Σελίδες

24 Αυγούστου 2018

Ο Νίκος Λυγερός για τα αυταρχικά καθεστώτα, τις γενοκτονίες και την παιδεία

Γράφει ο Νίκος Λυγερός 

Δεν έχουμε ανάγκη βάρβαρη εκπαίδευση 

Όλα τα αυταρχικά συστήματα και ιδιαίτερα ο ναζισμός και ο κομμουνισμός ασχολήθηκαν εντατικά με την υποχρεωτική εκπαίδευση, διότι την έβλεπαν σαν ένα καταναγκαστικό έργο που τους έδινε την ευκαιρία να κάνουν μια οριστική πλύση εγκεφάλου. Σε αυτό το πλαίσιο δεν κάνουν ποτέ αναφορά στις γενοκτονίες. Γι’ αυτό είναι πάντα επικίνδυνο να ακούμε Υπουργούς Παιδείας που δεν θέλουν να υπάρχει καμιά αναφορά στις γενοκτονίες στα σχολικά βιβλία. Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει όταν θέλουν μερικοί να αλλάξουν τα ονόματα περιοχών με ιστορικό παρελθόν ή ακόμα όταν θέλουν να επιβάλλουν ένα νέο γλωσσάριο που αλλάζει όλες τις θεμελιακές έννοιες, εκφυλίζοντάς τις. 

Δεν έχουμε ανάγκη βάρβαρη εκπαίδευση. Δεν υπάρχει λόγος να την αποδεχθεί ο Ελληνισμός διότι πολύ απλά είναι ενάντια στα Δικαιώματα της Ανθρωπότητας. Κάθε κυβέρνηση που προσπαθεί να σβήσει τη μνήμη μας διαπράττει ένα έγκλημα ειρήνης κι αν τα καταφέρει τότε είναι μια γενοκτονία μνήμης. Όσοι θέλουν να μας επιβάλλουν τέτοιου είδους εκπαίδευσης, είναι καταδικασμένοι να αντιμετωπίσουν μετωπικά τον Ελληνισμό. Και δεν είναι η μεταμοντέρνα προσέγγιση που θα τους σώσει από την ανθρώπινη αντίσταση. Ο Ελληνισμός είναι της Έξυπνης Παιδείας με αυτή μπορεί να εξελιχθεί και γι’ αυτό βασίζεται σε Δασκάλους του Γένους. 

πηγή  

Δεν θέλουμε ελληνικό γκουλάγκ

Δεν πρόκειται στην Ελλάδα του εικοστού πρώτου αιώνα ν’ αφήσουμε την εξουσία ν’ ανοίξει ελληνικό γκουλάγκ όπου θα στέλνει όλους όσους αντιτίθενται στο σύστημά της. Ζήσαμε το ανάλογο με τα στρατόπεδα εξορίας και ξέρουμε πως αποτελούσαν έγκλημα βαρβαρότητας. Δεν θέλουμε ούτε μαύρη ούτε κόκκινη βαρβαρότητα. Η Ελλάδα δεν είναι φυλακή για όσους αντιστέκονται στη βία του συστήματος που προσπαθεί να εκφυλίσει τα πάντα. Η Ελλάδα είναι τόπος ιστορίας και δεν μπορεί κανείς να σβήσει τη μνήμη μας, επειδή δεν συμφέρει το κόμμα του. Κι όταν το κόμμα πιστεύει πως η ιστορία πέθανε πώς μπορεί να είναι συμβατό με τον Ελληνισμό, πώς μπορεί να εκφυλίζει την έννοια της γενοκτονίας ανάλογα με τα συμφέροντά του, πώς μπορεί ν’ αμφισβητεί τα ονόματα του Ελληνισμού; 

Οι Ναζί και οι Μπολσεβίκοι δεν αποτελούσαν μία πλειοψηφία στην αρχή. Απλώς με τις ακρότητές τους θέρισαν όλους τους αθώους στο πέρασμά τους, επειδή η πολιτεία δεν αντιλήφθηκε ότι τους καθοδηγούσε μόνο και μόνο η βαρβαρότητα του κόμματος και δεν έδιναν σημασία σε τίποτα άλλο. Στην Ελλάδα επειδή υπάρχει η ελευθερία της έκφρασης είναι εύκολο για ακραία στοιχεία να εισβάλλουν και να επιβάλλουν νέες ιδέες με το πρόσχημα της αλλαγής, έτσι χρειάζεται χρόνος για να το αντιληφθεί ο λαός. Αλλά τώρα είδαμε έως πού μπορεί να πάει η έντεχνη βαρβαρότητα και φτάνει πια.

πηγή

Οι άπιστοι της Ανθρωπότητας

Άτομα σαν τον Χίτλερ, τον Στάλιν, τον Κεμάλ κλπ δεν είναι απλώς γενοκτόνοι, διότι αυτό το χαρακτηριστικό περιγράφει τα εγκλήματά τους. Επί της ουσίας είναι άπιστοι της Ανθρωπότητας, δηλαδή δεν πιστεύουν σε αυτή την έννοια και κατά συνέπεια γιατί να ασχοληθούν με τα ανθρώπινα διακαιώματα. Για αυτούς οι άνθρωποι μοιάζουν με έντομα που μπορούν να εξοντώσουν όποτε τους είναι ενοχλητικά. Το πρόβλημα είναι ότι τους ενοχλεί και η ύπαρξή τους, διότι τα συστήματα τους θέλουν άτομα που να μην αντιδρούν, που να μην έχουν ανάδραση, που να εκτελούν απλώς τις εντολές τους και τίποτα άλλο. Έτσι η Ανθρωπότητα ως πολυκυκλική υπερδομή είναι αναγκαστικά ένας εχθρός που πρέπει να αφανιστεί. 

Η Ανθρωπότητα για αυτούς δεν πρέπει να ξεπερνά τον κύκλο τους, τη ζώνη που ελέγχουν, τον ζωτικό τους χώρο. Κι επειδή η Ανθρωπότητα έχει την υποστήριξη του Χρόνου, οι άπιστοι της Ανθρωπότητας γίνονται χρονοκτόνοι κι όχι μόνο γενοκτόνοι διότι θέλουν η ιστορία να περνά από το μηδενικό στάδιο, για να είναι όλα όπως θέλουν αυτοί.

Χρησιμοποιούν την έννοια της αλυσίδας του Markov για να εξολοθρεύσουν όχι μόνο τους διανοούμενους αλλά και το παρελθόν, έτσι ώστε το μέλλον να εξαρτάται μόνο και μόνο από το παρόν τους και αυτό να είναι τεχνητό. Με αυτήν την έννοια είναι σημαντική η προώθηση των Δικαιωμάτων της Ανθρωπότητας, διότι αποτελούν ένα εργαλείο άμυνας ενάντια σε μορφές βαρβαρότητας που δεν υποψιαζόμαστε ακόμα γιατί και η φαντασία έχει τα όριά της, όχι όμως η φρίκη των γενοκτονιών.

πηγή

Η τεχνητή αλλαγή 

Ο αληθινός στόχος μιας τεχνητής αλλαγής, δεν είναι να φέρει μια γνήσια αλλαγή, αλλά να σβήσει το παρελθόν, για να ξαναγράψει με τον δικό της τρόπο την ιστορία. Είναι μια απόπειρα ενάντια στο Χρόνο γιατί γι’ αυτή το παρόν πρέπει να είναι αιώνιο αφού είναι το μόνο πράγμα που ελέγχει. Σε αυτό το πλαίσιο, η ελπίδα χρησιμοποιείται ως εργαλείο προπαγάνδας. Βέβαια όλα αυτά θα ήταν αφαιρετικά αν δεν τα είχαμε ζήσει ήδη στην Ελλάδα. Τώρα όμως που έγινε αντιληπτή αυτή η προσέγγιση, η αντεπίθεση πρέπει να περάσει στο επόμενο στάδιο. Δηλαδή να προετοιμάσει το μέλλον. 

Οι προετοιμασίες για τα 100 χρόνια της επετείου της γενοκτονίας των Ποντίων έχουν αρχίσει ήδη, θ’ αφήσουμε να συνεχίσει την προπαγάνδα του ένα σύστημα που αμφισβητεί την έννοια της γενοκτονίας; Θα πρέπει με τη σειρά μας ν’ αναγνωρίσουμε και άλλες γενοκτονίες όπως αυτές των Ασσυρίων, των Τσιγγάνων κλπ, τι θα κάνουμε με άτομα που δεν πιστεύουν καν στην έννοια αυτή. Όταν βλέπουμε πόσο άγνωστο είναι το έργο του Lemkin που επινόησε την έννοια της γενοκτονίας και πόσο αδιάφοροι είναι οι περισσότεροι για τη βοήθεια του Wilson με ποιους θα συμμαχήσουμε θεσμικά για να περάσουμε προτάσεις στη Βουλή των Ελλήνων. Η τεχνητή αλλαγή θέλει το τέλος της για να περάσουμε στην παραγωγή του έργου για την προστασία των αθώων και της μνήμης τους.

πηγή 

Ο Νίκος Λυγερός είναι καθηγητής Γεωστρατηγικής

Δείτε επίσης  
Photos I. Ν. Λυγερός - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής & Χρονοστρατηγικής. Λήμνος, 24/8/2017 ΕΔΩ
Photos II. Ν. Λυγερός - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής & Χρονοστρατηγικής. Λήμνος, 24/8/2018 ΕΔΩ
Photos III. Ν. Λυγερός - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής & Χρονοστρατηγικής. Λήμνος, 25/8/2018 ΕΔΩ
Photos IV. Ν. Λυγερός - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής & Χρονοστρατηγικής. Λήμνος, 25/8/2018 ΕΔΩ

Ν. Λυγερός - Μέρος Α' - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής και Χρονοστρατηγικής, Λήμνος, 24/08/2018 ΕΔΩ
Μέρος B' ΕΔΩ
Μέρος Γ ΕΔΩ
Μέρος Δ ΕΔΩ
Μέρος Ε ΕΔΩ
Μέρος ΣΤ' ΕΔΩ 
Μέρος Ζ ΕΔΩ
Μέρος Η ΕΔΩ

Ν. Λυγερός - Το άγαλμα της Μαρούλας, Κότσινας, Λήμνος, 27/08/2018 ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.