Σελίδες

27 Μαΐου 2025

ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΕΩΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ

Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Αμφικτύων 
 
Η Θίσβη ήταν παρθένα εκπάγλου καλλονής στη Βαβυλώνα. Την αγάπησε ο Πύραμος ωραίος νέος της εποχής. Μετά από την αρχική δυσκολία της Θίσβης τελικά δέχθηκε να τον συναντήσει σε τόπο ερημικό.
 
Η Θίσβη πήγε πρώτη στον τόπο συνάντησης και αίφνης βλέπει μια λέαινα να βγαίνει από το δάσος και να έρχεται προς αυτήν. Εφυγε τρέχοντας προς το δάσος αλλά της έπεσε το κάλυμμα κεφαλής . Η λέαινα το πλησίασε και το κατέσχισε με τα δόντια της. Στο μεταξύ καταφθάνει ο Πύραμος στο σημείο και βλέπει ξεσκισμένο το σκούφο της καλής της. Ταραγμένος χωρίς να ερευνήσει βγάζει το ξίφος και δίνει τέρμα της ζωής του θεωρώντας ότι την είχε θανατώσει η λέαινα. Σε λίγο καταφθάνει από το δάσος που ήταν κρυμμένη η Θίσβη και βλέπει τον εραστή της νεκρό βουτηγμένο σε λίμνη αίματος. Αντελήφθη την αιτία για την οποία αυτοκτόνησε ο εραστής της και αμέσως πήρε το ίδιο ξίφος και μαχαιρώθηκε πάνω στο νεκρό κορμί του. Τούτο το πάθος περιγράφει ο Ρωμαίος ποιητής Οβίδιος (43 π.Χ-17) 
 
Σχολιασμός: 
 
1/ Σήμερα το πιό σύνηθες είναι ο άνδρας να μαχαιρώνει την γυναίκα σύζυγο, διαζευγμένη ή ερωμένη του. Τότε αγαπούσαμε τη γυναίκα η οποία ήταν δύσκολη να πέσει. Θα ήταν ψέμα να πω ότι δεν κάναμε φλέρτ με άλλες ακόμη και έγγαμοι, αλλά μέχρις εκεί, γιατί σκεφτόμαστε ότι κάθε πράξη απιστίας την πληρώνουν τα παιδιά 
 
2/Και εμείς όταν είμαστε νέοι κάναμε τις ερωτικές μας συναντήσεις σε δασύλλια , ή στην ακρογιαλιά, γενικά σε χώρους μοναχικούς και μακριά από τα λαίμαργα τότε βλέμματα του κόσμου. Κινδυνεύαμε βέβαια από τους ηδονοβλεψίες που πλησίαζαν τα ζευγάρια και την ώρα του οργασμού τα ενοχλούσαν . Υπήρξαν όμως και εγκληματικές ενέργειες σε βάρος ερωτευμένων. Αν έμπαινε σε δωμάτιο τότε η νέα, αν δεν είχε επισημοποιήσει το δεσμό της, εθεωρείτο σαν πράξη κρυφής πορνείας 
 
3/ Αντίθετα, σήμερα ούτε ντροπή ούτε διάκριση. Μπροστά στην κοινή θέα όχι μόνο ανταλλάσσουν αθώα φιλιά, αλλά ολοκληρώνουν την σεξουαλική πράξη ανενόχλητοι ενώπιον μικρών και μεγάλων ακόμη και μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς. 
 
5/ Είναι γεγονός ότι σήμερα οι παλιές Αξίες έχουν χαλαρώσει και οι νέοι έχουν γίνει περισσότεροι ειλικρινείς, ρεαλιστές, εγωιστές και ψυχροί στον έρωτα. Καλύτερη ή χειρότερη η σημερινή κοινωνία; Ο καθρέφτης είναι τα παιδιά. Από την άποψη αυτή είναι χειρότερη. Τα παιδιά είναι τα μεγάλα θύματα.
 
6/ Θα με ρωτήσετε πως βρέθηκαν οι Ελληνες στη Βαβυλώνα εκείνη την εποχή; Κρήτες οι ονομασθεντες «Ετεοκρήτες» διαπεραιώθηκαν στην Μικρά Ασία και μεταλαμπάδευσαν τον πολιτισμό εκεί. Κατόπιν προωθήθηκαν προς τους Χετταίους, κατήλθαν προς την Νινευή και τελικά πήγαν τον πολιτισμό στη Βαβυλώνα. Ετσι άκμασε ο λεγόμενος «Βαβυλωνιακός Πολιτισμός». Λίγο βραδύτερα έφυγαν Αχαιοί από την Κύπρο και μετέφεραν τον πολιτισμό στις ακτές της Εγγύς Ανατολής όπου έχτισαν τη Δωδεκάπολη και έφτιαξαν το κράτος της Παλαιστίνης. Τούτο γκρέμισε με μανία το Ισραήλ, σκότωσε άνω των 50.000 ψυχών το πλείστον αμάχους και θέλει να το εξαφανίσει από το χάρτη. Έχει όμως γυρίσματα η ιστορία αυτή. (26/5/25) 
 
* Αμφικτύων ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης 
Συγγραφέας, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών 
amphiktyon@gmail.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.