Γράφει ο Παναγιώτης Τραϊανού
Οι ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ μόνοι τους αποκάλυψαν με ποιον τρόπο και για ποιον λόγο σκότωσαν τον κόσμο στα Τέμπη.
Για τα κέρδη τής Διαπλοκής και τις δικές τους «προμήθειες» ρίσκαραν ανθρώπινες ζωές και η τραγωδία ήταν θέμα χρόνου να έρθει.
Όταν μετά από ένα τόσο τρομερό δυστύχημα, το οποίο αποδίδεται δήθεν στο «ανθρώπινο λάθος», δεν αρκεί η απομάκρυνση τού ανθρώπου που υποτίθεται ότι το έκανε, ώστε ν’ αποκατασταθεί η λειτουργία τού δικτύου, τότε το πρόβλημα ΔΕΝ είναι το «ανθρώπινο λάθος» …Το πρόβλημα το έχει το ίδιο το δίκτυο …Το δίκτυο έχει μετατραπεί σε ένα «όπλο» που «σκοτώνει» και οι «δολοφόνοι» είναι αυτοί που αποφασίζουν για τη λειτουργία του και άρα ελέγχουν τη «σκανδάλη» του. Όταν λοιπόν μετά από μια τέτοια τραγωδία αλλάζουν τόσο άμεσα τα «Πρωτόκολλα Ασφαλείας», τα οποία αφορούν τη γενική λειτουργία τού δικτύου, έχουμε «ομολογία» ενοχής …Άμεση και απόλυτη «ομολογία» ΕΝΟΧΗΣ!
Αυτό είναι που βλέπουμε να συμβαίνει σήμερα. Κάποιοι εγκληματίες —στη βιασύνη τους να «κουκουλώσουν» τα πράγματα— μας δείχνουν περισσότερα απ’ ό,τι τους συμφέρει. Τραβάνε ένα μικρό «πάπλωμα» επιχειρημάτων και, προσπαθώντας να «σκεπάσουν» ένα ΕΓΚΛΗΜΑ, «ξεσκεπάζουν» τις συνθήκες που οδήγησαν σ’ αυτό. Εάν ήθελαν να μας δείξουν πόσο ΑΘΩΟΙ ήταν και πόσο σωστά τα έκαναν ΟΛΑ —εκτός από τον «εγκληματία» σταθμάρχη που τους «διέφυγε»— θα έπρεπε να διατηρήσουν τα πάντα όπως ήταν πριν το δυστύχημα …Όπως ακριβώς αποφάσισαν αυτοί οι ίδιοι να λειτουργεί το δίκτυο, όταν ο κόσμος —που δυστυχώς εμπιστευόταν την ηγεσία του— έβαζε τα παιδιά του μέσα στα τρένα για να ταξιδεύσουν. Μόνον έτσι αποδεικνύεις ότι είσαι αθώος …Δεν αλλάζεις τίποτε απολύτως, ώστε ν’ αποδείξεις εμπράκτως πως όλα ήταν εξ’ αρχής σωστά ρυθμισμένα και ότι ο μοναδικός ένοχος είναι ο πανταχού παρών «ανθρώπινος παράγοντας», ο οποίος εντοπίστηκε κι «εξουδετερώθηκε». ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ —εκτός από τον «ένοχο» σταθμάρχη— ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, σημαίνει ότι μόνος σου αποκαλύπτεις ότι ΤΑ ΠΑΝΤΑ μέχρι εκείνη τη στιγμή ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ…
…Λάθος όμως δικό σου, εφόσον εσύ ήσουν αυτός που πήρε τις λάθος αποφάσεις που οδήγησαν στο δυστύχημα και όχι λάθος τού απλού εργαζομένου σταθμάρχη, ο οποίος απλά έκανε τη βάρδια του μέσα σε ένα εγκληματικά λάθος «ρυθμισμένο» λειτουργικό περιβάλλον. Απλά πράγματα. Είναι σαν να έγινε ένα δυστύχημα με ένα όχημα και ενώ κατηγορείς τον οδηγό σαν τον αποκλειστικό υπεύθυνο, την επόμενη ημέρα τής απόλυσής του προσπαθείς να πείσεις τους πελάτες σου ότι το όχημα είναι ασφαλές, επειδή του πρόσθεσες φρένα, φώτα και καλύτερο τιμόνι. Άρα; …Άρα, το όχημα έφταιγε ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ για το δυστύχημα και όχι ο κακός οδηγός …Το όχημα έφταιγε, γιατί, όπως απέδειξες ο ίδιος με τις εκ των υστέρων πράξεις σου, δεν είχε φρένα, φώτα και τιμόνι. Εάν δεν έφταιγε το όχημα, γιατί να το πειράξεις αμέσως μετά το δυστύχημα και μάλιστα σε τόσο βασικές λειτουργίες του;
Αυτό είναι που έκαναν οι ηλίθιοι της Κυβέρνησης, οι οποίοι προσπαθούν να «φορτώσουν» τα πάντα στον μηχανοδηγό …Για να πείσουν τον κόσμο ότι το δίκτυο είναι ασφαλές, άλλαξαν το σύνολο των προδιαγραφών λειτουργίας του, αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτόν πως ήταν λάθος οι μέχρι τώρα «ρυθμίσεις» του. Λέμε μήπως κάτι περίεργο που δεν στέκει στη λογική; Όταν πραγματικά πιστεύεις ότι έχεις κάνει το σωστό, δεν αλλάζεις τίποτε από τις «ρυθμίσεις», ώστε να κριθεί η αθωότητά σου από την ομαλή λειτουργία που θ’ ακολουθήσει μετά την απαλοιφή τού μοναδικού «λάθους» που υπήρχε και το οποίο δεν σε αφορούσε.
Έγινε κάτι τέτοιο στην περίπτωση μας; …Όχι βέβαια. Τι μέτρα ανακοίνωσαν, για να μας «πείσουν» ότι πρέπει να συνεχίσουμε να εμπιστευόμαστε τα τρένα, γιατί είναι ασφαλή στη χρήση τους; …Διαβάζουμε στις ανακοινώσεις τους για μειωμένα δρομολόγια, χαμηλές ταχύτητες/μεγαλύτερη διάρκεια διαδρομής, δύο σταθμάρχες ανά σταθμό, δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός και παρουσία ενός μόνον τρένου στα τούνελ. Όπως μας διαβεβαίωσαν τα μέτρα ασφαλείας θα είναι αυξημένα, μέχρι την πλήρη επαναλειτουργία τού δικτύου με όλα τα απαιτούμενα πρωτόκολλα!
Τι σημαίνουν όλα αυτά; …Ότι ομολογούν τις μέχρι τώρα εγκληματικές τους επιλογές …Ότι μέχρι τώρα λειτουργούσε το δίκτυο, χωρίς να πληροί όλα τα απαιτούμενα πρωτόκολλα ασφαλείας. Τι μας «είπαν» εμμέσως; …Ότι μέχρι τώρα αδιαφορούσαν για τις προδιαγραφές ασφαλούς λειτουργίας, οι οποίες θα προστάτευαν τις ζωές των επιβατών …Ότι έπαιζαν κορώνα-γράμματα με τις ζωές των ανθρώπων …Ότι «φόρτωναν» τα παιδιά στα τρένα κι «όπου βγει»! …Αν φτάσουν, έφτασαν! …Αν δεν φτάσουν, φταίει η «κακιά η ώρα»! Γιατί το έκαναν αυτό; Επειδή ήταν βλάκες και εξαιτίας τής βλακείας τους έγιναν φονιάδες; …Όχι βέβαια …Αυτό το έκαναν για το κέρδος. Εάν όμως υπάρχει κέρδος και ταυτόχρονα υπάρχουν και «λανθασμένες» αποφάσεις, οι οποίες το κέρδος αυτό το αυξάνουν, δεν αποτελεί αυτό απόδειξη ότι υπάρχει ΚΑΙ δόλος;
Περί αυτού πρόκειται. Δεν το έκαναν από βλακεία. Δεν το έκαναν από άγνοια. Γνώριζαν από την αρχή ότι με τον τρόπο αυτόν δημιουργούνται συνθήκες για αναπόφευκτο δυστύχημα. Εκεί βρίσκεται ο ΔΟΛΟΣ ! …Η γνώση που υπάρχει για την επικινδυνότητα των αλλαγών στις προδιαγραφές ασφαλείας, οι οποίες αλλαγές γίνονται ΜΟΝΟΝ για λόγους κέρδους. Άρα είναι ΔΟΛΟφόνοι και όχι απλοί φονιάδες. Ό,τι έκαναν, το έκαναν από πρόθεση και όχι εξαιτίας αμέλειας ή άγνοιας …Το έκαναν για να εξυπηρετήσουν τα «αφεντικά» τους …Να μη χάσουν εισιτήρια οι «διαπλεκόμενοι» …Να κάνουν πιο πολλά δρομολόγια …Να κάνουν πιο ακριβά τα εισιτήρια …Να δώσουν λιγότερα μεροκάματα σε λιγότερους υπαλλήλους …Να μη δώσουν χρήματα οι Ιταλοί για την αναβάθμιση του δικτύου στον τομέα ασφάλειας, προκειμένου να δώσουν μεγαλύτερα μερίσματα στους εαυτούς τους και στους «επενδυτές» …Για αυτά τα κέρδη ρίσκαραν και γι’ αυτά τα κέρδη σκοτώθηκαν τα παιδιά των Ελλήνων!
Άρα, τι πρέπει να βρούμε, για ν’ αποδείξουμε ότι υπάρχει ΔΟΛΟΣ; …Ότι ΟΛΕΣ οι επιλογές τους είχαν άμεση σχέση με κέρδη των ιδιοκτητών τής Hellenic Train. Εάν αποδείξουμε πως ΟΛΕΣ οι προηγούμενες ΛΑΘΟΣ «ρυθμίσεις» τού συστήματος ήταν πιο κερδοφόρες από τις ΣΩΣΤΕΣ που οι ίδιοι επέβαλαν ΜΕΤΑ το τραγικό δυστύχημα, τότε υπάρχει ΔΟΛΟΣ. Εάν ΚΑΘΕ ΛΑΘΟΣ οδηγούσε σε ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΡΔΟΣ, υπάρχει ΔΟΛΟΣ. Εάν δηλαδή αποδείξουμε ότι με τις αλλαγές που έκαναν σήμερα, για να εξασφαλίσουν την ασφάλεια των επιβατών, «πέφτουν» τα κέρδη των Ιταλών τού ΟΣΕ, σημαίνει πως, όταν έκαναν τα αντίθετα, το έκαναν εις βάρος των επιβατών, για ν’ αυξήσουν τα κέρδη …Αυτό είναι ο ΔΟΛΟΣ!
Πάμε λοιπόν να δούμε ένα-ένα τα σημερινά ΣΩΣΤΑ —και άρα ασφαλή που αποφάσισαν για το δίκτυο μετά το ΕΓΚΛΗΜΑ των Τεμπών—, για να εντοπίσουμε τα χθεσινά ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ και άρα δολοφονικά που ίσχυαν μέχρι την ώρα του δυστυχήματος.
Αποφάσισαν μικρότερη ταχύτητα για το δίκτυο. Μικρότερη ταχύτητα σήμερα σημαίνει λιγότερα δρομολόγια …Ασφαλέστερα, αλλά λιγότερα …και άρα λιγότερα εισιτήρια και άρα κέρδη για τους Ιταλούς!
Αποφάσισαν αλλαγές στη χρήση των τούνελ με βάση τις πραγματικές προδιαγραφές τους. Όμως, ένα μόνον τρένο στα τούνελ σημαίνει περισσότερες καθυστερήσεις στη διαδρομή και άρα μεγαλύτερο χρόνο ταξιδιού για τον κάθε προορισμό …και αυτό σημαίνει λιγότερα κέρδη! …Πολύ λιγότερα κέρδη, γιατί μεγαλύτερος χρόνος σημαίνει ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ εισιτήρια, εφόσον δεν θα μπορούν οι Ιταλοί να «πουλάνε» ανταγωνιστικότητα του τρένου σε σχέση με άλλα μεταφορικά μέσα. Το τρένο στην Ελλάδα ήταν πανάκριβο γιατί παρίστανε το «ευρωπαϊκό», ενώ ήταν ένας «καρβουνιάρης» των Βαλκανίων. Ήταν πανάκριβο, γιατί δούλευε στη λανθασμένη του «ρύθμιση» …Στην «ρύθμιση» «τέρμα γκάζι», έστω και χωρίς «φρένα». Παρίστανε το ασφαλές και το γρήγορο —ενώ αυτό ήταν ψευδές— και αυτό γέμιζε τα ταμεία των Ιταλών εις βάρος των αεροπλάνων και των ΚΤΕΛ. Αυτό ήταν μια διαφημιστική παραπλάνηση, η οποία δεν είχε σχέση με την πραγματικότητα, εφόσον η ταχύτητα είναι απευθείας ανάλογη των υποδομών και άρα των επενδύσεων και οι Ιταλοί —όπως τώρα φάνηκε— δεν είχαν βάλει ούτε ένα ευρώ στο δίκτυο.
Αποφάσισαν ότι πρέπει ν’ αυξήσουν δραστικά το προσωπικό λειτουργίας τού δικτύου. Άρα, μέχρι τώρα έκαναν «οικονομία» —εις βάρος τής ασφάλειας των επιβατών— όχι μόνον στις επενδύσεις, αλλά και στο προσωπικό …Μέχρι τώρα το δίκτυο ήταν υποστελεχωμένο για λόγους «οικονομίας» εις βάρος τής ασφάλειας. Και εδώ άλλαξε η «ρύθμιση». Τώρα πρόσθεσαν «υποχρεωτικότητες» σε όλες τις ζωτικές «λειτουργίες» τού δικτύου …Υποχρεωτικά δύο σταθμάρχες ανά σταθμό …Υποχρεωτικά δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός ανά συρμό κλπ.. Περισσότερα άτομα προσωπικό, είτε στα σταθμαρχεία είτε στα τρένα, σημαίνει επίσης λιγότερα κέρδη για τους Ιταλούς!
Αποφάσισαν —στον συντομότερο δυνατό χρόνο— τη λειτουργία τού συστήματος GSM-R στο τροχαίο υλικό για όλες τις επικοινωνίες εργαζομένων στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, καθιστώντας δευτερεύον το σύστημα VHF. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι τώρα λειτουργούσαν με «σήματα καπνού» εις βάρος τής ασφάλειας του επιβατικού κοινού …και το γνώριζαν, γιατί τώρα μας υπόσχονται ότι θα το αλλάξουν. Αυτό όμως σημαίνει επίσης ότι οι Ιταλοί —και οι συνένοχοί τους— επεδίωξαν τα μέγιστα κέρδη από το δίκτυο, αλλά δεν επένδυσαν ΤΙΠΟΤΕ στις υποδομές του, που να κάνουν τις επιλογές τους όσον αφορά τις υποδομές ασφαλείς.
Αυτό είναι που αποκαλύφθηκε μετά το δυστύχημα …Αποκαλύφθηκε πως όλα αυτά τα χρόνια που «κονομούσαν» δεν έβαλαν ούτε ευρώ για τις υποδομές. Απέκτησαν, λόγω διαφθοράς, «τζάμπα» —με σαράντα πέντε εκατομμύρια ευρώ— ένα εθνικό δίκτυο σιδηροδρόμων και, ενώ —επίσης για λόγους διαφθοράς —έχουν πάρει κρατικές επιδοτήσεις που πλησιάζουν το ένα δισεκατομμύριο ευρώ, δεν χρηματοδότησαν καν τον εκσυγχρονισμό τού δικτύου …Δεν σεβάστηκαν καμία συμβατική δέσμευσή τους και λόγω διαφθοράς δεν ελέγχθηκαν ΠΟΤΕ γι’ αυτό. Ήθελαν τα κέρδη των εκσυγχρονισμένων δικτύων, αλλά δεν ήθελαν τα έξοδά του, γιατί αυτό σήμαινε λιγότερα κέρδη. Μετά το δυστύχημα, όταν σκοτώθηκαν αθώοι άνθρωποι, έκαναν «πίσω» και πήγαν στις «ρυθμίσεις» ενός «μη-εκσυγχρονισμένου» δικτύου —μέχρι να το εκσυγχρονίσουν και άρα να βάλουν χρήματα για να γίνει αυτό—.
Άρα, τι σημαίνουν όλες αυτές οι αλλαγές; …Ότι αυτοί, οι οποίοι σήμερα κάνουν τους αθώους, είναι ΕΝΟΧΟΙ …Είναι ένοχοι, γιατί ΟΛΕΣ οι «ρυθμίσεις» —τις οποίες είχαν κάνει συνειδητά και ήταν επικίνδυνες για τους ανθρώπους— είχαν στόχο ν’ αυξήσουν τα κέρδη των Ιταλών …Είναι ένοχοι, γιατί «έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια» όλα τα Πρωτόκολλα Ασφαλείας, για να μπορέσουν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη αυτά …Γνώριζαν εξ αρχής τι ήταν αυτό, το οποίο μείωνε την ασφάλεια των τρένων και γι’ αυτόν τον λόγο αμέσως μετά το ΜΕΓΑ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ επανάφεραν τη «ρύθμισή» του σ’ αυτό το οποίο λέμε «SAFE MODE». Μόνοι τους ρίσκαραν —για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη των Ιταλών— να αλλάξουν τη SAFE «ρύθμιση», γνωρίζοντας το ρίσκο για τους επιβάτες και μόνοι τους την επανάφεραν μόλις το «ρίσκο» έγινε τελικά «θάνατος». Όταν έγινε το τραγικό συμβάν, «υποχώρησαν» στις αρχικές «ρυθμίσεις» και αυτό τους καθιστά ΕΝΟΧΟΥΣ, εφόσον η αντίδρασή τους ήταν απολύτως αποκαλυπτική.
Όταν ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως οι νέες «ασφαλείς» «ρυθμίσεις» τους ΜΕΙΩΝΟΥΝ τα κέρδη των Ιταλών, εννοείται ότι ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως οι «ρυθμίσεις», οι οποίες προκάλεσαν το τρομερό δυστύχημα, είχαν ως στόχο ν’ ΑΥΞΗΣΟΥΝ τα κέρδη τους. Αυτή είναι η απόλυτη απόδειξη του ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ τους …Είναι ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ και όχι απλοί ΦΟΝΙΑΔΕΣ, γιατί ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ είχαν μετατρέψει το τρένο σε ένα κινούμενο «φέρετρο» …Εις γνώση τους είχαν βάλει «αυτοκτονικές» ρυθμίσεις, μετατρέποντας το τρένο σε ένα «τρελό φορτηγό», που κανένας δεν γνωρίζει τι θα συμβεί στη διαδρομή του …Εις γνώση τους πάτησαν τέρμα το «γκάζι», μετατρέποντας ένα απλό ταξίδι σε στοίχημα ζωής και θανάτου, το οποίο όμως αφορούσε μόνον τους επιβάτες και όχι τους ίδιους.
Αυτό όμως είναι δολοφονική απόπειρα ακόμα κι αν δεν είχε συμβεί το δυστύχημα. Ρωτάμε εμείς: Με ποιες επενδύσεις οι Ιταλοί τής Hellenic Train «ανέβασαν» τις ταχύτητες των τρένων και άρα άλλαξαν τα πρωτόκολλα ασφαλείας; Με ποιες επενδύσεις εξασφάλισαν τα τούνελ τις απαραίτητες «προδιαγραφές» για την ασφαλή διέλευσή τους; Με ποιες επενδύσεις βελτιώθηκε η ενδοεπικοινωνία τού δικτύου; Με ποιες επενδύσεις εφάρμοσαν την «τηλεδιοίκηση»; Εάν δεν υπάρχουν αποδείξεις για επενδύσεις και για αντίστοιχα έργα, ποιοι αποφάσισαν ν’ «ανεβάσουν» τις ταχύτητες ταξιδιού των τρένων; Εάν τα θύματα του δυστυχήματος καλέσουν πραγματογνώμονες από το εξωτερικό και μελετήσουν τις υποδομές τού δικτύου, για να υπολογίσουν την ασφαλή «ταχύτητα» του υπάρχοντος δικτύου, πόση διαφορά θα έχει η ασφαλής ταχύτητα που αυτοί θα ορίσουν σε σχέση με την ταχύτητα που αποφάσισαν οι ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ; Ένα τέτοιο Πόρισμα μπορεί να στείλει στη Φυλακή τόσο των Υπουργό Μεταφορών όσο και τον Πρωθυπουργό, οι οποίοι είναι αυτοί που φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για την τακτική «τέρμα γκάζι για μέγιστα κέρδη»! Ένα τέτοιο πόρισμα αρκεί, για να δρομολογηθούν επίσης μηνύσεις και αγωγές από τα τοπικά ΚΤΕΛ και τις αεροπορικές εταιρείες κατά τής ιταλικής «Hellenic Train» για αθέμιτο ανταγωνισμό και διαφυγόντα κέρδη, λόγω παραπλανητικής και άρα παράνομης διαφήμισης με τη χρήση ψευδών στοιχείων.
Όμως, πέρα από τον Δόλο σ’ ό,τι αφορά τις ληφθείσες αποφάσεις εις βάρος των πολιτών, υπάρχει και όλη η επιχειρηματολογία για την κατηγορία τής σύστασης και λειτουργίας εγκληματικής συμμορίας. Δεν είναι δηλαδή μόνον οι άμεσα εμπλεκόμενοι στη σιδηροδρομική λειτουργία που αποφάσισαν ΛΑΘΟΣ, αλλά το ΛΑΘΟΣ αυτό το προστάτευαν και άλλοι άνθρωποι, οι οποίοι δεν είχαν άμεση σχέση με τη σιδηροδρομική λειτουργία. Αυτός ο σχεδιασμός των συμπληρωματικών ρόλων των συνενόχων είναι ο απόλυτος ορισμός τής έννοιας της συμμορίας
…Σύσταση εγκληματικής συμμορίας υπάρχει στην περίπτωση εκείνη που η κρατική γραφειοκρατία «θάβει» όλες τις αντιδράσεις για τα ΛΑΘΗ και τις ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ των υπευθύνων …Σύσταση εγκληματικής συμμορίας υπάρχει όταν πολιτικοί αξιωματούχοι και γραφειοκράτες των Υπουργείων συνεργάζονται με τεχνικούς, μηχανικούς και λογιστές των σιδηροδρόμων για την απόκρυψη των επικίνδυνων για το κοινό αποφάσεών τους …Σύσταση εγκληματικής συμμορίας με στόχο το κέρδος υπάρχει εάν αποδειχθεί ότι έφταναν στα γραφεία τους καταγγελίες για θέματα ασφαλείας από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες και αυτοί τις «έθαβαν» κανονικά! …Σύσταση συμμορίας ακόμα και στο επίπεδο των «στρατιωτών», εάν σκεφτούμε ποιους καραγκιόζηδες έβαλαν να παριστάνουν τους απλούς «πολίτες» στην παράσταση που έδωσαν μπροστά στις κάμερες για την «ασφαλή» επαναλειτουργία τού δικτύου.
Ας ψάξει ο υπεύθυνος για τις έρευνες Εισαγγελέας τις καταγγελίες περί ασφαλείας τού δικτύου που έφταναν στους αρμόδιους πολιτικούς παράγοντες και, εκεί όπου «σταματούσαν» την πορεία τους οι καταγγελίες αυτές, εκεί βρίσκονται και οι συνένοχοι ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ. Ας ψάξει ο Εισαγγελέας να δει για ποια επικίνδυνα θέματα και πότε είχαν ενημερωθεί ο Υπουργός Μεταφορών και ο Πρωθυπουργός προϊστάμενός του. Ας ψάξει ο ίδιος Εισαγγελέας για ποιους λόγους η Ε.Ε. έχει παραπέμψει την Ελλάδα στο δικαστήριο. Τι ακριβώς και ποιες παραλείψεις θεώρησαν οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι ότι απειλούν την ασφάλεια του δικτύου και ποιοι ήταν αυτοί που από την πλευρά τής Ελλάδας ήταν υπεύθυνοι γι’ αυτές; «Άκρες» για να βρεθεί η αλήθεια υπάρχουν άπειρες και είναι χρέος μας απέναντι σε τόσους νεκρούς να τη βρούμε όπου κι αν αυτή «κρύβεται».
Μιλάμε για «απόκρυψή» της, γιατί αυτό είναι που βλέπουμε να επιχειρείται από την Κυβέρνηση μπροστά στα μάτια μας …Οι άνθρωποι είναι εγκληματίες και βλάκες ταυτόχρονα …και πραγματικά αυτήν την ώρα δεν ξέρουμε τι μπορεί να είναι το χειρότερο από τα δύο. Είναι τόσο αδίστακτοι, αμετανόητοι κι ανάλγητοι, που δεν σέβονται τίποτε και κανέναν …Να σωθούν οι ίδιοι και να σώσουν και τις «καρέκλες» τους τούς ενδιαφέρει και τίποτε άλλο …Μπορούν να ισχυριστούν τα πάντα χωρίς κανέναν ενδοιασμό και ενοχή. Ο άλλος παριστάνει τον Υφυπουργό κι εξευτελίστηκε μπροστά στο Πανελλήνιο, ισχυριζόμενος ψέματα, τα οποία διαψεύδονταν «ζωντανά» την ώρα της προσπάθειάς του για κάλυψη του εγκλήματος …«Αυτή είναι η «Τηλεδιοίκηση», που λειτουργεί «άψογα»» έλεγε, δείχνοντας ένα πρωτόγονο «μπαούλο» και την ίδια ώρα ο χειριστής τού «μπαούλου» έλεγε ότι «αυτό ΔΕΝ είναι Τηλεδιοίκηση» …Αν δεν ήταν τραγικά τα πράγματα, θα μπορούσαμε να μιλάμε για αυθεντική κωμωδία!
Τελευταίο αφήσαμε τον «σούπερ σταρ» τού «κουκουλώματος» …Τον μη ορκισμένο —και ίσως ανεύθυνο— μεταβατικό Υπουργό Μεταφορών Γεραπετρίτη …Αυτός —ειδικά— θα έπρεπε να είναι ο τελευταίος που μια υπεύθυνη Κυβέρνηση θα τοποθετούσε σ’ αυτήν τη θέση για ν’ ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα. Γιατί; …Γιατί υπάρχει ασυμβίβαστο …Γιατί ο ίδιος έχει άμεσο οικονομικό συμφέρον εάν «κουκουλωθεί» το θέμα …Γιατί η οικογένειά του είναι ένας από βασικούς «εργολάβους» τού ΟΣΕ, που «καθυστέρησαν» τα έργα, γνωρίζοντας ότι έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες δυστυχήματος.
Αυτόν τοποθέτησε ο Μητσοτάκης να «τακτοποιήσει» το θέμα. Με το «καλημέρα» έδειξε ότι είναι ακατάλληλος …Απολύτως ακατάλληλος. Αυτός λίγες ώρες μετά το δυστύχημα —και όταν ακόμα αναζητούνταν νεκροί μέσα στα συντρίμμια— ανέβηκε στη Θεσσαλονίκη, για να επιβάλει στην κυριολεξία με την εξουσία του την «ομερτά» σε όλο το προσωπικό τού ΟΣΕ, το οποίο προφανώς εκβιάστηκε και απειλήθηκε με απόλυση από τους Ιταλούς. Ο ίδιος στη συνέχεια πήρε κάποια «μπακαλόχαρτα», για ν’ αποδείξει ότι στην εποχή των ηλεκτρονικών υπολογιστών και της υποτιθέμενης «Τηλεδιοίκησης» βρήκε τους χειρόγραφους «αλγόριθμους», οι οποίοι εξασφαλίζουν την ασφάλεια του δικτύου κι αποδεικνύουν την «ενοχή» τού σταθμάρχη. Ο ίδιος τέλος ήταν αυτός, ο οποίος ξεκίνησε να παίζει ακόμα και με τη λογική τού κόσμου …Να αλλάζει το νόημα των λέξεων. Ο «συνομιλητής» τού Φουρθιώτη «βάπτισε» σε «Τηλεδιοίκηση» το πρωτόγονο «μπαούλο», που λέγεται «κάτι …χειροκίνητο».
Αυτός ο «σκοτεινός» άνθρωπος των διαπλεκομένων συμφερόντων και των πολιτικών παρασκηνίων είναι εκείνος, ο οποίος συνειδητά προσπάθησε να παραπλανήσει τόσο τον κόσμο όσο και τη Δικαιοσύνη …Αυτός είναι που έστησε την «παράσταση» της εκ νέου παράδοσης του δικτύου σε δημόσια χρήση. Αυτός είναι που προσπάθησε να «κλέψει» εκ νέου την εμπιστοσύνη τού κόσμου, χρησιμοποιώντας ως κομπάρσους όλα εκείνα τα κοπροκομματόσκυλα, που επιβάλλουν τη «σιωπή» ακόμα και σ’ εκείνους τους εργαζόμενους, οι οποίοι θέλουν να πουν την αλήθεια για να τη μάθει ο κόσμος …Ο κόσμος που θρηνεί τα παιδιά του, επειδή οι «Γεραπετρίτιδες» και τα σόγια τους θέλουν να «κονομάνε».
Προφανώς ενθουσιάστηκε τόσο πολύ με τα «κατορθώματά» του, που ανέβηκε κι ο ίδιος στο τρένο να παραστήσει μπροστά στις κάμερες τον «μηχανοδηγό». Τώρα λοιπόν, που έμαθε αυτός ο Γεραπετρίτης να «κυβερνά» τραίνο, ας γυρίσουν τις «ρυθμίσεις» τού δικτύου στο «τέρμα γκάζι» που είχε το δίκτυο στο δυστύχημα στα Τέμπη και ας κάνει το ταξίδι προς τη Θεσσαλονίκη μαζί με όλα τα κομματόσκυλα-κομπάρσους, που —αν μη τι άλλο— είναι ασεβείς απέναντι στη μνήμη τόσων πολλών νεκρών …Να ανέβουν οι ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ στο «τρελό τραίνο» και να πάνε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ στον Διάολο …όπου είναι και η θέση τους. Δεν είναι για κάτι άλλο τα κτήνη που δεν σέβονται τον ανθρώπινο πόνο και κάνουν σώου επάνω σε πτώματα!
ΤΟ ΠΙΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΥΤΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΕΧΟΥΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Κ ΟΥΤΕ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ Κ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑΣ.
ΚΡΙΜΑ ΕΛΛΑΔΑ.