Σελίδες

9 Ιανουαρίου 2011

Ο Παρθενώνας του Nashville, Tennessee! Του καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου.

Το Nashville πολλοί Έλληνες το γνωρίζουμε, μεταξύ πολλών άλλων, ως κέντρο της country and western μουσικής αλλά και από την κ. Oprah της σύγχρονης Αμερικανικής τηλεόρασης…Πόσοι, όμως, γνωρίζουμε ότι εκεί βρίσκεται χτισμένο από το 1897 ένα απόλυτα ακριβές αντίγραφο του…Παρθενώνα της Αθηναϊκής Ακρόπολης;

Ομολογώ ότι ούτε και εγώ το γνώριζα αλλά μου το ανακοίνωσε παλιός συμφοιτητής που ΔΕΝ μπόρεσε να δει την Ακρόπολη και τον Παρθενώνα πέρυσι εξαιτίας των γνωστών απεργιών και επισκέφθηκε με τα παιδιά του το ΠΙΣΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ του Νashville!...


Το πάρκο της εκατονταετίας…


Ο Δήμος του Nashville Tennessee ξεκίνησε την κατασκευή του «πάρκου της εκατονταετίας» το 1896 αλλά το έργο ολοκληρώθηκε και οι πρώτοι σχεδόν 1,8 εκατομμύρια επισκέπτες το είδαν στο πρώτο εξάμηνο του 1897.


Ομοίωμα του χρυσελεφάντινου αγάλματος; της Αθηνάς που βρίσκεται στο εσωτερικό του "Παρθενώνα"....

Ο Παρθενώνας του Nashville, Tennessee!

Ο Παρθενώνας αποτελεί το επίκεντρο του «Πάρκου της Εκατονταετίας» και το άγαλμα της Αθηνάς ύψους 12.8 μέτρων (42 ft) είναι ακριβή αντίγραφα των δικών μας πρωτότυπων όπως είναι και οι υπόλοιπες μαρμάρινες κατασκευές που κοσμούν το ΝΑΟ και κομμάτια τους ¨φιλοξενούνται» στο Βρετανικό Μουσείο του Λονδίνου. Κατασκευάστηκαν το 1897, επειδή θεωρήθηκαν ως επιτομή της Αθηναϊκής και Παγκόσμιας Αρχιτεκτονικής (438 π. Χ.)της Πολιτείας του Tennessee και τον έχουν επισκεφθεί δεκάδες εκατομμυρίων τουριστών.


Λεπτομέρεια του χρυσελεφάντινου αγάλματος της Αθηνάς

Ο Παρθενώνας είναι ανοικτός για το κοινό από Τρίτη έως Σάββατο 9:00 - 4:30 και τον Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο και τις Κυριακές από τις 12:30 - 4:30 μμ. Ο Παρθενώνας είναι κλειστός κάθε Δευτέρα και η τιμή του εισιτηρίου είναι για τους ενήλικες $6.00, για τα παιδιά και τα άτομα της Τρίτης ηλικίας $4.00 (ενώ η είσοδος είναι ελεύθερη για παιδιά κάτω των 4 ετών).


Λεπτομέρεια της ζωφόρου.

Αυτά ΔΕΝ τα γράφω για να σας προτρέψω να ταξιδεύσετε στο Tennessee (ούτε για να θίξω τους Αρχαιολόγους απεργούς) αλλά για να δημοσιοποιήσω την «πίκρα» του συμφοιτητή και να αναδείξω πόσο μετρούσε στις ΗΠΑ η Ελλάδα μας (αξίζει να ψάξει κανείς πόσες αμερικανικές πόλεις έχουν ονόματα όπως Αθήνα, Σπάρτη, Ιθάκη κοκ!)

ΣΧΟΛΙΟ
Σχεδόν ποτέ δεν σχολιάζω τα άρθρα του κ. καθηγητή αλλά θα κάνω μια εξαίρεση σήμερα καθώς όλοι μας μένουμε με το στόμα ανοιχτό βλέποντας τι έφτιαχναν οι πρόγονοί μας όταν οι πρόγονοι των Ευρωπαίων έτρωγαν φύλλα και έμεναν σε καλύβες.....

Αχ Μάνα Ελλάδα που σε κατάντησαν τα ρεμάλια.....

4 σχόλια:

  1. Aχ Μανα Ελλαδα που σε καταντησαν τα ρεμαλια..... Οι χριστιανοταλιμπαν που με περισση θρασυτητα λογοκρινουν ακομα και τωρα στον 21ο αιωνα τα φιλμ του Κωστα Γαβρα. Μετα τιμης, Ενας ΠΡΩΗΝ φυλλοφαγος, κατοικος σπηλαιων αλλα ΝΥΝ Ευρωπαιος ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διχαστική εμπάθεια ακόμα και τώρα.....

    Ο Γαβράς καλά θα έκανε να ασχολούταν με τιε ταινίες του κι όχι να μεταφέρει τις προσωπικές του ανιστόρητες απόψεις και μίση σε ενα παγκόσμιας σημασίας μουσείο.

    Ενας Ελληνας και ΜΗ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ "Σκοταδιστής".....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάλληλος των Σιωνιστών είναι ο Γαβράς .Τη δουλειά του κάνει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια λεπτομέρεια για το θέμα του Παρθενώνα.
    Φίλος μου, λάτρης και παθιασμένος μελετητής της κλασικής αρχαιότητας, μου είπε πριν από αρκετά χρόνια μια σημαντική λεπτομέρεια.
    Ο Φειδίας, στον οποίο είχε ανατεθεί, από την Αθηναϊκή Δημοκρατία η κατασκευή του αγάλματος της Αθηνάς του Παρθενώνος, προκειμένου να είναι κάτι μοναδικό, χρησιμοποίησε δύο πολύ ακριβά υλικά. Αυτά ήταν ο Χρυσός και το Ελεφαντόδοντο. Γι’ αυτό και είναι γνωστό ως το «Χρυσελεφάντινο» άγαλμα της Αθηνάς. Μέχρι τότε το ελεφαντόδοντο το χρησιμοποιούσαν για να φτιάχνουν μόνο τα μάτια των αγαλμάτων, δίνοντας έτσι (στα μάτια) μια εξαιρετική ζωντάνια. Το ποιό γνωστό παράδειγμα είναι ο αρματηλάτης (ηνίοχος) των Δελφών. Οι ποσότητες όμως των δύο αυτών υλικών για ένα άγαλμα αυτών των διαστάσεων ήταν λογικά εξαιρετικά μεγάλες.
    Μόλις λοιπόν τέλειωσε το άγαλμα ο Φειδίας και έγινε η επίσημη παρουσίασή του στης αρχές και το λαό των Αθηνών και πριν καλά καλά τελειώσουν τα συγχαρητήρια, κάποιοι τον κατηγόρησαν για κλέφτη. Είπαν δηλαδή ότι «υπεξαίρεσε» χρυσό και ελεφαντόδοντο και έπρεπε να δικαστή το ταχύτερο. Ο Φειδίας όμως που είχε προβλέψει ότι κάτι τέτοιο μπορούσε να του συμβεί (να τον κατηγορήσουν) είχε κάνει όλο το άγαλμα «διαιρούμενο», έτσι λοιπόν παρουσία όλων το μετέτρεψε σε κομμάτια αποσυνδέοντάς το, το ζύγισαν και ο γλύπτης δικαιώθηκε πανηγυρικά.
    Λέγεται ότι αυτή η ιδιότητα του αγάλματος (να διαιρείται) βοήθησε πολύ αυτούς που το έκλεψαν.

    KOSTAS PAP

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.