Σελίδες

11 Μαΐου 2009

Grand Prix Ισπανίας. Ο Τζένσον Μπάτον πήρε το 3ο δεκάρι του.


Τώρα που ο πεινασμένος για επιτυχίες Jenson Button βρήκε την ευκαιρία, θα κάνει καθετί για να... χορτάσει. Στο grand prix της Ισπανίας, το πέμπτο εφετινό στο μαραθώνιο της F1, ο Βρετανός πιλότος της Brawn GP πανηγύρισε το τρίτο 10άρι του και διεύρυνε τη διαφορά στη μάχη για την κατάκτηση του εφετινού τίτλου των οδηγών.

Όλα αυτά βέβαια χάρη στη διαφορετική στρατηγική που επιλέχθηκε σε σχέση με τον Rubens Barrichello, ο οποίος "θυσιάστηκε" για το καλό της ομάδας. Ο Βραζιλιάνος εκκίνησε καλύτερα από τον ομόσταυλό του, ο οποίος ήταν στην pole position, βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα και είχε την ταχύτητα για να υπερασπιστεί τη θέση του, αλλά υποχρεώθηκε σε τρία pit stop κατά τη διάρκεια του αγώνα και περιορίστηκε στη δεύτερη θέση.

Ο "αόρατος" πρωταγωνιστής του αγώνα ήταν ο Mark Webber. Χωρίς να γίνει... αντιληπτός, ο Αυστραλός οδήγησε ταχύτατα και βρέθηκε στους τελευταίους γύρους να διεκδικεί μέχρι και τη δεύτερη θέση, όντας ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Barrichello. Βολεύτηκε πάντως με την τρίτη θέση στο βάθρο των νικητών, προσθέτοντας έξι βαθμούς στην προσωπική συγκομιδή του.

Πίσω του ο έτερος οδηγός της Red Bull, ο Γερμανός Sebastian Vettel, ο οποίος αν και σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν πίσω τον Felipe Massa (έμπαινε κακώς για pit stop μαζί με τον Βραζιλιάνο) ευνοήθηκε από τους, για άλλη μια φορά, λανθασμένους χειρισμούς στη Ferrari. Ο Βραζιλιάνος πήρε λιγότερα καύσιμα (!) στον τελευταίο ανεφοδιασμό του και αναγκάστηκε να κόψει το ρυθμό του, χάνοντας όχι μόνο την τέταρτη θέση, αλλά και την πέμπτη από τον οικοδεσπότη Fernando Alonso, ο οποίος στον τελευταίο γύρο έκανε το καλύτερο δώρο στους πιστούς οπαδούς του, τερματίζοντας πέμπτος.

Για να μην πούμε για τον έτερο πιλότο της Scuderia, τον Kimi Raikkonen, ο οποίος εγκατέλειψε πολύ πρόωρα, μόλις στο 17ο γύρο, από μηχανικό πρόβλημα.

Τα ίδια και... χειρότερα για τη McLaren. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Lewis Hamilton προσπάθησε πολύ για να καλύψει το χαμένο έδαφος από τα επίσημα δοκιμαστικά (ξεκίνησε 14ος), αλλά έφτασε μόνο ως την ένατη θέση χωρίς να κερδίσει βαθμούς, ενώ ο Heikki Kovalainen έμεινε από κιβώτιο στον 9ο γύρο.

Για να μην... ξεχνιόμαστε, τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Nick Hiedfeld (απέριττη οδήγηση και σωστή στρατηγική) και Nico Rosberg (σταθερά στην οκτάδα από την αρχή ως το τέλος).

από το contra.gr

Η κατάταξη του GP στην Ισπανία
ΘέσηΟδηγόςΟμάδα
1. Jenson Button Brawn
2. Rubens Barrichello Brawn
3. Mark Webber Red Bull
4. Sebastian Vettel Red Bull
5. Fernando Alonso Renault
6. Felipe Massa Ferrari
7. Nick Heidfeld BMW Sauber
8. Nico Rosberg Williams
9. Lewis Hamilton McLaren
10. Timo Glock Toyota
11. Robert Kubica BMW Sauber
12. Nelsinho Piquet Renault
13. Kazuki Nakajima Williams
14. Giancarlo Fisichella Force India
- Kimi Raikkonen Ferrari
- Heikki Kovalainen McLaren
- Jarno Trulli Toyota
- Sebastien Buemi Toro Rosso
- Sebastien Bourdais Toro Rosso
- Adrian Sutil Force India

Η κατάταξη των οδηγών

ΘέσηΟδηγόςΟμάδαΒαθμοί
1. Jenson Button Brawn 41
2. Rubens Barrichello Brawn 27
3. Sebastian Vettel RBR 23
4. Mark Webber RBR 15,5
5. Jarno Trulli Toyota 14,5
6. Timo Glock Toyota 12
7. Lewis Hamilton McLaren 9
8. Fernando Alonso Renault 9
9. Nick Heidfeld BMW Sauber 6
10. Nico Rosberg Williams 4,5
11. Heikki Kovalainen McLaren 4
12. Felipe Massa Ferrari 3
13. Kimi Raikkonen Ferrari 3
14. Sebastien Buemi STR 3
15. Sebastien Bourdais STR 1
16. Adrian Sutil Force India 0
17. Nelsinho Piquet Renault 0
18. Robert Kubica BMW Sauber 0
19. Giancarlo Fisichella Force India 0
20. Kazuki Nakajima Williams 0
Η κατάταξη των κατασκευαστών
ΘέσηΟμάδα
Βαθμοί
1. Brawn 68
2. RBR 38,5
3. Toyota 26,5
4. McLaren 13
5. Renault 9
6. BMW Sauber 6
7. Ferrari 6
8. Williams 4,5
9. STR 4
10. Force India 0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.