"Τρελά πράγματα!", ήταν η πρώτη αντίδραση του Νίκο Ρόσμπεργκ μετά τη
νίκη του στο βρετανικό Grand Prix. Δεύτερη νίκη για τον Γερμανοφινλανδό
οδηγό της Mercedes φέτος σε ένα χαοτικό αγώνα στο Σίλβερστοουν.
Ο Μαρκ Γουέμπερ που εγκαταλείπει τη Φόρμουλα 1 στο τέλος της χρονιάς ήταν δεύτερος κι ενώ είχε πέσει στην 15η θέση στο ξεκίνημα του αγώνα, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο απέφυγε τα διάσπαρτα κομμάτια στην πίστα και εκμεταλλευόμενος την άψογη στρατηγική της Ferrari τερμάτισε τρίτος.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) εγκατέλειψε με ζημιά στο κιβώτιο ταχυτήτων δέκα γύρους πριν από το τέλος του αγώνα, κι ενώ προηγούνταν του Ρόσμπεργκ. Η πρώτη φετινή εγκατάλειψη έφερε τη διαφορά του από τον δεύτερο Αλόνσο στους 21 βαθμούς.
Ωστόσο ο αγώνας σημαδεύτηκε από τέσσερα κλαταρίσματα σε τέσσερα διαφορετικά μονοθέσια. Ο Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) είχε κάνει εξαιρετική εκκίνηση και οδηγούσε τον αγώνα, όταν το πίσω αριστερό ελαστικό του διαλύθηκε στον 7ο γύρο κι ενώ κινούνταν στην ευθεία. Αναγκάστηκε να επιστρέψει στα πιτ και από την 22η και τελευταία θέση, ανέβηκε μέχρι την 5η σε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
Σε πανομοιότυπο συμβάν με τον Χάμιλτον πρωταγωνίστησε και ο Φελίπε Μάσα (Ferrari). Και πάλι το πίσω αριστερό ελαστικό και ενώ ο Βραζιλιάνος είχε αναρριχηθεί από την 11η στην 5η θέση στην εκκίνηση. Πίεζε τον τρίτο Έιντριαν Σούτιλ (Force India), όταν διαπίστωσε πως τον εγκατέλειψε το ελαστικό του.
Το κακό τρίτωσε με τον Ζαν-Έρικ Βερν (Toro Rosso). Και πάλι το πίσω αριστερό ελαστικό. Σιγή από την Pirelli με τους μηχανικούς να συμβουλεύουν τους οδηγούς να προστατεύσουν τα ελαστικά και να είναι προσεκτικοί όταν περνούν από τα κερμπς της πίστας.
Η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας για επτά γύρους προκειμένου να "καθαριστεί" η πίστα, έδωσε νέο ενδιαφέρον. Ο Σούτιλ παρέμεινε μπροστά από τον Ράικονεν και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν 4ος με τον Γουέμπερ και τον Αλόνσο να πέφτουν στην 5η και στην 8η θέση αντίστοιχα.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε στην πίστα μέχρι να μαζευτεί η RB9 του Φέτελ. Με φρέσκα ελαστικά ο Γουέμπερ προσπέρασε Ρικιάρντο, Σούτιλ και Ράικονεν. Ο τελευταίος διαμαρτυρήθηκε στην ομάδα γιατί δεν άλλαξε ελαστικά την ώρα που ήταν το αυτοκίνητο ασφαλείας μέσα στην πίστα. Ο Ράικονεν έχασε την τρίτη θέση και από τον Αλόνσο. Κατέρριψε το ρεκόρ συνεχόμενων τερματισμών στους βαθμούς που είχε ο Μίκαελ Σουμάχερ, αλλά αυτό δεν αρκεί στον Φινλανδό.
"Μεγάλο λάθος να μην μπω στα πιτ μετά το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας, δεν ήταν λάθος μου", άδειασε τη Lotus ο Ράικονεν μετά το τέλος του αγώνα.
Λίγο πριν από το τέλος εγκατάλειψε και ο Σέρχιο Πέρες με κλαταρισμένο ελαστικό. Αρκετοί άλλοι οδηγοί όπως ο Φέτελ και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ (Sauber) αντιμετώπισαν προβλήματα με τα ελαστικά.
Θα υπάρξει σίγουρα μεγάλη κινητικότητα μέχρι τον επόμενο αγώνα στο Νίρμπουργκρινγκ την ερχόμενη Κυριακή (7/7).
Η τελική κατάταξη
Ταχύτερος γύρος: Γουέμπερ 1:33.401
Βαθμολογία οδηγών
Βαθμολογία κατασκευαστών
πηγή
Ο Μαρκ Γουέμπερ που εγκαταλείπει τη Φόρμουλα 1 στο τέλος της χρονιάς ήταν δεύτερος κι ενώ είχε πέσει στην 15η θέση στο ξεκίνημα του αγώνα, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο απέφυγε τα διάσπαρτα κομμάτια στην πίστα και εκμεταλλευόμενος την άψογη στρατηγική της Ferrari τερμάτισε τρίτος.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) εγκατέλειψε με ζημιά στο κιβώτιο ταχυτήτων δέκα γύρους πριν από το τέλος του αγώνα, κι ενώ προηγούνταν του Ρόσμπεργκ. Η πρώτη φετινή εγκατάλειψη έφερε τη διαφορά του από τον δεύτερο Αλόνσο στους 21 βαθμούς.
Ωστόσο ο αγώνας σημαδεύτηκε από τέσσερα κλαταρίσματα σε τέσσερα διαφορετικά μονοθέσια. Ο Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) είχε κάνει εξαιρετική εκκίνηση και οδηγούσε τον αγώνα, όταν το πίσω αριστερό ελαστικό του διαλύθηκε στον 7ο γύρο κι ενώ κινούνταν στην ευθεία. Αναγκάστηκε να επιστρέψει στα πιτ και από την 22η και τελευταία θέση, ανέβηκε μέχρι την 5η σε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
Σε πανομοιότυπο συμβάν με τον Χάμιλτον πρωταγωνίστησε και ο Φελίπε Μάσα (Ferrari). Και πάλι το πίσω αριστερό ελαστικό και ενώ ο Βραζιλιάνος είχε αναρριχηθεί από την 11η στην 5η θέση στην εκκίνηση. Πίεζε τον τρίτο Έιντριαν Σούτιλ (Force India), όταν διαπίστωσε πως τον εγκατέλειψε το ελαστικό του.
Το κακό τρίτωσε με τον Ζαν-Έρικ Βερν (Toro Rosso). Και πάλι το πίσω αριστερό ελαστικό. Σιγή από την Pirelli με τους μηχανικούς να συμβουλεύουν τους οδηγούς να προστατεύσουν τα ελαστικά και να είναι προσεκτικοί όταν περνούν από τα κερμπς της πίστας.
Η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας για επτά γύρους προκειμένου να "καθαριστεί" η πίστα, έδωσε νέο ενδιαφέρον. Ο Σούτιλ παρέμεινε μπροστά από τον Ράικονεν και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν 4ος με τον Γουέμπερ και τον Αλόνσο να πέφτουν στην 5η και στην 8η θέση αντίστοιχα.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε στην πίστα μέχρι να μαζευτεί η RB9 του Φέτελ. Με φρέσκα ελαστικά ο Γουέμπερ προσπέρασε Ρικιάρντο, Σούτιλ και Ράικονεν. Ο τελευταίος διαμαρτυρήθηκε στην ομάδα γιατί δεν άλλαξε ελαστικά την ώρα που ήταν το αυτοκίνητο ασφαλείας μέσα στην πίστα. Ο Ράικονεν έχασε την τρίτη θέση και από τον Αλόνσο. Κατέρριψε το ρεκόρ συνεχόμενων τερματισμών στους βαθμούς που είχε ο Μίκαελ Σουμάχερ, αλλά αυτό δεν αρκεί στον Φινλανδό.
"Μεγάλο λάθος να μην μπω στα πιτ μετά το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας, δεν ήταν λάθος μου", άδειασε τη Lotus ο Ράικονεν μετά το τέλος του αγώνα.
Λίγο πριν από το τέλος εγκατάλειψε και ο Σέρχιο Πέρες με κλαταρισμένο ελαστικό. Αρκετοί άλλοι οδηγοί όπως ο Φέτελ και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ (Sauber) αντιμετώπισαν προβλήματα με τα ελαστικά.
Θα υπάρξει σίγουρα μεγάλη κινητικότητα μέχρι τον επόμενο αγώνα στο Νίρμπουργκρινγκ την ερχόμενη Κυριακή (7/7).
Η τελική κατάταξη
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΟΜΑΔΑ | ΒΑΘΜΟΙ |
1. | Νίκο Ρόσμπεργκ | Mercedes | 1ωρ:59.456 |
2. | Μαρκ Γουέμπερ | Red Bull-Renault | +0.765 |
3. | Φερνάντο Αλόνσο | Ferrari | +7.124 |
4. | Κίμι Ράικονεν | Lotus-Renault | +7.756 |
5. | Λιούις Χάμιλτον | Mercedes | +11.257 |
6. | Φελίπε Μάσα | Ferrari | +14.573 |
7. | Έιντριαν Σούτιλ | Force India-Mercedes | +16.335 |
8. | Ντάνιελ Ρικιάρντο | Toro Rosso-Ferrari | +16.500 |
9. | Πολ Ντι Ρέστα | Force India-Mercedes | +17.993 |
10. | Νίκο Χούλκενμπεργκ | Sauber-Ferrari | +19.700 |
11. | Παστόρ Μαλντονάντο | Williams-Renault | +21.100 |
12. | Bάλτερι Μπότας | Williams- | +25.000 |
13. | Tζένσον Μπάτον | McLaren-Mercedes | +25.900 |
14. | Εστεμπάν Γκουτιέρες | Sauber-Ferrari | +26.200 |
15. | Σαρλ Πικ | Caterham-Renault | +31.600 |
16. | Zουλ Μπιάνκι | Marussia-Cosworth | +36.000 |
17. | Μαξ Τσίλτον | Marussia-Cosworth | +1:07.600 |
18. | Γκιέδο Φαν ντερ Γκάρντε | Caterham-Renault | +1:07.700 |
19. | Ρομαίν Γκροζάν | Lotus-Renault | +1 γύρος |
Ταχύτερος γύρος: Γουέμπερ 1:33.401
Βαθμολογία οδηγών
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΒΑΘΜΟΙ |
1. | Φέτελ | 132β. |
2. | Αλόνσο | 111 |
3. | Ράικονεν | 100 |
4. | Χάμιλτον | 87 |
5. | Γουέμπερ | 87 |
6. | Ρόσμπεργκ | 82 |
7. | Μάσα | 57 |
8. | Ντι Ρέστα | 36 |
9. | Γκροζάν | 26 |
10. | Μπάτον | 25 |
Βαθμολογία κατασκευαστών
ΘΕΣΗ | ΟΜΑΔΑ | ΒΑΘΜΟΙ |
1. | Red Bull-Renault | 219β. |
2. | Mercedes | 169 |
3. | Ferrari | 168 |
4. | Lotus-Renault | 126 |
5. | Force India-Mercedes | 59 |
6. | McLaren-Mercedes | 37 |
7. | Toro Rosso-Ferrari | 24 |
8. | Sauber-Ferrari | 6 |
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.