6 Απριλίου 2012

"Εις το επανιδείν" κυρία Δραγώνα και Φραγκουδάκη! Αντιδράσεις εκπαιδευτικών σε εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη.

Τον μπελά τους βρήκαν χθες (5/4/2012) οι κυρίες Θάλεια Δραγώνα και Άννα Φραγκουδάκη από εκπαιδευτικούς στη Θεσσαλονίκη , όπου πήγαν να παρουσιάσουν το πρόγραμμά τους για την «εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» της Θράκης (μια διαφορετική ερμηνεία του προγράμματος είναι η Τουρκοποίηση των Πομάκων και των Ρομά της Θράκης).

Μάλιστα αν και η παρουσίαση προέτρεπε σε «
διάλογο» (ονομάζεται "εκδήλωση διαπολιτισμικού διαλόγου"), δείτε την σχετική αφίσα και πρόσκληση:

Η συζήτηση που ακολούθησε άρχισε να εκνευρίζει τους διοργανωτές που απαγόρευσαν τον άμεσο διάλογο και έσπευσαν να επικαλεστούν την έλλειψη χρόνου για «να τελειώνουν»!

Όταν μάλιστα τους
ζητήθηκε να τοποθετηθούν σχετικά με τις δύο αναπάντητες ερωτήσεις που έγιναν στη Βουλή σχετικά με τα κονδύλια (δεκάδες εκατομμύρια ευρώ) του "προγράμματος εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων" που έχουν δαπανηθεί κατά το δοκούν ΕΞΟΡΓΙΣΤΗΚΑΝ και είπαν ότι δεν επιτρέπουν κανένα σχόλιο ή υπονοούμενο για τα οικονομικά! (δείτε την αντίδραση του κυρίου που κουνάει απειλητικά το δάκτυλο στο σημείο αυτό).

Τον λόγο έλαβε αρχικά μια καθηγήτρια που ρώτησε αν στο πρόγραμμα των κυριών Δραγώνα και Φραγκουδάκη εφαρμόζεται η διάταξη του Συντάγματος που προβλέπει ότι "το σχολείο πρέπει να καλλιεργεί την εθνική (Ελληνική) συνείδηση":



Ακολούθως το λόγο έλαβε εκπαιδευτικός που δίδαξε στα Πομακοχώρια και κατέθεσε την προσωπική του μαρτυρία:
  • Ότι οι Πομάκοι μαθητές έχουν ως μητρική γλώσσα τα Πομακικά, και όταν έρχονται στο μειονοτικό σχολείο (Δημοτικό) ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ από την πρώτη στιγμή να ακούνε τον δάσκαλο να τους μιλάει σε μια άγνωστη σε αυτούς γλώσσα, την τουρκική.
  • Ότι παρά το 15ετές πρόγραμμα και τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που έχουν δαπανηθεί, όπως διαπίστωσε ο ίδιος η ελληνομάθεια των Πομάκων έχει ελάχιστα βελτιωθεί
  • Ζήτησε να του επιβεβαιώσουν ότι ακόμη και το μοναδικό βιβλίο που περιείχε τις μόλις 2(δύο) Πομακικές λέξεις ΑΛΛΑΞΕ (σε σύνολο 40 βιβλίων που εξέδωσαν οι κυρίες Δραγώνα-Φραγκουδάκη που δεν περιείχαν το παραμικρό για τους Πομάκους), και ακόμη και οι δύο αυτές λέξεις την επόμενη χρονιά τροποποιήθηκαν ή εξαλείφθηκαν (δείτε σχετικά εδώ).
  • Ρώτησε γιατί περιορίζονται στο να μαθαίνουν σε χριστιανούς δασκάλους της Θράκης τα Τουρκικά ως μέσο επικοινωνίας με τους μαθητές και δεν τους μαθαίνουν αντίστοιχα Πομακικά ή Ρομά. Πως θα αισθανθεί ο Πομάκος μαθητής ακούγοντάς τον χριστιανό δάσκαλο να του μιλάει στα τουρκικά προσβάλλοντας έτσι την ιδιαίτερη πολιτιστική Πομακική του ταυτότητα και βίαια ταυτίζοντάς την με την Τουρκική; Επίσης τις ρώτησε γιατί δεν συνεργάζονται με Πομακικούς συλλόγους για να εκδώσουν αντίστοιχα βιβλία και αναγνωστικά στα Πομακικά:


Τον λόγο ακολούθως πήρε μια δασκάλα που είπε ότι και στο σχολείο της που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη έχει αρκετούς μαθητές, που χρειάζονται επίσης στήριξη και για τους οποίους –σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους- δεν έχουν γίνει ούτε προγράμματα ούτε έχουν δαπανηθεί ευρωπαϊκά και κρατικά κονδύλια.

Εκνευρισμένη κάποια στιγμή η κυρία Φραγκουδάκη αφού κατηγόρησε επανειλημμένα τους «πατριώτες» για κάθε κακό που συμβαίνει στη Θράκη και στην Ιστορία, «αναρωτήθηκε» γιατί πέρα από κάποιους Πομάκους που αυτοπροσδιορίζονται ως Πομάκοι, γιατί οι υπόλοιποι φοβούνται να αυτοπροσδιοριστούν για να εισπράξει από το ακροατήριο την απάντηση ότι είναι τέτοιος ο φασισμός, οι απειλές και οι αντιδημοκρατικές τακτικές του
Τουρκικού Προξενείου που θυροκολλεί έξω από τζαμιά τα ονόματα των Πομάκων που τολμούν να συμμετέχουν στους Πομακικούς Συλλόγους.

Μια άλλη εκπαιδευτικός ρώτησε κατά πόσο είναι σκόπιμο να χαιρόμαστε για την μεγάλη εισαγωγή μουσουλμάνων στα Πανεπιστήμια (μέσω ποσόστωσης) αν το επίπεδό τους είναι τόσο χαμηλό που δεν θα μπορούν στη συνέχεια να αντεπεξέλθουν και συχνά εγκαταλείπουν τις Πανεπιστημιακές σπουδές τους. Άραγε αφού κάνει τόση καλή δουλειά το πρόγραμμα των κυρίων Δραγώνα και Φραγκουδάκη σε τι εξυπηρετεί η «ποσόστωση» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και γιατί αποτυγχάνουν στην συνέχεια και εγκαταλείπουν το Πανεπιστήμιο;!!

Ευχαριστούμε το Ιστολόγιο στο οποίο διαβάσαμε για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης και έτσι μπορέσαμε να σας μεταφέρουμε τι ειπώθηκε. Συγχαίρουμε τους εκπαιδευτικούς που τοποθετήθηκαν, όσο για τις κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη: ...

Εις το επανιδείν!!


Αν και μετά το σημερινό, δεν βλέπουμε να ξαναέρχεστε σύντομα στη Θεσσαλονίκη!

Σχετικά με το πρόγραμμα των κυρίων Δραγώνα και Φραγκουδάκη δείτε σχετικά:


Το εκτουρκιστήριο πρόγραμμα «Φραγκουδάκη-Δραγώνα»


Α. Φραγκουδάκη-Θ. Δραγώνα, Χ. Νικοπούλου-Ε. Νικόπουλος: Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων;


Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων ή Πρόγραμμα ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ;


ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ (νέα ερώτηση στη Βουλή)

Η Θ. Δραγώνα ενέκρινε προγράμματα στα οποία συμμετείχε και η ιδία

πηγή Αντιπαρακμή




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.