Η εκκίνηση βρήκε τον Vettel να διατηρεί τη θέση του, όχι όμως και τον Webber, ο οποίος υποχώρησε στην 8η θέση. Ο Hamilton πίεσε αρκετά, προσπάθησε να προσπεράσει και τον Vettel και είχαν μία επαφή, αλλά δεν τα κατάφερε. Ακριβώς από πίσω του διεκδικούσε κάτι καλό ο Fernando Alonso, με την αναβαθμισμένη Ferrari να επιδιώκει να κάνει την αντεπίθεσή της στο πρωτάθλημα.
Η Red Bull του Vettel δεν είχε πρόβλημα να διατηρηθεί στην κορυφή, χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά την έκδοση του συστήματος F-duct που είχε η McLaren από την αρχή της σεζόν. Ο Hamilton ακολουθούσε κατά πόδας, ρωτώντας, πάντως, τους μηχανικούς του εάν μπορεί να αλλάξει την μπροστινή πτέρυγα, λόγω της επαφής του με τον Γερμανό πιλότο στην εκκίνηση.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας εκκίνησε για την πίστα, αλλά ο Hamilton το... προσπέρασε λίγο πριν μπει, αφήνοντας τον Alonso να "κολλά" ακριβώς από πίσω του και να φωνάζει για "αδικία". Σε αυτό το διάστημα όλοι οι πιλότοι εκμεταλλεύθηκαν τις συνθήκες και άλλαξαν ελαστικά, πραγματοποιώντας το μοναδικό pit stop που προγραμμάτιζαν για τον αγώνα της Βαλένθια, η οποία δεν καταπονεί τα ελαστικά όσο ο προηγούμενος, στον Καναδά.
Η αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας από την πίστα σηματοδότησε την επανέναρξη του αγώνα, με τον Hamilton να έχει την ευκαιρία να προσπεράσει τον Vetel όταν μπλόκαρε ο μπροστά αριστερός τροχός του Γερμανού, αλλά να μην την αδράττει. Οι φωνές του Alonso έπιασαν εν μέρει τόπο, αφού οι αγωνοδίκες επέβαλαν ποινή διέλευσης από τα pits στον Βρετανό πιλότο της McLaren, αλλά αυτή δεν απέφερε κάποια χειροπιαστή μεταβολή, αφού ο Hamilton πήγε στα pits δεύτερος κι επέστρεψε στην ίδια θέση, με τον Ισπανό συνάδελφό του να ωρύεται.
Το μπουκάλι μπύρας που κάποιος θεατής πέταξε εντός πίστας ήταν ίσως η μοναδική πιο αθόρυβη παρουσία στον αγώνα σε σχέση με τον Kamui Kobayashi, ο οποίος ευνοϊμένος από τα ατυχήματα, τις εγκαταλείψεις, το αυτοκίνητο ασφαλείας και το.pit stop που δεν είχε κάνει ακόμα, γύριζε με την BMW Sauber του από την τρίτη θέση. Ο Vettel έτρεχε με μοναδικό αντίπαλο τον εαυτό του, κάνοντας συνεχώς ταχύτερο γύρο, ενώ ο Alonso από την ένατη θέση μοχθούσε να πιάσει τον Sebastien Buemi και να βελτιώσει την κατάταξή του, μετά το "στραπάτσο" που υπέστη με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Τα αυτιά του γέμισαν με χαρμόσυνα μαντάτα στον 47ο γύρο, όταν έγινε γνωστό ότι εννπέντε πιλότοι (εννέα στο σύνολο) που βρίσκονταν μπροστά του θα εξετάζονταν για την αγωνιστική συμπεριφορά τους κατά την επιστροφή του αυτοκινήτου ασφαλείας στα pits και καλούταν να εμφανιστεί ψύχραιμος.
Ο Hamilton μείωσε την απόστασή του από τον Vettel (αντιμετώπιζε καποια μικροπροβλήματα) αλλά πλέον ήταν πολύ αργά. Με το... πολυαναμενόμενο pit stop του Kobayashi έγινε εν τέλει και όταν επέστρεψε στην πίστα βρέθηκε στην ένατη θέση, εκεί δηλαδή όπου είχε "ανάψει" η μάχη. Ο Alonso πάλευε να προσπεράσει τον Buemi, αλλά ένα γύρο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας είδε τον Ιάπωνα να του "κλέβει" την όγδοη θέση και αργότερα να κάνει το ίδιο με τη θέση του Ελβετού.
Την ίδια ώρα, τη γραμμή τερματισμού διέσχιζε πρώτος ο Vettel, ακολουθούσε ο Hamilton και μετά η έτερη McLaren του Button. Ο Rubens Barrichello και ο Robert Kubica με Williams και Renault αντιστοίχως κατέλαβαν την τέταρτη και την πέμπτη θέση, ενώ ακόμα μία εξαιρετική εμφάνιση του Adrian Suttil τον βρήκε στην έβδομη θέση. Ολα αυτά μέχρι να αποφανθούν οι αγωνιδίκες για το περιστατικό με το αυτοκίνητο ασφαλείας και να επιβάλλουν ποινή πέντε δευτερολέπτων στους παραβάτες.
πηγή contra.gr
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Γύροι | Διαφορά | Βαθμοί |
1 | Sebastian Vettel | Red Bull | 57 | - | 25 |
2 | Lewis Hamilton | McLaren | 57 | +5.0 | 18 |
3 | Jenson Button | McLaren | 57 | +7.6+5'' | 15 |
4 | Rubens Barrichello | Williams | 57 | +20.6+5'' | 12 |
5 | Robert Kubica | Renault | 57 | +22.1+5'' | 10 |
6 | Adrian Sutil | Force India | 57 | +25.1+5'' | 8 |
7 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber | 57 | +30.9 | 6 |
8 | Fernando Alonso | Ferrari | 57 | +32.8 | 4 |
9 | Sebastien Buemi | Toro Rosso | 57 | +31.2+5'' | 2 |
10 | Nico Rosberg | Mercedes | 57 | +44.3 | 1 |
11 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber | 57 | +42.4+5'' | |
12 | Vitaly Petrov | Renault | 57 | +43.2+5'' | |
13 | Vitantonio Liuzzi | Force India | 57 | +45.8+5'' | |
14 | Felipe Massa | Ferrari | 57 | +46.6 | |
15 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso | 57 | +48.2 | |
16 | Michael Schumacher | Mercedes | 57 | +48.8 | |
17 | Lucas di Grassi | Virgin | 56 | +1 γύρος | |
18 | Timo Glock | Virgin | 55 | +2 γύροι | |
19 | Karun Chandhok | HRT | 55 | +2 γύροι | |
20 | Bruno Senna | HRT | 55 | +2 γύροι | |
21 | Jarno Trulli | Lotus | 53 | +4 γύροι | |
Nico Hulkenberg | Williams | 49 | +8 γύροι | ||
Heikki Kovalainen | Lotus | 8 | Εγκατέλειψε | ||
Mark Webber | Red Bull | 8 | Εγκατέλειψε |
Η κατάταξη των οδηγών
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Βαθμοί |
1 | Lewis Hamilton | McLaren | 127 |
2 | Jenson Button | McLaren | 121 |
3 | Sebastian Vettel | Red Bull | 115 |
4 | Mark Webber | Red Bull | 103 |
5 | Fernando Alonso | Ferrari | 98 |
6 | Robert Kubica | Renault | 83 |
7 | Nico Rosberg | Mercedes | 75 |
8 | Felipe Massa | Ferrari | 67 |
9 | Michael Schumacher | Mercedes | 34 |
10 | Adrian Sutil | Force India | 31 |
11 | Rubens Barrichello | Williams | 19 |
12 | Vitantonio Liuzzi | Force India | 12 |
13 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber | 7 |
14 | Sebastien Buemi | Toro Rosso | 7 |
15 | Vitaly Petrov | Renault | 6 |
16 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso | 3 |
17 | Nico Hulkenberg | Williams | 1 |
18 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber | 0 |
19 | Heikki Kovalainen | Lotus | 0 |
20 | Karun Chandhok | HRT | 0 |
21 | Lucas di Grassi | Virgin | 0 |
22 | Jarno Trulli | Lotus | 0 |
23 | Bruno Senna | HRT | 0 |
24 | Timo Glock | Virgin | 0 |
Η κατάταξη των κατασκευαστών
Θέση | Ομάδα | Βαθμοί |
1 | McLaren | 248 |
2 | Red Bull | 218 |
3 | Ferrari | 165 |
4 | Mercedes | 109 |
5 | Renault | 89 |
6 | Force India | 43 |
7 | Williams | 20 |
8 | Toro Rosso | 10 |
9 | BMW Sauber | 7 |
10 | Lotus | 0 |
11 | HRT | 0 |
12 | Virgin | 0 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.