Κάποιος, λόγω του τσιπαρίσματος, που δέχθηκε ασμένως, είχε καταστεί πολύ πλούσιος χάρις στην δυνατότητα να έχει ελευθερίαν οικονομικών κινήσεων και ζούσε μεγαλοπρεπώς. Αντιθέτως κάποιος Λάζαρος, αρνηθείς το τσιπάρισμα και το κοσμικό φρόνημα και στερούμενος της δυνατότητος οικονομικών συναλλαγών και αγοράς τροφής, ζούσε έξω από την πόρτα του πλουσίου, πεινασμένος και πληγωμένος. Πώς να πληρώσει ιατρόν; Προσπαθούσε να χορτάσει με τα ψίχουλα, από το τραπέζι του πλουσίου και γυμνός καθώς ήταν, δεχόταν το γλύψιμο των σκύλων, μια και τα ζώα αναδεικνύονται πονετικότερα των ανθρώπων. Παρ’ όλα αυτά ο Λάζαρος δεν έβγαλε από το στόμα του ούτε την παραμικρή λέξιν παραπόνου κατά του πλουσίου ή κάποιον γογγυσμόν κατά του Θεού.
Κάποτε πέθανε ο Λάζαρος και μεταφέρθηκε από τους αγγέλους στην αγκάλη του Αβραάμ, ώστε να αναπαυθεί στον Παράδεισον. Πέθανε και ο πλούσιος και τάφηκε μεγαλοπρεπώς από τους ανθρώπους αλλά απουσία αγγέλων και βασανιζόμενος στον Άδη, είδε από μακρυά τον Λάζαρον ευρισκόμενον στην αγκάλην του Αβραάμ. Ενώ δε στην γη δεν χρειαζόταν να παρακαλέσει κανέναν, αφού με το τσιπάρισμα τα είχε όλα στη “χούφτα” του, τώρα αναγκάσθηκε να ζητήσει έλεος: «Πατέρα Αβραάμ, λυπήσου με και ελέησέ με, στέλνοντας τον Λάζαρον να δροσίσει λίγο την γλώσσα μου με το δάχτυλό του γιατί καίγομαι και τυραννιέμαι».
Ο πατριάρχης Αβραάμ απήντησε: «Παιδί μου, θυμίσου ότι στην γη με το τσιπάρισμα απήλαυσες τα κοσμικά αγαθά με το παραπάνω ενώ ο Λάζαρος βίωσε τα κακά της δυστυχίας και της ασθενείας, υπακούοντας τους προφήτες. Τώρα όμως ο Λάζαρος παρηγορείται για όσα υπέφερε στην γη ενώ συ βασανίζεσαι αδιακόπως, όπως αδιακόπως ευτυχούσες στη γη, παρακούοντας τους προφήτες. Πέραν αυτών υπάρχει μεγάλο χάσμα μεταξύ μας, ώστε ούτε εμείς μπορούμε να περάσουμε απέναντι σε σας ούτε σεις σε μας». Τότε ο πλούσιος παρακάλεσε : «Αφού μετά θάνατον δεν υπάρχει μετάνοια, στείλε σε παρακαλώ τον Λάζαρον στην οικία του πατρός μου, να ειδοποιήσει, ως αυτόπτης μάρτυς αυτών που συμβαίνουν εδώ, τους αδελφούς μου και να μην έχουν το άθλιο κατάντημά μου».
Ο Αβραάμ απήντησε κοφτά: «Έχουν τον Παϊσιον και τους λοιπούς προφήτες, που τους τα προείπαν. Ας ακούσουν εκείνους». Και ο πλούσιος είπε: «Όχι, πατέρα Αβραάμ, δεν θα ακούσουν τον Παϊσιον και τους λοιπούς προφήτες. Αν όμως τους ειδοποιήσει ένας πεθαμένος θα μετανοήσουν». Και ο Αβραάμ απήντησε: «Αν δεν έχουν την καλήν διάθεσιν να υπακούσουν στον Παϊσιον και τους προφήτες, που φρόντισε ο αγαθός Θεός να στείλει, δεν θα πεισθούν ακόμα και από αναστημένον νεκρόν, γιατί μόλις περάσει η πρώτη τους εντύπωσις από την ανάστασιν, θα επανέλθουν στην προτέρα τους σκληρότητα».
Αυτή ήταν η απάντησις πασιγνώστου αγιορείτου, όταν πνευματικός μου αδελφός τον ρώτησε περί των επερχομένων δεινών (www.triklopodia.gr/κυανουσ-ουρανοσ-τελευταία-προειδοπο/) και σχετικώς με τις ταυτότητες, προτρέποντάς τον να βγει να μιλήσει. Ο εν λόγω γέρων του έδωσε τυπωμένο το χειρόγραφο “ΣΗΜΕΙΑ των ΚΑΙΡΩΝ” (1987) του οσίου (πλέον) Παϊσίου, ο οποίος φρόντισε ιδιογράφως να μας το αφήσει παρακαταθήκη για να μη μπορεί να βγει κάποιος και ειδικώς κανένας βδελυρός (επαναλαμβάνω ΒΔΕΛΥΡΟΣ με όλη την σημασία της λέξεως, αφού μας κατακρίνει αντί να μας διακονεί και τάσσεται με την κοσμικήν εξουσία) μιτρομπολίτης να το αμφισβητήσει. Γιατί οι περισσότεροι από αυτούς πέρασαν από τον γ.Παϊσιον και τους λοιπούς συγχρόνους αγίους και προφήτες θαυμάζοντες και όπως είπε ο Πατριάρχης Αβραάμ, μόλις πέρασε η πρώτη τους εντύπωσις, επανήλθαν στην προτέρα τους σκληροκαρδία. Ωωω σημερινοί Φαρισαίοι, πότε θα ζητήσετε συγχώρησιν για τα εγκλήματα με τα μπόλια; Ξεχάσατε το «ΑΠΟ ΔΩ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ, ΑΠΟ ΚΕΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ», που έγινε «ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ»;
Ας μην ξεχνάμε, ότι τους συγχρόνους αγίους (Όσιοι Παϊσιος, Πορφύριος, Ιάκωβος Τσαλίκης, Ευμένιος Σαριδάκης, Εφραίμ Κατουνακιώτης, Ιωσήφ Ησυχαστής, Αμφιλόχιος Μακρής, Δανιήλ Κατουνακιώτης, Ιερώνυμος Σιμωνοπετρίτης, Σοφρώνιος του Essex – ας με συγχωρέσει κάποιος αν τον λησμόνησα, αλλά και ο σαν χθες αναπαυθείς λέων της Ορθοδοξίας επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης) η σημερινή ιεραρχία τους θυμάται μόνον (κι αν) στις εορτές τους και ποτέ σε κηρύγματα με βάσιν τις διδαχές ή προφητείες τους. Μόνον οι απλοί ιερείς τους μνημονεύουν. Δεν είναι μόνον ο προφητικός τους λόγος, που οι άθλιοι αρχιερείς προσπαθούν να θάψουν, αλλά κυρίως η αδιαπραγματευτη αποστροφή των αγίων στο βδελυρό ξέρασμα του Οικουμενισμού, της προσπαθείας υποταγής της Αληθείας της Ορθοδοξίας στον αξιοκαταρώμενον όχημα του διαβόλου παπισμόν (Άγιος Κοσμάς Αιτωλός), που με λοατκική ξεδιαντροπιά η σημερινή ιεραρχία επιχειρεί “δαιμονιωδώς”.
Αν είχαν το παραμικρόν ίχνος Ορθοδοξίας, να συμπροσευχηθούν όλοι μαζί (όχι μόνον οι 12 της Διαρκούς Συνόδου αλλά και οι 82 της Ιεράς Συνόδου), όπως στις Οικουμενικές Συνόδους, “αιτούντες και ζητούντες” από τον Κύριον οδηγίαν, αν και θα έπρεπε να γνωρίζουν τα βιβλία της Αγίας Γραφής. Η κοσμική τους γνώμη, μας είναι παντελώς αδιάφορος, μετρά για μας όσο ο σκουπιδοτενεκές έξω από την Σύνοδον (ας μου επιτρέψει ο Καιρίδης να αντιγράψω την γνώμη του για τον Μέγα Αλέξανδρον). Επίσκοποι είναι και όχι “αποφασιστές καισαρίσκοι”. Ο Απόστολος των Εθνών Παύλος έλεγε «τούτο λέγω κατά την εμήν γνώμην, ου κατ’ επιταγήν», αυτοί οι μηδαμινοί ποιοί είναι για να εντέλουν; Και να εντέλουν τι; Ανθρώπων εντάλματα; Ταλαίπωροι, επαναλαμβάνετε το προπατορικόν αμάρτημα!
ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕ ΜΗ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ!
Όπως εντελώς ξετσίπωτα και με κοσμικόν φρόνημα υποταγής στον καισαρίσκο, η ιεραρχία είπε εντελώς ανευθύνως και απανθρώπως «ΑΠΟ ΔΩ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ, ΑΠΟ ΚΕΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ» να της πω «ΑΠΟ ΔΩ ΤΟ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ, ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ Η ΚΟΛΑΣΙΣ» και την καλώ να μετανοήσει δημοσίως ΑΜΕΣΩΣ, προ της 1ης Σεπτεμβρίου, αρχής της Ινδίκτου (αρχή εκκλησιαστικού έτους) για να μην της πάει κυριολεκτικώς δαιμονισμένα το νέον έτος και τα λοιπά από δω και πέρα, όπως έχει πολλαπλώς προφητευθεί :
«Ο Σατανάς θα εμφανισθεί με ράσα, με άμφια, με πατερίτσες και μπαστούνες!» (επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης) «οι Ποιμένες των Χριστιανών Αρχιερείς θα είναι άνδρες κενόδοξοι, ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑΝ ΟΔΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑΝ» (Άγιος Νείλος)
«Οἱ ποιμένες ὡς λύκοι γενήσονται» (Άγιος Ιππόλυτος)
«Ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις… θέλουν προχειρίζεσθαι Ἡγούμενοι καὶ ποιμένες ἄνδρες ἀδόκιμοι ἀρετῆς, ἄπιστοι… μὴ διακρίνοντες τὴν δεξιὰν ὁδὸν ἐκ τῆς ἀριστερᾶς, ἀμελεῖς, φιλομέριμνοι, τὰ πρωτεῖα μὲ δῶρα ἁρπάζοντες… μὴ γνωρίζοντες κατηχεῖν καὶ νουθετεῖν τὸ ποίμνιον… ἐκ τῆς τοιαύτης δὲ ἀμελείας καὶ κατάφρονήσεως τῶν ποιμένων ἀπολοῦνται οἱ ἀδελφοί…» (αββάς Μωυσής)
«Οἱ Ἡγούμενοι θὰ ἀδιαφοροῦν γιὰ τὴ δική τους σωτηρία ἀλλὰ καὶ τοῦ ποιμνίου τους. Θὰ εἶναι ὅλοι τους πρόθυμοι καὶ πρῶτοι στὰ τραπέζια καὶ ἐριστικοί. Ὀκνηροὶ στὶς προσευχὲς ἀλλὰ πρόθυμοι στὴν καταλαλιά, ἕτοιμοι γιὰ κατηγορία. Δὲν θὰ θέλουν οὔτε νὰ μιμοῦνται οὔτε νὰ ἀκοῦνε βίους καὶ λόγους Γερόντων. Οἱ Ἐπίσκοποι πάλι τῶν καιρῶν ἐκείνων θὰ δείχνουν δουλικότητα πρὸς τοὺς ἰσχυρούς, θὰ βγάζουν τὶς ἀποφάσεις ἀνάλογα μὲ τὰ δῶρα ποὺ θὰ παίρνουν καὶ δὲν θὰ ὑπερασπίζονται τοὺς φτωχούς, ὅταν θὰ κρίνονται» (Αββάς Παμβώ)
«ὅσοι θὰ κατέχουν τοὺς ἱερατικοὺς θρόνους σὲ ὅλον τὸν κόσμο, θὰ εἶναι ἐντελῶς ἀκατάλληλοι καὶ δὲν θὰ ἔχουν ἰδέα ἀπὸ ἀρετή» (Άγιος Νήφων)
«Αὐτοὺς τοὺς ποιμένες ποὺ ὁ κόσμος θὰ ἀκολουθεῖ, ὁ Κύριος θὰ τοὺς ρίξει στὸν κοπρῶνα [ἀποχωρητήριο]» (Απόστολος Παύλος)
ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ : Ο Θεός πάντοτε μιλάει δια των προφητών Του και ποτέ δια των αρχιερέων Του. Οι αρχιερείς τον σταύρωσαν (Άννας και Καϊάφας). Ας θυμηθούμε πόσες φορές ο Χριστός στα Ευαγγέλια κατηγορεί τους Φαρισαίους, ότι όσες φορές έστειλε προφήτες, αυτοί τους σκότωσαν και τελικώς τον ίδιον τον Ενανθρωπισθέντα Υιόν του Θεού (παραβολή αμπελώνος και κακών γεωργών). ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΜΙΛΗΣΑΝ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΝΤΕΣ! Αυτούς με τα χρυσά καπέλα θα ακούσετε; Τους χαρακτήρισε και η αγία γερόντισσα Γαλακτία. Αν ακούσετε έναν επίσκοπον, αυτός να είναι ο Μόρφου Νεόφυτος, με οκτώ πνευματικούς πατέρες στα επουράνια. Ορθόδοξος μπουλντόζα, όπως τον χαρακτήρισε η μακαριστή γερόντισσα. Μην ξεχνάτε : ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ!
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ChiP
CyanUranus
υγ_1 Αφιερωμένο και σε όσους αμφισβητούν την Παλαιά Διαθήκη και τον Αβραάμ, που ο ίδιος ο Χριστός ονοματίζει άρχοντα του Παραδείσου, στην παραβολήν “πλουσίου και Λαζάρου”. Ο Χριστός, που κάποιοι τον θεωρούν Έλληνα, επειδή φορούσε ελληνικά ρούχα (χλαμύδα;;;) αλλά η Σαμαρείτιδα, που ήταν εκεί και σαν γυναίκα ήξερε καλύτερα την “μόδα”, τον είδε για Ιουδαίο … περίεργα πράματα…
υγ_2 Σήμερα ντύθηκα Πύρινος Λόγιος εγώ (μήπως και με περάσει στο μάθημα Ιστορίας…)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.