Σελίδες

13 Απριλίου 2018

Τι συνέβει με το μαχητικό μας; Δώστε απαντήσεις μην σας πάρει και σας σηκώσει... Ακούς Καμμένε;

Γράφει ο Θάνος

Ξεκινάω αυτήν την ανάρτηση με μια και μόνη ευχή...
Οσα θα διαβάσετε ελπίζω να μην ισχύουν και να έχουμε να κάνουμε με ένα ανθρώπινο λάθος...
Επειδή όμως οι πιλότοι μας είναι εξαιρετικά έμπειροι κι επειδή κατά την ομολογία εγκυρότατων στρατηγικών και στρατιωτικών σάιτ κινδύνευσε κι ο δεύτερος πιλότος μας να "καρφωθεί" με δύναμη στην θάλασσα ενώ υπήρχε αίθριος καιρός(!) το παρακάτω σενάριο που θα διαβάσετε είναι τρομακτικό και σίγουρα αν περιέχει ίχνη αλήθειας θα προσπαθήσουν οι προδότες πολιτικοί που ευθύνονται έμμεσα για τον θάνατο του παλικαριού μας (καθώς έχουν εγκαταλείψει στην μοίρα τους τις ένοπλες δυνάμεις μας χωρίς ανταλλακτικά, πυρομαχικά και συντήρηση) να τα αποκρύψουν από την δημοσιότητα όπως έκαναν και με την πτώση του ελικοπτέρου μας στα Ιμια το 1996...

Γενικά έχουν οι προδότες την τάση να ρίχνουν το φταίξιμο των τραγικών συμβάντων στα ηρωικά παλικάρια του στρατού μας για να μην πέσει πάνω τους η οργή του κόσμου...

Παραθέτω λοιπόν αρχικά απόσπασμα από την ανάρτηση του έγκυρου militaire για τις συνθήκες πτώσης του μαχητικού μας αλλά και για την προσπάθεια του δεύτερου πιλότου μας να σωθεί..

Με κλίση καθόδου 15 μοιρών και με ταχύτητα μεγάλη μπήκαν στο σύννεφο που υπήρχε μπροστά τους κατά τη κάθοδό τους για προσγείωση στη Σκύρο τα δύο Mirage 2000-5. Στο πρώτο χειριστής ο Σμηναγός Γιώργος Μπαλταδώρος, με κοντά στις 1000 ώρες πτήσης. “Κλειδωμένος” πίσω του ο συνάδελφός του με το δεύτερο Mirage 2000-5. Κανείς από τους δύο και ειδικά ο Σμηναγός δεν είχαν καταλάβει ότι ζούσαν την επανάληψη της τραγωδίας της 15ης Οκτωβρίου 2004, όταν δύο διθέσια μαχητικά F-16 “κάρφωναν” το ένα μετά τ΄ άλλο στο Πήλιο.

Ο Σμηναγός Μπαλταδώρος ήταν έμπειρος πιλότος. Τι πήγε στραβά σ΄ αυτή τη τελευταία φάση της προσγείωσης μέσα στο σύννεφο πιθανόν να το βρουν οι εμπειρογνώμονες της ΠΑ που έχουν αναλάβει τη διερέυνηση της τραγωδίας. Κακός υπολογισμός του μεγέθους της νέφωσης; Λάθος επιλογή να μη χρησιμοποιηθεί ο αυτόματος πιλότος που διαθέτουν τα Mirage 2000; Υπερβολική κούραση από τις πτήσεις και τις πολυήμερες υπηρεσίες; Όλα μαζί και το καθένα ξεχωριστά έχει τη σημασία του και το ρόλο του.

Είναι θαύμα που ο δεύτερος χειριστής γλίτωσε. Τα θαύματα δεν γίνονται από μόνα τους βέβαια. Η εκπαίδευσή του τον έσωσε. Κατάλαβε ή είδε το τελευταίο δευτερόλεπτο ότι κάτι δεν πήγε καλά με το αεροσκάφος του συναδέλφου του. “Τράβηξε” και απαγκιστρώθηκε 300 πόδια από την επιφάνεια της θάλασσας. Ένα κλάσμα δευτερολέπτου αργότερα αν λειτουργούσε ο εγκέφαλος και τα αντανακλαστικά του θα θρηνούσαμε και δεύτερο νεκρό.

Και συνεχίζω με την ανάρτηση του Τρικλοποδιά που φέρνει στο φως ένα εφιαλτικό σενάριο.

Πως οι Τούρκοι έριξαν το Μιράζ 2000-5. Αρχικά προκάλεσαν την καταδίωξή τους για να δοκιμάσουν σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου.

Και ο δεύτερος πιλότος που ακολουθούσε το τραγικό Mirage 2000-5 αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα σώθηκε όμως κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Οι πιλότοι μας κατάλαβαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά όταν κατά την κάθοδο, σε ύψος 1.000 ποδών μέχρι να τραβήξουν το χειριστήριο είχαν βρεθεί στα 300 πόδια. Εξαιρετικά έμπειροι και οι δύο έπρεπε να αντιδράσουν σε δέκατα δευτερολέπτου.

Το γεγονός ότι και τα δυο Μιράζ 2000-5 αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα μηδενίζει το ενδεχόμενο να παρουσίασε ο άτυχος Σμηναγός Γιώργος Μπαλταδώρος ένα ξαφνικό πρόβλημα υγείας. Τούτο σημαίνει ότι, κι αν ακόμα είχε «παραισθήσεις» αιτία θα ήταν οι ¨συνθήκες πτώσεις¨ που διαμορφωθήκαν ξαφνικά σε βάρος των δύο Μιράζ 2000-5 της πολεμικής μας αεροπορίας.

Οι έμπειροι πιλότοι μας έχουν εκπαιδευτεί πως να αντιμετωπίσουν μια «παραίσθηση», εκτελούν τον κανόνα «κεφάλια μέσα και βλέπω όργανα»

Τι έγινε;

Οι πιλότοι των δύο Mirage 2000-5 έλαβαν για άλλη μια φορά αποστολή αναχαίτισης τουρκικών αεροσκαφών. Απέκτησαν επαφή με τους Τούρκους στη Μυτιλήνη και τους παρακολουθούσαν μέχρι τη Ρόδο, όμως οι Τούρκοι πριν αποχωρήσουν τους ξαναοδήγησαν μέχρι τη Μυτιλήνη και εκεί ακριβώς που ήθελαν.

Πάνω από την Μυτιλίνη δέχτηκαν παρεμβολές στα ηλεκτρονικά συστήματα των αεροσκαφών για εντοπισμό θέσης, τα γνωστά μας GPS. Ως γνωστό πλέον οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις διαθέτουν μεγάλο αριθμό συσκευών ηλεκτρονικού πολέμου, που είναι ικανές για εκτεταμένες υποκλοπές και παρεμβολές. Έχουν ως προς τούτο επανδρώσει τις ακτές τους αλλά και την νήσο Ίμβρο, κοντά στην Μυτιλήνη.

Το πρόβλημα που παρουσιάζεται με αυτές τις παρεμβολές έχει δύο μορφές, είτε ως διακοπή του σήματος, (στην προκείμενη περίπτωση χάθηκε το στίγμα του άτυχου Μιράζ) είτε ως λανθασμένη ένδειξη θέσης. Το γεγονός ότι το αεροσκάφος του άτυχου Σμηναγού δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου σημαίνει ότι, οι πιλότοι μας δεν αντιλήφθηκαν (προφανώς λόγο κόπωσης) την παρεμβολή στα GPS που είχε σαν αποτέλεσμα (στηριζόμενοι στα όργανα του αεροσκάφους λόγο μειωμένης ορατότητας) να ¨βλέπουν¨ μεγαλύτερη απόσταση από την επιφάνεια απ ότι ήταν στην πραγματικότητα.

Τούτο αποδείχτηκε μοιραίο κατά την κάθοδο τους για προσγείωση σε συνδυασμό με την σχετική έλλειψη ορατότητας που οφείλεται πράγματι στη χαμηλή νέφωση που επικρατούσε στην περιοχή, δεδομένο όμως που δεν ήταν πρωτόγνωρο και δεν επηρέαζε τους έμπειρους πιλότους.

Επίσημα πλέον οι Τούρκοι μπορούν να ισχυρίζονται ότι, «πράγματι είχε γίνει αναχαίτιση, αλλά όταν έπεσε το ελληνικό μαχητικό, δεν υπήρχε κάποιο τουρκικό αεροσκάφος κοντά» Να τους πιστέψουμε;

Τον τελευταίο καιρό το τουρκικό σχέδιο που δοκιμάζεται, είναι η αποκοπή και ηλεκτρονική απομόνωση κάποιου νησιού στο ανατολικό Αιγαίο.

Τι θα κάνετε τώρα κύριοι, εάν δεν μπορείτε να αποκλείσετε το ανωτέρω σενάριο; 

Θα σας πούμε εμείς τι θα κάνετε. Θα πείτε ότι «για την μη καθαρή έξοδο στις αγορές τον Αύγουστο αλλά και για τα επιπλέον οικονομικά μέτρα σε βάρος των Ελλήνων φταίει τώρα η Τουρκική Προκλητικότητα που μας αναγκάζει να δαπανήσουμε δις τάχα μου για στρατιωτικές δαπάνες».

Σεβόμενοι το πένθος της οικογένειας του άτυχου Σμηναγού αλλά και το σχετικό απόρρητο, δεν θα δώσουμε άλλα στοιχεία θα πούμε μόνο ένα πράγμα.

ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ!!

Τα βαθιά μας συλλυπητήρια στην Οικογένεια του άτυχου Γιώργου και στην Οικογένεια της Π.Α

ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ

Μετά από τα παραπάνω νομίζω ότι και η στρατιωτική και η πολιτική ηγεσία οφείλουν να μας δώσουν πειστικές απαντήσεις στα ερωτήματα που προκύπτουν:

1. Γιατί κινδύνευσε και ο δεύτερος πιλότος μας; Είχε κι αυτός παραισθήσεις;
2. Πως δεν πρόλαβε να εκτιναχθεί ο άτυχος Σμηναγός μας από το κόκπιτ του μαχητικού του ενώ παράλληλα δεν πρόλαβε να πει κιχ στην συνεχή ενδοεπικοινωνία στον συνάδελφό του;
3. Υπάρχουν ναι ή όχι τουρκικές μονάδες ηλεκτρονικού πολέμου κοντά στα νησιά μας του Β. Α. Αιγαίου;
4. Πως γίνεται με αίθριο καιρό κι ας υπήρχαν νεφώσεις δύο υπερσύγχρονα μαχητικά να βρεθούν σε τόσο δύσκολη θέση;
5. Τι είδους σύμπτωση είναι αυτή που δείχνει ότι δύο μαχητικά παρουσιάζουν την ίδια ακριβώς λανθασμένη πορεία προς την θάλασσα; Είχαν την ίδια ακριβώς ...βλάβη;

Και τέλος μια διαπίστωση:

Πλησιάζει ο καιρός που θα αντιληφθούμε όλοι μας ότι το να εγκαταλείπει ο προδότης πολιτικός τις ένοπλες δυνάμεις της πατρίδας μας στο έλεος του Θεού χωρίς συντήρηση, χωρίς ανταλλακτικά, χωρίς πυρομαχικά και με καταπονημένα υλικά και κακοπληρωμένα στελέχη είναι πολύ χειρότερο από τις υπογραφές απώλειας εθνικής ανεξαρτησίας με τα προδοτικά μνημόνια... που εξαθλιώνουν οικονομικά και κοινωνικά τον λαό μας...

Η εγκατάλειψη των Ενόπλων μας δυνάμεων είναι εσχάτη προδοσία και απειλεί πλέον την ίδια την εθνική μας κυριαρχία και ελευθερία....

ΘΑΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.