Σελίδες

21 Δεκεμβρίου 2020

Το πείραμα του 13033 στον “θαυμαστό καινούργιο κόσμο” της ελληνικής τυραννίας (μέρος Β)

συνέχεια από το Α μέρος
 
Του Κωνσταντίνου Βαθιώτη, Αναπλ. Καθηγητή Νομικής Σχολής Δ.Π.Θ.
 
Είθε οι αναγνώστες που τώρα διαβάζουν αυτές τις δύσκολες γραμμές και τις επικροτούν πρόθυμοι να αυτοεξορισθούν σύμφωνα με την προτροπή του κ. Αλιβιζάτου, να μη λυγίσουν επιζητώντας την ασφάλεια του υποκριτικού κράτους που αίφνης κόπτεται ως προβατόμορφος λύκος “για το καλό τους”. Άλλωστε στην εξορία αυτή δεν θα είναι και τόσο άσχημα τα πράγματα, αφού όπως μας πληροφορεί ο Χάξλεϋ, «όλοι οι άντρες και οι γυναίκες που έχουν κάτι το σημαντικό στη ζωή τους, απ’ όλα τα μέρη του κόσμου, είναι μαζεμένοι στα νησιά εξορίας» (ό.π., σελ. 252). Είναι εντυπωσιακό ότι η αντίστοιχη ιδέα της εξορίας των πολιτικά ανυπάκουων σε κάποιο απομονωμένο μέρος εντοπίζεται και στο δυστοπικό μυθιστόρημα του Ray Bradbury “Fahrenheit 451” (μτφ.: Β. Δουβίτσας, εκδ. Άγρα, Αθήνα 2011, σελ. 225). Μάλιστα, ο συγγραφέας κάνει λόγο για «μερικούς παλαβιάρηδες με στίχους μέσα στα κεφάλια τους» που δεν μπορούν να βλάψουν εκείνους που μένουν στην πόλη, «αρκεί βεβαίως να μην αρχίσει να τριγυρνά ολόκληρος ο πληθυσμός απαγγέλλοντας χωρία από τη Μάγκνα Κάρτα και το Σύνταγμα»!  
 
Και πάλι με τα λόγια του Χάξλεϋ: «Φάγαμε πολιτισμό και φαρμακωθήκαμε» (ό.π., σελ. 266). Όχι λοιπόν άλλο φαρμάκι, τώρα είναι καιρός να θυμηθούμε ότι, εκτός από τον “αόρατο εχθρό”, υπάρχει ο παντοκράτωρ “αόρατος Φίλος” μας, ο οποίος αδημονεί να ζητήσουμε την παρέμβασή του, μαρτυρώντας (για) την Αλήθεια. Και τότε «συντριβήτωσαν ὑπό τήν σημείωσιν τοῦ τύπου τοῦ τιμίου Σταυροῦ Σου πᾶσαι αἱ ἐναντίαι δυνάμεις».  
 
Η υπέροχη αυτή φράση περιέχεται στην Ακολουθία του Αγίου Βαπτίσματος, όπου ακούγεται και το “παρατσούκλι” του κορωνοϊού, το οποίο συμπίπτει με το “παρατσούκλι” του διαβόλου: «Ὑπὲρ τοῦ ἀναδειχθῆναι τὸ ὕδωρ τοῦτο ἀποτρόπαιον πάσης ἐπιβουλῆς ὁρατῶν καὶ ἀοράτων ἐχθρῶν». Μήπως, λοιπόν, επ’ ευκαιρία της επελάσεως του κορωνοϊού ήγγικεν η ώρα να ξαναγεννηθούμε ενεργοποιώντας συνειδητά τα χριστιανικά αντανακλαστικά μας; Τα αντανακλαστικά αυτά θα μας χρειαστούν επειγόντως, δεδομένου ότι έχει πλέον σχηματισθεί ξεκάθαρα η ακόλουθη εξίσωση:  
 
Κορωνοϊός = “αόρατος εχθρός” = διάβολος!  
 
Επομένως, όποιος αποφασίσει να υποβληθεί στον εμβολιασμό, θα πρέπει να είναι έτοιμος να υποδεχθεί μέσα στο σώμα του τον πρόδρομο του διαβόλου, καθ’ όσον, για να ξυπνήσει η αντίδραση του ανοσοποιητικού και να είναι ο άνθρωπος προετοιμασμένος ενόψει της πραγματικής επιθέσεως που θα εξαπολύσει ο “αόρατος εχθρός”, αντιγράφεται ένα κομμάτι της πληροφορίας του και διοχετεύεται στα ανθρώπινα κύτταρα. Κι όπως με κέρατα απεικονίζεται η μορφή του διαβόλου, αντιστοίχως με κερατάκια απεικονίζεται η μορφή του κορωνοϊού: από αυτά ακριβώς “κλέβουν” οι ειδικοί την πληροφορία και την στέλνουν υπό την μορφή message RNA (mRNA) στα ανθρώπινα κύτταρα, ξεγελώντας τα για την ύπαρξη ενός “αόρατου εχθρού”, τον οποίο θα πρέπει ο οργανισμός μας να μπορεί να αναγνωρίσει, όταν θα τολμήσει να μας επιτεθεί όχι εικονικά αλλά πραγματικά (για την υποκρυπτόμενη παρουσία του διαβόλου σε όλες τις μεγάλες καταστροφές της ανθρωπότητας, με συχνή αναφορά στα κέρατα του Βελίαλ, βλ. Χάξλεϋ, Ο πίθηκος και η ουσία, μτφ.: Ν. Αλεξίου, εκδ. Ελεύθερος Τύπος, Αθήνα 1986, σελ. 75, 95 και passim). Με αυτόν, όμως, τον τρόπο δεν αποκλείεται το RNA να επιδράσει επί του DNA κατά τρόπον απρόβλεπτο για τον γενετικό κώδικα του ανθρώπου, καθ’ όσον είναι η πρώτη φορά που εισάγεται γενετικό υλικό στα κύτταρά μας.  
 
Εξ αυτού του λόγου, το συγκεκριμένο εμβόλιο προτείνω να καλείται εφεξής “διαβόλιο”. Ας προσπαθήσουμε, όμως, να αντλήσουμε κάτι θετικό από την όλη συζήτηση με αφορμή την παραγωγή εμβολίου κατά του κορωνοϊού (μια συζήτηση που διεξάγεται υπό σφοδρά τεταμένη ατμόσφαιρα και με σημάδια έντονης νευρικότητας εκ μέρους της δικτατορικής κυβέρνησης των Ελλήνων, η οποία δεν πρόκειται μάλλον να τερματίσει το απάνθρωπο “lockdown II”, αν δεν εξαναγκάσει τους πολίτες να κάνουν το “διαβόλιο”):  
 
Όπως μέσω του mRNA δημιουργείται προδρομικά μνήμη ύπαρξης του μεταφορικώς νοούμενου “αόρατου εχθρού”, ούσα απαραίτητη για το ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπου ενόψει της αληθινής επιδρομής του, έτσι και η μέχρι τούδε πολύμηνη γειτνίαση, αν όχι συγκατοίκησή μας, με τον –γελοιωδώς βαφτισθέντα– “αόρατο” και “ύπουλο εχθρό”, ας είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να αποκτήσουμε προδρομικά μνήμη Αντιχρίστου, ώστε να είμαστε σε θέση να τον αναγνωρίσουμε όταν, σε ημέρες όχι πολύ μακρινές από την σημερινές, θα κάνει την πραγματική εμφάνισή του. Σε εκείνον, όμως, τον πόλεμο εναντίον του κατά κυριολεξίαν “αόρατου εχθρού”, το “εμβόλιο” του ανθρώπου θα είναι και πάλι η Θεία Κοινωνία, την οποία ο Αντίχριστος θα επιχειρήσει να εξολοθρεύσει, εξωθώντας τους πολίτες εκείνης της εποχής να υποστούν το περιώνυμο χάραγμα στο δεξί τους χέρι ή στο μέτωπο.  
 
Κατόπιν αυτών, ανοίγονται πλέον μπροστά μας κάποιες σημαντικές εξισώσεις. Ας τις αποστηθίσουμε, για να μη μείνουμε μετεξεταστέτοι στα δύσκολα χρόνια που έρχονται:  
 
Μάσκα = Διάβολος εγκατεστημένος στο πρόσωπό μας  
Μάσκα = “Εμβόλιο πριν το εμβόλιο”  
Εμβόλιο = Διαβόλιο  
Μάσκα = Πρόδρομος διαβολίου  
Διαβόλιο = Πρόδρομος χαράγματος  
 
Το στοιχείο που ενώνει μεταξύ τους την μάσκα, το εμβόλιο και το χάραγμα είναι ο διαβατηριακός χαρακτήρας τους: Όποιος δεν φορά μάσκα δεν μπορεί να διεκπεραιώνει τις καθημερινές συναλλαγές· όποιος δεν θα εμβολιασθεί, θα στερηθεί το λεγόμενο “covid-pass” και έτσι δεν θα μπορεί να ταξιδεύει και να συμμετέχει στον κοινωνικό βίο· σύμφωνα δε με την Αποκάλυψη του Ιωάννη (13:16-18), όποιος δεν θα δεχθεί το χάραγμα του θηρίου στο δεξί χέρι ή στο μέτωπό του, δεν θα μπορεί να αγοράσει ή να πουλήσει. Αν κάποιοι βιαστούν να απαξιώσουν ως συνωμοσιολογική ερμηνεία την σύνδεση της μάσκας, του εμβολίου και του χαράγματος με την λειτουργία του γνωστού σε όλους μας διαβατηρίου, τότε θα ήταν καλό να πληροφορηθούν τι γράφει ο Tom Palmer στο άρθρο του “Η Προέλευση του Κράτους και της Κυβέρνησης” (δημοσιευμένο σε μια συλλογή δοκιμίων υπό την επιμέλεια του ιδίου με τον τίτλο “Ελευθερία γιατί; Τι σημαίνει ελευθερία και γιατί αξίζει να μαχόμαστε γι’ αυτή;”, μτφ.: Ν. Ρώμπαπας, εκδ. ΚεΦιΜ, Αθήνα 2015, σελ. 131 επ., 135):  
 
«Κρατικά συστήματα κοινωνικού ελέγχου –από την υποχρεωτική στράτευση μέχρι την υποχρεωτική εκπαίδευση– έχουν διεισδύσει βαθιά στη συνείδησή μας. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, τα διαβατήρια. Σήμερα δεν μπορείτε να ταξιδέψετε πουθενά στον κόσμο χωρίς ένα κρατικό έγγραφο. Στην πραγματικότητα, δεν μπορείτε πια να ταξιδέψετε μέσα στις Ηνωμένες Πολιτείες χωρίς ένα κρατικό έγγραφο. Τα διαβατήρια είναι μια πολύ πρόσφατη ανακάλυψη. Για χιλιάδες χρόνια, οι άνθρωποι πήγαιναν όπου ήθελαν χωρίς άδεια από το κράτος. Στον τοίχο του γραφείου μας κρέμεται μια διαφήμιση από ένα παλιό γερμανικό περιοδικό που δείχνει ένα ζευγάρι σε μια καμπίνα τρένου, μπροστά σε έναν συνοριοφύλακα που απαιτεί “Το διαβατήριό σας, παρακαλώ!”. Εξηγεί πόσο φανταστικά είναι τα διαβατήρια γιατί σου προσφέρουν την ελευθερία να ταξιδεύεις».  
 
Στο σημείο αυτό ο Palmer σπεύδει να κάνει την εξής σημαντική επισήμανση: Το να θεωρείται ότι τα διαβατήρια διευρύνουν την ελευθερία του κατόχου τους είναι παραλογισμός: «Τα διαβατήρια περιορίζουν την ελευθερία. Δεν σας επιτρέπεται να ταξιδέψετε χωρίς άδεια, αλλά έχουμε εμποτιστεί με την ιδεολογία του κράτους τόσο πολύ που πολλοί θεωρούν ότι τα διαβατήρια προσδίδουν ελευθερία αντί να την περιορίζουν». Εξ αυτού του λόγου, ο ύμνος του κ. Πιερρακάκη για τα κατάπτυστα SMS που στέλνουν οι Έλληνες δίκην αδείας μετακινήσεως ήταν μια προφανής ταχυδακτυλουργική απόπειρα να παρουσιαστεί ο ελληνικός “θαυμαστός καινούργιος κόσμος” από την ανάποδη όψη του.  
 
Οι προαναφερθείσες πέντε εξισώσεις ξεκλειδώνουν την διαβολική καθοδηγητική χείρα που κρύβεται πίσω από την κορωνοϊκή πανδημία και την παρανοϊκή διαχείρισή της σε παγκόσμιο επίπεδο. Στο παραμελημένο δυστοπικό μυθιστόρημα του Χάξλεϋ “O πίθηκος και η ουσία” (ό.π., σελ. 94 και 33), πολύ πιο σημαντικό απ’ ό,τι ο “Θαυμαστός Καινούργιος Κόσμος”, υπάρχουν δύο χωρία τα οποία αναφέρονται στον ρόλο των περίφημων “ειδικών” μέσα σε μια παγκοσμίως οργανωμένη σχιζοφρένεια εναντίον των ανθρώπων που κινδυνεύουν από την ανεξέλεγκτη εξάπλωση μιας πανδημίας καλούμενης “σαρατζάς”. Η χειραγώγηση των “ειδικών” και των κυβερνήσεών τους γίνεται από τον Βελίαλ, δηλ. τον διάβολο:  
«Σκέψου, λόγου χάρη, τους επιστήμονες. Καλοί και καλοπροαίρετοι άνθρωποι οι περισσότεροι. Ωστόσο, Εκείνος [δηλ. ο Βελίαλ] τους κυρίεψε κι αυτούς – τους κυρίεψε τη στιγμή που έπαψαν να είναι ανθρώπινα όντα κι έγιναν ειδικοί. Να πώς προήλθαν οι σαρατζάδες κι εκείνες οι βόμβες» (σύμφωνα με την πλοκή του μυθιστορήματος, οι βόμβες οδήγησαν στον Γ΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, αφήνοντας αλώβητη μόνο την Νέα Ζηλανδία).
 
Νωρίτερα, ο Χάξλεϋ έχει δώσει την ακόλουθη εξήγηση: «Σαρατζάς, φίλοι μου, Σαρατζάς – αρρώστια των αλόγων, σπάνια μεταξύ των ανθρώπων. Αλλά μη φοβάστε, η επιστήμη μπορεί πιο εύκολα να τη γενικέψει. Και να τα συμπτώματά της. Κάτω απ’ το δέρμα, σκληρά οιδήματα, που σπάζουν τελικά και γίνονται μολυσμένα έλκη. Στο μεταξύ, η βλεννογόνος της μύτης κακοφορμίζει και αρχίζει ακατάσχετη εκροή δύσοσμου πύου. Γρήγορα σχηματίζονται έλκη στο εσωτερικό της μύτης και κατατρώγουν τους χόνδρους και τα οστά της. Απ’ τη μύτη η μόλυνση μεταδίδεται στα μάτια, το στόμα, το λάρυγγα και τους βρόγχους. Μέσα σε τρεις βδομάδες, οι περισσότεροι απ’ αυτούς που προσβάλλονται πεθαίνουν. Το να δουν να πεθαίνουν όλοι είναι το καθήκον εκείνων των λαμπρών νεαρών δοκτόρων, που είναι στην υπηρεσία της κυβέρνησής σας. Κι όχι μόνο της κυβέρνησής σας, αλλά και όλων των άλλων εκλεγμένων ή αυτόκλητων οργανωτών της παγκόσμιας, συλλογικής σχιζοφρένειας».  
 
Στο ίδιο μυθιστόρημα, ο Χάξλεϋ φωταγωγεί τον καίριο ρόλο που έχει διαδραματίσει ο Βελίαλ, δηλ. ο διάβολος, ως υποκρυπτόμενο πρόσωπο στην αυτοκαταστροφική πορεία του ανθρώπου: 
«Ο υπερπληθυσμός του πλανήτη. 500, 800, ακόμα και 2000 άτομα ανά τετραγωνικό μίλι καλλιεργήσιμης γης – κι η γη καταστρέφεται διαρκώς απ’ την κακή καλλιέργειά της. Παντού διαβρώσεις του εδάφους, παντού εξόρυξη μεταλλευμάτων. Κι οι έρημοι εξαπλώνονται, τα δάση συρρικνώνονται. Ακόμα και στην Αμερική, ακόμα και σ’ αυτόν το Νέο Κόσμο, που ήταν κάποτε η ελπίδα του Παλιού. Ανεβαίνει ο δείκτης της βιομηχανικής παραγωγής, κατεβαίνει ο δείκτης της αποδοτικότητας του εδάφους. Γινόμαστε πιο εύσωμοι και με καλύτερη διάπλαση, πιο πλούσιοι και πιο δυνατοί – και ύστερα, σχεδόν ξαφνικά, αρχίζουμε να πεινάμε όλο και περισσότερο. Ναι, ο Βελίαλ τα προέβλεψε όλα – το πέρασμα απ’ την πείνα στην εισαγωγή τροφίμων, απ’ την εισαγωγή τροφίμων στην πληθυσμιακή έκρηξη κι απ’ την πληθυσμιακή έκρηξη ξανά στην πείνα. Στην πείνα! Στη Νέα Πείνα, στην Ανώτερη Πείνα, στην πείνα του τεράστιου βιομηχανικού προλεταριάτου, στην πείνα των κατοίκων των πόλεων για χρήμα, για όλες τις σύγχρονες ανέσεις για αυτοκίνητα και ραδιόφωνα και κάθε μικροσυσκευή που μπορείς να φανταστείς, στην πείνα που είναι η αιτία των ολοκληρωτικών πολέμων, και τους ολοκληρωτικούς πολέμους που είναι η αιτία ακόμα μεγαλύτερης πείνας».  
 
Αμέσως μετά, ο Χάξλεϋ προχωρεί στην εξής εκπληκτική εμβάθυνση: «Ακόμα και δίχως τεχνητό σαρατζά [ενν. την επιδημική ασθένεια, όπως εξηγήθηκε παραπάνω], ακόμα και δίχως την ατομική βόμβα, ο Βελίαλ θα πετύχαινε όλους τους σκοπούς του. Λίγο πιο αργά ίσως, αλλά εξίσου σίγουρα, οι άνθρωποι θα αυτοκαταστρέφονταν, καταστρέφοντας τον κόσμο όπου ζούσαν. Θα ήταν αδύνατο να το αποφύγουν. Τους είχε καρφωμένους και στα δυο Του κέρατα. Αν κατάφερναν να ξεφύγουν από το κέρατο του ολοκληρωτικού πολέμου, θα παλουκώνονταν στο άλλο κέρατο, την πείνα. Και αν πεινούσαν, θα έμπαιναν στον πειρασμό να προσφύγουν στον πόλεμο. Και στην περίπτωση που θα προσπαθούσαν να βρουν μια ειρηνική και λογική διέξοδο από το δίλημμά τους, Εκείνος είχε ήδη ετοιμάσει κι ένα άλλο, πιο λεπτό κέρατο για την αυτοκαταστροφή τους. Απ’ τις απαρχές κιόλας της βιομηχανικής επανάστασης, προέβλεψε ότι οι άνθρωποι θα γίνονταν τόσο φαντασμένοι από τα θαύματα της τεχνολογίας τους, ώστε θα έχαναν γρήγορα κάθε αίσθηση της πραγματικότητας».  
 
«Και αυτό έγινε. Αυτοί οι θλιβεροί σκλάβοι των τροχών και των λογιστικών βιβλίων άρχισαν να συγχαίρουν τον εαυτό τους που έγιναν οι κατακτητές της Φύσης. Κατακτητές της Φύσης όντως! Στην πραγματικότητα, φυσικά, είχαν απλώς ανατρέψει την ισορροπία της Φύσης και δεν έμενε παρά να υποστούν τις συνέπειες. Σκέψου μόνο τι έκαναν στους δυόμιση αιώνες πριν συμβεί Αυτό. Μολύνανε τα ποτάμια, εξοντώνανε τα άγρια ζώα, καταστρέφανε τα δάση, αφήνοντας έτσι να παρασυρθεί από τις βροχές στη θάλασσα όλη η εύφορη επιφάνεια του εδάφους· ξοδέψανε έναν ολόκληρο ωκεανό πετρέλαιο, κατασπαταλήσανε τα μεταλλεύματα που χρειάστηκε όλη η γεωλογική περίοδος για να σχηματιστούν. Ένα όργιο εγκληματικής ηλιθιότητας. Και το ονόμαζαν αυτό Πρόοδο. Πρόοδο! […]. Η λέξη αυτή, πίστεψέ με, ήταν απίθανο να ήταν επινόηση οποιουδήποτε απλού ανθρώπινου μυαλού – πολύ σατανικά ειρωνική! Θα πρέπει να υπήρξε εξωτερική βοήθεια για να επινοηθεί. Θα πρέπει να ήταν η Χάρη του Βελίαλ, που είναι φυσικά πάντα διαθέσιμη – δηλαδή σε όποιον είναι έτοιμος να συνεργαστεί μαζί Της. Και ποιος δεν είναι;».  
 
Τέλος, ο Χάξλεϋ κάνει μια εκπληκτική σύνοψη των έργων του διαβόλου από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και έπειτα, αποκαλύπτοντάς μας το ασύλληπτο μέγεθος της εωσφορικής συνωμοσίας που έχει διαμορφώσει τον Θαυμαστό Ψεύτικο Κόσμο μας:  
«Σκέψου, λόγου χάρη, τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Αν οι λαοί και οι πολιτικοί τους δεν ήταν δαιμονισμένοι, θα είχαν ακούσει τον Βενέδικτο ΙΕ΄ ή τον λόρδο Λάνσντοουν, θα είχαν έρθει σε συμφωνία, θα είχαν διαπραγματευθεί μιαν ειρήνη δίχως νίκη. Αλλά δεν μπορούσαν, δεν μπορούσαν. Τους ήταν αδύνατο να ενεργήσουν σύμφωνα με το συμφέρον τους. Ήταν αναγκασμένοι να κάνουν ό,τι τους υπαγόρευε ο Βελίαλ μέσα τους – κι ο Βελίαλ, που ήταν μέσα τους, ήθελε την Κομμουνιστική Επανάσταση, ήθελε τη φασιστική αντίδραση σ’ αυτή την Επανάσταση, ήθελε τον Μουσολίνι και τον Χίτλερ και το Σοβιετικό Πολιτικό Γραφείο, ήθελε τον λιμό, τον πληθωρισμό και την οικονομική κρίση· ήθελε τους εξοπλισμούς σαν φάρμακο κατά της ανεργίας· ήθελε τους διωγμούς των Εβραίων και των Κουλάκων· ήθελε να μοιράσουν την Πολωνία οι Ναζί και οι Κομμουνιστές κι ύστερα να εμπλακούν σε πόλεμο μεταξύ τους. Αυτός ήθελε επίσης τη μαζική αναβίωση της δουλείας, στην πιο κτηνώδη μορφή της. 
 
Ήθελε τις αναγκαστικές μεταναστεύσεις και τη μαζική εξαθλίωση. Ήθελε τα στρατόπεδα συγκεντρώσεως, τους θαλάμους αερίων και τα κρεματόρια. Ήθελε τον βομβαρδισμό ολοκληρωτικής καταστροφής (τι νόστιμη φράση κι αυτή!). Ήθελε να καταστραφεί σε μια νύχτα ο πλούτος που είχε συσσωρευθεί σε διάστημα ενός αιώνα και κάθε δυνατότητα μελλοντικής ευημερίας, αξιοπρέπειας, ελευθερίας και κουλτούρας. Ο Βελίαλ τα ήθελε όλα αυτά και επειδή είναι η μεγάλη Κρεατόμυγα στις καρδιές των πολιτικών και των στρατηγών, των δημοσιογράφων και του Κοινού Ανθρώπου, εύκολα μπόρεσε να κάνει να τον αγνοήσουν ακόμα κι οι καθολικοί, και τον Λάνσντοουν να καταδικαστεί σαν κακός πατριώτης, σχεδόν σαν προδότης. 
 
Κι έτσι ο πόλεμος συνεχίστηκε 4 ολόκληρα χρόνια· κι ύστερα όλα εξελίχθηκαν σύμφωνα ακριβώς με το Σχέδιο. Η παγκόσμια κατάσταση πήγαινε συνεχώς απ’ το κακό στο χειρότερο κι όσο χειροτέρευε, οι άντρες κι οι γυναίκες γίνονταν σιγά-σιγά όλο και πιο πειθήνιοι στο θέλημα του Ανόσιου Πνεύματος. Οι παλιές πεποιθήσεις για την αξία της ατομικής ψυχής ξεφτίσανε· οι παλιές ηθικές απαγορεύσεις έχασαν την αποτελεσματικότητά τους· οι παλιοί ενδοιασμοί κι η συμπόνια εξαφανίστηκαν. Όσα ο Άλλος είχε βάλει στο νου των ανθρώπων εξατμίσθηκαν και το κενό που δημιουργήθηκε γέμισε με τα σχιζοφρενικά όνειρα της Προόδου και του Εθνικισμού».  
 
Μάλιστα, ο Χάξλεϋ δίδει μια ακόμη πληροφορία, πολύτιμη για την ορθή ανάγνωση των μεγάλων συμφορών στην Ιστορία της ανθρωπότητας. Εστιάζοντας στην δράση του Ρούζβελτ, αποκαλύπτει: «Θυμάσαι, λοιπόν, εκείνη τη φράση που επαναλάμβανε συνέχεια σε όλη της διάρκεια του Β΄ Παγκοσμιου Πολέμου; “Παράδοση άνευ όρων. Παράδοση άνευ όρων”. Ολοκάθαρη έμπνευση του Βελίαλ – να τι ήταν. Άμεση κι ολοκάθαρη έμπνευση! […] Κοίταξε τι συνέβη όταν η φράση αυτή έγινε πολιτική και εφαρμόσθηκε πραγματικά. Παράδοση άνευ όρων – πόσα εκατομμύρια νέα κρούσματα φυματίωσης; Πόσα εκατομμύρια παιδιά αναγκασμένα να γίνουν κλέφτες ή να εκπορνεύονται για μία πλάκα σοκολάτα; Ο Βελίαλ χαιρόταν ιδιαίτερα γι’ αυτά τα παιδιά. Και, ξανά, παράδοση άνευ όρων – καταστροφή της Ευρώπης, χάος στην Ασία, λιμοκτονία παντού, επαναστάσεις, δικτατορίες. Παράδοση άνευ όρων – Περισσότεροι αθώοι ήταν μοιραίο να υποστούν μεγαλύτερα δεινά απ’ ό,τι σε οποιαδήποτε άλλη περίοδο της ιστορίας. 
 
Και, όπως πολύ καλά ξέρεις, τίποτα δεν ευχαριστεί περισσότερο τον Βελίαλ, απ’ το να υποφέρουν αθώοι. Και, τελικά, φυσικά ήρθε Αυτό. Παράδοση άνευ όρων και όλα στάχτη! Όπως ακριβώς το ήθελε πάντα Εκείνος. Κι όλα έγιναν δίχως κανένα θαύμα ή ειδική παρέμβαση, μόνο με φυσικά μέσα. Όσο περισσότερο σκέφτεσαι την Πρόνοιά Του, τόσο πιο ανεξιχνίαστα θαυμαστή σού φαίνεται. […] δημιούργησε μια ολότελα καινούργια φυλή ανθρώπων παραμορφωμένων, με βρομιά ολόγυρά τους και, για το μέλλον, καμιά άλλη προοπτική έξω από ακόμα περισσότερη βρομιά, χειρότερη παραμόρφωση και, τελικά, ολοκληρωτική εξαφάνιση. Ναι, είναι τρομερό πράγμα να πέσεις στα χέρια του Ζωντανού Κακού».  
 
Άραγε, δεν είναι πικρή η αλήθεια ότι η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών της Ευρώπης αλλά και σχεδόν ολόκληρου του πλανήτη παρεδόθησαν άνευ όρων στα δρακόντεια και εν τέλει σατανικά μέτρα διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης;  
 
Αξιοποιώντας όλα τα ανωτέρω παραθέματα από το έργο του Χάξλεϋ, η πανδημία του κορωνοϊού και ο αυτοκαταστροφικός τρόπος διαχείρισής της δεν χωρεί καμία αμφιβολία ότι είναι ένα πρόσθετο (μεγάλο) κομμάτι που τοποθετήθηκε πριν από δέκα μήνες στο διαβολικό ψηφιδωτό του πλανήτη μας, για να οδηγήσει στην εξαχρείωση και την καταστροφή της ανθρώπινης φυλής· ποιος άλλος την επιθυμεί τόσο πολύ όσο ο διάβολος; (πρβλ. την φράση του Χάξλεϋ, Ο πίθηκος και η ουσία, ό.π., σελ. 92). Φυσικά, πρέπει να είμαστε έτοιμοι και για τα επόμενα κομμάτια που θα τοποθετήσουν στο ψηφιδωτό οι υπηρέτες του διαβόλου, με τα λόγια του Μάριου Πλωρίτη: οι “ιοβόλοι Εωσφόροι” (Οι προστάτες της Οικουμένης, εις: Επιφυλλίδες 1989-2004, Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων, σελ. 256). Η πείνα (για την οποία έκανε λόγο ο Χάξλεϋ επανειλημμένως στα ως άνω αναπαραχθέντα χωρία) θα είναι κατά πάσαν πιθανότητα ένα από τα επόμενα μεγάλα κομμάτια! Ας είμαστε προετοιμασμένοι πάντως για το χειρότερο σενάριο, διότι για όλους αυτούς τους “ιοβόλους Εωσφόρους” «δεν υπάρχουν όρια. Καθένας είναι ικανός για όλα – για οτιδήποτε!» (Χάξλεϋ, ό.π., σελ. 97). Κι είναι, όντως, τρομερό πράγμα να πέσεις στα χέρια του Ζωντανού Κακού!  
 
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στις 20 Νοεμβρίου 1963, δηλ. δύο ημέρες προ του θανάτου του (απεβίωσε την ίδια ημέρα που δολοφονήθηκε ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Τζων Φιτζέραλντ Κένεντι!), ο Άλντους Χάξλεϋ, χτυπημένος από την επάρατη νόσο και τόσο αδύναμος, ώστε να μη μπορεί να κρατήσει στα χέρια του ούτε ένα στυλό, κατέγραφε τα λόγια του σε μαγνητόφωνο, προκειμένου να μπορέσει να υπαγορεύσει τις έσχατες σκέψεις του με τις οποίες θα ολοκληρωνόταν το τελευταίο έργο του “Σαίξπηρ και θρησκεία” (σε επαφή με τα έργα του Σαίξπηρ ήρθε, όταν ήταν εννέα ετών και άρχισε να πηγαίνει σε ένα σχολείο στο Hillside, όπου μάλιστα συμμετείχε με ιδιαίτερη επιτυχία στην σχολική θεατρική παράσταση “O έμπορος της Βενετίας”). Ξαφνικά σταμάτησε, για να εκστομίσει έξι λέξεις που συμπυκνώνουν την φιλοσοφία του: «Δουλειά μας είναι να ξυπνήσουμε» (“Our business is to wake up!”· βλ. Raychel Haugrud Reiff, Aldous Haxley: Brave New World, 2010, σελ. 9). Και για να ξυπνήσουν ακόμη περισσότεροι αναγνώστες, αξίζει να λάβουν την εξής πληροφορία: O ίδιος ο Χάξλεϋ πίστευε ότι στην εποχή της κυριαρχίας της επιστήμης (άρα και των “ειδικών”) εκείνο που θα μας σώσει είναι η θρησκεία (επ’ αυτού βλ. June Deery, Aldous Huxley and the Mysticism of Science, 1996)· προφανώς γιατί η επιστήμη έγινε θρησκεία στην θέση της θρησκείας (βλ. και Παϊπέτη, Προλογικό σημέιωμα εις: Aldous Haxley, Επιστροφή στον θαυμαστό καινούργιο κόσμο, εκδ. Μέδουσα, Αθήνα 2014, σελ. 13, ο οποίος χαρακτήριζε ως την πλέον ύπουλη τοποθέτηση την «παρουσίαση της επιστήμης ως θρησκείας με την κύρια θέση της ως αυταπόδεικτης αλήθειας»).
 
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.