Σελίδες

10 Αυγούστου 2024

Οι γερμανικές πωλήσεις των Ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) μειώθηκαν κατά 37% - "Η αγορά έχει χάσει κάθε δυναμική"

Μετάφραση: Απολλόδωρος
31 Ιουλίου 2024 | Jo Nova | Διαβάστε το εδώ 
 
Οι αμφιβολίες εξαπλώνονται για τις "προοπτικές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων"
 
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία κατέρρευσαν κατά 37% τον Ιούλιο, σε σύγκριση με τις πωλήσεις πριν από ένα χρόνο.
 
Δεν είναι ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν ένα νέο αυτοκίνητο, απλά προτιμούν ένα αυτοκίνητο με ορυκτά καύσιμα. Οι πωλήσεις των κανονικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 7% την ίδια περίοδο.
 
Wilfried Eckl-Dorna, Bloomberg
 
"Η έξαρση της ηλεκτρονικής κινητικότητας αποδεικνύεται μέχρι στιγμής μη βιώσιμη", δήλωσε ο Constantin Gall, σύμβουλος της EY, σχετικά με τα αποτελέσματα των γερμανικών πωλήσεων. "Η αγορά έχει χάσει κάθε δυναμική και πολλοί πελάτες αμφιβάλλουν για τις προοπτικές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων".
 
Η επιβράδυνση αφήνει εκτεθειμένη την αυτοκινητοβιομηχανία μετά την επένδυση δισεκατομμυρίων για την αναβάθμιση της τεχνολογίας. Η VW, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι έχει μειώσει την παραγωγική ικανότητα σε εργοστάσια υψηλού κόστους στη Γερμανία και μπορεί επίσης να αλλάξει το χρονοδιάγραμμα της αύξησης της παραγωγής μπαταριών.
 
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούσαν το 20% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στη Γερμανία πέρυσι τέτοια εποχή, αλλά αυτό το μερίδιο αγοράς έχει πλέον συρρικνωθεί στο 13%. Αυτός δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο μια νέα τεχνολογία που σώζει ζωές κατακτά τον πλανήτη.
 
Στη Σουηδία οι πωλήσεις EV έχουν μειωθεί κατά 15% και στην Ελβετία κατά 19%. Στην Αυστραλία οι πωλήσεις έχουν μειωθεί κατά περίπου 17% τους τελευταίους έξι μήνες. Οι Αυστραλοί αγόρασαν περίπου 100.000 αυτοκίνητα τον Ιούλιο, αλλά μόνο 6.700 από αυτά ήταν αμιγώς EV, από 8.000 νωρίτερα φέτος.
 
Διαβάζοντας αυτά τα πολύ πικρά φύλλα τσαγιού, η Volkswagen αποφάσισε να καθυστερήσει το νέο ηλεκτρικό Golf κατά ενάμιση χρόνο και να διατηρήσει το παλιό Golf με ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2035. Τώρα θα σταματήσει να παράγεται μόνο όταν απαγορευτούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης στην ΕΕ (αν αυτό συμβεί πραγματικά).
 
Αυτό δεν θα ήταν παρά ένα ασήμαντο στατιστικό στοιχείο της αγοράς, αν δεν υπήρχαν οι μεγαλεπήβολες προσδοκίες των δυτικών κυβερνήσεων και τα δισεκατομμύρια δολάρια που αφαιρούνται από τους εργαζόμενους προκειμένου να βοηθηθούν οι πλούσιοι να αποκτήσουν ένα ηλεκτρικό παιχνίδι και "καλύτερο καιρό".
 
Δικτυογραφία:
German EV sales down 37% “The market has lost all momentum” « JoNova

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.