Σελίδες

11 Ιουνίου 2009

Νεότερα για την πτώση του F - 16 στα Γιάννενα. Μυστήριο με τα αίτια.

Σε καλώδια υψηλής τάσης της ΔΕΗ προσέκρουσε το F-16 που συνετρίβη την προηγούμενη Πέμπτη 4 Ιουνίου στην περιοχή των Ιωαννίνων, όπως αποκαλύπτει το protothema.gr! Λίγη ώρα μετά την συντριβή του μαχητικού αεροσκάφους, το Πεντάγωνο διακίνησε παραπλανητικά την εκδοχή της σύγκρουσης με πουλί, προκειμένου να αποφύγει την κριτική ότι οι πιλότοι παραβιάζουν τους κανόνες ασφάλειας πτήσεων. Είναι προφανές ότι εν όψει των εκλογών, η πολιτική ηγεσία του Πενταγώνου δεν επιθυμούσε να επικρίνεται ότι ελέγχει «πλημμελώς» κάποιους από τους πιλότους της Πολεμικής Αεροπορίας και ότι δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που διατίθενται από το υστέρημα των Ελλήνων φορολογουμένων για την αγορά πανάκριβων οπλικών συστημάτων πηγαίνουν στα σκουπίδια από παιδιαριώδη σφάλματα! Επιχειρώντας να αποκρύψουν τα πραγματικά αίτια της πτώσης του F-16 Block 50, οι αρμόδιοι του Πενταγώνου αποσιώπησαν (και μέχρι σήμερα συνεχίζουν να αποκρύβουν) τι συνέβη πραγματικά. Επιδιώκοντας μάλιστα να παραπλανήσουν την κοινή γνώμη, διέρρεαν ακόμη και δήθεν αναφορά του πιλότου ο οποίος ενημέρωσε υποτίθεται τους ανωτέρους του ότι τον χτύπησε μεγάλο πουλί, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του μαχητικού του!Σύμφωνα με απολύτως επιβεβαιωμένες πληροφορίες του protothema.gr, το F-16 που εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση μαζί με ακόμη ένα αεροσκάφος ομοίου τύπου πετούσε πολύ χαμηλά κατά παράβαση των κανόνων. Πληροφορίες από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ανέφεραν δήθεν ότι σε ύψος 500 ποδών ένα πουλί χτύπησε στο ρύγχος του F16 και από εκεί πέρασε στο εσωτερικό του κινητήρα οπότε ο σμηναγός έχασε τον έλεγχο του αεροσκάφους και αναγκάστηκε να το εγκαταλείψει.Όπως αποκαλύπτει το protothema.gr, αυτό που πραγματικά συνέβη στην συγκεκριμένη πτήση είναι ότι το μαχητικό της Πολεμικής Αεροπορίας προσέκρουσε σε καλώδια υψηλής τάσης της ΔΕΗ, με αποτέλεσμα να συντριβεί, χωρίς ευτυχώς ο πιλότος του μαχητικού να πάθει το παραμικρό (πρόλαβε να εγκαταλείψει εγκαίρως το F-16).Το απόγευμα της Τετάρτης, ανώτατη πηγή του Πενταγώνου επιβεβαίωνε τις πληροφορίες που είχε συγκεντρώσει το protothema. Σύμφωνα με όσα μας μετέφερε, ο πιλότος που διασώθηκε ανέφερε ότι το αεροσκάφος του κατέπεσε έπειτα από πρόσκρουση με πτηνό. Την δεύτερη ημέρα της ανασύνθεσης των αιτίων του ατυχήματος, πάντοτε κατά την αναθεωρημένη επίσημη εκδοχή, ένας από τους αξιωματικούς της επιτροπής διερεύνησης βρήκε ένα καλώδιο κομμένο. Αυτήν την ώρα, σύμφωνα με τον ανώτατο αξιωματικό, δεν αποκλείεται κανένα ενδεχόμενο: ούτε το ισχυρό σενάριο της πρόσκρουσης του μαχητικού στα καλώδια της ΔΕΗ, ούτε η πιθανότητα να υπήρξε «εισρόφηση» πτηνού από τον κινητήρα πριν ή μετά το χρονικό σημείο κατά το οποίο το F-16 ακούμπησε στα ηλεκτροφόρα σύρματα. Η επίσημη απάντηση του Πενταγώνου αναφέρει ότι τα ακριβή αίτια της συντριβής θα αποσαφηνιστούν σε περίπου έναν μήνα, όταν θα έχει ολοκληρωθεί η αναπαράσταση της πτήσης μέσα από τα στοιχεία του καταγραφέα στοιχείων πτήσης (flight data recorder) που έχει ήδη αποσταλεί στις Ηνωμένες Πολιτείες.

από το EPIRUS GATE (δείτε όλο το άρθρο εδώ)

Δείτε το προηγούμενο άρθρο του koukfamily

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.