Τον τελευταίο καιρό που εξυφαίνεται από τους πρόθυμους της κοινωνίας μας η κοινωνική λεγόμενη “πρόοδος” έχουν κάνει την εμφάνισή τους ποικίλα φαινόμενα, νέες μέθοδοι προσέγγισης των παιδιών και εφήβων, ανησυχητικά αυξανόμενη βία μεταξύ ανηλίκων, ασυδοσία στους τρόπους της εκπαιδευτικής διαδικασίας και μηδενική ανοχή των ψευτο-προοδευτικών στην διαφορετική από τη δική τους άποψη.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η περίπτωση της ταινίας που προβλήθηκε σε παιδιά 10 ετών σε δημοτικό σχολείο της πατρίδας μας.
Το γεγονός αυτό είναι πλέον καλυμμένο επαρκώς οπότε δε θα χρειαστούν λεπτομέρειες. Θα τονιστούν μόνο κάποια, κατά την άποψή μου προβληματικά σημεία της απάντησης στα διάφορα δημοσιεύματα από την έγκυρη, γύρω από εκπαιδευτικά θέματα, ιστοσελίδα alfavita.gr (26/5/2023 05:49)
- Έγραψαν για “στοχοποίηση εκπαιδευτικού”.
- Στοχοποίηση είναι το ρεπορτάζ; Στοχοποίηση είναι το συμβάν;
- Στοχοποίηση είναι η ελεύθερη διατύπωση της διαφωνίας;
- Στοχοποίηση είναι η υπόδειξη της υπέρβασης του καθήκοντος της εκπαιδευτικού;
- Στοχοποίηση είναι η διατύπωση γνώμης από τον νόμιμο κηδεμόνα ενός μαθητή;
Όχι κύριοι. Αντίθετα, στοχοποίηση συνιστά ο απαξιωτικός χαρακτηρισμός από μέρους σας των όποιων ρεπορτάζ κάλυψαν το θέμα ως “πρόχειρων” που “ουδεμία σχέση έχουν με τον σινεμά ή την παιδαγωγική”!
Η υπερ-απλούστευση ενός σύνθετου κοινωνικού – εκπαιδευτικού διλήμματος είναι αρκούντως προβληματική.
Και μάλιστα θα θέσουμε και το ερώτημα. Η εν λόγω ιστοσελίδα (alfavita.gr) έχει άμεση σχέση και προφανώς και γνώσεις γύρω απ’ το σινεμά και την παιδαγωγική; Γιατί γι’ αυτό εγκάλεσε εμμέσως πλην σαφώς όλους όσους έγραψαν ρεπορτάζ ως άσχετους με τα παραπάνω.
Εμείς, όντως, δεν είμαστε σχετικοί με το σινεμά. Είμαστε όμως σχετικοί με τα παιδαγωγικά αφού είμαστε οι κύριοι υπεύθυνοι – ως γονείς και ανάδοχοι- ανατροφής των παιδιών μας. Και υποστηριζόμαστε από άλλους ειδικούς όπως η κλινική ψυχολόγος και Δρ Ιατρικής Σχολής Άννα Κανδαράκη η οποία δήλωσε σύμφωνα με την ιστοσελίδα ieidiseis.gr (26/5/2023, 11:10) πως
“Η ταινία απευθύνεται σε παιδιά άνω των 12 ετών και δεν έπρεπε να προβληθεί…υπάρχει μια παρανομία… δε δείχνουμε τέτοιο υλικό σε παιδιά χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία…δεν είναι όλα τα παιδιά ίδια μέσα στην τάξη”.
Κατόπιν, ισχυρίστηκαν πως “η εκπαιδευτικός (θεατρολόγος) χωρίς να κάνει κάτι μη προβλεπόμενο, βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα…”.
Λυπάμαι αλλά η συγκεκριμένη ενέργεια καθόλου προβλεπόμενη δεν ήταν. Αν κάποιος μπει στο σαϊτ του cinedu θα διαπιστώσει κατ’ αρχάς πως όντως η ταινία απευθύνεται σε παιδιά Γυμνασίου-Λυκείου και όχι Δημοτικού. Άρα η πράξη ήταν μη προβλεπόμενη!
Το επιχείρημα ότι η εκπαιδευτικός μπήκε με κωδικούς της πρωτοβάθμιας και δεν εμποδίστηκε από την πλατφόρμα να κατεβάσει την ταινία, συνεπώς δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα, δεν ευσταθεί. Διότι πάντα υπάρχουν ή προκύπτουν ελλείψεις, λάθη, αστοχίες. Αλλιώς, γιατί δεν τηρήθηκε απ’ την πλατφόρμα ο συγκεκριμένος όρος;
Άλλωστε, το ίδιο το γνωμοδοτικό όργανο του Υπουργείου Παιδείας, το ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) αρνήθηκε με σχετική δήλωσή του (iep.edu.gr 24/5/2023, δελτίο τύπου) ότι έχει δώσει έγκριση προβολής των συγκεκριμένων ταινιών αν και η ιστοσελίδα την παρουσιάζει ως δεδομένη γράφοντας πως “κατά εκπαιδευτικές πηγές η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας (μέσω του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής)…”.
Μήπως θα μπορούσε το ειδικό σ αυτά alfavita.gr να μας πληροφορήσει αν το Υπουργείο έστειλε ποτέ εγκύκλιο στα σχολεία προτρέποντας-επιτρέποντας στους Διευθυντές και τους Συλλόγους των Καθηγητών να τις προβάλλουν στις αίθουσες; Απορία προκαλεί και το “άδειασμα” της εκπαιδευτικού από τον Διευθυντή ότι δεν γνώριζε την πρωτοβουλία της συναδέλφου του όπως και του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου ο οποίος δήλωσε πως δεν ήξερε κάτι σχετικά με τις ταινίες αυτές (newsbreak.gr 25/5/2023, 15:00).
Θα περιμένουμε να δούμε τι θα απαντήσει το Υπουργείο Παιδείας προσεχώς, ωστόσο δείχνουν ξεκάθαρα τα πράγματα πως υπήρξε υπέρβαση εκ μέρους της εκπαιδευτικού. Και το χειρότερο δεν είναι η πράξη της αλλά τα επιχειρήματα της “συμπολίτευσης” που φτάνουν και ξεπερνούν τα όρια της ευπρέπειας, της ευγένειας, της δημοκρατίας και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών.
Εκεί είναι που αρχίζουν όλα τα τρελά. Τότε όλες οι αστοχίες, οι παθογένειες, τα λάθη του εκπαιδευτικού συστήματος και όχι μόνο, αποδίδονται στις θέσεις, τα “πιστεύω”, τις ιδέες των χριστιανών που επιλέγουν να ορίζουν αυτοί την διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους κατά τα ιδανικά και τις αξίες τους που προστατεύονται, άλλωστε, από το Σύνταγμα και τους νόμους της Πολιτείας.
Μέσα απ’ αυτήν την οπτική, έντονο προβληματισμό δημιουργεί η τελευταία ανάρτηση της ανακοίνωσης της ΟΛΜΕ στην ιστοσελίδα alfavita.gr (30/5/2023, 12:02).
Η ΟΛΜΕ (Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης) εγκαλεί στο δημοσίευμα αυτό, το ΙΠΕ (Ινστιτούτο Παιδαγωγικής Εκπαίδευσης) για την άρνησή του να καλύψει την εν λόγω εκπαιδευτικό και επικαλείται υπερβαλλόντως την “προάσπιση της παιδαγωγικής ελευθερίας” και των “ανθρωπίνων δικαιωμάτων”!
Δηλαδή, αγαπητοί κύριοι και κυρίες της ΟΛΜΕ, εμείς που δεν επιθυμούμε να “παιδαγωγούνται” τα παιδιά μας στο σχολείο μέσω αμφιλεγόμενων ταινιών δεν έχουμε το ίδιο ανθρώπινο δικαίωμα μ’ εσάς; Ή μήπως νομίζετε ότι η παιδαγωγική ελευθερία δεν έχει όρους και όρια;
Πάντως μεταξύ των όποιων “προοδευτικών πρόθυμων” λείπει η ψυχραιμία αφού προβαίνουν σε χαρακτηρισμούς και ανοίκειες επιθέσεις, συχνά στοχοποιώντας τη χριστιανική ιδιότητα – όπου υπάρχει- των διαφωνούντων με τις δικές τους πρωτοβουλίες. Φανερά ή συνεσκιασμένα (διπλωματικά) όπως στις παρακάτω φράσεις : “η τοξικότητα και ο κιτρινισμός μερίδας των ΜΜΕ βλάπτει σοβαρά την ομαλή λειτουργία των σχολείων”.
Επίσης στην παρακάτω τοποθέτηση : ” Αν ορισμένοι κύκλοι επιθυμούν την επιστροφή στο σκοταδισμό και την εποχή της παραπληροφόρησης των παιδιών…οι εκπαιδευτικοί που έχουμε χρέος να φωτίσουμε τη νέα γενιά, υπερασπιζόμαστε το…σχολείο της ολόπλευρης γνώσης και της δημοκρατίας”!!!
Ποιά δημοκρατία επικαλείστε; Αυτήν που όποιος δεν συμφωνεί μαζί σας είναι σκοταδιστής; Της δημοκρατίας που χαρακτηρίζει την γνώση παραπληροφόρηση; Αυτήν που χαρακτηρίζει οτιδήποτε δεν μας κάνει ως” τοξικότητα” και” κιτρινισμό”;
Και ποιά” ολόπλευρη” γνώση υποδεικνύετε; Μονόπλευρη είναι η γνώση που θέλετε να προσφέρετε ή μάλλον να επιβάλλετε στα παιδιά. Διαφορετικά, γιατί δεν δίνετε εσείς ως…γνήσιοι δημοκράτες σε λανθάνουσα κατάσταση, προσθέτω εγώ, την επιλογή σε γονείς, που είναι οι κατά νόμον γνήσιοι παιδαγωγοί των παιδιών τους, την δυνατότητα της επιλογής ή της αποχής από τα συγκεκριμένα θεάματα που κι αν ακόμα δεν είναι ομοφυλοφιλικά, όμως παραπέμπουν εκεί και προκαλούν την φαντασία των παιδιών μας;
Γιατί απεχθάνεστε τόσο πολύ μιά πλευρά της ολόπλευρης, όπως λέτε, γνώσης;
Επίσης, προβληματική και δυσνόητη τυγχάνει η τοποθέτησή σας σχετικά με την “ανάγκη” τα παιδιά από την πιο μικρή και αθώα ηλικία τους να ερευνούν τις “νόρμες της αρρενωπότητάς τους” και τον “ανδρισμό” τους.
Θεωρείτε, βάσει ποιάς επιστημονικής έρευνας, ποιάς επιστημονικής γνώσης, ότι τα παιδιά από την τρυφερή ακόμα αυτή των 10 οφείλουν να “ψάχνουν” τα όρια της αρρενωπότητας και του ανδρισμού τους και μάλιστα μονόπλευρα, χωρίς την προσφορά και άλλων επιλογών, όπως η αγνότητα και η οριοθέτηση του ανδρισμού απέναντι στο άλλο και όχι στο ίδιο φύλο; Και μάλιστα όταν εσείς οι ίδιοι (τελικά μάλλον ψευδώς ή ου κατ’ επίγνωσιν) αποκαλείτε τη γνώση που προσφέρετε στα παιδιά ως “ολόπλευρη”!
Βέβαια, σε όλο αυτό υπάρχει η απάντηση-διαπίστωση του λαού πως “το ψάρι βρωμάει απ’ το κεφάλι”!
Δηλαδή, έχουμε επιστήμονες που υπηρετούν σε θέσεις κλειδιά που “δογματίζουν” εντελώς ανεξέλεγκτα, από πάνω τους υπουργούς που ανέχονται, αδιαφορούν ή το χειρότερο προωθούν συγκεκριμένες πρακτικές καθ’ υπόδειξιν αμφιλεγόμενων παγκόσμιας εμβέλειας οργανισμών και τέλος σιωπούμε μπροστά στις δράσεις και θεωρίες διαταραγμένων νόων και αμβλυμμένων συνειδήσεων μιάς στρατιάς νεόκοπων “φωστήρων” του παγκόσμιου στερεώματος.
Κι ας βλέπουν ότι τα συστήματα αυτά και οι μέθοδοι δεν μπορούν παρά να εξαγριώσουν τα πάθη, να διαστρεβλώσουν τα μυαλά και τελικά να αποδομήσουν ό, τι πιο όμορφο διαθέτει σήμερα ο κόσμος μας. Την παιδική αγνότητα, καθαρότητα και απλότητα.
Βλέπουν ότι χρόνια τώρα εφαρμόζουν όλο και πιο πιστά τις αθεράπευτα ανούσιες και αποδομητικές θεωρίες τους και τα παιδιά μας αναστατώνονται και γίνονται ακόμη πιο ατομοκεντρικά και βίαια. Έδιωξαν από τα σχολεία τους κληρικούς και στη θέση τους έβαλαν ψυχολόγους. Δέστε τι γίνεται στα σχολεία μας. Δεν είναι, βεβαίως, το μόνο πρόβλημά στο εκπαιδευτικό μας σύστημα αυτό. Αλλά είναι και αυτό.
Γεμίζουν τα μυαλά των παιδιών μας γνώσεις για να αναπτύσσουν δεξιότητες και παράλληλα αντί να τους οδηγήσουν σε κριτική σκέψη, τους συγχύζουν τις ψυχές τους με εμπαθείς καταστάσεις και φλυαρίες για τα πάντα. Και άκαιρα.
Αν φαίνονται αυτά υπερβολικά σε κάποιους, τους καλούμε να μας απαντήσουν. Ρώτησαν ποτέ τα παιδιά μας, τα 8χρονα, τα 10χρονα και μεγαλύτερα, τι σκέφτονται αυτά; Τους δώσαμε “βήμα” για διάλογο; Τους δώσαμε σφαιρική γνώση, πολύπλευρη και δημοκρατική, και τα βοηθήσαμε να μάθουν να σκέφτονται, να κρίνουν, να ξεχωρίζουν το καλό απ’ το κακό ώστε όταν φτάσουν σε κατάλληλη ηλικία να αποφασίσουν για τη ζωή τους; Όχι. Καθόλου. Τους δίνετε μονόπλευρη γνώση και μετά τους λέτε να διαλέξουν ελεύθερα και δημοκρατικά αυτά που τους επιβάλλετε και μάλιστα ως δήθεν σχολική γνώση. Ως (α)δεξιότητες.
Το εκπαιδευτικό μας σύστημα παραπαίει. Τα παιδιά “μπουκώνονται” με άχρηστες γνώσεις, η παραπαιδεία βασιλεύει, η δωρεάν παιδεία ενταφιάστηκε, ο σεβασμός των παιδιών στην ιερότητα του χώρου του σχολείου και των εκπαιδευτικών εξέπεσε. Οι εκπαιδευτικοί ξέχασαν ότι δεν είναι επαγγελματίες της εκπαίδευσης αλλά λειτουργοί και διακονητές της μάθησης. Τα σχολεία μας έγιναν καπνιστήρια, χώροι διακίνησης ουσιών και ψυχοναρκωτικών. Ένα χάος επικρατεί και είναι πολύ λίγα τα σχολεία που ξεφεύγουν απ αυτή τη μιζέρια και το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να προλάβουμε γονείς και αναδόχους στην σεξουαλική “απελευθέρωση” των παιδιών από τον “σκοταδισμό” της επιλογής τρόπου ζωής.
Επιδιώκετε να μάθετε στα παιδιά τα πάντα γύρω απ’ το φύλο τους και τα χαρακτηριστικά του, ενίοτε τα μπερδεύετε με την (προσωπική μου άποψη) δαιμονικής έμπνευσης θεωρίας της “ρευστότητας του φύλου”, αλλά δεν ξέρουν- αν και στη συντριπτική τους πλειοψηφία βαπτισμένα Ορθόδοξα – ούτε το σταυρό τους να κάνουν.
Γιατί το σχέδιο είναι πανούργο. Επικαλούμαστε τις γνωστές καραμέλες των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της δημοκρατίας, του πλουραλισμού, της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών (εκτός της Ορθόδοξης πίστης!) και επιβάλλετε μονόπλευρα τον συγκρητισμό, τον οικουμενισμό, την αθεΐα και τον μηδενισμό.
Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι. Ποιών;
Ας πούμε, μεταξύ αυτών των πολλών με τις αμφιλεγόμενες επιστημονικές θεωρίες όπως αυτές του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας που συστήνει στις κυβερνήσεις την ενσωμάτωση στα εκπαιδευτικά συστήματα οδηγιών που ουσιαστικά καταστρατηγούν τα ανθρώπινα δικαιώματα παιδιών (ακόμη και βρεφών!!!), γονέων, εκπαιδευτικών. Σε κάποιες δράσεις πρωτοστατεί η κατά τα άλλα προστατευτική των παιδιών UNICEF εξωθόντας μάλιστα τα παιδιά στην έμμεση πλην σαφή σεξουαλική εκμετάλλευση. Είναι γνωστές, μέσω διαδικτύου, οι διεστραμμένες οδηγίες των οργανισμών αυτών όπως η παρότρυνση για εκπαίδευση των παιδιών στις μεθόδους αντισύλληψης στην ομάδα ηλικιών 4-6 (!!!), την πρώτη σεξουαλική εμπειρία στην ηλικιακή ομάδα των 9-12 ετών (!!!) ή την αυτοϊκανοποίηση και πολλά άλλα σε νήπια και βρέφη από 0 ως 4 ετών. Και μετά, όταν οι υγιώς σκεπτόμενοι άνθρωποι, επιστήμονες και μη αντιδρούμε, εσείς οι “προοδευτικοί” μας χαρακτηρίζετε “οπισθοδρομικούς”, “χριστιανοταλιμπάν”, “σκοταδιστές”, κλπ.
Σας φαίνονται υπερβολικά τα παραπάνω; Κι όμως δεν είναι. Ρίξτε μιά ματιά στην ιστοσελίδα www.icmec.org και θα φρίξει το πνεύμα σας.
Θα επιχειρηθεί στο σημείο αυτό μιά σύντομη προσπάθεια διάγνωσης.
Φαίνεται πως στην πατρίδα μας αλλά και στην Ευρώπη έχουν δημιουργηθεί Χριστιανοί και Ορθόδοξοι δύο ταχυτήτων.
Οι αληθινοί ορθόδοξοι χριστιανοί που ζουν “κατά τας των αγίων θεοπνεύστους θεολογίας και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα” οι οποίοι δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτοί από την “προοδεύουσα” κοινωνία ως “φονταμενταλιστές”, “σκοταδιστές”, “απροσάρμοστοι”, “εθνικιστές”…
Και από τους χριστιανούς της “ελίτ”. Μόνο κατ’ όνομα χριστιανοί, κατά τον Νομικό κ. Ν. Σταυριανίδη,” προοδευτικοί”,” ανοιχτοί”, ” δημοκρατικοί”. Προέρχονται από όλες τις τάξεις, πολιτικοί, οικονομολόγοι, νομικοί, κληρικοί, εκκοσμικευμένοι λαϊκοί και όσοι άλλοι παρασυρθούν από την ελίτ που με διάφορα ανταλλάγματα θα δηλώνουν “ορθόδοξοι χριστιανοί” αλλά θα χρησιμοποιούν διγλωσσία για να προκαλούν σύγχυση, αποσυντονισμό και διάλυση.
Ο μακαριστός και διορατικός π. Σεραφείμ Ρόουζ (“Μηδενισμός : η αρχή της αποστασίας στη σύγχρονη εποχή”, Εκδ. Μυριόβιβλος 2007, σελ 44) επισημαίνει πως” στο νέο κόσμο που προκύπτει (των Μηδενιστών) από όλα αυτά για τα οποία υπήρχε πρωτύτερα η θέση ότι ήταν αληθινά, ούτε μία λέξη δεν διατηρεί την αξία της. Ενώ, αντιθέτως, κάθε τι που πρωτύτερα θεωρείτο ανίερο, απαγορευμένο, ανάξιο λόγου και θανατηφόρο, όλα αυτά τα λουλούδια αναδύονται πάνω στα πλέον χαριτωμένα μονοπάτια της αλήθειας”.
Υπάρχει, όμως, αλήθεια; Τι είναι η αλήθεια; Αλήθεια είναι μόνο ο Θεός και αφού είναι απόλυτος, άρα και η Αλήθειά Του είναι απόλυτη.” Εγώ ειμί η Αλήθεια”.
Όπως εξηγεί, όμως, η ερευνήτρια κ. Δάφνη Βαρβιτσιώτη, οι “ινστρούχτορες” της Νέας Εποχής (Περιοδικό Διάλογος τευχ. 33/2003, σελ. 18-19), μεταξύ άλλων τεχνικών “καταστρέφουν κάθε πνευματικό, ηθικό, κοινωνικό, εθνικό, θρησκευτικό έρεισμα του δυτικού ανθρώπου με τον δογματικό πλουραλισμό, δηλαδή με την σχετικοποίηση του απόλυτου και την απολυτοποίηση του σχετικού. Για παράδειγμα, προωθούν τη φράση ‘πρέπει να αποδεχθούμε κάθε άποψη ως εξίσου έγκυρη, αφού δεν υπάρχει μία και μόνη αλήθεια και ο καθένας μας είναι φορέας της δικής του αλήθειας’ “.
Αν, συνεπώς, συνεχίσουμε να διακηρύσσουμε την πίστη μας στη μόνη απόλυτη αυθεντία και Αλήθεια, τον Ιησού Χριστό, εγκαλούμαστε ως “φανατικοί”, ή ως “φασίστες” και καλούμαστε να δεχθούμε ως αλήθεια την μη ύπαρξη μιάς αλήθειας.
Κι όλα αυτά συμβαίνουν στο χώρο του μηδενισμού ο οποίος προέρχεται από την αθεΐα που αναπτύχθηκε βρίσκοντας εύφορο ιδεολογικό υπόβαθρο στη Γαλλική Επανάσταση, κατά την μαρτυρία του αγ. Αθανασίου του Παρίου (Απολογία Χριστιανική, Εκδ. Γρηγόρη, 2015, σελ. 56). Ο Άγιος επισημαίνει ότι “στόχος” δεν είναι μιά ταξική αντιπαράθεση αλλά η Εκκλησία και πιο συγκεκριμένα η Ορθόδοξη Πατερική Παράδοση ως ξένη ιδεολογία στην Ευρώπη!
Την ίδια θέση εξέφραζε και ο αγ. Ιουστίνος Πόποβιτς (“Η Ορθόδοξη Εκκλησία και ο Οικουμενισμός”, Εκδ. Ι. Μ. Αρχαγγέλων Τσέλιε, Σερβία) όταν έγραφε σχετικά “οι Ευρωπαίοι σχετικοποιούσαν τα πάντα και κυρίως κάθε τι πνευματικό, την Αλήθεια, τον Χριστό…Η σχετικοκρατία αυτή γέννησε τον αναρχισμό και τον μηδενισμό που αποτέλεσαν την πιο σκοτεινή περίοδο της Ευρωπαϊκής ουμανιστικής περιόδου. Όπισθεν της οποίας προόδου παραμόνευε ο θάνατος, ενώσω διά της θεανθρώπινης προόδου, διά της πίστεως μόνο στον Αναστάντα Χριστό, προσφερόταν ως αντίδωρο η αθανασία”.
Ο μηδενισμός εκείνος, απότοκος της αθεΐας, καλά κρατεί και σήμερα και επιδίδεται σε ανουσιουργήματα όπως ο εσχάτως αναπτυχθείς και αναχθείς εις” επιστήμη”, πόλεμος των λέξεων.
Συνήθης η πρακτική αυτή σε σέκτες και νεοφανείς αιρέσεις. Ο μακαριστός έμπειρος, εμβριθής συνταγματολόγος Γεώργιος Κρίππας (Διεθνές Πολιτικό Συνέδριο “Έθνος-Θρησκείες-Ορθοδοξία και τα νέα Ευρωπαϊκά δεδομένα“, Αθήνα 17-19 Απριλίου 2005, Εισήγηση Κρίππα : ” Νεοφανείς Αιρέσεις και θρησκευτικός φονταμενταλισμός στην Ευρώπη”) μνημονεύει ακριβώς αυτό το “παιχνίδι” των λέξεων ως μέθοδο που στις σέκτες είναι γνωστή ως “διανοητική διαχείρηση” ή “διανοητικός επηρεασμός” και επιλέγει από τα συμπεράσματα του Γάλλου ειδικού Max Bouderlique : ” α) η γλώσσα την οποία χρησιμοποιούν οι αιρέσεις είναι ‘ψευδοσυμβολική’. Είναι δε αποδιοργανωτική της προσωπικότητας, δημιουργεί ψυχώσεις, φοβίες και ντελίριο, καταλήγει δε εις το ότι οι οπαδοί των αιρέσεων δέχονται ως αληθινό, κάτι που είναι φανταστικό”.
Ακριβώς έτσι λειτουργεί σήμερα η λεγομένη” Νέα Τάξη Πραγμάτων”. Οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης, οι ινστρούχτορες της Παγκοσμιοποίησης, της” σούπας” των πολιτισμών – όπως έλεγε ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος κυρός Χριστόδουλος – διά των πιστών και φρονίμων υποστηρικτών τους, κυρίως καναλαρχών αλλά και πολιτικών και πολλών “ειδικών” εξαφανίζουν από το καθημερινό λεξιλόγιο λέξεις και φράσεις όπως “ευλαβής”, “φιλόπονος”, “ανιδιοτελής”, “δίκαιος”, “συνεπής”, “επιμελής” κλπ.
συνεχίζεται στο 2ο μέρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.