Σελίδες

12 Δεκεμβρίου 2025

ΚΑΙΡΟΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ

 
Για να ξεφύγουμε λίγο από το ζοφερώτατο τοπίο της ΝΕΟΤΑΞΙΤΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ της προσπάθειας επιβολής του ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ στο πολιτικοκοινωνικό πεδίο, αλλά και του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΑΡΟΞΥΣΜΟΥ στο θρησκευτικό πεδίο, όπου βγαίνουν επίσημα πλέον σε επίπεδο Διοίκησης, τα μιαρά πλάνα της ψευδένωσης και της πανθρησκειακής σαλάτας του Αντιχρίστου, ας καταθέσουμε μία μαρτυρία και από την άλλη πλευρά, δηλ. μία ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ενός ακέραιου Ορθόδοξου κληρικού.
 
Και μη φανταστείτε βέβαια ότι είναι κάποιο υψηλόβαθμο στέλεχος της εκκλησιαστικής ιεραρχίας (Επίσκοπος ή Ηγούμενος), πράγμα που θα συνιστούσε ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΝΩΝ αλλά πρόκειται για έναν απλό έγγαμο παπά που δεν διστάζει να κηρύττει στην ενορία όπου διακονεί το αυτονόητο, δηλ.Ορθόδοξο Πατερικό λόγο και να τηρεί τον όρκο που έδωσε στην χειροτονία του, δηλ.να φυλάσσει την παρακαταθήκη, που του παρέδωσαν οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας. Ιδού λοιπόν το κήρυγμά του στις 4-12-2025 στα πλαίσια της Θείας Λειτουργίας: 
 
"-Σήμερα γιορτάζουμε τρεις μεγάλους Αγίους,την Μεγαλομάρτυρα Αγία Βαρβάρα και δύο άλλους, που δεν ευρύτερα γνωστοί, τον Όσιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό και τον Ιερομάρτυρα Σεραφείμ Επίσκοπο Φαναρίου. 
 
Για την Μεγαλομάρτυρα Αγία Βαρβάρα θα γνωρίζετε, φαντάζομαι από τον βίο της, ότι ήταν πλούσια, με πολλά χαρίσματα και μαρτύρησε περί το 290 μΧ. και μάλιστα από τα χέρια του ειδωλολάτρη πατέρα της Διόσκορου. Στην περίπτωσή της επαληθεύεται η ρήση του Κυρίου "Μη νομίσητε ότι ήλθα να φέρω ειρήνη. Δεν ήλθα να φέρω ειρήνη, αλλά μάχαιραν. Ήλθα να διχάσω άνθρωπο από τον πατέρα του,κόρη από την μητέρα της,νύφη από την πεθερά της" (Ματθ.10,34). 
 
Για τον Όσιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό του 7ου αιώνος έχουμε να πούμε ότι απαρνήθηκε το αξίωμά του στην υπηρεσία του Χαλίφη και έλαμψε ασκητικά στη Μονή του Αγίου Σάββα κοντά στα Ιεροσόλυμα, που όσοι έχετε πάει θα γνωρίζετε ότι είναι σε ένα κατάξερο μέρος, όπου ρέει λίγο νερό από ένα κοντινό χείμαρο. Ο Όσιος αυτός είναι κορυφαίος δογματολόγος της Εκκλησίας μας. Συνέγραψε την Οκτώηχο, που την ψάλλουμε στις περισσότερες ακολουθίες του έτους. Ο Άγιος αυτός δεν κάθισε άπρακτος όταν η πίστη κινδύνευε από τους Εικονομάχους. Στηλίτευσε την δυσεβή αίρεση των Εικονομάχων, οι οποίοι τον συκοφάντησαν στον Χαλίφη και εκείνος του έκοψε το χέρι. Με φοβερούς πόνους ο Άγιος πήρε το χέρι του και ξενύχτησε μπροστά στην εικόνα της Παναγίας, η οποία τον εθεράπευσε (του κόλλησε το χέρι). Από εκεί προέρχεται και η ονομασία Παναγία Τριχερούσα, η οποία βρίσκεται στο Αγιορείτικο Σέρβικο μοναστήρι του Χιλιανδαρίου (το τρίτο χέρι λέγεται ότι είναι του Οσίου Δαμασκηνού). 
 
Ο Άγιος δεν κάθισε στο κελλί του, αλλά βροντοφώναξε την πίστη του και πολέμησε την αίρεση επαλθεύοντας το Στουδιτικό "Ο μοναχός σε ώρα ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΣΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ εξέρχεται του κελλίου και δίνει ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ". 
 
Τέλος ο τρίτος Άγιος είναι ΝΕΟΜΑΡΤΥΣ της εποχής της Τουρκοκρατίας και μαρτύρησε το 1601 μ.Χ. Συκοφαντήθηκε για συμμετοχή σε επαναστατικό κίνημα των Ελλήνων και θανατώθηκε "σούβλη διαπαρείς" όπως διαβάζουμε στο συναξάρι του. Θα μπορούσε να αρνηθεί την πίστη του και να απολαύσει τιμές και κοσμική δόξα, αλλά προτίμησε τον μαρτυρικό θάνατο από την προδοσία της πίστεως και τα επίγεια αξιώματα. 
 
Οι τρεις Άγιοι επιβεβαιώνουν την αλήθεια ότι η Αγιότης είναι διαχρονική, ότι είναι "παντός καιρού" και ότι δεν είναι φαινόμενο μόνο των πρώτων αιώνων (όπως το παράδειγμα της Αγίας Βαρβάρας). 
 
Το κοινό γνώρισμα των Αγίων είναι η ασάλευτη πίστη και η ομολογία. Βλέπουμε στις μέρες μας να προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο Παπισμός (και οι άλλες αιρέσεις) δεν είναι αιρέσεις,να τις ονομάζουν Εκκλησίες, να συμπροσεύχονται με αιρετικούς,να συλλειτουργούν και να κάνουν δηλώσεις για ενώσεις και ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ. 
 
Για να σας δώσω να καταλάβετε το απύθμενο βάθος της πλάνης τους, θα σας αναφέρω ένα παράδειγμα από των μεγάλο Άγιο της εποχής μας, τον Άγιο Παϊσιο. Όταν κάποιοι Λατίνοι ετερόδοξοι τον επισκέφτηκαν στο κελλί του στην Παναγούδα, ο Άγιος τους δέχτηκε αγαπητικά, τους μίλησε, τους φίλεψε. Όταν όμως του πρότειναν να συμπροσευχηθούν στο φαγητό τους το αρνήθηκε κάθετα λέγοντας ότι η πίστη του δεν του επιτρέπει να συμπροσευχηθεί μαζί τους "γιατί αυτοί πιστεύουν σε άλλο Θεό". Λοιπόν τί έχουμε να πούμε για αυτόν τον Άγιο, ότι δεν είχε αγάπη, όπως ισχυρίζονται οι φιλοπαπικοί και οι οικουμενιστές; Αυτόν που παρακάλεσε τον Θεό να πάρει τον καρκίνο από κάποιον πάσχοντα αδελφό και να τον μεταφέρει στον ίδιο; 
 
Αυτό αδελφοί μου έχει να μας διδάξει, ότι όλα έχουν νόημα μέσα στην αληθινή πίστη. Αγάπη χωρίς Αλήθεια δεν υπάρχει, μόνο ψεύτικη αγάπη και αγαπολογία. Και εμείς λοιπόν ας ομολογήσουμε στους δύσκολους καιρούς που ζούμε την Αλήθεια, που για τους Ορθόδοξους είναι πρόσωπο, είναι ο Χριστός μας." 
 
Στον αντίποδα ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΑΘΑΡΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΙΚΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΗΡΥΓΜΑΤΟΣ του προαναφερθέντος κληρικού, θα παραθέσω ένα παράδειγμα ΑΦΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΣΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, όπως μου το μετέφερε αδελφικός φίλος, που κοινώς τα έχει "πάρει στο κρανίο" από την μουγκαμάρα της εποχής μας. 
 
Απευθυνόμενος σε γνωστό του θεολόγο και ψάλτη της ενορίας του, του είπε: 
– Τι θα γίνει, δεν θα μιλήσει κανείς για όλα αυτά τα θλιβερά που βλέπουμε, με τους Ιεράρχες να συλλειτουργούν με Παπικούς και να ομιλούν για ένωση Εκκλησιών;
 
Η απάντηση ήταν: 
– Εμείς δεν ανακατευόμαστε. Είναι θέμα αλλονών! 
 
ΣΧΟΛΙΟ: Νομίζουμε ότι μετά το αρχικό τεστ της ΠΛΑΝΔΗΜΙΑΣ, των LOCKDOWN, της μασκοφορίας, των περιοριστικών μέτρων, της βλάσφημης θεολογίας του "μολυσμένου Ναού", των Εμβολιασμών (όπου δυστυχώς κόπηκε το 80% των Ελλήνων), ακολούθησε το τεστ της ΔΗΘΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑΣ του Προσωπικού Αριθμού μέχρι τις 5-5-2026 με δυνατότητα περαιτέρω παράτασης. Τελευταίο και παράλληλο χρονικά με το τεστ της παράδοσης της προσωπικής ελευθερίας μέσω του προσωπικού αριθμού και της ψηφιακής ταυτότητας είναι το τεστ της Αντιοικουμενιστικής Ομολογίας. Αυτά τα τρία τεστ θα είναι καθοριστικά για την θέση του καθενός μας απέναντι στον Ουρανό, πριν τα επερχόμενα φοβερά προφητευμένα.. 
 
Στο μεν πρώτο (του εμβολιασμού), αυτοί που κόπηκαν (οι εμβολιασθέντες), μπορούν να το περάσουν μόνο με ΚΑΘΑΡΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ στο πετραχείλι και με μετάνοια. Το δεύτερο (του Π.Α. και της παράδοσης της προσωπικής ελευθερίας στους παγκοσμιοποιητές), πολύ απλά αντιμετωπίζεται με υπομονή και ΑΡΝΗΣΗ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, γιατί κατά τους Πατέρες "λίγοι βιαστικοί θα τον πάρουν" και "όταν εφαρμοσθή η υποχρεωτικότητα, θα τρέξουν τα γεγονότα" (γ.Ιωσήφ Βατοπεδινός). Όσο για το τρίτο τεστ καλούμαστε ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ να πάρουμε θέση. Ενδιάμεσες λύσεις δεν υπάρχουν. Η ΑΦΩΝΙΑ είναι παραδοχή της αίρεσης (Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς). Είναι πλέον "καιρός του λαλείν και όχι του σιγάν". 
 
Οι "προσευχούληδες", οι "αγαπούληδες" και οι διπλωμάτες της ΑΦΩΝΙΑΣ (γιατί τάχα δεν ήλθε ακόμη η στιγμή να μιλήσουν) είναι ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ της Νέας Τάξης. 
Ιδού λοιπόν καιρός ευπρόσδεκτος, ιδού καιρός ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ! 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.