Μια μελέτη που αποκαλύπτει την άνοδο ισλαμιστικών συμπαθειών μεταξύ νέων Γάλλων Μουσουλμάνων έχει προκαλέσει σφοδρή αντίδραση — από ιμάμηδες, αριστερούς πολιτικούς και μουσουλμανικές οργανώσεις που πλέον μηνύουν τους ερευνητές.
Μια έρευνα που τεκμηριώνει απότομη αύξηση του ριζοσπαστικού ισλαμισμού στους νέους Γάλλους Μουσουλμάνους έχει προκαλέσει καταδίκη από τον κορυφαίο ιμάμη της Γαλλίας και από πολιτικούς της άκρας αριστεράς, οδηγώντας σε νομικές ενέργειες από μουσουλμανικούς συλλόγους και σε ανταγωγή από τον οργανισμό δημοσκοπήσεων.
Η δημοσκόπηση, που δημοσιεύθηκε από το Γαλλικό Ινστιτούτο Δημοσκοπήσεων (IFOP) στις 13 Νοεμβρίου, αναφέρει ότι σημαντικός αριθμός νέων Γάλλων Μουσουλμάνων θέτει τη Σαρία πάνω από τους κρατικούς νόμους, προτιμά να φοράει μαντίλα, αρνείται να δώσει χειραψία με το αντίθετο φύλο και εκφράζει συμπάθεια προς ισλαμιστικές οργανώσεις.
«Έχουμε δει εδώ και καιρό ότι οι επόμενες γενιές μεταναστών συχνά αφομοιώνονται χειρότερα από τους γονείς τους.»
— Κεντ Έκεροτ
Με τίτλο «Μια επισκόπηση της σχέσης των Μουσουλμάνων στη Γαλλία με το Ισλάμ και τον Ισλαμισμό», η έκθεση εκφράζει ανησυχία ότι ο ισλαμισμός έχει κερδίσει έναν στους τρεις Μουσουλμάνους, με το 38% να υποστηρίζει τον ριζοσπαστισμό — διπλάσιο ποσοστό από το 1998 (19%).
Ένας στους τρεις Μουσουλμάνους (33%) ταυτίζεται με τουλάχιστον ένα ισλαμιστικό κίνημα. Οι περισσότεροι ισλαμιστές ευθυγραμμίζονται με τη Μουσουλμανική Αδελφότητα (32%), ενώ άλλοι τρέφουν θετική στάση προς τον σαλαφισμό (9%), τον ουαχαμπισμό (8%), το Τάμπλιγκ (8%), τον Τακφίρ (6%) και τον τζιχαντισμό (3%). Το 57% των νέων 15–24 ετών πιστεύουν ότι η Σαρία υπερισχύει των γαλλικών νόμων.
Το Ισλάμ ως η δεύτερη μεγαλύτερη θρησκεία της Γαλλίας
Μείζων ανησυχία της έκθεσης αποτελεί η αύξηση του ενήλικου μουσουλμανικού πληθυσμού από 0,5% το 1985 σε 2% το 2000, 4% το 2009, 5,5% το 2016 και 7% το 2025. Αυτό καθιστά το Ισλάμ τη δεύτερη μεγαλύτερη θρησκεία στη Γαλλία, ενώ ο καθολικισμός έχει υποχωρήσει από 83% (1985) σε 43% (2025), με τον ευαγγελικό προτεσταντισμό λίγο πίσω στο 4% (έναντι 1,5% το 1985). Τα άτομα χωρίς θρησκευτική ταυτότητα αυξήθηκαν από 13% (1985) σε 37% (2025).
Επιπλέον, 80% των Γάλλων Μουσουλμάνων περιγράφουν τον εαυτό τους ως «θρησκευόμενο» σε σχέση με μόλις 48% των Καθολικών, προτεσταντών και Εβραίων. Το 24% των Μουσουλμάνων δηλώνει «εξαιρετικά» ή «πολύ» θρησκευόμενο — διπλάσιο ποσοστό από τις άλλες ομάδες (12%). Οι νεότεροι είναι αυτοί που το δηλώνουν συχνότερα (30% των ηλικιών 15–24 έναντι 12% στις ηλικίες 50+).
«Οι Μουσουλμάνοι στη Γαλλία διακρίνονται από πιο εντατική σχέση με τις θρησκευτικές υποχρεώσεις», αναφέρει η μελέτη. Η πλειοψηφία των νέων Μουσουλμάνων προσεύχεται πέντε φορές την ημέρα (67% έναντι 26% το 1989), ενώ το 40% των κάτω των 25 πηγαίνει στο τζαμί κάθε Παρασκευή (έναντι 7% το 1989).
«Ένα από τα κύρια ευρήματα είναι ότι, σε όλους τους δείκτες, οι νέοι Μουσουλμάνοι είναι αυστηρότεροι και πιο ριζοσπαστικοί από τους μεγαλύτερους», σημειώνεται. Αυτό περιλαμβάνει σημαντική αύξηση της πλήρους τήρησης του Ραμαζανιού (+32 μονάδες) στους κάτω των 25, καθώς και αυστηρότερη αποχή από το αλκοόλ (-23 μονάδες).
Η έμφυλη απομόνωση επίσης αυξάνεται: 55% των κάτω των 25 αρνούνται τουλάχιστον μία μορφή επαφής με το αντίθετο φύλο, έναντι 27% των άνω των 50. Σε όλες τις ηλικίες, 43% αρνούνται κάποια μορφή φυσικής ή οπτικής επαφής. Ένας στους τρεις (33%) αρνείται το φιλί, 20% αρνείται μεικτές πισίνες, 14% αρνείται χειραψία με το αντίθετο φύλο και 6% αρνείται να εξεταστεί από γιατρό του αντίθετου φύλου.
Ισλαμιστές και Αριστεριστές επιτίθενται στη δημοσκόπηση
«Δεν με εκπλήσσει η εξέλιξη», δήλωσε ο Κεντ Έκεροτ, πρώην βουλευτής των Σουηδών Δημοκρατών. «Το βλέπουμε εδώ και καιρό: οι επόμενες γενιές μεταναστών αφομοιώνονται χειρότερα. Αυτό αποτελεί υπαρξιακή απειλή για την Ευρώπη και η μόνη λύση είναι μια μεγάλη δημογραφική αλλαγή.»
Ο Τσεμς-εντίν Χαφίζ, αλγερινής καταγωγής πρύτανης του Μεγάλου Τζαμιού του Παρισιού, παραδέχθηκε ότι τα στοιχεία της έρευνας δεν «στερούνται ακρίβειας», αλλά παρουσιάζονται με τρόπο που «οδηγεί σε παραμορφωμένη εικόνα». Η αύξηση της θρησκευτικότητας παρουσιάζεται ψευδώς ως ριζοσπαστικοποίηση, υποστήριξε.
«Μια αφελής στατιστική μετατρέπεται, μέσω ρητορικού τεχνάσματος, σε λόγο κινδύνου», έγραψε. «Η θεολογική άγνοια γίνεται στατιστικό όπλο.»
Ο Χαφίζ επέμεινε ότι «η συντριπτική πλειοψηφία των Μουσουλμάνων παραμένει πιστή στη Δημοκρατία και αντίθετη σε κάθε μορφή θρησκευτικής βίας. Δεν θέλουν ούτε θεοκρατία ούτε αποσχισμό — θέλουν απλώς να ασκούν την πίστη τους χωρίς καχυποψία.»
Το FWI είχε προηγουμένως αναφέρει τη συμμετοχή του στον Γαλλικό Φόρουμ Ισλάμ (FORIF), έναν «χώρο διαλόγου» που είχε παρεισφρήσει η Μουσουλμανική Αδελφότητα. Ο Χαφίζ κατηγορείται ότι χρησιμοποιεί «διπλή γλώσσα» για να κρύψει δεσμούς με ισλαμιστές.
Νομική πρόκληση κατά της δημοσκόπησης
Τέσσερις περιφερειακές ενώσεις του Γαλλικού Συμβουλίου Μουσουλμανικής Πίστης (CFCM) κατέθεσαν μήνυση στο δικαστήριο του Παρισιού, κατηγορώντας τη δημοσκόπηση ότι διασπείρει «το δηλητήριο του μίσους» στον δημόσιο χώρο.
Το CFCM υποστήριξε ότι η έρευνα «παραβιάζει την αρχή της αντικειμενικότητας», χρησιμοποιεί «καθοδηγητικές ερωτήσεις» και «εστιάζει σε μειονοτικά αποτελέσματα για πολεμικούς σκοπούς». Τα συμπεράσματά της «εκμεταλλεύθηκαν από ισλαμοφοβικούς κύκλους για να παρουσιάσουν τους Μουσουλμάνους ως εσωτερική και υπαρξιακή απειλή.»
Ακροαριστεροί βουλευτές όπως οι Πολ Βανιέ και Μπαστιέν Λασό κατήγγειλαν την έρευνα ως «ισλαμοφοβική ατζέντα της άκρας δεξιάς» και «δημοσκόπηση κομμένη και ραμμένη για καχυποψία, στοχοποίηση και διχασμό».
Ωστόσο, οι κοινωνιολόγοι Ολιβιέ Γκαλάν και Ζεράρ Γκρουνμπεργκ υπερασπίστηκαν την έρευνα, λέγοντας ότι αποδεικνύει «την συνεχιζόμενη επανα-ισλαμοποίηση των Μουσουλμάνων, που οφείλεται κυρίως στη γενεαλογική ανανέωση — ένα φαινόμενο σπάνιας κλίμακας που απαιτεί περαιτέρω διερεύνηση».
«Είναι σκοτεινό, το ξέρω», προειδοποίησε ο Έκεροτ, «αλλά αν η ιστορία μας έχει διδάξει κάτι, είναι ότι αν δεν παλέψουμε για τον πολιτισμό μας, θα καταρρεύσει.»
ΣΧΟΛΙΟ
Η απόσχιση των Παπικών από την Εκκλησία του Χριστού έφερε την απώλεια της χάριτος.... την έλλειψη αγίων, την έλλειψη πίστης και τέλος την άνοδο της αθεϊας...
Του πνευματικού κενού...
Το κενό αυτό τώρα έρχεται να το καλύψει το Ισλάμ....
Μπορεί να πέρασαν 1000 χρόνια από την εποχή που ο Πάπας της Ρώμης δημιούργησε την μεγαλύτερη αίρεση του Χριστιανισμού, αλλά τα αποτελέσματα τα είδαμε και τα βλέπουμε μέχρι σήμερα, σε δύο φάσεις της ιστορίας....
Η πρώτη ήταν η απόσχιση των Διαμαρτυρομένων (Προτεστάντες) οι οποίοι δεν άντεξαν τα παπικά αίσχη (Ιερά Εξέταση, σφαγές στο όνομα της πίστης, συγχωροχάρτια, αλάθητο κλπ), αλλά αντί να επιστρέψουν στην Ορθοδοξία ακολούθησαν δικούς τους ακόμα χειρότερους αιρετικούς δρόμους με απώλεια σχεδόν κάθε ίχνους χριστιανικότητας....
Και η δεύτερη είναι στην εποχή μας κατά την οποία η αθεία που άρχισε δειλά να διαφαίνεται από την εποχή του Διαφωτισμού στην Ευρώπη, σήμερα καλπάζει σε τέτοιο βαθμό που στις άθεες ψυχές των νέων Ευρωπαίων φαίνεται σαν πνευματική λύση ακόμα και το μισάνθρωπο και αιμοβόρο τρομοκρατικό ισλάμ....
Για μια ακόμα φορά στην ιστορία θα κληθεί η Ορθοδοξία μας, η μόνη Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού μας, να γίνει ανάχωμα και στην δυτική αθεϊα και στην Ανατολική ισλαμική λαίλαπα....
Κι αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι εχθροί της ανθρωπότητας (αυτό που ονομάζουμε Νέα Τάξη δηλαδή οι μυστικές λέσχες και οι στοές) και γι αυτό τον λόγο συνεχώς προσπαθούν να έχουν σε πόλεμο τους Ορθοδόξους λαούς....
Πότε βομβαρδίζοντας και διαμελίζοντας την Σερβία, πότε σκοτώνοντας τους Ορθοδόξους της Συρίας, και πότε βάζοντας Ρώσους και Ουκρανούς Ορθοδόξους να αλληλοεξοντώνονται και πότε βάζοντας το Οικουμενικό μας Πατριαρχείο να υπηρετεί τα συμφέροντα όλων αυτών των αντιχρίστων....
Είδατε με πόση μανία οι δυτικοευρωπαίοι ηγέτες όργανα της Νέας Τάξης, προσπαθούν να κρατήσουν "ζωντανή" την σύγκρουση Ουκρανίας και Ρωσίας;
Ας ελπίσουμε τελικά να επέλθει η ειρήνη και να σταματήσει να αιμορραγεί η Ορθοδοξία μας στα αγιασμένα αυτά εδάφη. Να σταματήσει ο διωγμός της Κανονικής Ορθόδοξης Ουκρανικής Εκκλησίας που διαθέτει μεγάλα προσκυνήματα για ολόκληρη την Εκκλησία μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.