Σελίδες

13 Ιουλίου 2010

Grand Prix F1 Αγγλίας. Ο Mark Webber θριαμβευτής.

O Mark Webber, αποφασιστικός και σίγουρος, ήταν ο κυρίαρχος στο βρετανικό grand prix και δεν επέτρεψε στους ντόπιους ήρωες Lewis Hamilton και Jenson Button να πανηγυρίσουν μια εντός έδρας νίκη. Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull πέτυχε την τρίτη εφετινή νίκη του και ξαναμπήκε γερά στη μάχη του τίτλου.

Το λάθος του poleman Vettel, το ξεπέταγμα του Hamilton και η επαφή των δύο Ferrari μετέβαλαν τα δεδομένα από την εκκίνηση κιόλας. Την ίδια ώρα που ο Γερμανός της Red Bull και ο Felipe Massa κατέστρεφαν τον αγώνα τους, πέφτοντας εξ αρχής πολύ πίσω, λόγω προβλημάτων στα ελαστικά, ο πρωταθλητής του 2008 ανέβαινε στη δεύτερη θέση καταδιώκοντας τον πρωτοπόρο πλέον Mark Webber.

Ο Αυστραλός πάντως διαχειρίστηκε άψογα την πίεση και αυξάνοντας σταδιακά το ρυθμό του και πετυχαίνοντας διαδοχικά τους ταχύτερους γύρους βρέθηκε σε απόσταση ασφαλείας από τον Hamilton που πίεζε αλλά δεν μπορούσε να μειώσει τη διαφορά. Η κατάσταση μάλιστα δεν άλλαξε στην πρώτη δυάδα ούτε μετά την είσοδο των μονοθεσίων στα pits.

Εκείνος που αντίθετα ευνοήθηκε από τις συγκυρίες ήταν ο Jenson Button, ο οποίος αθόρυβα έφτασε μετά από τη δική του αλλαγή ελαστικών μέχρι την 4η θέση, διεκδικώντας βάθρο. Μεσολάβησε βέβαια η -πρώτη εφετινή- εγκατάλειψη του Robert Kubica, αλλά και η ποινή διέλευσης του Fernando Alonso από τα pits διότι προηγουμένως αν και είχε προσπεράσει παράνομα (έκοψε δρόμο) τον Πολωνό της Renault.

Η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας λίγο μετά τα μισά (28ος γύρος) εξαιτίας θραυσμάτων στην πίστα εξανέμισε τις διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων, αλλά επί της ουσίας δεν άλλαξε τη μορφή του αγώνα. O Webber συνέχισε στον ίδιο ταχύ ρυθμό και ο Hamilton, αντιλαμβανόμενος την αδυναμία να τον φτάσει, επαναπαύτηκε στη δεύτερη θέση, χωρίς να απειλείται από τους Rosberg και Button που έδιναν τη δική τους μάχη.

Υπό αυτές τις συνθήκες ο Sebastian Vettel ήταν εκείνος που άδραξε την ευκαιρία προκειμένου να κερδίσει έδαφος και να σώσει λίγο την παρτίδα. Με οδήγηση στα όρια και διαδοχικά προσπεράσματα, ένα εξ αυτών πάνω στον Michael Schumacher, κατόρθωσε να εισέλθει στη βαθμολογούμενη 10άδα και να τερματίσει εν τέλει στην 7η θέση, καθώς ξεπέρασε και το εμπόδιο της Force India του μαχητή Sutil στον τελευταίο γύρο.

πηγή contra.gr

Τα αποτελέσματα του GP της Βρετανίας

ΘέσηΟδηγόςΟμάδαΓύροιΔιαφοράΒαθμοί
1 Mark WebberRed Bull 52-25
2 Lewis Hamilton McLaren 52+1.318
3 Nico RosbergMercedes52+21.315
4 Jenson ButtonMcLaren52+21.912
5 Rubens BarrichelloWilliams52+31.410
6 Kamui KobayashiBMW Sauber52+32.18
7 Sebastian VettelRed Bull52+36.76
8 Adrian SutilForce India52+40.94
9 Michael SchumacherMercedes52+41.52
10 Nico HulkenbergWilliams52+42.01
11 Vitantonio LiuzziForce India52+42.4
12 Sebastien BuemiSTR52+47.6
13 Vitaly PetrovRenault52+59.3
14 Fernando AlonsoFerrari 52+62.3
15 Felipe MassaFerrari52+67.4
16 Jarno TrulliLotus51+1 γύρος
17 Heikki KovalainenLotus51+1 γύρος
18 Timo Glock Virgin 50+2 γύροι
19 Karun Chandhok HRT 50+2 γύροι
20 Sakon YamamotoHRT 50+2 γύροι
21Jaime AlguersuariSTR44Εγκατέλειψε
22Pedro de la RosaBMW Sauber29Εγκατέλειψε
23Robert KubicaRenault19Εγκατέλειψε
23Lucas di GrassiVirgin9 Εγκατέλειψε

Η κατάταξη των οδηγών

ΘέσηΟδηγόςΟμάδαΒαθμοί
1 Lewis HamiltonMcLaren145
2 Jenson ButtonMcLaren133
3 Mark WebberRed Bull128
4 Sebastian VettelRed Bull121
5 Fernando AlonsoFerrari98
6 Nico RosbergMercedes90
7 Robert KubicaRenault83
8 Felipe MassaFerrari67
9 Michael SchumacherMercedes36
10 Adrian SutilForce India35
11 Rubens BarrichelloWilliams29
12 Kamui KobayashiBMW Sauber15
13 Vitantonio LiuzziForce India12
14 Sebastien BuemiToro Rosso7
15 Vitaly PetrovRenault6
16 Jaime AlguersuariToro Rosso 3
17 Nico HulkenbergWilliams2
18 Pedro de la RosaBMW Sauber 0
19 Heikki Kovalainen Lotus 0
20 Karun Chandhok HRT 0
21 Lucas di Grassi Virgin 0
22 Jarno Trulli Lotus 0
23 Bruno Senna HRT 0
24 Timo Glock Virgin 0

Η κατάταξη των κατασκευαστών

ΘέσηΟμάδαΒαθμοί
1 McLaren278
2 Red Bull249
3 Ferrari165
4 Mercedes126
5 Renault89
6 Force India47
7 Williams31
8 BMW Sauber15
9 STR10
10 Lotus0
11 HRT0
12 Virgin0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.