Γράφει ὁ Πᾶνος
Μὲ ἀφορμὴ τὴν κατάπτυστη καὶ ντροπιαστικὴ ἀπόφαση τῆς ΔΙΣ σχετικὰ μὲ τίς νέες ψηφιακὲς ταυτότητες, θέλω νὰ ἐκφράσω τὴν ἀγανάκτησή καὶ τὴν ὀργή μου πρὸς τὴν ΔΙΣ καὶ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο καὶ ὄχι μόνο, ποὺ ὑποτίθεται κόπτονται γιὰ τὸν λαό καὶ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.
Θὰ μοῦ πεῖτε ποιὸς ἔχασε τὴν ντροπὴ γιὰ νὰ τὴν βροῦν αὐτοὶ οἱ προδότες καὶ σταυρωτὲς τοῦ Χριστοῦ.
Ὄχι ὅτι περιμέναμε κάτι καλύτερο ἀπὸ αὐτούς, ἀλλὰ τὸ θράσος τους ξεπερνᾶ κάθε ὅριο ζητῶντας μας νὰ ἔχουμε ἐμπιστοσύνη στὴν «Ἐκκλησία καὶ τοὺς ὑπεύθυνους ποιμένες της» καὶ ὅτι «γρηγοροῦν γιὰ ὅλα τὰ ζητήματα ποὺ ἀφοροῦν στὴν ζωὴ τῶν πιστῶν», ἐνῷ ταυτιζόμενοι μὲ τὴν ἀντίχριστη κυβέρνηση στὴν περίοδο τοῦ κοροναϊοῦ καὶ τὰ μέτρα ποὺ ἐπέβαλαν, μὲ τὶς προτροπές των νὰ πάει ὁ κόσμος νὰ ἐμβολιαστῇ γιὰ τὴν ἀσφάλεια ὅλων μας, παρἐσυραν τόσο κόσμο, ἄλλους στὸν θάνατο καὶ ἄλλους νὰ παλεύουν μὲ σοβαρότατες παρενέργειες ἀπ᾿ τοὺς ἐμβολιασμούς.
Ἐκτὸς ἀπὸ θρασύτατοι εἶναι καὶ συνάμα βλάσφημοι καὶ ψεύτες.
Μᾶς λένε ὅτι οἱ ἀπόψεις μας καὶ ἐπιφυλάξεις μας ἀναπαράγονται ἀπὸ παραθρησκευτικὲς ἀντιλήψεις καὶ δὲν εἶναι ὀρθόδοξης προελεύσεως.
Μᾶς λένε ὅτι δὲν εἶναι θεολογικῶς ἰσχυρὲς οἱ θεωρίες ὅτι προσβάλλεται τὸ δόγμα τῆς Ἀνατολικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.
Κανένας τους δὲν διάβασε ἤ δὲν ἄκουσε γιὰ τὰ «Σημεῖα τῶν καιρῶν» τὰ ὁποία εἶναι χειρόγραφα τοῦ Ἁγίου Παϊσίου καὶ κυκλοφοροῦν σὲ ὅλο τὸ διαδίκτυο;
Μήπως καὶ τοῦ Ἁγίου Παϊσίου ἡ προτροπὴ νὰ μὴν τίς πάρουμε ἀλλὰ καὶ ἄλλων ἁγίων, εἶναι παραθρησκευτικὴ ἀντίληψη;
Εἶναι αὐτὸ βλασφημία ἤ ὄχι;
Ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ ἀποκρύπτουν καὶ δὲν ἀναφέρουν τίποτα γιὰ τίς προτροπὲς τῶν ἁγίων μας νὰ μὴν πάρουμε τὴν ταυτότητα/κάρτα τοῦ πολίτη καὶ ὅτι πρέπει νὰ ἔχουμε ἐμπιστοσύνη στοὺς ποιμένες μας καὶ στὴν Ἐκκλησία, ψεύδονται ἤ ὄχι;
Ἀκόμη λένε ὅτι ἡ χρήση φράσεων περί «ἠλεκτρονικοῦ φακελώματος» ἔχει παραθρησκευτικὴ ἀφετηρία.
Ἄλλο τεράστιο θράσος καὶ ψέμα, ὑποτιμῶντας τὴν νοημοσύνη καὶ τίς γνώσεις ὅλων μας, ἀλλὰ κυρίως ὅλων τῶν εἰδικῶν ποὺ χρόνια ἀσχολοῦνται μὲ τὸ θέμα καὶ ποὺ ἐνδιαφέρονται γιὰ τὸν συνάνθρωπό τους νὰ τὸν ἐνημερώσουν καὶ νὰ τὸν προφυλάξουν ἀπὸ τὴν «ψηφιακὴ φυλακὴ», ἐν ἀντιθέσει μὲ τοὺς «λυκοποιμένες» καὶ «προδότες καὶ χριστιανομάχους πολιτικούς».
Θέλω νὰ ἀναφερθῶ ἐδῶ καὶ στὸ κόμμα τῆς ΝΙΚΗΣ, ποὺ διάφοροι κληρικοὶ καὶ λοιποὶ λαϊκοί, προέτρεψαν τὸν κόσμο νὰ τοὺς ψηφίση γιὰ νὰ ἀκουστῇ μιὰ χριστιανικὴ φωνὴ μέσα στὴν βουλή, ἀναφέρομαι δὲ στὸ κόμμα τῆς ΝΙΚΗΣ διότι ἀπὸ κανένα ἄλλο κόμμα δὲν περίμενε κανεὶς κάτι ἀνάλογο.
Οὔτε ἕνας βουλευτὴς μέχρι τώρα ἀπὸ τὴν ΝΙΚΗ σὲ συζητήσεις καὶ συνεντεύξεις περὶ τῶν νέων ταυτοτήτων, δὲν ἀνέφερε τὸ τί ἔχει πῇ ὁ Ἅγιος Παΐσιος γιὰ τὴν κάρτα τοῦ πολίτη, παρὰ μόνον γιὰ θέματα ἐλευθερίας καὶ φακελώματος, τὰ ὁποία καὶ βέβαια μᾶς ἐνδιαφέρουν καὶ εἶναι πολὺ σοβαρά, ἀλλὰ πρωτίστως θὰ ἔπρεπε νὰ μᾶς ἐνδιέφερε τὸ πνευματικὸ μέρος.
Ἔπρεπε νὰ μᾶς ἐνδιαφέρει διότι θὰ ἦταν κατ᾿ ἀρχὴν ὁμολογία Πίστεως καὶ δεύτερον ἴσως νὰ παρακινούσαμε τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ νὰ παρέμβη, διότι ὅπως ὅλοι, ὅσοι εἴμαστε ἔστω καὶ λίγο συνειδητοὶ χριστιανοὶ καὶ ἀφυπνισμένοι, γνωρίζουμε πολὺ καλὰ πρὸς τὰ ποῦ μᾶς ὁδηγοῦν οἱ δαιμονισμένοι νεοταξῖτες καὶ πὼς ἀνθρωπίνως εἶναι ἀδύνατον νὰ τὸ σταματήσουμε αὐτό.
Ποῦ εἶναι ἡ χριστιανική τους συνείδηση νὰ ἐλέγξουν μὲ σθεναρὴ φωνὴ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο καὶ τὴν ΔΙΣ γιὰ τίς μποῦρδες ποὺ μέχρι τώρα ξεστομίζουν καὶ παραπλανοῦν τὸν κόσμο γιὰ τίς νέες ταυτότητες ὑποτιμῶντας καὶ διαψεύδοντας σήμερα μὲ τὴν ἀπόφασή τους ἀκόμη καὶ τὸν εἰδικὸ τῆς ΝΙΚΗΣ σὲ αὐτὰ τὰ θέματα λέγοντας πὼς τὰ περὶ «ἠλεκτρονικοῦ φακελώματος» ἔχουν «παραθρησκευτικὴ ἀφετηρία»;
Δὲν τὸ βλέπουν πὼς ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία συντάσσεται τὰ τελευταία χρόνια ἀπόλυτα μὲ τὴν ἀνθελληνικὴ κυβέρνηση ποὺ ὑποτίθεται μᾶς κυβερνᾷ;
Δὲν εἶναι ὑποχρέωσή τους, σὰν ἕνα κόμμα ἀντιπολιτευόμενο μὲ χριστιανικὲς καὶ πατριωτικὲς συνειδήσεις μέσα στοὺς κόλπους του, νὰ εἶχε κάνει σθεναρὲς παρεμβάσεις καὶ δηλώσεις στίς τόσες ἀπαράδεκτες θέσεις τῆς Ἐκκλησίας καὶ κυρίως τώρα μὲ τίς ταυτότητες;
Ποῦ εἶναι ἠ ἀντίδραση τοῦ παρευρισκομένου βουλευτοῦ τους στὸν Μέγα Πανηγυρικὸ Ἑσπερινὸ Ἑορτῆς τῶν Ἀγίων Ἀποστόλων Πέτρου καὶ Παύλου στίς 29 Ιουνίου στὸν ἱερὸ Βράχο τοῦ Ἀρείου Πάγου, ὅπου μεταξὺ τῶν παρευρισκομένων ἦταν ἔνας παπικὸς καὶ ἕνας κόπτης;
Δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ ἀποχωρήσῃ ἀμέσως γιὰ νὰ μὴν πῶ ὅτι θὰ ἔπρεπε νὰ διαμαρτυρηθῇ σὰν «Χριστιανὸς» ποὺ ἐκπροσωπεῖ ἕνα κόμμα μὲ χριστιανικὴ συνείδηση ποὺ καὶ γιὰ αὐτὸ τὸν λόγο καὶ μόνο τοὺς ψήφισε ὅλος ὁ πιστὸς λαὸς;
Περιορίζομαι σὲ αὐτὰ τὰ δύο θέματα καὶ μὴν μᾶς ποῦν ὅτι εἶναι πολιτικὸ κόμμα καὶ δὲν εἶναι ἁρμοδιότητά τους, διότι ἐπαναλαμβάνω γιὰ αὐτὸ τοὺς ψήφισε ὁ κόσμος, νὰ ἀκουστῇ μιὰ χριστιανικὴ φωνή.
Ἄλλωστε Πατρίδα, ἑλληνισμὸς χωρὶς Ὀρθοδοξία, χωρὶς Πίστη δὲν νοεῖται, ἐκτὸς καὶ ξέχασε ὁ κύριος πρόεδρος τῆς ΝΙΚΗΣ τὸ τί ἔχει γράψει στὰ ἑκατοντάδες ἄρθρα του γιὰ τοὺς ἥρωες τοῦ 21 καὶ τοὺς ἁγίους μας.
Δυστυχῶς, ὅπως φαίνεται βγάλαμε τὸν Χριστὸ ἀπ᾿ τὴν ζωή μας καὶ μᾶς περιμένουν πολὺ μεγάλα χαστούκια καὶ δοκιμασίες μήπως καὶ ἐπιστρέψουμε, διότι γιὰ τίς ἁμαρτίες καὶ τὴν ἀποστασία μας ἐπέτρεψε ὁ Θεός τίς δοκιμασίες ποὺ περάσαμε καὶ θὰ ἐπιτρέψῃ τίς πολὺ μεγαλύτερες ποὺ ἔρχονται.
Ὁ Κύριος νὰ μᾶς ἐλεήσῃ, νὰ μᾶς φωτίσῃ καὶ νὰ μᾶς χαρίσῃ μετάνοια.
Γένοιτο!
ΣΧΟΛΙΟ
Παραθέτουμε την δήλωση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου για τις νέες ταυτότητες... στην οποία εκτός από το ότι δεν αναφέρεται λέξη για τις θέσεις σύγχρονων αγίων μας αλλά και φωτισμένων Γερόντων μας, για το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, δεν αναφέρεται και λέξη για την απόφαση της ΔΙΣ τον καιρό του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου!!!!
Επίσης δεν φαίνεται καν να αντιλαμβάνονται ότι εκτός από μεγάλο ορθόδοξο θέμα, το όλο ζήτημα προκαλεί στέρηση βασικών ελευθεριών των πολιτών!!!!
Πάντως ομολογώ ότι ήταν αναμενόμενη η στάση τους μετά τα όσα έχουν συμβεί επί κορωνοϊού... και τις πλάτες που έκανε στους αντίχριστους κυβερνώντες η διοίκηση της Ελλαδικής Εκκλησίας μας.
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος σχετικά με τις νέες αστυνομικές ταυτότητες, τις οποίες η υπεύθυνη Ελληνική Πολιτεία αποφάσισε να εκδώσει, δημοσιοποιεί τις κατωτέρω θέσεις Της, απευθυνόμενη προς τον ιερό Κλήρο και τον ευσεβή Λαό:
1. Η Ιερά Σύνοδος αντιλαμβάνεται την ανησυχία κάποιων χριστιανών, γι’ αυτό ζητά από όλους να έχουν εμπιστοσύνη στην Εκκλησία και τους υπεύθυνους Ποιμένες Της, οι οποίοι γρηγορούν για όλα τα ζητήματα που αφορούν στη ζωή των πιστών.
2. Όσες απόψεις ή επιφυλάξεις αναπαράγονται από παραθρησκευτικές αντιλήψεις γύρω από τις αστυνομικές ταυτότητες των πολιτών δεν είναι αμιγώς ορθόδοξης προέλευσης.
3. Δεν είναι θεολογικώς ισχυρές οι θεωρίες ότι προσβάλλεται το δόγμα της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού από τη μορφή και το περιεχόμενο της νέας αστυνομικής ταυτότητας, όπως αυτή ρυθμίζεται από τις ισχύουσες Υπουργικές Αποφάσεις (2018, 2019, 2023).
Επίσης παραθρησκευτική αφετηρία έχει η χρήση φράσεων περί «ηλεκτρονικού φακελώματος» που επιβάλλει η «Νέα Τάξη Πραγμάτων» και η «παγκοσμιοποίηση», καθώς δεν στοχεύει στην προστασία των ατομικών ελευθεριών των πολιτών, αλλά υπονοεί ότι η Ελληνική Δημοκρατία, οι υπηρεσίες της και η εκάστοτε εκλεγμένη Κυβέρνηση είναι «όργανα του Αντιχρίστου».
4. Το 2019 το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε τη νομιμότητα της Υπουργικής Αποφάσεως του 2018 για τη νέα αστυνομική ταυτότητα (αποφάσεις 2388/2019, 2389/2019). Αφ’ ενός απέρριψε τις νομικές διαφωνίες σχετικά με την προστασία της προσωπικότητας, της θρησκευτικής συνειδήσεως και των προσωπικών δεδομένων του πολίτη, αφ’ ετέρου ακύρωσε μερικώς την Υπουργική Απόφαση του 2018 ως προς μία διάταξή της, που προέβλεπε άμεση χρήση της ταυτότητας από τους πολίτες ως κάρτας υπηρεσιών ψηφιακής διακυβερνήσεως, καθώς αυτή η λειτουργία της δεν προβλεπόταν νομοθετικώς.
Εκτοτε η Πολιτεία συμμορφώθηκε και εξέδωσε δύο διορθωτικές Υπουργικές Αποφάσεις (2019, 2023).
Σε κάθε περίπτωση η κρίση για τη νομιμότητα της αστυνομικής ταυτότητας ανήκει στη δικαιοδοσία της δικαστικής εξουσίας της χώρας, που ήδη αποφάνθηκε, και αφορά ένα διοικητικής φύσεως ζήτημα των σχέσεων Κράτους και πολίτη.
5. Παρά ταύτα το θέμα μελετάται σε όλες τις προεκτάσεις του και θα παραπεμφθεί σε μελλοντική έκτακτη σύγκληση της Σεπτής Ιεραρχίας.
Και τέλος παραθέτω ένα ηχητικό απόσπασμα από τον Γέροντα Αμβρόσιο Λάζαρη που τα λέει ξεκάθαρα.... και αποδεικνύει ότι οι ηλεκτρονικές ταυτότητες είναι προάγγελος του τσιπαρίσματος των ανθρώπων.
Βγάλτε τώρα εσείς συμπέρασμα ποιος απο τους δύο εκφράζει την Ορθόδοξη Εκκλησία μας...
Η ΔΙΣ ή ο διορατικός Γέροντας Αμβρόσιος...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.