας....

Το να ταλαιπωρείς με αντισυνταγματικούς νόμους την κοινωνία της πατρίδας είναι προδοσία και πρέπει να μπεις φυλακή....

Το να πεθαίνουν άνθρωποι λόγω τους ότι εξαιτίας της προδοσίας σου έχεις ρημάξει την δημόσια υγεία σημαίνει ότι πρέπει να εκτελεστείς το λιγότερο....

Το να αφήνεις την πατρίδα χωρίς ένοπλες δυνάμεις είναι εσχάτη προδοσία και πρέπει να κρεμαστείς ανάποδα, να σε φτύνει ο λαός και να σε κάψουν ζωντανό...

Γελάτε;
Τα λέω παρατραβηγμένα και γραφικά;
Αν είσασταν εσείς ή το παίδί σας μέσα στο αεροπλανο φέρετρο που έπεσε θα σας κοβόταν το γέλιο....

Οι προδότες όλων των παρατάξεων και κομμάτων έχουν τεράστιες ευθύνες για το κατάντημα της πατρίδας μας σε όλους τους τομείς....
Γι αυτό τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.