Σελίδες

17 Μαΐου 2010

Grand Prix Μονακό. Θριαμβευτής ο Webber.

O Mark Webber κατάφερε να συνδυάσει, με την οδήγησή του στους δρόμους του Μονακό, το γκλάμουρ και την ουσία, φεύγοντας από το γαλλικό πριγκιπάτο με την πρώτη νίκη του σε ένα από πλέον απαιτητικά grand prix του πρωταθλήματος.

Ο Αυστραλός πιλότος, με το αβαντάζ της pole position να τον συντροφεύει, οδήγησε εξ αρχής την κούρσα και αποφεύγοντας τα λάθη, αφού δεν πιέστηκε από τους διώκτες του, έφερε τη RBR του στην ψηλότερη θέση του πόντιουμ.

Το Σαββατοκύριακο κύλησε ιδανικά για τους "ταύρους", καθώς ο Sebastian Vettel ακολούθησε στη δεύτερη θέση. Ο Γερμανός "έκλεψε" μια θέση στην εκκίνηση από τον Robert Kubica και ακολούθως επιβεβαίωσε πως οι Red Bull παραμένουν τα πιο γρήγορα μονοθέσια στο πρωτάθλημα. Από τη στιγμή μάλιστα που παρουσίασαν την απαραίτητη αξιοπιστία το "1-2" ήταν ως και φυσιολογικό.

Οι δύο ομόσταυλοι πιλότοι ισοβαθμούν πλέον στην κορυφή της γενικής κατάταξης με 78 βαθμούς, ευνοημένοι από την πρόωρη αποχώρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή Jenson Button στον τρίτο γύρο λόγω μηχανικού προβλήματος.

Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Robert Kubica. Ο Πολωνός, παρόλο που στην εκκίνηση είχε λάθος τοποθέτηση και έχασε μια θέση, οδήγησε συνετά τη Renault του και φρόντισε να προστατεύσει το χρονικό προβάδισμα που είχε από τον Felipe Massa και τον Lewis Hamilton, οι οποίοι ακολούθησαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα.

Εκείνος που κέρδισε τις εντυπώσεις ήταν αναμφίβολα ο Fernando Alonso. Έπεσε στη μάχη τελευταίος, απόρροια του προβλήματος που αντιμετώπισε στα ελεύθερα δοκιμαστικά,από τις πολλές εγκαταλείψεις κατά τη διάρκεια του αγώνα και έφτασε μέχρι την 6η θέση. Την οποία μπορεί να έχασε στην τελευταία στροφή από τον Michael Schumacher, αλλά είχε προλάβει σώσει την παρτίδα κερδίζοντας πολύτιμους βαθμούς - αργότερα την ανέκτησε με την ποινή που επεβλήθη στον Γερμανό (βλ. σχετικό link).

Το grand prix ολοκληρώθηκε πάντως πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με τον Trulli και τον Chandhok να είναι οι τελευταίοι που εγκατέλειψαν τέσσερις γύρους πριν από το φινάλε λόγω ατυχήματος. Εξ ου και οι διαφορές ήταν αμελητέες.

πηγή contra.gr

Η κατάταξη του Grand Prix

ΘέσηΟδηγόςΟμάδαΧρόνος
1. Mark WebberRBR-
2. Sebastian VettelRBR+0.4
3. Robert KubicaRenault+1.6
4. Felipe MassaFerrari+2.6
5. Lewis HamiltonMcLaren+4.3
6. Fernando AlonsoFerrari+6.3
7. Nico RosbergMercedes+6.6
8. Adrian SutilForce India+6.9
9. Vitanonio LiuzziForce India+7.3
10. Sebastian BuemiSTR+8.1
11.Jaime AlguesuariSTR+9.1
12.Michael SchumacherMercedes+25.7
13. Vitaly PetrovRenault+5 γύροι
14. Karun ChandhokHTR+8 γύροι
15. Jarno TrulliLotus+8 γύροι
16. Heikki KovalainenLotusΕγκατέλειψε
17. Bruno SennaHTRΕγκατέλειψε
18. Rubens BarrichelloWilliamsΕγκατέλειψε
19. Kamui KobayashiSauberΕγκατέλειψε
20. Lucas di GrassiVirginΕγκατέλειψε
21. Timo GlockVirginΕγκατέλειψε
22. Pedro de la RosaSauberΕγκατέλειψε
23. Jenson ButtonMcLarenΕγκατέλειψε
24. Nico HulkenbergWilliamsΕγκατέλειψε

Η κατάταξη των κατασκευαστών

Θέση

Ομάδα

Βαθμοί

1.

RBR

156

2.

Ferrari

136

3.

McLaren

129

4.

Mercedes GP

78

5.

Renault

65

6.

Force India

30

7.

Williams

8

8.

STR

4

9.

BMW Sauber-Ferrari

0

10.

Lotus

0

11.

HRT

0

12.

Virgin

0

Η κατάταξη των οδηγών

ΘέσηΟδηγόςΟμάδαΒαθμοί
1. Mark WebberRBR78
2. Sebastian VettelRBR78
3. Fernando AlonsoFerrari75
4. Jenson ButtonMcLaren70
5. Felipe MassaFerrari61
6. Robert KubicaRenault59
7. Lewis HamiltonMcLaren59
8. Nico RosbergMercedes56
9. Michael SchumacherMercedes22
10. Adrian SutilForce India20
11.Vintantonio LiuzziForce India10
12.Rubens BarrichelloWilliams7
13. Vitaly PetrovRenault6
14. Jaime AlguersuariSTR3
15. Sebastien BuemiSTR1
16. Nico HulkenbergWilliams1
17. Pedro de la RosaSauber0
18. Kamui KobayashiSuaber0
19. Heikki KovalainenLotus0
20. Karun ChandhokHTR0
21. Lucas di GrassiVirgin0
22. Jarno TrulliVirgin0
23. Bruno SennaHTR0
24. Timo GlockVirgin0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.