Σελίδες

7 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΑ ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΑ ΕΔΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΑΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΙΑΣΜΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΩΝ.

Τι λέει λοιπόν το κοράνι για την απαγωγή, βιασμό, κακοποίηση κοριτσιών, γυναικών; 
 
 ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜ . . . "Η υποταγή των γυναικών θα τις προστατεύει από κάθε κακομεταχείριση.  

38. « Οι άντρες είναι ανώτεροι από τις γυναίκες, γιατί ο Αλλάχ τους έδωσε την υπεροχή πάνω τους και πρέπει να τις προικίζουν από τις περιουσίες τους.
Οι γυναίκες πρέπει να υπακούουν και να αποσιωπούν τα μυστικά των συζύγων τους, μια που ο ουρανός τους εμπιστεύθηκε τη φύλαξή τους. Οι σύζυγοι που ενδεχομένως θα υποφέρουν απ’ την απείθειά τους μπορούν να τις τιμωρούν, να τις αφήνουν μόνες στα κρεβάτια τους κι ακόμα και να τις χτυπούν. Η υποταγή των γυναικών θα τις προστατεύει από κάθε κακομεταχείριση. Ο Αλλάχ είναι μεγάλος και ύψιστος». 

223. « Οι γυναίκες σας είναι το χωράφι σας. Καλλιεργείστε το όσες φορές σας αρέσει.». 
Κοράνι , Μεδίνα Κεφάλαιο 4ο

Όπως παρατηρούμε στα αποσπάσματα του ιερού βιβλίου των Μουσουλμάνων αλλά και στο βίντεο που ακλουθεί για τους ισλαμιστές η γυναίκα δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα αντικείμενο. 

Μια μηχανή αναπαραγωγής και «ανακούφισης» των βασικών βιολογικών λειτουργιών.

Άλλωστε ο Αλλάχ τους δίνει το δικαίωμα να τις μεταχειρίζονται όπως θέλουν, και μέσω των ιμάμηδων , που είναι η επί γης εκπρόσωποι του , εκδίδουν και οδηγίες για το πώς να τις κακοποιούν με τέτοιο τρόπο ώστε να μην γίνεται αντιληπτό. Δεν είναι λίγες οι φορές επίσης που έχουμε δει βίντεο με δημοσίους λιθοβολισμούς και εκτελέσεις γυναικών επειδή κάποια από αυτές είτε ερωτεύτηκε άντρα διαφορετικής θρησκείας ή άλλαξε η ιδία την θρησκεία της για να τον παντρευτεί ή  επειδή ο σύζυγος που επέλεξε δεν ήταν αποδεκτός από την οικογένεια της. Άλλες φορές πάλι μουσουλμάνες βιάζονται ομαδικά από άλλους ομόθρησκους τους ή επειδή θέλησαν να χωρίσουν από τον άντρα τους  δέχτηκαν επιθέσεις με οξύ στο πρόσωπο και υπέστησαν φρικτές παραμορφώσεις.

Από αυτά και μόνο αντιλαμβανόμαστε το επίπεδο του πολιτισμού που επιβάλει το Ισλάμ όπου υπάρχει και μας δείχνει ξεκάθαρα το πρόσωπο του και το τι θα ακολουθήσει όταν έρθει στην δική μας γειτονιά. Το ερώτημα είναι άλλο όμως οι δήθεν  αριστεριστές και αριστερίστριες που τόσο μάχονται για τα δικαιώματα όλων αυτών αλλά όχι γι’ αυτά των Ελλήνων, δεν βλέπουν πως στις "συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας" μαζεύονται μόνο άντρες, ή όταν υπάρχουν γυναίκες είναι μονίμως με μαντίλα και τον φόβο στα μάτια τους; 

Συγκλονίζεται – λέει – η πολιτισμένη Δύση από παρεμβάσεις μουλάδων που “δικαιολογούν” την θηριωδία της Μπόκο Χαράμ με την απαγωγή εκατοντάδων κοριτσιών.

Χωρίς βεβαίως να κάνουν αναφορές στις τρομερές σφαγές ακόμα και μωρών στις οποίες προβαίνει η συμμορία χωρίς ούτε μία “ανθρωπιστική οργάνωση” να βγάζει άχνα. Το ίδιο έγινε και με τους ισλαμοφασίστες στο Κόσοβο, γίνεται τώρα στην Συρία και στην Τουρκία (με τα αιχμάλωτα προσφυγόπουλα), την Αίγυπτο επί Μόρσι και όπου υπάρχει Ισλάμ… στις δομές εξουσίας.

Το θέμα μας όμως είναι άλλο. 

Ποιά η θέση του Ισλάμ στην περίπτωση αιχμαλωσίας, βιασμού και ξυλοδαρμού ενός κοριτσιού; Την απάντηση την δίνει τεκμηριωμένα η ομάδα γυναικών “Αγαζηλος” σε μία εκπληκτική έρευνα που θα σας κλονίσει. Μπορεί όμως και να σας δώσει απαντήσεις για το πως είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι που κομματιάζουν με εξαιρετική ευκολία κορίτσια, ηλικιωμένες ή γέροντες “για λίγα Ευρώ” όπως είθισται να γράφουν οι ελληνόφωνοι δημοσιογράφοι. Ενώ εάν ήταν για πολλά Ευρώ, θα έλεγαν “ουάου”…

Έχουμε από καιρό ασχοληθεί με το Ισλάμ λόγω κυρίως κάποιων μηνυμάτων για βοήθεια, που λαμβάναμε στο παρελθόν. Ελληνοκύπριες μας έγραφαν για εγκυμοσύνες, που είχαν προκύψει από δεσμούς με Τουρκοκυπρίους, οι οποίοι στη συνέχεια απειλούσαν να απαγάγουν τα παιδιά μετά τη γέννησή τους γιατί, όπως έλεγαν, οι Χριστιανές ήταν ακατάλληλες για μητέρες. Βέβαια, προφανώς για να τις αφήσουν έγκυες τις έβρισκαν… κατάλληλες για σεξ. Αλλά αυτό με το σεξ είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία, στην οποία θα ρίξουν φως αυτά που θα συζητήσουμε παρακάτω.

Βίαιες περιτομές σε παιδάκια χριστιανών από τζιχαντιστές
Ας μιλήσουμε με επίσημα θρησκευτικά κείμενα του Ισλάμ λοιπόν, και όχι από “πολέμια” του Ισλάμ βιβλία. Καμιά αντίρρηση.

Πάμε στη σούρα 23, εδάφια 5 και 6: “Οι πιστοί (του Ισλάμ)”: Ποιοι είναι αυτοί οι πιστοί;
5 “κι είναι εκείνοι που προφυλάγουν τον εαυτό τους απέχοντας από τα σαρκικά πάθη (το γενετήσιο οργασμό).

6. Εκτός αν τούτο συμβαίνει με τις συζύγους τους μόνο, ή με (τις αιχμαλώτους) εκείνες που εξουσιάζει το δεξί τους χέρι, γιατί τότε (στην περίπτωση αυτή) είναι εκτός μομφής”.

Με δυο λόγια: οι περίφημοι “πιστοί” του Ισλάμ δικαιούνται να κάνουν σεξ με τις γυναίκες τους (μέχρι τέσσερις) αλλά και με τις σκλάβες τους. Όχι μόνο δηλ. νομιμοποιείται η ΔΟΥΛΕΙΑ αλλά και η σεξουαλική εκμετάλλευση των σκλάβων.

Τα ίδια συναντάμε παρακάτω στη σούρα 70 (”οι σκάλες της ανόδου”): Θα ξεφύγουν από τη φοβερή τιμωρία του Αλλάχ στους απίστους (με φωτιά της κόλασης και τα συναφή) μεταξύ άλλων.

29, “κι αυτοί που φυλάγουν την αγνότητά τους”,
30. “εκτός με τις συζύγους τους, και τις (αιχμάλωτες) που το δεξί τους χέρι εξουσιάζει οπότε δεν υπάρχει καμιά ενοχή”.

Δηλαδή, δεν υπάρχει καμιά ενοχή στο να αιχμαλωτίζετε γυναίκες και να τις βιάζετε, ο … πολυεύσπλαχνος Αλλάχ τα επιτρέπει αυτά στους πιστούς και δεν θα τους στείλει στην κόλαση αν τα κάνουν.

Εξάλλου και ο προφήτης, παρά τις 11 συζύγους του, είχε τουλάχιστον 4 σκλάβες παλλακίδες, με μια από τις οποίες έκανε και γιο που όμως πέθανε πριν κλείσει τα δυο του χρόνια: Ήταν η κόπτισσα Μαρία*, την οποία του είχε στείλει πεσκέσι μαζί με την αδελφή της, έναν ευνούχο, έναν γάιδαρο και κάτι ρούχα, ένας τοπικός βυζαντινός άρχοντας.

Έδωσε το καλό παράδειγμα ο προφήτης λοιπόν, με τη Μαρία, τη Ρεχάνα και άλλες δυο που δεν ξέρουμε τα ονόματά τους, και ήταν λάφυρα πολέμου.

Παράλληλα στη σούρα 4 εδάφιο 24 διαβάζουμε ότι “επίσης απαγορεύεται να παντρεύεστε με έγγαμες γυναίκες, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΕΞΙ ΣΑΣ ΧΕΡΙ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ (ως αιχμάλωτες). Αυτός είναι γραπτός νόμος του ΑΛΛΑΧ για σας”.

Άπαξ λοιπόν και η γυναίκα αιχμαλωτίστηκε, δεν πά’ νά ‘χει σύζυγο κάπου αλλού; Τώρα θα παντρευτεί τον μουσουλμάνο αφέντη της που κατέστρεψε το σπίτι, τη ζωή και τη φυλή της, και ίσως έχει πουλήσει κάπου σκλάβους τον άντρα και τα παιδιά της, διότι είναι γραπτός νόμος του Αλλάχ. Μάλιστα εδώ διχάζονται οι (ισλαμιστές) ερμηνευτές του Ισλάμ:

Σύμφωνα με τον Μαουντούντι**, υπάρχει μια σχολή που λέει ότι αν το ζευγάρι έχει αιχμαλωτιστεί μαζί, ο μουσουλμάνος δεν μπορεί να παντρευτεί τη γυναίκα, ενώ άλλες δυο σχολές υποστηρίζουν ότι η αιχμαλωσία λύει τον γάμο, οπότε ο μουσουλμάνος κάνει τη γυναίκα ό,τι θέλει.

Και συνεχίζει το ίδιο εδάφιο: “Και εκτός από αυτές σας επιτρέπονται όλες οι άλλες γυναίκες, μόνο ν’ αναζητήσετε τις γυναίκες σας για γάμο, με δώρα απ’ την περιουσία σας”. Γιοκ περιουσία, γιοκ γάμος λοιπόν… Νo money, no honey.

Ακόμα όπως βλέπουμε στο 25, “Κι αν κάποιοι από σας δεν έχουν τα μέσα, που μ’ αυτά θα μπορούσαν να παντρευτούν ελεύθερες πιστές γυναίκες, (δηλ. αν δεν έχουν την περιουσία), τότε μπορούν να πάρουν για σύζυγο, κορίτσια που πιστεύουν, από αυτά που το δεξί σας χέρι εξουσιάζει”. Δηλ. από τις σκλάβες τους, αν οι σκλάβες ήταν μουσουλμάνες.

Ομως στην περίπτωση που ήταν μουσουλμάνες, και πάλι θα έπρεπε ο μουσουλμάνος άντρας να τους δώσει προίκα για να τις παντρευτεί. “Ας τις παντρευτείτε λοιπόν με την άδεια του κυρίου τους, κι ας δώσετε σ’ αυτές την προίκα τους, σύμφωνα με ό,τι είναι λογικό”.

Αυτοί χωρίς περιουσία, αναγκαστικά θα νήστευαν για να χαλιναγωγήσουν την επιθυμια τους, ή… θα αιχμαλώτιζαν κάποια και θα τακτοποιούνταν σεξουαλικά χωρίς να παντρευτούν.

Περιτομή σε μικρό κοριτσάκι!!!!
Έτσι εξηγείται και γιατί πολέμησαν με τέτοια μανία φτωχοί Άραβες υπό τις διαταγές του Μωάμεθ: δεν είχαν περιουσία ώστε να βρουν σύζυγο, κι έτρεχαν να αιχμαλωτίσουν γυναίκες είτε για να τις πουλήσουν και να καταφέρουν ν’ αποκτήσουν περιουσία ώστε να παντρευτούν, είτε για να έχουν σεξ χωρίς τις συζυγικές υποχρεώσεις, όπως γινόταν με τις σκλάβες. Οι οποίες θα μπορούσαν ασφαλώς να είναι περισσότερες από μία. Θα μπορούσε δηλ. ένας που έμενε ανύπαντρος και είχε δυο τρεις σκλάβες, να έχει και το σεξ με τρείς διαφορετικές γυναίκες χωρίς να κάνει αμαρτία, και να είναι και ελεύθερος από τις υποχρεώσεις του γάμου.

Δεν είναι όλα αυτά πολύ πιο βολικά απ’ το να είναι κάποιος χριστιανός, οπότε πρέπει να δεθεί με μια μόνο γυναίκα για όλη τη ζωή του, μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος, και κάθε προσπάθεια να τη χωρίσει (εκτός αν εκείνη τον έχει απατήσει) ή να πάρει μια δεύτερη, μια τρίτη, μια τέταρτη όταν κάποια στιγμή η γυναίκα του γεράσει ή απλά τη βαρεθεί, ή να έχει εξωσυζυγικές σχέσεις με σκλάβες ή άλλες, θεωρείται αμαρτία;

Αφήστε που αυτός ο χριστιανός μετά το θάνατο θα απολαύσει “τη θέα του Θεού”… πράγμα που για τον πολύ κόσμο είναι αδιάφορο, ενώ οι “παρθένες με τα στρογγυλά και στητά στήθια” και τα βουνά από πιλάφι και τα ποτάμια από μέλι, που υπόσχεται ο παράδεισος του Ισλάμ, προκαλούν το άμεσο ενδιαφέρον όσων επιδιώκουν ικανοποίηση της πείνας τους, σεξουαλικής και μη. Δεν χρειάζεται λοιπόν να αναρωτηθούμε πολύ ΓΙΑΤΙ και ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΙΔΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ διαδόθηκε αρχικά το Ισλάμ.

Οπότε λοιπόν, “Λέγεται στο Ιερό Κοράνι: “Προσκάλεσε όλους στη θρησκεία του Κυρίου σου με σοφία και με όμορφο κύρηγμα και προσπάθησε να τους πείσεις με τον καλύτερο τρόπο και τον πιο ευγενικό.” (Κοράνι, 16:125)”, ότι αν πολεμήσουν για τον Αλλάχ και τον προφήτη θα λύσουν τα οικονομικά και σεξουαλικά τους προβλήματα σ’ αυτή τη ζωή και στην άλλη, με μόνη υποχρέωση να μοιράζονται τα κλοπιμαία, να δίνουν από αυτά στους φτωχούς (της δικής τους κοινότητας), να κάνουν μπάνια και να προσεύχονται πέντε φορές τη μέρα.

Σίγουρα, τέτοιες υποσχέσεις προσελκύουν εθελοντές πιστούς, ποιος έχει αντίρρηση; Αυτές είναι εξάλλου οι υποσχέσεις που δίνουν στο Ισλάμ τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του, γιατί υποσχέσεις για δικαιοσύνη και ανταμοιβή των δικαίων και ελεημόνων στη μετά θάνατον ζωή υπάρχουν και στις άλλες θρησκείες, από τον Ζωροαστρισμό και τον Ιουδαϊσμό μέχρι τον Χριστιανισμό. Ο τελευταίος όμως δεν ανέχεται το βιασμό και τη δουλεία οπότε δεν συνέφερε τους φτωχούς και άγαμους Άραβες, που κάπως έπρεπε να τακτοποιηθούν κι αυτοί…

Μετά που έπεσε και η χατζάρα, ασφαλώς οι πιστοί πολλαπλασιάστηκαν.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα σχετικά χαντίθ (”λόγια του προφήτη”): Πάνε κάποιοι μουσουλμάνοι που είχαν πιάσει αιχμάλωτες, να κάνουν σεξ μαζί τους. Είχαν κατά νου να εφαρμόσουν τη γνωστή “διακοπτόμενη συνουσία” για να μην μείνουν έγκυες, γιατί ο ισλαμικός νόμος απαγόρευε να πουλιούνται οι έγκυοι σκλάβες, οπότε θα έχαναν τα λεφτά από την πώλησή τους. Λένε τότε μεταξύ τους, “μια και είναι ο προφήτης εδώ, δεν πάμε να τον ρωτήσουμε;” Τον ρωτούν λοιπόν, “θέλουμε να κάνουμε σεξ με τις αιχμάλωτες, να τραβηχτούμε ή να μην τραβηχτούμε;” Και τι τους απαντάει; Μήπως να αφήσουν τις αιχμάλωτες στην ησυχία τους; Όχι, ο “προφήτης” μόνο τους λέει ‘δεν έχει σημασία αν τραβηχτείτε, γιατι όσοι είναι να γεννηθούν θα γεννηθούν” (ελεύθερη μετάφραση από το SAHIH MUSLIM, τομ 2, #3371, υπάρχει και σε άλλα χαντίθ).

Υπάρχουν και άλλα πολλά εδάφια που νομιμοποιούν τη δουλεία και τη σεξουαλική εκμετάλλευση των σκλάβων, άλλα που θεσμοθετούν τον ξυλοδαρμό των ανυπάκουων συζύγων (γυναικών, βέβαια…) κτλ. Πολλά είναι στη σούρα 4 λίγο πιο κάτω.

Αυτά λοιπόν γράφαμε τότε, και αυτά προφανώς δεν άρεσαν σε κάποιους, που δεν ανέχονται την αντίθετη άποψη, εκλαμβάνοντάς την ως εχθρότητα, στην οποία πρέπει να απαντήσουν με εχθρικές πράξεις…

* Κάποιοι μουσουλμάνοι πιστεύουν ότι ο Μωάμεθ παντρεύτηκε τη Μαρία, όμως αυτό δεν ισχύει. Βλ. τη σούρα 33 εδάφιο 52: «Δεν σου επιτρέπεται (να νυμφευθείς άλλες) γυναίκες μετά απ’ αυτές (που έχεις). Κι ούτε να τις ανταλλάξεις με άλλες συζύγους, ακόμα κι αν η ομορφιά τους σ’ έχει εντυπωσιάσει, εκτός από τις αιχμάλωτες που το δεξί σου χέρι εξουσιάζει». Η σούρα αυτή σύμφωνα με τον Μαουντούντι γράφτηκε το 637/628 μ.Χ., 5ο έτος Εγίρας, αλλά η Μαρία έφτασε στη Μεδίνα το 7ο έτος Εγίρας, αφού ο Μωάμεθ είχε επιστρέψει από την υπογραφή συνθήκης με τους Κουραϊσίτες στην Χουνταϊμπίγια. Αυτό τουλάχιστον λέει ο έγκυρος ιστορικός Tabari και ο Μαουντούντι.

Της είχε όμως επιβάλει να φοράει φερετζέ όπως και οι κανονικές γυναίκες του, και την είχε ξεχωριστά από αυτές σ’ ένα άλλο σπίτι όπου την εγκατέστησε όταν κατάλαβε ότι ήταν έγκυος. Και στη Μαρία είχε απαγορευθεί να παντρευτεί άλλον μετά το θάνατό του.

Αργότερα που ο γιος τους πέθανε, η Μαρία έχασε την ιδιαίτερη εύνοιά του.

Ακριβώς επειδή οι υπόλοιπες γυναίκες του ζήλευαν που ο Μωάμεθ είχε εύνοια στη Μαρία, του δημιουργούσαν προβλήματα. Ο Μωάμεθ ορκίστηκε σε μία ότι θα σταματούσε να έχει σχέσεις με τη Μαρία και τότε του «κατέβηκαν» τα πρώτα εδάφια της σούρας 66: 1. «Ω εσύ ο Προφήτης! Γιατί απαγορεύεις (και στερείσαι) ό,τι ο ΑΛΛΑΧ σου έχει επιτρέψει;

Προσπαθείς να ευχαριστήσεις τις συζύγους σου. Αλλά ο ΑΛΛΑΧ είναι Πολυεπιεικής, Ελεήμονας. 2. O ΑΛΛΑΧ έχει κιόλας θεσπίσει για σας να (ω! Μουσουλμάνοι!) να ακυρώνετε τους όρκους σας. Και ο ΑΛΛΑΧ είναι ο Προστάτης σας, και είναι ο Παντογνώστης, ο Πάνσοφος» κτλ.

Ο Μωάμεθ είχε ελευθερώσει μια άλλη παλλακίδα που είχε, τη Ραχάνα ή Ραϊχάν, αλλά όχι τη Μαρία την Κόπτισσα. Αυτή ελευθερώθηκε με τον θάνατό του. Είχε επίσης ελευθερώσει και παντρευτεί την Τζουαϊρία και τη Σαφίγια, Εβραίες αιχμάλωτες, πριν γνωρίσει τη Μαρία.

**Ο Μαουντούντι (Sayyid Abu Ala’ Maududi ή πιο απλά Maulana Maududi) είναι μουσουλμάνος σουνίτης λόγιος κι ερμηνευτής του Κορανίου, καθώς και ιδρυτής πολιτικού κόμματος. Τον έχουν αποκαλέσει «ο μεγαλύτερος αναβιωτής του Ισλάμ στον 20ο αιώνα».

Κοράνι 2:223 «Οι γυναίκες-σας είναι σαν ένα κομάτι καλλιεργημένης γης για σας· έτσι, πλησιάστε τη γη-σας όποτε και όπως θέλετε·»

Κοράνι 4:3 «Αν φοβάστε οτι δεν θα μπορέσετε να τα καταφέρετε δίκαια με τα ορφανά, παντρευτείτε γυναίκες της επιλογής-σας, δύο, ή τρεις, ή τέσσερις· αλλά αν φοβάστε οτι δεν θα μπορέσετε να είστε δίκαιος (μ’ εκείνες), τότε μόνο μία, ή (μια αιχμάλωτη) που είναι του δεξιού χεριού-σας, που θα είναι πιο κατάλληλη, ώστε να εμποδιστείτε από το να κάνετε αδικία.»

Κοράνι 4:24 Ο άνδρας επιτρέπεται να πάρει γυναίκες σκλάβες εκτός γάμου «Και όλες οι παντρεμένες γυναίκες (σας απαγορεύονται) εκτός από εκείνες (τις αιχμάλωτες) που είναι του δεξιού χεριού-σας. Αυτό είναι εντολή του Αλλάχ προς εσάς.»

Κοράνι 4:34 «Οι άντρες είναι οι συντηρητές των γυναικών γιατί ο Αλλάχ έκανε μερικούς ανώτερους από άλλους, και γιατί εκείνες ξοδεύουν από την περιουσία-τους· οι καλές γυναίκες είναι συνεπώς υπάκουες, που φυλάνε όσα δεν φαίνονται όπως ο Αλλάχ τα έχει φυλάξει· και (όσο για) εκείνες για τις οποίες φοβάστε μη σας εγκαταλείψουν, φοβερίστε-τις, και αφήστε-τις μόνες στους κοιτώνες και δείρετέ τις· τότε αν σας υπακούσουν, μη ζητήσετε κάποιον τρόπο εναντίον-τους· ασφαλώς ο Αλλάχ είναι Ύψιστος, Μεγάλος.»

Μπουχαρί: Τ1Β6Α301 «Ο Μωάμεθ είπε, “Ω γυναίκες! Να δίνετε ελεημοσύνη, γιατί έχω δει οτι η πλειοψηφία των κατοίκων της Φωτιάς της Κολάσεως ήσασταν εσείς (οι γυναίκες).”

Εκείνες ρώτησαν: “Πώς έτσι, ω Απόστολε του Αλλάχ;” Και τους απάντησε: “Βρίζετε συχνά και είστε αγνώμονες στους συζύγους-σας. Δεν έχω δει κανέναν που να υπολείπεται σε νοημοσύνη και θρησκεία περισσότερο από σας. Ένας προσεκτικός, λογικός άντρας μπορεί να παρασυρθεί από κάποιες από σας.” 

Οι γυναίκες ρώτησαν: “Ω Απόστολε του Αλλάχ! Γιατί υπολειπόμαστε σε νοημοσύνη και θρησκεία;” Εκείνος είπε: “Δεν είναι η μαρτυρία δύο γυναικών ίση με τη μαρτυρία ενός άντρα;” Απάντησαν καταφατικά. Είπε: “Αυτό είναι το ελάττωμα στη νοημοσύνη-σας. Δεν είναι αλήθεια οτι μια γυναίκα δεν μπορεί ούτε να προσευχηθεί ούτε να νηστέψει κατά τις ημέρες της εμμήνου ρύσης-της;” Οι γυναίκες απάντησαν καταφατικά. Εκείνος είπε: “Αυτό είναι το ελάττωμα στη θρησκεία-σας.”»

Μουσλίμ 4:2127 Η 9 ετών σύζυγος του Μωάμεθ, Αϊσά, περιγράφει πώς ο Μωάμεθ την χτύπησε στο στήθος-της — που όπως λέει «με έκανε να πονέσω» — επειδή τον ακολούθησε έξω από το σπίτι χωρίς την άδειά του. 

πηγή

9 σχόλια:

  1. Όταν το Ισλάμ αποκαλύφθηκε στον Προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) πριν 1400+χρόνια, η δουλεία ήταν ένα κοινωνικό γεγονός όπως επίσης και η αιχμαλωσία σε πολέμους. Όταν γινόντουσαν πόλεμοι μεταξύ των Μουσουλμάνων και τον παγανιστών εξαιτίας της καταδίωξης που κάνανε οι δεύτεροι στους πρώτους, ο νικητής έπαιρνε αιχμάλωτους πολέμου όπου αργότερα γινόντουσαν δούλοι και υπηρέτες. Είχαν την επιλογή να πληρώσουν και να αφεθούν ελεύθεροι η να κρατήσουν το πιστεύω τους σαν δούλοι. Ο πρώην μουσουλμάνος ξεχνάει το γεγονός ότι αυτή η πρακτική ήταν κοινωνικό φαινόμενο εκείνη την εποχή και δεν δημιουργήθηκε από το Ισλάμ.

    Αυτό όμως που γνωρίζετε αλλά το αποκρύπτετε είναι ότι το Ισλάμ έπαιξε μεγάλο ρόλο στην εξαφάνιση της δουλείας και σταδιακά την εξαφάνισε. Οι Μουσουλμάνοι απαγορευόταν να έχουν δούλους η σκλάβους ομόθρησκους, έτσι όταν εξαπλώθηκε το Ισλάμ ταυτόχρονα και σταδιακά εξαφανιζόταν και η δουλεία. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) συνήθιζε να στέλνει τους συντρόφους του όπως τον Άμπου Μπακρ και τον Οθμάν ιμπν Άφφαν (ραντιγιαλλάχου άνχουμ) να αγοράζουν και να απελευθερώνουν σκλάβους. Μερικοί από τους πρώτους προσύλητους στο Ισλάμ ήταν φτωχοί απελευθερωμένοι πρώην σκλάβοι όπως π.χ. ο Μπιλάλ ιμπν Ράμπα αλ-Χαμπάσι (ραντιγιαλλάχου άνχου). Ο Προφήτης είχε πει ότι μία από τις καλύτερες πράξεις είναι η απελευθέρωση ενός σκλάβου. Ο ίδιος του είχε απελευθερώσει 63 σκλάβους ενώ η σύζυγος του Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) 67. Συνολικά η οικογένεια του προφήτη είχε απελευθερώσει 39.237 σκλάβους.

    Το Ισλάμ αντιμετώπισε την δουλεία σαν ένα κακό κοινωνικό φαινόμενο και σιγά σιγά (όχι αμέσως) την εξαφάνισε, όπως έκανε και με την περίπτωση του αλκοόλ. Οι δούλες και οι σκλάβες (και άντρες) στο Ισλάμ είχαν την καλύτερη αντιμετώπιση. Το Ισλάμ διέταζε τους Μουσουλμάνους να δέχονται τους σκλάβους και τις σκλάβες σαν αδέρφια τους και να τους συμπεριφέρονται με τον καλύτερο τρόπο, με καλοσύνη και αγάπη. Είναι αλήθεια ότι το Ισλάμ επιτρέπει το σεξ με τις αιχμάλωτες αλλά σε καμία περίπτωση δεν το επιβάλει και μάλιστα καλούνται οι μουσουλμάνοι να συμπεριφέρονται στους δούλους σαν σε αδέρφια τους ή δικούς τους ανθρώπους.

    Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: “Μην προξενείτε κακό, βλάβη και ζημιά στους εαυτούς σας και στους άλλους” (Al-Daraqutni;, Ibn Majah; & Ahmad, Musnad;).

    Ο Προφήτης δίδαξε τον σεβασμό και την καλή μεταχείριση προς τις σκλάβες και τους σκλάβους. Λέει: “Οι υπηρέτες σας και οι σκλάβες-σκλάβοι σας είναι αδέρφια σας. Όποιος έχει σκλάβα-σκλάβο έχει την υποχρέωση να τους δίνει φαγητό από την μερίδα του και ρούχα από αυτά που ντύνετε. Δεν πρέπει να τους βάζετε εργασίες πέρα από τις αντοχές τους. Αν πρέπει να τους βάλετε να κάνουν σκληρή εργασία τότε να τους βοηθήσετε” (Sahih al-Bukhari, Iman, 22; Adab, 44; Sahih Muslim, Iman, 38–40; & Abu Dawud, Adab, 124;).

    Τα τελευταία λόγια που καταγράφει ο Αλή (ραντιγιαλλάχου άνχου) πριν το θάνατο του Προφήτη είναι ότι ο Προφήτης είπε: “Η Προσευχή! Η Προσευχή! Φοβηθείτε το Θεό όσων αναφορά τις σκλάβες-σκλάβους σας” (Al-Adab al-Mufrad Al-Bukhari, Nr. 158;)

    και

    “Kανείς από εσάς όταν συστήνει την υπηρέτρια του η υπηρέτη του να μη λέει {από εδώ ο σκλάβος μου ή η σκλάβα μου} το καλύτερο είναι να τον συστήσει ως αδερφό του ή αδελφή του” (Ahmed ibn Hanbal, Musnad, 2 ,4;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Αλ-Μαρούρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε: “Συνάντησα στην Αρ-Ραμπάδα τον Άμπου Δαρ, που φορούσε μία μπέρτα και ο δούλος του φορούσε μία παρόμοια (μπέρτα). Τον ρώτησα γιατί και μου είπε: {Έβρισα κάποιον αποκαλώντας τη μητέρα του με άσχημες κουβέντες. Ο Προφήτης μου είχε πει: Ω Άμπου Δαρ! Τον έβρισες χαρακτηρίζοντας τη μητέρα του με άσχημες κουβέντες. Ακόμα έχεις μερικά χαρακτηρηστικά της άγνοιας. Οι δούλοι σας είναι τα αδέρφια σας και ο ΑΛΛΑΧ τους έχει θέσει υπό την εξουσία σας. Έτσι, όποιος έχει έναν αδερφό υπό την εξουσία του, θα πρέπει να τον θρέφει από ό,το τρώει αυτός και να τον ντύνει με ό,τι φοράει και αυτός. Μην τους ζητάτε (τους δούλους) να κάνουν κάτι πάνω από την αντοχή τους και αν το κάνετε, τότε βοηθήστε τους}” (Sahih Bukhari, Vol.1, Book 2, #29;).

    Ο πατέρας του Άμπου Μπούρντα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει:

    “Τρία πρόσωπα θα έχουν διπλή ανταμοιβή’

    ~Κάποιος από τους λαούς της Βίβλου που πίστεψε στον προφήτη του (τον Ιησού) και μετά πίστεψε στον προφήτη Μουχάμμεντ (και έγινε μουσουλμάνος),
    ~ο δούλος που εκτελεί τα καθήκοντα του απέναντι στον ΑΛΛΑΧ και στον κύριο του,
    ~ο κύριος μιας αιχμάλωτης που της διδάσκει κανόνες καλής συμπεριφοράς και τη μορφώνει στον καλύτερο δυνατό δρόμο (και της μαθαίνει τη θρησκεία) και την απελευθερώνει και τότε την παντρεύεται” (Sahih Bukhari Vol.1, Book 3, #97A).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λέγεται στο Ιερό Κοράνι: “Και να λατρεύετε τον ΑΛΛΑΧ και να μην έχετε στην λατρεία Αυτού κανένα μέτοχο. Και να προσφέρετε καλοσύνη στους γονείς, τους συγγενείς στα ορφανά και στους φτωχούς στους γείτονες που συνδέεστε με συγγένεια και στους γείτονες που δεν είναι συγγενείς, στους στενούς συντρόφους (φίλους και συνεταίρους), και στους οδοιπόρους που συναντάτε και σ’ όσες έχετε σαν αιχμάλωτες. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ δεν αγαπά τον υπερήφανο, τον ματαιόδοξο” (Κοράνι, 4:36).

    “..και σ’ όσες έχετε σαν αιχμάλωτες”. Δηλαδή να τις συμπεριφέρεστε καλά, να τις μορφώνετε, να τις θρέφετε, να τις ντύνετε με τα ρούχα που φοράτε και εσείς, να μην τις βάζετε δυσκολίες πιο βαριές από αυτές που μπορούν να κάνουν, μην τις βρίζετε, μην τις μιλάτε άσχημα.

    Πώς λοιπόν υπό το φως αυτών το στίχων και των λεγομένων του Προφήτη δικαιολογείται ο βιασμός προς τις αιχμάλωτες, έτσι όπως τον εννοεί ο πρώην μουσουλμάνος; Είναι ολοφάνερο ότι το Ισλάμ απαγορεύει την κακομεταχείριση των αιχμαλώτων (αντρών και γυναικών) και των σκλάβων. Καλεί μάλιστα τους κυρίους των σκλάβων να τους αντιμετωπίζουν ακόμα και σαν τα παιδιά τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοιτα βλέπεις ότι σε αφηνω ελευθερα να εκφραζεσαι και δεν σου κόβω ιντερνετικα το κεφάλι οπως κανουν οι ομοιδεάτες σου στο ισλαμικο κρατός...
    Ολα σου τα σχολια τα αναρτω.... κι ας διαφωνω μαζι τους...
    Αλλα μερικα δεν γινεται να τα παραβλεπω...
    Οπως αυτό...

    Λες "Οι Μουσουλμάνοι απαγορευόταν να έχουν δούλους η σκλάβους ομόθρησκους..."
    Το θεμα ειναι οτι στον Χριστιανισμό απαγορεύεται να εχεις οποιονδηποτε ανθρωπο σκλαβο....
    Αυτό σαν πρωην χριστιανός δεν το ηξερες;

    Λες πως υπαρχουν κακοι μουσουλμανοι που μπορει να εχουν και μουσουλμανους σκλαβους...
    Ασε που εκει κατω στην Συρια και στο Ιρακ καθε μερα κοβουν κεφαλια οι μουσουλμανοι στους μουσουλμανους λογω διαφορετικου δόγματος!!!
    Τελοσπαντων εγκληματα εχουν κανει πολλα και οι κακοι χριστιανοι στο ονομα της θρησκείας...

    Το θεμα μας εδω ομως ειναι θεμα υπεροχης διδασκαλίας...
    Ο Χριστιανισμός θέλει ολους τους ανθρωπους αδερφια....
    Ο Ισλαμισμός θελει όλους τους μουσουλμανους αδερφια (και κυρως τους αντρες)... και τους υπολοιπους μαλλον σαν απιστα σκυλια τους αναφερει που ειναι για σκοτωμα...
    Η μονη λυση για να λυθει το προβλημα της δουλείας κατά των Μωάμεθ ειναι να γινουν όλοι μωαμεθανοι... ωραιο αυτό....

    Απορω τι τα θελεις τα σχολια ... αφου χειροτερευεις το πραγμα οσο το αναλυεις...
    Ενταξει εκανες ενα ολεθριο για την ψυχη σου λαθος φιλε μου και ταυτόχρονα μια τεραστια πατριωτικη προδοσία ειναι αναγκη να το διατυμπανιζεις κιολας...

    Δηλαδη αν εγω τωρα απαρνηθω την Ορθοδοξία και για λογους που μονο εγω γνωριζω ασπαστω τον Σατανισμό... θα καθομαι να γραφω και υπερ του διαβολου....;
    Θα τα αφηνω να περνανε ετσι...

    Σιγα μην καθομαι να λεω οτι "ελα μωρε θα γινουμε ολοι μια ευτυχισμενη ανθρωποτητα αν ασπαστουμε ολοι μας τον Σατανα..."....

    Αστο καλυτερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Ιμάμ Μάλικ (ραχίμαχουλλάχ), στη συλλογή ρήσεων του Προφήτη Al-Muwatta‘, στον τόμο 2, σελιδα 734 τονίζει ότι “αυτός που βιάζει μια σκλάβα πρέπει να την πληρώσει και ΕΠΙΣΗΣ να τιμωρηθεί”.

    Ο Ιμάμ Σάφιι (ραχίμαχουλλάχ), στο Kitaabu’l-Umm, τόμο 3, σελ 253, τονίζει ότι: “Όποιος εξαναγκάζει με την βία να κάνει ερωτική επαφή με την δούλα, τότε του απομακρύνουν την δούλα, πληρώνει και δέχεται την τιμωρία”.

    Επειδή οι ανόητοι επικριτές του Ισλάμ αρέσκονται στο να μας υπενθυμίζουν ότι οι 2 παραπάνω αναφορές των ιμάμηδων Σάφιι και Μάλικ αναφέρονται στις σκλάβες που βιάζονται από άλλους και όχι από τα αφεντικά τους, ας δούμε τα παρακάτω.

    Ο Όμαρ ιμπν Αλ-Χαττάμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου), δεύτερος Χαλίφης του Ισλάμ, με το που έμαθε ότι ένας Μουσουλμάνος πηρέ μια σκλάβα και έκανε έρωτα μαζί της, διέταξε να τον λιθοβολήσουν, γιατί την πήρε σαν δούλα άδικα (Sunan Al-Bayhaqi, vol. 2, p. 363, Νο 18685;).

    Λέει ο ΑΛΛΑΧ στο Άγιο Κοράνι: “..Και μην εξαναγκάζετε τις σκλάβες σας να εκπορνεύονται με σκοπό να κερδίσετε τα πρόσκαιρα αγαθά της ζωής αυτού του κόσμου. Και όποιος τις εξαναγκάζει, ο ΑΛΛΑΧ θα τις συγχωρήσει και θα στείλει (σ’ αυτές) την ευσπλαχνία Του” (Κοράνι, 24:33).

    Το παραπάνω εδάφιο έχει σχέση με τον Αμπντουλλάχ ιμπν Ουμπάι ιμπν Σαλούλ, ο οποίος τον καιρό της άγνοιας, έστελνε τις δούλες του να εκπορνεύονται, για να κερδίζει χρήματα (Tafsir Ibn Kathir).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λέγεται στο Άγιο Κοράνι ότι είναι καλύτερο ένας πιστός μουσουλμάνος να παντρεύεται μία πιστή δούλα, παρά μία ελεύθερη και άπιστη:

    “..Μια σκλάβα που πιστεύει, είναι καλύτερη από μία άπιστη, ακόμα και αν σας γοητεύσει. Ούτε να παντρεύετε τις κόρες σας με άπιστους μέχρι να πιστέψουν. Ένας σκλάβος που πιστεύει, είναι καλύτερος από έναν άπιστο, ακόμα και αν σας γοητεύσει. Γιατί οι άπιστοι σας καλούν στη φωτιά ενώ ο ΑΛΛΑΧ σας γνέφει με τις εντολές Του προς τον Παράδεισο και τη συγγνώμη…” (Κοράνι, 2:221).

    Όταν οι μουσουλμάνοι μετανάστευσαν στη Μεδίνα, κάποιοι λίγοι είχαν παραμείνει στη Μέκκα. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) έστειλε τότε τον Μάρσαντ Αλ-Γκανάουι στη Μέκκα, για να βοηθήσει τους εκεί εναπομείναντες μουσουλμάνους να εξέλθουν από την πόλη. Εκεί ο Μάρσαντ συνάντησε μία ειδωλολάτρισα γυναίκα, την Άνακ, την οποία και αγαπούσε από παλαιότερα. Αυτή του πρότεινε να μείνει εκεί μαζί της. Αυτός της απάντησε ότι η ζίνα (μοιχεία) είναι χαράμ. Αυτή τότε του πρότεινε να παντρευτούν. Τότε ο Μάρσαντ επέστρεψε στη Μεδίνα και εξήγησε στον προφήτη το τι είχε συμβεί. Λίγο αργότερα αποκαλύφθηκε το εδάφιο 2:221 του Ιερού Κορανίου: “..Μια σκλάβα που πιστεύει, είναι καλύτερη από μία άπιστη, ακόμα και αν σας γοητεύσει..”.

    Τι γίνεται όμως αν αυτές οι αιχμάλωτες ήταν παντρεμένες; Ο τίτλος ιδιοκτησίας για μια αιχμάλωτη, παρέχεται κατόπιν απόφασης από τον Κυβερνήτη. Αν είναι παντρεμένη δεν μπορεί ο αφέντης της να έχει σεξουαλικές επαφές μαζί της αν πρώτα δεν χωρίσει και περάσουν 3 μήνες από τον χωρισμό. Το να πιάνεται και να μεταφέρεται σε Ισλαμική περιοχή η αιχμάλωτη, λογικά λήγει και ο γάμος που έχει.

    Λέει το Άγιο Κοράνι:
    “..απαγορεύεται να παντρεύεστε με έγγαμες γυναίκες, εκτός από αυτές που το δεξί σας χέρι εξουσιάζει…και εκτός από αυτές, σας επιτρέπονται όλες οι άλλες γυναίκες, μόνο να αναζητήσετε τις γυναίκες σας για γάμο με δώρα απ’ την περιουσία σας, επιδιώκoντας αγνότητα και όχι πόθο..” (Κοράνι, 4:24).

    Ο μουσουλμάνος λοιπόν πρέπει πάνω απ’ όλα να επιθυμεί την αγνότητα και όχι τον πόθο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. “Και αν κάποιοι από σας δεν έχουν τα μέσα που μ’ αυτά θα μπορούσαν να παντρευτούν ελεύθερες πιστές γυναίκες, τότε μπορούν να πάρουν για σύζυγο κορίτσια που πιστεύουν απ’ αυτά που το δεξί σας χέρι εξουσιάζει. Και ο ΑΛΛΑΧ γνωρίζει πολύ καλά για την Πίστη σας. Είστε ο ένας απ’ τον άλλον. Ας τις παντρευτείτε λοιπόν με την άδεια του κυρίου τους και ας δώσετε σ’ αυτές την προίκα τους, σύμφωνα με ό,τι είναι λογικό. Αυτές τότε με τη σειρά τους οφείλουν να είναι αγνές και όχι λάγνες και ούτε να παίρνουν εραστές…” (Κοράνι, 4:25).

    Ο γάμος λοιπόν με μία πιστή σκλάβα δεν θεωρείται ως κάτι το μειωτικό (και ήταν ένα μέσο απελευθέρωσης).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί ότι οι αιχμάλωτες και σκλάβες είχαν κάθε δικαίωμα να ζητήσουν την απελευθέρωση τους κάτω από τον Κορανικό νόμο. Ακόμα το Άγιο Κοράνι περιγράφει τους Μουσουλμάνους σαν «ευσεβείς» όταν απελευθερώνουν τους σκλάβους:

    “Ευσέβεια δεν είναι μόνο να στρέφετε ανατολικά και δυτικά τα πρόσωπα σας αλλά η ευσέβεια είναι εκείνου που πιστεύει στον ΑΛΛΑΧ και στην Έσχατη Μέρα, στους Αγγέλους και στο Βιβλίο και στους προφήτες. Να δίνει από την περιουσία του, ενώ την αγαπάει για τους συγγενείς του και για τα ορφανά και για τους απόρους και για τους οδοιπόρους και τους ζητιάνους και για την απελευθέρωση των σκλάβων” (Κοράνι, 2:177).

    Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε για το παραπάνω εδάφιο: “Όποιος εφαρμόσει στη ζωή του το παραπάνω εδάφιο, έχει τελειοποιήσει την πίστη του” (Baidawi, I, 249).

    Η λέξη λοιπόν εδώ που μεταφράζεται ως ‘ευσέβεια’ είναι η λέξη: “μπιρρ”. Είναι η οποιαδήποτε καλοσύνη, που θα οδηγήσει αυτόν που την κατέχει, στον Παράδεισο. Όταν ρώτησαν κάποια στιγμή τον Προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) ποια σάντακα (ελεημοσύνη) είναι καλύτερη, ο Προφήτης απάντησε: “Είναι η ελεημοσύνη που δίνεις όταν ενώ έχεις ό,τι χρειάζεσαι, εντούτις φοβάσαι να μην πέσεις στη φτώχεια και αγωνίζεσαι για τα προς το ζειν…” (Sahih Muslim, Zakat, 93; An-Nasai, zakat 60; Ibn Majah & Ahmad, Musnad;).

    Και αυτή είναι μία μορφή πραγματικής ευσέβειας έτσι όπως μας προστάζει το Ιερό Κοράνι και όπως το ερμήνευσε ο απεσταλμένος του Θεού. Να δίνει κάποιος ελεημοσύνη, να προσφέρει στον συνάνθρωπο του και ενώ έχει περιουσία, να μη γίνεται αυθάδης και υπερήφανος’ να θυμάται τον ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα και να μη γίνεται αχάριστος, να μη καυχιέται για τον πλούτο του.

    Καλοσύνη και ευσέβεια είναι η προσφορά. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε:

    “Αυτός που πιστεύει στον ΑΛΛΑΧ και στην Έσχατη Ημέρα, να προσφέρει στον επισκέπτη του” (Bukhari, Adab, 31; Sahih Muslim, Iman, 75;)

    και

    “Να προσφέρετε στον επισκέπτη σας, ακόμα και αν είναι κάφιρ (άπιστος)” (Ajluni, I, 195;)

    και

    “Ακόμα και αν έρθει πάνω στο άλογο, πρέπει να δώσεις σ’ αυτόν που έχει ανάγκη” (Abu Dawud, zakat, 33;).

    Ο ποιητής και άλιμ (λόγιος) Σάντι Σιράζι (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Δεν είσαι από αυτούς που ζητάνε οτιδήποτε σε άλλη πόρτα εκτός από αυτήν του Αληθινού (του Θεού). Έτσι, ευχαριστώντας (τον Θεό) για την κατάσταση σου, μη γυρνάς την πλάτη σε αυτόν που έρχεται στην πόρτα σου (έχοντας ανάγκη)”.

    Ο σέιχ Ατπαζαρί Οσμάν εφέντι (ραχματουλλάχι αλέιχι) είπε: “Το καλύτερο χαρακτηριστικό που αφορά τον πιστό στη σχέση του με τον Θεό, είναι η παράδοση (του ‘εγώ’ στον Θεό) και η ευχαρίστηση (ευγνωμοσύνη προς τον Θεό) ενώ όσον αφορά τη σχέση του με τους ανθρώπους, είναι η συγχώρηση και το έλεος”.

    Η αγάπη για τα χρήματα, είναι μία από τις ιδιαιτερότητες του εγωισμού. Και η βιασύνη είναι μία κακή συνήθεια. Γι’ αυτό, η υπομονή είναι ακόμα πιο ανώτερη από την ευχαριστία προς τον ΑΛΛΑΧ. Ειπώθηκε λοιπόν ότι την Ημέρα της Κρίσεως, θα έρθουν στον ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα ο πιο υπομονετικός από τους ανθρώπους μαζί με αυτόν που δοξολογούσε και ευχαριστούσε τον ΑΛΛΑΧ πιο πολύ από όλους (τους ανθρώπους) και ο ΑΛΛΑΧ θα του πει: “Του έδωσα τα πάντα, Με ευχαρίστησε. Σου έδωσα δυσκολίες, υπέμεινες. Γι’ αυτό λοιπόν θα σου δώσω πολύ περισσότερο από αυτό που σου αναλογεί” (Irakî, Muğni, lV).

    Καλοσύνη λοιπόν και ευσέβεια, είναι και όταν ο πιστός δίνει από την περιουσία του για την απελευθέρωση των σκλάβων και αυτός που δε δίνει και δεν ενδιαφέρεται, μοιάζει σαν το δέντρο που του κόπηκε η γλύκα, επειδή ακόμα και αν τα κλαδιά του είναι πράσινα σαν τα φύλα της χουρμαδιάς, η πρασινάδα αυτή δεν ωφελεί σε τίποτα αν του έχει κοπεί η ρίζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λυπαμαι που θα στο πω αλλα αυτο που κανεις ειναι ανηθικο και δεν σεβεσαι οτι σου δινω βημα να πεις την αντιρρησή σου...
    Καθεσαι και αντιγραφεις ολοκληρα κειμενα απο το ιστολογιό σου κι απο αλλου σε αραδες.... εκμεταλευόμενος την ανοχη μου....
    Σε παρακαλω μην με αναγκαζεις να διαγραφω τα μηνυματά σου.... ή να κλειδωνω τις αναρτησεις...

    Δειξε τον απαιτουμενο σεβασμο και να εισαι ουσιαστικος και απλος στα σχολια σου...
    Αντιγραφές απο το ιστολογιό σου δεν θα ξαναανεκτω...
    Βαλε απλα οτι την αποψη σου την εχεις στο ιστολογιό σου και τελείωνε...

    Σε ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή