Σελίδες

13 Μαΐου 2017

Οι ΗΠΑ επιλέγουν τους Κούρδους

Γράφει ο Νίκος Λυγερός 

Το γεγονός ότι οι ΗΠΑ επιλέγουν πια τους Κούρδους ως συμμάχους για τον πόλεμο ενάντια στη βαρβαρότητα της τρομοκρατικής οργάνωσης Daesh, δεν αμφισβητείται από κανένα. Κι ενώ έχουμε ραγιάδες στην πατρίδα μας που θέλουν σώνει και καλά να βρουν καλές σχέσεις μεταξύ Αμερικής και Τουρκίας, η αλήθεια γίνεται όλο και πιο φανερή σε όλους. Οι ΗΠΑ επέλεξαν τους Κούρδους ως συμμαχητές γιατί είναι αξιόπιστοι κι έχουν μέσα τους τη φωτιά της αγάπης για μια πατρίδα που δεν έχουν αποκτήσει ακόμα. Ενώ η Τουρκία όχι μόνο δεν είναι αξιόπιστη αλλά συνεχίζει να βυθίζεται σε ένα ακραίο ισλαμισμό και να συνεργάζεται όλο και πιο ανοιχτά με την τρομοκρατική οργάνωση διότι φοβάται τους Κούρδους και θέλει να τους αφοπλίσει αν δεν μπορεί να τους εξοντώσει. Με άλλα λόγια, και σε βάθος χρόνου, προετοιμαζόμαστε για τη δημιουργία του Κουρδιστάν.

Αυτός ο στόχος δεν αφορά μόνο τη δικαίωση των διεκδικήσεων του κουρδικού λαού. Είναι επίσης ένας τρόπος να οικοδομηθεί στην περιοχή μια στρατηγική συμμαχία πιο ανθεκτική σε σχέση με τα τωρινά δεδομένα και αυτή θα είναι βέβαια προς όφελος της Αμερικής για να μην ξεχνιόμαστε. Ξανά βρίσκουμε στοιχεία που υπήρξαν μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο στην ίδια την Ευρώπη. Πρακτικά έχουμε ταυτόχρονα της κυριολεκτική ανάσταση της Συνθήκης Σεβρών ενώ κανείς πριν δεν θεωρούσε ότι αυτό είναι εφικτό με τα τωρινά πολιτικά δεδομένα. Όμως το παλιό παρελθόν έρχεται να επηρεάσει το παρόν για να δημιουργήσει το μέλλον. Έτσι η συμμαχία με τους Κούρδους είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία του Κουρδιστάν.α την ενεργειακή πορεία μας μέσω της υψηλής στρατηγικής του Ελληνισμού. 

πηγή

Ύψος και Βάθος

Μ: Πριν τη βαθύτητα, δεν είχα δει τη διαφορά και τη σχέση που υπάρχει μεταξύ βάθους και ύψους.
Δ: Επειδή είναι μία βαθύτερη κωδικοποίηση της υπέρβασης.
Μ: Γι’ αυτό εκεί που νόμιζα ότι ήσασταν κιονόκρανο, κατάλαβα τελικά ότι ο Δάσκαλος είναι στυλοβάτης.
Δ: Έχεις δει κιονόκρανο να στέκεται μετέωρο;
Μ: Όχι, Δάσκαλε.
Δ: Ο Δάσκαλος υπάρχει εν δυνάμει ακόμα και αν δεν έχει μαθητές.
Μ: Λόγω της φύσης του. Ενώ ο μαθητής δεν υπάρχει χωρίς Δάσκαλο…
Δ: Ο στυλοβάτης είναι στο βάθος για να σηκώσει το κιονόκρανο.
Μ: Έτσι ο μαθητής με την υπέρβαση αγγίζει τα ύψη λόγω του βάθους του Δασκάλου.
Δ: Στο βάθος η απελευθέρωση, στα ύψη η ελευθερία.
Μ: Δηλαδή τα δύσκολα για σας, τα εύκολα για μας.
Δ: Όταν ο Δάσκαλος σε κρατά μόνο από τα χέρια κι εσύ δεν κρατάς τίποτα αλλά απλώς πετάς, είναι ήδη δύσκολο.
Μ: Μα τότε φαίνονται μόνο οι μαθητές από μακριά!
Δ: Αυτός είναι ο στόχος μας.
Μ: Η ανάδειξή μας.
Δ: Για να είστε ελεύθεροι.
Μ: Και να ανήκουμε στην Ανθρωπότητα.
Δ: Αυτό είναι διάδοση του έργου.
Μ: Οι μαθητές που πετούν ελεύθεροι.


πηγή

Ο Νίκος Λυγερός είναι καθηγητής Γεωστρατηγικής

Δείτε επίσης 
Ν. Λυγερός: Αν δεν είχαμε Κανάρη, θα τον φτιάχναμε. Ι.Ν. Αγίων Αποστόλων Κανάρη, 10/05/2017  ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.