Οι εργασίες συνεχίζονται για την κατασκευή του υποθαλάσσιου τούνελ των 10 δισεκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα βυθιστεί στον βυθό της Βαλτικής Θάλασσας. Μετά από τρία χρόνια εργασιών, η κοινοπραξία που αναλαμβάνει την κατασκευή της μεγαλύτερης υποθαλάσσιας συνδυασμένης οδικής και σιδηροδρομικής σήραγγας στον κόσμο, έφτασε σε ένα σημαντικό ορόσημο.
Η βυθοκόρηση για τη διαδρομή των 18 χιλιομέτρων ολοκληρώθηκε, όπου θα γίνει η πόντιση των προκατασκευασμένων τμημάτων του τούνελ.
Η κοινοπραξία “Fehmarn Belt Contractors“, αποτελούμενη από τις δανέζικες εταιρείες Boskalis και Van Oord, απομάκρυνε συνολικά 15 εκατομμύρια κυβικά μέτρα χώματος από τον βυθό της θάλασσας.
Στην αιχμή των εργασιών για τη δημιουργία της τάφρου, ο συνδυασμένος στόλος της κοινοπραξίας FBC αποτελούνταν από 70 πλοία που συμμετείχαν στη βυθοκόρηση. Ο Project Director του έργου, Bart Pröpper, ανέφερε ότι έγιναν εκτενείς βελτιώσεις σε όλα τα σκάφη για να αντιμετωπιστούν οι δύσκολοι τύποι εδάφους σε μεγάλα βάθη και να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγκαίρως.
Η εταιρεία Femern A/S, υπεύθυνη για την υλοποίηση του έργου, ανέφερε ότι η συγκεκριμένη βυθοκόρηση ήταν η μεγαλύτερη στην ιστορία της Δανίας.
Εκτιμάται ότι το πρώτο κομμάτι της σήραγγας θα βυθιστεί μέσα στο τρέχον έτος, με το έργο προϋπολογισμού 10 δισεκατομμυρίων ευρώ να έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2029.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.