Σελίδες

27 Μαΐου 2017

«Οικουμενικότητα και Υπαρκτός Ελληνισμός» (μέρος 2ο)

Γράφει ο Κωνσταντίνος Π. Ρωμανός, Καθηγητής Φιλοσοφίας Παν/μιο Αιγαίου.
Από το βιβλίο του «Από την εθνοκτονία στην Αφύπνιση – Αντίλογος στη Σοφιστική της Νέας Τάξης» - 2016, εκδόσεις Πελασγός.


συνέχεια από το 1ο μέρος 

πό τήν πλευρά μίας πολιτικς ψυχολογίας, φιλελληνισμός εναι ρωτας πρός τόν δανιστικό λληνισμό, ν νθελληνισμός εναι λλη ψη το δίου νομίσματος, δηλαδή παγοήτευση το ραστ πό τήν παφή μέ τήν πραγματικότητα τν ζωντανν λλήνων, πού δέν εναι τελικά ο θεοί πού λάτρεψε, λλά νθρωποι πως σύ κι γώ, μέ λες τίς δυναμίες μας. Τό παράλογο μίσος το νθέλληνα χει τήν δια νταση μέ τόν ρωτα το φιλέλληνα. Στρέφεται κατά το παρκτο λληνισμο, ποος νεξαρτήτως καλν προθέσεων πράξεων, φέρεται ς πεύθυνος, στό φαντασιακό το πογοητευμένου ραστ, γιά τήν κύρωση το δανικο του.

Γιά νά γίνει πληρέστερη είκόνα τς κατάστασης, νά προσθέσουμε τι μίσος φθάνουν νά ασθάνονται γιά τό πρωταρχικό ντικείμενο το πόθου τους ο μικρότερες ψυχές πού προσπάθησαν, λλά πέτυχαν νά ταυτισθον μέ ατό. πως ο μιμαθες στήν νάλυση το Adorno τελικά μισον τήν μόρφωση, πού δέν μπόρεσαν νά κατακτήσουν, τσι ο νθέλληνες μίσησαν τόν λληνισμό ς καθρέφτη τς ιδίας βαρβαρότητος, τήν ποία δυνατον νά περβον. Τό μίσος τους γιά τόν λληνισμό, δέν εναι τελικά παρά προβολή πρός τά ξω το συνειδήτου μίσους γιά τόν αυτό τους. Οτως λλως κολουθε κδίκηση, ποία δέν θά κανοποιηθε μέ τίποτα λιγώτερο πό τήν ξαφάνιση το λληνισμο.

ναρίθμητες πιδρομές βαρβάρων σημάδεψαν τήν στορία το λληνισμο πό τήν ρχαιότητα ς τίς μέρες μας. Πς δέν πέτρεψε ατές οίκουμενικός φιλελληνισμός; θα ναρωτηθε σως κανείς. Μά δέν καταλάβαμε κόμα, ο ζντες λληνες, πς φιλελληνισμός κτρέφει τόν νθελληνισμό; χουμε κόμα μπιστοσύνη στήν εγνωμοσύνη τν εεργετηθέντων πό μς; ν δέν χουμε κόμα ξαφανισθε πό τό πρόσωπο τς Γς, ατό φείλεται στήν τεράστια γεωγραφική ξάπλωση, τεχνολογική καί οίκονομική σχύ καί πολεμική ρετή το παρκτο λληνισμο τήν ποχή τς κμς του, πρίν δυό χιλιάδες χρόνια. Δέν φείλεται, τό ντίθετο μάλιστα, στήν οίκουμενική κτινοβολία το λληνικο πολιτισμο. Ο πιδρομές ναντίον μας δημιούργησαν σάριθμες τρύπες στόν ζωντανό στό το παρκτο λληνισμο, π. χ. Μικρασία, κατά τόν μεγάλο στορικό Σπύρο Βρυώνη, εχε δώδεκα κατομμύρια λληνες πρίν κτακόσια χρόνια. Πόσοι χουν πομείνει σήμερα; να πολύ μικρό κομμάτι λληνισμο πιβιώνει κόμα στήν λλάδα, χάρις στήν τεράστια δύναμη το πάλαι ποτέ λληνισμο. μως σήμερα ο φεδρεες μας ξαντλήθηκαν…

Νά παρατηρήσουμε δ, τι μέ κάθε καταστροφή το παρκτο λληνισμο σχύς το δανιστικο λληνισμο μεγάλωνε. Μέ τήν κατάκτηση τς λλάδος πό τήν Ρώμη λληνικός πολιτισμός πγε στήν Δύση. Μέ τήν κατάκτηση τς Συρίας καί τς Αγύπτου πό τούς ραβες πγε στούς ραβες. Μέ τήν κατάκτηση τν θωμανν λληνικός Λόγος μεταφέρθηκε στήν Ερώπη. μως ο στίες χάθηκαν καί ναρίθμητοι λληνες ξοντώθηκαν, κτοπίσθηκαν, ποστάτησαν.

Σήμερα δανιστικός λληνισμός περβαίνει τόν παρκτό λληνισμό πρός λες τίς κατευθύνσεις, τά φροτα το λληνικο πολιτισμο χουν γίνει κτμα λων τν θνν. ντιστρόφως νάλογη εναι κατάσταση το παρκτο λληνισμο, ποος πειλεται κυριολεκτικά μέ ξαφάνιση, χι τυχαα, πό τόν σφικτό ναγκαλισμό μίας Ερώπης σέ καθεστώς διετος νθελληνικς ξάρσεως. διασυρμός το παρκτο λληνισμο στήν Ερώπη μόνο μέ κενον τν βραίων πό τούς Ναζί θά μποροσε νά συγκριθε, χωρίς πιστέψτε με, καμμία περβολή. ς μήν ξεχνμε στόσο, τι πί μία δεκαετία προηγήθηκε μέσα στήν λλάδα νας σωτερικός διασυρμός το λληνισμο, σέ φθαλμοφανή ντιστοιχία μέ ατόν το ξωτερικο. ν λόγ διασυρμός γινε πό λληνες τό γένος ποστάτες, μέ κυρίαρχη παρουσία στήν καδημαϊκή ζωή, στήν πολιτική ζωή, στά Μ.Μ.Ε., στά κόμματα, σέ μή κυβερνητικές ργανώσεις, στήν σχολική κπαίδευση. Ερωπαϊκές πιδοτήσεις, «προγράμματα», καί δηλοι πόροι ξαγόρασαν ναν ντυπωσιακό στρατό νθελλήνων λληνικς κοπς, δράση τν ποίων πονόμευσε τό θικό το θνους καί προετοίμασε τό δαφος γιά τήν κατίσχυση το ερωπαϊκο νθελληνισμο, ποος μελε νά αφνιδιάσει καί τούς πιό ψύχραιμους, δύο χρόνια τώρα, μέ τήν πρωτοφανή κταση καί ντασή του.

ς σκεφθε κανείς τί σημαίνει νά γράφονται καθημερινά σέ λες τίς φημερίδες ρθρα γιά τήν λλάδα (κε πού προηγουμένως λλάς ταν πιό γνωστη στόν τπο κι πό τήν κεντρική φρική), ως καί τέσσερα ρθρα τήν μέρα στήν δια μεγλη φημερίδα, λα βριστικά, σαρκαστικά, παξιωτικά. Καί χι μόνο, πως θά περίμενε κανείς, στίς δεξιές λαϊκές φυλλάδες το κίτρινου τύπου, λλά καί πολλαπλς σέ σοβαρές φημερδες καί περιοδικά.

πό λα ατά προκύπτει, τι παρκτός λληνισμός πρωταρχικό καθκον σήμερα χει τήν πιβίωσή του. Μέ κανένα τρόπο δέν πρέπει νά ξακολουθε νά νδίδει στήν παρόρμηση το φωτοδότη τς νθρωπότητας, ς άν παρξή του νομιμοποιεται μόνο φ’ σον καί καθ’ σον ατός παρέχει εεργεσίες ες τό διηνεκές. χι, ρχή τς ατοσυντήρησης εναι παρκής νομιμοποίηση τς παρξης, τομικς συλλογικς. Ο ζντες λληνες θά πρέπει νά παύσουν πιτέλους νά εναι θύματα το φιλελληνικο πάθους, προσφέροντας οκειοθελς τόν αυτό τους ς νσάρκωση ξένων δανικν καί ς ποδοχέα το μίσους πού ναπόφευκτα θά νσκύψει.

ξ λλου καί μόνη ατοσυντήρηση το λληνος νθρώπου εναι πλέον δύσκολος στόχος. Στό δημογραφικό πίπεδο τό λληνικό θνος πειλεται πό μία πογεννητικότητα ρεκόρ (γεννητικότητα 0,9 %!) καί πό τήν εσοδο σιατικν, φρικανικν καί βαλκάνιων κατομμυρίων ποίκων πού μέ τήν συνεργία ντοπίων φιαλτν εσέρχονται στήν χώρα καί οίκειοποιονται τόν χρο ναπαραγωγς τν λλήνων, γιά τήν δική τους ναπαραγωγή. Στό δεολογικό πίπεδο άναπαραγωγή το λληνος νθρώπου προσκρούει στήν «πολυπολιτισμική» μετάλλαξη τς θνικς παιδείας ποία μεθοδευμένα ποδομε τίς λληνικές ξίες, ς δθεν «στερεότυπα» θνικς, στορικς, παραδοσιακς φς. Στό οκονομικό πίπεδο μεθοδευμένη χρεωκοπία το παρόντος ποσυνθέτει παραιτέρω τόν κοινωνικό στό στό σωτερικό το θνους. Στό θνικό τελευταα πίπεδο, νδοτισμός τν δοτν κυβερνήσεων θά δώσει τούς καρπούς του σ’ να πί το παρόντος προσδιόριστο μέλλον.

παρκτός λληνισμός, νεξαρτήτως δυναμιν του, δέν εναι σήμαντος γιά τήν παγκόσμια λληνική κληρονομιά, ποία ποτελε νάχωμα κατά μίας περχομένης βαρβαρότητας. δύναμη τν λίγων λλήνων τό γένος πού πάρχουν σήμερα, γκειται στό τι εναι φύσει μάρτυρες το διαχρονικο λληνισμο, τι τούς ναγνωρίζεται δικαιωματικά τό προνόμιο νά συνηγορήσουν πέρ τς Ελευθερίας, το Λόγου καί τς Ανθρωπις ς δικς τους προγονικς κληρονομις, ς δικς τους παραδόσεως. Σέ ντιδιαστολή, σχέση τν λλων λαν μέ τήν λληνική κληρονομιά εναι μμεση, εναι σχέση φιλελλήνων, χι λλήνων. τσι εκολα μφισβητεται λληνισμός τν φιλελλήνων ς ποικιοκρατική δεολογία τς Δύσης, ρατσισμός τς λευκς φυλς (ο λληνες σαν βλέπεις λευκοί), πολιτισμικός μπεριαλισμός το δθεν νός καί δθεν οκουμενικο Λόγου, δικαίωση τς ρχαίας δουλοκτητικς κοινωνίας, κυριαρχία το νδρα πί τς γυναίκας καί λλα παρόμοια.

Σέ ντιδιαστολή, κυρίαρχη πολιτική ρθότητα πιτρέπει νά προσαφθον τά προηγούμενα σ’ λους (τούς φιλέλληνες) κτός το λληνα, διότι ν κάποιος τά προςπτε σέ λληνα, θά θεωρετο νοχος ρατσιστικς πιθέσεως, πργμα πού πολιτική ρθότητα παγορεύει σέ κάθε περίπτωση. δ ντοπίζεται ρόλος κλειδί το παρκτο λληνισμο γιά τήν οκουμενική λληνική κληρονομιά. Εναι ρόλος το ναγνωρισμένου, δικαιωματικά, μάρτυρα το δανιστικο λληνισμο.

ν ξέλιπε ποθετικά τελευταος λληνας μάρτυρας, θά σβηνε ραγε λόγ ατο οκουμενική λληνική κληρονομιά; χι, άν τελευταος λληνας φευγε περασπιζόμενος τήν πίστη του στόν λληνισμό. Τό φάντασμα το λληνισμο θά στοιχείωνε τότε τήν νθρωπότητα. Μόνο νας τρόπος πάρχει πραγματικά γιά νά φανισθε λοκληρωτικά νας μάρτυρας καί μαζί μαρτυρία του: νά άπαρνηθε διος τόν αυτό του, τήν λήθειά του.

λλάς πλήττεται πρώτη στήν παροσα οίκονομική κρίση, διότι τυχόν πτώση της θά προαγγείλει, στό συμβολικό πίπεδο, τήν πτώση λοκλήρου το οίκουμενικο λληνογενος πολιτισμο. Ατό τό διαισθάνονται ο νθρωποι μέ γαθές προθέσεις νά τήν οκουμένη, παρά τόν ρυμαγδό τς νθελληνικς προπαγάνδας. Πρτοι π’ λους τό διαισθάνονται ο λληνες. Γι’ ατό θά πομε καί μες δ: « λλάδα πέπρωται νά ζήσει καί θά ζήσει»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.