ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 8η Ιανουαρίου 2024
ΝΕΑ ΦΡΙΚΤΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ
(Αναφορά στην καθιέρωση «ευλογίας» ομόφυλων ζευγαριών)
Ο πλήρης ευτελισμός, η τέλεια κατάπτωσις του Παπισμού γίνεται όλο και πιο αισθητή, όλο και πιο κραυγαλέα στην εποχή μας. Από τότε που αποκόπηκε από το σώμα της Εκκλησίας, μετεξελίχθηκε σταδιακά σε ένα θρησκευτικό και ταυτόχρονα κοσμικό οργανισμό, για να φθάσει σήμερα στο έσχατο βάθος της απομειώσεώς του. Να καταντήσει ένα άκρως αντίχριστο κέντρο, ένα από τα σπουδαιότερα θρησκευτικά κέντρα της Νέας Εποχής, ο χώρος όπου βασιλεύει ο άρχων του κόσμου τούτου, ο εκπεσών Εωσφόρος. Να καταστεί η μήτρα όλων των σύγχρονων αιρέσεων και η κύρια αιτία της γενικότερης κακοδαιμονίας του σημερινού κόσμου. Η κατάπτωσή του έχει επιταχυνθεί με την ηγεσία του σημερινού «Πάπα» Φραγκίσκου, ο οποίος, με τις ολέθριες αποφάσεις του, τις οποίες επιβάλλει με την απεριόριστη εξουσία του στην «εκκλησία» του, την έχει απογυμνώσει εντελώς από κάθε ίχνος εκκλησιαστικής ζωής.
Μιά από τις πιο ολέθριες πτώσεις του είναι η απόφασή του, όχι μόνον να απενοχοποιήσει το φοβερό αμάρτημα των ομοφυλοφιλικών σχέσεων, αλλά να προχωρήσει ένα βήμα πιο πέρα, να επιτρέψει την «ευλογία των ομόφυλων ζευγαριών». Σε προηγούμενες ανακοινώσεις μας αναφερθήκαμε ήδη σε πάμπολλες δημόσιες δηλώσεις του, στις οποίες αποχαρακτηρίζει το πάθος αυτό από θανάσιμη αμαρτία, όπως διδάσκει σαφέστατα η Αγία Γραφή και οι άγιοι Πατέρες μας. Σε μία χαρακτηριστική δήλωσή του είχε αποφανθεί: «ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω τους ομοφυλόφιλους;»1, παρά το γεγονός ότι ως «αλάθητος» κρίνει τους πάντες και τα πάντα, αμφισβητώντας ακόμα και βασικές αρχές της χριστιανικής πίστεως και αλλοιώνοντάς τες! Πριν από λίγο καιρό διέταξε τους «κληρικούς» του «τα τρανς άτομα», (εγχειρισμένους ομοφυλόφιλους, άνδρες και γυναίκες), ότι «μπορούν να είναι νονοί σε βαπτίσεις, κουμπάροι σε θρησκευτικούς γάμους και θα μπορούν να βαπτίζονται»2! Σε άλλη δήλωσή του που αφορά τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων, πήρε «σαφή θέση ότι οι σχέσεις συμβίωσης μεταξύ πολιτών του ίδιου φύλου πρέπει να αναγνωρίζονται από τον νόμο, για να παρέχεται μια ουσιαστική ασπίδα προστασίας και δικαιωμάτων».3
Πρόσφατα όμως προχώρησε ακόμη περισσότερο: Σε «ευλογίες» ομόφυλων ζευγαριών, ακολουθώντας έτσι ουσιαστικά τον αιρετικό Αγγλικανισμό και την πληθώρα των προτεσταντικών παραφυάδων. Η τρομακτικών διαστάσεων είδηση μεταδόθηκε σαν αστραπή από τα ΜΜΕ όλου του κόσμου και προκάλεσε πραγματικό σοκ σε κάθε θρησκευόμενο, ακόμα και στους κόλπους του Παπισμού. Η Ένωση Ορθοδόξων Δημοσιογράφων δημοσιοποίησε ως εξής τη φρικτή είδηση: «Το Βατικανό συνέκρινε την “ευλογία” των γκέι ζευγαριών με την ευλογία που ζητούν οι άνθρωποι στο δρόμο από έναν τυχαίο ιερέα. Το Δικαστήριο του Δόγματος της Πίστεως της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας δημοσίευσε έγγραφο στο οποίο εξήγησε ακριβώς, σε ποιες περιπτώσεις μπορούν να ευλογούνται τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Το κείμενο με τίτλο «Fiduciasupplicans» (“Επικαλώντας την εμπιστοσύνη”) επιτρέπει την “ευλογία των ομόφυλων ζευγαριών, αλλά χωρίς καμία τελετουργία ή εμφάνιση γάμου”»4.
Και συνεχίζει: «Ταυτόχρονα, η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία τονίζει ότι αυτή η άδεια “ευλογίας” των ομοφυλόφιλων ζευγαριών δεν αλλάζει το “δόγμα του γάμου” και “η ίδια η ευλογία δεν σημαίνει έγκριση της ένωσης”. “Όταν δύο άτομα ζητούν ευλογία, ακόμα κι αν η θέση τους ως ζευγάρι είναι “μη κανονική”, ένας χειροτονημένος ιερέας μπορεί να δώσει τη συγκατάθεσή του. Ωστόσο, αυτή η χειρονομία ποιμαντικής οικειότητας πρέπει να αποφύγει τυχόν στοιχεία που μοιάζουν εξ’ αποστάσεως με τελετή γάμου”, αναφέρει η δήλωση της Fiduciasupplicans….Η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία δηλώνει ότι “τελετουργίες και προσευχές που μπορεί να δημιουργήσουν σύγχυση μεταξύ του τι είναι γάμος και τι είναι αντίθετο σε αυτόν” είναι απαράδεκτες και τονίζει ότι σύμφωνα με το “διαρκές καθολικό δόγμα, μόνο σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας στο πλαίσιο του γάμου θεωρούνται νόμιμα”».
Το Βατικανό υπενθύμισε ότι «η Εκκλησία δεν έχει το δικαίωμα να δίνει λειτουργική ευλογία σε παράτυπα, ή ομόφυλα ζευγάρια». Ωστόσο, το έγγραφο συνεχίζει λέγοντας, ότι «‘όταν τις δούμε από τη σκοπιά της λαϊκής ευσέβειας, οι ευλογίες θα πρέπει να αξιολογούνται ως πράξεις αφοσίωσης’ και ‘δεν πρέπει να απαιτείται προηγούμενη ηθική τελειότητα από εκείνους που ζητούν ευλογίες’, σημειώνει η δήλωση. Το Βατικανό ισχυρίζεται ότι αυτό το είδος ευλογίας ‘προσφέρεται σε όλους χωρίς να απαιτείται τίποτα ως αντάλλαγμα, βοηθώντας τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι είναι ακόμα ευλογημένοι παρά τα λάθη τους και ότι ο Επουράνιος Πατέρας τους συνεχίζει να τους εύχεται καλό και ελπίζει ότι τελικά θα ανακαλύψουν τον εαυτό τους για αυτό το καλό’».
Και τελειώνει το αποκαλυπτικό δημοσίευμα: «Γράφουν ότι “αν και δεν πρέπει να καθιερωθεί καμία διαδικασία, ή τελετουργία για τέτοιες περιπτώσεις, ένας χειροτονημένος ιερέας μπορεί να συμμετάσχει στην προσευχή εκείνων που, αν και βρίσκονται σε ένωση που δεν μπορεί να συγκριθεί με γάμο, επιθυμούν να αφεθούν στον Κύριο και το έλεός Του, να επικαλεστούν τη βοήθειά Του και οδηγηθούν σε μια μεγαλύτερη κατανόηση του σχεδίου Του, της αγάπης και αλήθειας”».
Σχετικά με το παρά πάνω δημοσίευμα, θα μπορούσαμε μεταξύ άλλων να επισημάνουμε τα εξής. Κατ’ αρχήν το κείμενο προσπαθεί να πείσει τον αναγνώστη, ότι η ευλογία των ομόφυλων ζευγαριών δεν έχει καμία σχέση με την τελετουργία, ή το μυστήριο του γάμου. Ότι «αυτή η άδεια “ευλογίας” των ομοφυλόφιλων ζευγαριών δεν αλλάζει το “δόγμα του γάμου” και “η ίδια η ευλογία δεν σημαίνει έγκριση της ένωσης”». Ότι «σύμφωνα με το “διαρκές καθολικό δόγμα, μόνο σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας στο πλαίσιο του γάμου θεωρούνται νόμιμα”». Και τέλος ότι «αυτό το είδος ευλογίας ‘προσφέρεται σε όλους χωρίς να απαιτείται τίποτα ως αντάλλαγμα, βοηθώντας τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι είναι ακόμα ευλογημένοι παρά τα λάθη τους και ότι ο Επουράνιος Πατέρας τους συνεχίζει να τους εύχεται καλό και ελπίζει ότι τελικά θα ανακαλύψουν τον εαυτό τους για αυτό το καλό’».
Ωστόσο φαίνεται να αγνοεί ο κ. Φραγκίσκος ότι όταν η «Εκκλησία» του ευλογεί μια ομοφυλοφιλική σχέση, δεν κάνει τίποτε άλλο, παρά να εγκρίνει και να νομιμοποιεί αυτή τη σχέση. Να εγκρίνει δηλαδή μια σχέση, η οποία σαφέστατα καταδικάζεται από τον νόμο του Θεού ως μια από τις πιο φρικτές αμαρτίες. Ο Θεός ουδέποτε ευλογεί την αμαρτία και ουδέποτε επίσης ευλογεί εκείνους, που την διαπράττουν, διότι η αμαρτία είναι το πιο μισητό πράγμα στο Θεό. Απλώς μακροθυμεί και περιμένει την μετάνοια τους. Επιφυλάσσεται όμως να τιμωρήσει τους αμετανοήτους εν ημέρα κρίσεως. Επομένως είναι τελείως αντιφατικό, υποκριτικό και ανακόλουθο, κατά την ταπεινή μας γνώμη, να ισχυρίζεται ο «Πάπας» ότι «η ίδια η ευλογία δεν σημαίνει έγκριση της ένωσης». Για να καταλάβουμε καλύτερα, πιο είναι το βαθύτερο νόημα της ευλογίας μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας, θα φέρουμε ένα παράδειγμα από τον χώρο του Μοναχισμού. Ο αληθινός υποτακτικός μέσα σε ένα κοινόβιο οφείλει, προτού προχωρήσει σε οποιαδήποτε ενέργεια, να ζητήσει την ευλογία του ηγουμένου. Ρωτάει: Γέροντα, έχω την ευλογία να κάνω το α ή το β; Και εφ’ όσον δώσει ο Γέροντας τη σχετική ευλογία, δηλαδή την άδεια, τότε προχωρεί στην πραγματοποίησή της.
Επίσης, κατά την ταπεινή μας γνώμη, δεν ευσταθεί και η φράση: «Το Βατικανό ισχυρίζεται ότι αυτό το είδος ευλογίας προσφέρεται σε όλους χωρίς να απαιτείται τίποτα ως αντάλλαγμα, βοηθώντας τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι είναι ακόμα ευλογημένοι παρά τα λάθη τους και ότι ο Επουράνιος Πατέρας τους συνεχίζει να τους εύχεται καλό και ελπίζει ότι τελικά θα ανακαλύψουν τον εαυτό τους για αυτό το καλό». Όταν ευλογούμε αυτούς τους ανθρώπους, όχι μόνο δεν τους βοηθούμε πνευματικά, αλλά τους αποκοιμίζουμε και τους παραπλανούμε, ώστε να ζουν με την ψευδαίσθηση, ότι δήθεν «είναι ακόμα ευλογημένοι παρά τα λάθη τους και ότι ο Επουράνιος Πατέρας τους συνεχίζει να τους εύχεται καλό». Μόνον όταν τους βοηθήσουμε να συνειδητοποιήσουν, ότι αμαρτάνουν βαρύτατα ενώπιον του Θεού, τότε μόνον τους βοηθούμε πραγματικά. Μόνον όταν τους βοηθήσουμε να μετανοήσουν και να αγωνιστούν να αποβάλουν, με τη Χάρη του Θεού, το πάθος στο οποίο έχουν υποδουλωθεί, τότε μόνον τους βοηθούμε πραγματικά. Είναι ανάγκη αυτοί οι άνθρωποι να συνειδητοποιήσουν, ότι οι παράνομες σεξουαλικές σχέσεις τους δεν είναι απλώς «λάθη», όπως ισχυρίζεται το παπικό κείμενο, αλλά προέρχονται από ένα πάθος, που μπορεί να τους καταστρέψει. Ο δε «Επουράνιος Πατέρας» σε καμιά περίπτωση δεν «συνεχίζει να τους εύχεται καλό». Ο Θεός δεν δίνει «ευχές» για κάποιο «καλό», αλλά μας δίνει την παντοδύναμη Χάρη του, με τη βοήθεια της οποίας μπορεί ο αμαρτωλός να μετανοήσει αληθινά και αποβάλει τα πάθη του.
Πολύ φοβούμεθα ότι η περιβόητη αυτή εγκύκλιος του κ. Φραγκίσκου είναι το «πρώτο βήμα» για την αναγνώριση του αφύσικου «γάμου» των ομοφυλοφίλων ως ισότιμο με τον φυσικό γάμο των ετερόφυλων ζευγαριών. Πολύ φοβούμεθα επίσης ότι η «ευλογία» της αφύσικης ένωσης ανδρός με άνδρα και γυναίκας με γυναίκα, παραπέμπει σε απώτερο χρόνο στην «ευλογία γάμου», και ότι η «ιερουργία του γάμου» των ομοφυλοφίλων θα καθιερωθεί πολύ σύντομα «από την πίσω πόρτα» στην παπική «εκκλησία»!
Όπως ήταν αναμενόμενο, η απίστευτη αυτή ενέργεια του κ. Φραγκίσκου προκάλεσε δυσαρέσκεια και εντός του Παπισμού. Πρόσφατο δημοσίευμα αναφέρει πως «ο Πάπας Φραγκίσκος δημιουργεί διαμάχη λίγο πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων με ένα νεοδημοσιευμένο έγγραφο του Βατικανού. Οι καθολικοί σε όλο τον κόσμο είναι διχασμένοι σχετικά με την πρόσφατη δήλωση του Πάπα Φραγκίσκου, ότι οι ιερείς μπορούν να ευλογούν τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια, με τους υποστηρικτές της να λένε ότι είναι ένα καθυστερημένο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, ενώ οι αντίθετοι το βλέπουν ως θανάσιμο σημάδι και ένδειξη ότι η ιδεολογία των φύλων αντικαθιστά τα ιερά δόγματα της εκκλησίας»5.
Δυστυχώς η αποδοχή του σοδομισμού στον Παπισμό είναι ένα γεγονός αναντίρρητο. Τα περασμένα Χριστούγεννα παπικός «κληρικός» στόλισε φάτνη σε Εκκλησία, όπου παραστέκονταν στο Θείο Βρέφος δύο μητέρες. Δείτε την είδηση: «Θύελλα αντιδράσεων από συντηρητικούς καθολικούς κύκλους και πολιτικούς στην Ιταλία έχει ξεσηκώσει φάτνη στην εκκλησία του οικισμού Καποκαστέλο ντι Μερκολιάνο, στην επαρχία του Αβελίνο κοντά στη Νάπολη, που αναπαριστά τη γέννηση του Ιησού με δύο μητέρες, αντί για την παραδοσιακή εικόνα με τη Μαρία και τον Ιωσήφ. Ο ιερέας της εκκλησίας των Αγίων Πέτρου και Παύλου στο χωριό, Βιταλιάνο Ντέλα Σάλα, σε δηλώσεις του στο πρακτορείο Reuters, υπεραμύνθηκε της απόφασης να στηθεί η συγκεκριμένη κατασκευή: “Με αυτή τη σκηνή, ήθελα να δείξω ότι πλέον οι οικογένειες δεν είναι μόνο οι παραδοσιακές που γνωρίζουμε”. Επιπλέον, σημείωσε ότι “τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και πιο συχνά στις ενορίες μας παιδιά από νέους τύπους οικογενειών, παιδιά χωρισμένων και διαζευγμένων γονέων, ομόφυλων ζευγαριών ή μονογονεϊκών οικογενειών”»6. Και όλα αυτά γίνονται «κάτω από την μύτη» του κ. Φραγκίσκου, ο οποίος τους ανέχεται προκλητικά και δυστυχώς τους ενθαρρύνει!
Τέλος να αναφέρουμε ότι η εν λόγω απόφαση του κ. Φραγκίσκου σόκαρε και πολλούς ορθοδόξους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο ισχυρός άνδρας της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας Μητροπολίτης Βουδαπέστης κ. Ιλαρίων, (πρώην Βολοκολάμσκ), έκαμε μια βαρυσήμαντη δήλωση επ’ αυτού: «Εάν είμαστε ρεαλιστές, δεν μπορούμε πλέον να ελπίζουμε σε μια μελλοντική ενοποίηση μεταξύ Ορθοδόξων και Καθολικών. Τέτοια βήματα, φυσικά, δεν μας φέρνουν πιο κοντά, αλλά θα δημιουργήσουν νέες γραμμές διχασμού….Μετά τη Διακήρυξη του Βατικανού για την ευλογία των ΛΟΑΤ ζευγαριών, δεν είναι πλέον δυνατόν να μιλάμε για επανένωση Καθολικών και Ορθοδόξων Χριστιανών»7!
Λυπούμαστε βαθύτατα για τη νέα έκπτωση του αμετανόητου αιρετικού Παπισμού και ανησυχούμε για τα εκατομμύρια των πιστών της παπικής «εκκλησίας», οι οποίοι είναι εγκλωβισμένοι σε αυτή την ασφυκτική μέγγενη, η οποία τους οδηγεί στην απώλεια. Λυπούμαστε και ανησυχούμε και για τους πάμπολλους «ορθοδόξους» οικουμενιστές, οι οποίοι θεωρούν τον Παπισμό ως «αληθινή εκκλησία» και επιδιώκουν, πάση θυσία, την ένωση με την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία μας, την μόνη αληθινή Εκκλησία του Χριστού.
Κλείνουμε την ανακοίνωσή μας με μια ανησυχητική επισήμανση. Δυστυχώς βλέπουμε ότι πολλοί κληρικοί όλων των βαθμών και άλλοι εκκλησιαστικοί παράγοντες, ατενίζουν με συμπάθεια και συγκατάβαση το θανάσιμο αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας, ενίοτε και με λόγια και πράξεις αναγνωρίσεως, ως «φυσική ατομική επιλογή», συντασσόμενοι με το σύγχρονο πανίσχυρο παγκόσμιο κίνημα των ΛΟΑΤΚΙ. Παραβλέπουν δυστυχώς όλοι αυτοί τα θεόπνευστα και αιωνίου κύρους λόγια της θείας αποκαλύψεως: «μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται ούτε πλεονέκται ούτε κλέπται ούτε μέθυσοι, ου λοίδοροι, ουχ άρπαγες βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι» (Α΄Κορ.6,9-10)!
Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών
Παραπομπές
1 https://www.typosthes.gr/diethni/28383_poios-eimai-ego-poy-tha-krino-toys-omofylofiloys-iereis 2 https://www.lifo.gr/now/world/batikano-epitrepei-se-trans-atoma-na-baftizontai-kai-na-baftizoyn
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.