Μετάφραση για την ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ
Η έκθεση συμβουλεύει τις κυβερνήσεις να «ενθαρρύνουν τα θρησκευτικά ιδρύματα να εξετάσουν τους τρόπους με τους οποίους οι εκπρόσωποι θα θεωρηθούν υπεύθυνοι σε περιπτώσεις στις οποίες προωθούν διακρίσεις κατά των ΛΟΑΤΚΙ και άλλων ατόμων με διαφορετικό φύλο».
Μια πρόσφατα δημοσιευμένη έκθεση των Ηνωμένων Εθνών προτείνει ότι τα θρησκευτικά δικαιώματα πρέπει να υποτάσσονται στα υποτιθέμενα δικαιώματα της ατζέντας ΛΟΑΤΚΙ και των υποστηρικτών της.
Η έκθεση, που δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο από τα Ηνωμένα Έθνη (ΟΗΕ) και συντάχθηκε από τον δικηγόρο Victor Madrigal-Borloz από την Κόστα Ρίκα, περιγράφει τον ρόλο της κυβέρνησης στην πειθαρχία των θρησκευτικών θεσμών που αρνούνται να προωθήσουν την ιδεολογία ΛΟΑΤΚΙ.
«Τα όρια που καθορίζονται στον ίδιο τον σχεδιασμό της Ελευθερίας Θρησκείας και Πίστεως – συμπεριλαμβανομένων των θεμελιωδών δικαιωμάτων και ελευθεριών των LGBT ατόμων – είναι το κλειδί για την πλήρη συμβατότητα της Ελευθερίας Θρησκείας και Πίστεως και όλων των ενεργειών που είναι απαραίτητες για την καταπολέμηση της βίας και των διακρίσεων εναντίον τους», έγραψε ο Madrigal-Borloz, ο ανεξάρτητος ειδικός του ΟΗΕ για τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα φύλου.
Η έκθεση δεν υπενθύμισε τόσο διακριτικά στα θρησκευτικά ιδρύματα ότι θα τιμωρηθούν εάν δεν συμμορφωθούν με την ατζέντα ΛΟΑΤΚΙ. Το έγγραφο δηλώνει ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να «ενθαρρύνουν τα θρησκευτικά ιδρύματα να εξετάσουν τους τρόπους με τους οποίους οι εκπρόσωποι θα θεωρηθούν υπεύθυνοι σε περιπτώσεις στις οποίες προωθούν διακρίσεις κατά των ΛΟΑΤΚΙ και άλλων προσώπων με διαφορετικό φύλο».
Ο Jack Fonseca της Campaign Life Coalition είπε στο LifeSiteNews ότι η έκθεση αποτελεί περαιτέρω απόδειξη «ότι τα Ηνωμένα Έθνη είναι ουσιαστικά μια κομμουνιστική, αντιχριστιανική οργάνωση της οποίας ο πρωταρχικός στόχος είναι να καταστρέψει τον Χριστιανισμό, την ατομική ελευθερία και τη δημοκρατία».
Ο Madrigal-Borloz στόχευσε επίσης τις θρησκείες που καταδικάζουν τις ομοφυλοφιλικές πράξεις και τον τρανσέξουαλ ως αμαρτίες, γράφοντας: «Υπάρχουν σκοτεινές γωνιές όπου τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα θεωρούνται αμαρτωλοί και πολίτες δεύτερης κατηγορίας που πρέπει να περιφρονούνται και να κακοποιούνται».
Η έκθεση καταδίκασε ομοίως τις ερμηνείες των ιουδαιοχριστιανικών γραφών που δηλώνουν την ομοφυλοφιλική συμπεριφορά ως αμαρτωλή. Υποστήριξε ότι η ηθική της ομοφυλοφιλίας είναι «θέμα θεολογικής συζήτησης».
Επιπλέον, η έκθεση εξύμνησε πολλές αντιφρονούσες θρησκευτικές ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των Καθολικών για την Επιλογή, οι οποίες προωθούν τις αμβλώσεις παρά το γεγονός ότι έρχονται σε άμεση αντίθεση με τις διδασκαλίες της Καθολικής Εκκλησίας. Επαίνεσε επίσης τους Μουσουλμάνους για τις Προοδευτικές Αξίες, οι οποίες προωθούν τις ομοφυλοφιλικές και τρανς αξίες.
Σύμφωνα με τον Madrigal-Borloz, τα άτομα με σύγχυση φύλου ή εκείνοι που υποφέρουν από αισθήματα ομοφυλοφιλίας έχουν «δικαίωμα πρόσβασης στην πνευματικότητα με ίσους όρους με όλους τους άλλους».
Ενώ έχει δίκιο ότι κάθε άτομο πρέπει να έχει μια σχέση με τον Θεό και να αισθάνεται ότι Εκείνος τον αγαπά, ο Madrigal-Borloz παραπλανήθηκε καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι αυτό σημαίνει ότι αναγκάζει όλες τις θρησκείες να υποστηρίξουν την ΛΟΑΤΚΙ ιδεολογία.
«Για πολλά άτομα, η θρησκεία τους είναι μέρος του θεμελίου της αίσθησης του εαυτού τους, η πηγή της αλήθειας», υποστήριξε.
«Όλοι οι πιστοί, συμπεριλαμβανομένων των ηγετών θρησκείας και πεποιθήσεων, έχουν σεξουαλικό προσανατολισμό και ταυτότητα φύλου, και όλα τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα έχουν πεποιθήσεις», αναφέρει η έκθεση.
Ο Madrigal-Borloz συμβούλεψε τις κυβερνήσεις να χρησιμοποιήσουν θρησκευτικούς ηγέτες και θεσμούς για να προωθήσουν την ομοφυλοφιλική και τρανς ιδεολογία στις χώρες τους.
Σε όλη την έκθεση υπάρχει το κοινό θέμα ότι η σεξουαλικότητα και η ταυτότητα φύλου είναι θεμελιώδη δικαιώματα στο ίδιο επίπεδο, αν όχι υψηλότερο, από το δικαίωμα της θρησκευτικής ελευθερίας.
Υποστηρίζει ότι οι θρησκευόμενοι εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας και τα ιδρύματα δεν θα πρέπει να μπορούν να αρνούνται να παρέχουν αμβλώσεις ή θεραπείες και χειρουργικές επεμβάσεις «επιβεβαίωσης» των τρανς.
Η έκθεση υποστηρίζει περαιτέρω ότι οι πάροχοι υπηρεσιών και αγαθών, όπως οι αρτοποιοί και οι ανθοπώλες, δεν θα πρέπει να επιτρέπεται να αρνούνται την παροχή υπηρεσιών σε πρόσωπα ή γεγονότα, ανεξάρτητα από το εάν αυτό έρχεται σε αντίθεση με τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις.
«Μια προσέγγιση που βασίζεται στα ανθρώπινα δικαιώματα αμφισβητεί άμεσα τις οικογενειακές αντιλήψεις που αποκλείουν τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα», δήλωσε ο Madrigal-Borloz.
Ο Fonseca προειδοποίησε ότι «η υπεροχή των ΛΟΑΤΚΙ είναι ένας σαφής και υπαρκτός κίνδυνος για όλες τις δυτικές δημοκρατίες, και μάλιστα για κάθε έθνος στη γη. Και ξεκάθαρα τώρα, μπορούμε να δούμε ότι η ΛΟΑΤΚΙ ιδεολογία ήταν πάντα ένα εργαλείο έξυπνων μαρξιστών που χρησιμοποιούσαν τον ομοφυλοφιλικό «γάμο» και τον τρανσέξουαλ ως οχήματα για να υπονομεύσουν τις δυτικές δημοκρατίες και έτσι, να επιτύχουν πιο γρήγορα μια παγκόσμια δικτατορία».
«Τα λεγόμενα «δικαιώματα των ομοφυλοφίλων» δεν ήταν ποτέ το πραγματικό αντικείμενο», εξήγησε. «Πάντα ήταν η καταστροφή της δημοκρατίας και της ατομικής ελευθερίας. Βλέπετε, όταν μπορείτε να πείσετε το κοινό ότι η τυραννία μπορεί να επιβληθεί σε θρησκευτικές πεποιθήσεις ως έκφραση «ανθρώπινων δικαιωμάτων», αυτό που κάνατε είναι να προετοιμάσετε το κοινό να αποδεχθεί άλλες μορφές τυραννίας».
Ο Φονσέκα, ένας Καναδός, αποκάλυψε περαιτέρω ότι «χρόνια πριν η κυβέρνηση των Φιλελευθέρων [στον Καναδά] νομιμοποιήσει τον ομοφυλοφιλικό «γάμο», προειδοποιήσαμε τους πολιτικούς ότι η ψήφιση του νομοσχεδίου C-38 θα οδηγούσε τελικά στην παρανομία της Βίβλου και στους πάστορες που κήρυτταν την βιβλική αλήθεια να βρίσκονται πίσω από τα κάγκελα».
«Η έκθεση του ΟΗΕ καθιστά σαφές ότι αυτός είναι ο στόχος και ήταν πάντα, ακόμα κι αν δεν έχει ακόμη υλοποιηθεί πλήρως», πρόσθεσε.
«Πρέπει να καταβληθεί κάθε προσπάθεια από τα κοινωνικά συντηρητικά κράτη μέλη του ΟΗΕ για να απορριφθεί αυτή η έκθεση και να αποτραπεί η επίσημη έγκρισή της», έκανε έκκληση ο Fonseca. «Όπως με όλες τις τυραννίες του παρελθόντος, αυτή οδηγεί αναπόφευκτα σε γκουλάγκ γεμάτα με Χριστιανούς, και πολύ πιθανόν, σε ένα σωρό κρανία».
Η έκθεση του Madrigal-Borloz έρχεται καθώς πολλές χώρες αρχίζουν να αντιτίθενται στην ατζέντα των ΛΟΑΤΚΙ και να επιστρέφουν στις παραδοσιακές τους αξίες.
Το 2021, ο Ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν ψήφισε νόμο κατά της προώθησης της ομοφυλοφιλίας σε ανηλίκους «για να προστατεύσουμε τα παιδιά μας». Παρά την πίεση, η Ουγγαρία παραμένει σταθερή στην αφοσίωσή της στους νόμους υπέρ της οικογένειας, ακόμη και όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση ψήφισε να παγώσει τη βοήθεια 11,5 δισεκατομμυρίων ευρώ προς τη χώρα.
Τον Απρίλιο, ο Πρόεδρος της Ουγκάντα Yoweri Museveni, ο οποίος έχει δεχτεί επανειλημμένες επιθέσεις από δυτικούς ηγέτες για την κατηγορηματική άρνησή του στην ατζέντα των ΛΟΑΤΚΙ, μίλησε στην πρώτη Διακοινοβουλευτική Διάσκεψη για τις Οικογενειακές Αξίες και την Κυριαρχία. Το θέμα της εκδήλωσης ήταν «Προστασία του αφρικανικού πολιτισμού και των οικογενειακών αξιών» και συμμετείχαν ηγέτες από περισσότερες από 22 αφρικανικές χώρες και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Ομοίως, τον Μάιο, 22 παραδοσιακές χώρες ενώθηκαν για να αντιταχθούν στην «περιεκτική σεξουαλική εκπαίδευση» για παιδιά στην ετήσια Επιτροπή για τον Πληθυσμό και την Ανάπτυξη στα Ηνωμένα Έθνη.
Μα γιατί μας εκπλήσσει η θετική στάση του ΟΗΕ έναντι των ομοφυλόφιλων; Όμοιος ομοίω αεί πελάζει και όλο τον κόσμο κολάζει οδηγώντας τον πλέον στο σύνδρομο των Σοδόμων και Γομόρρων...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ομοφυλοφιλία και το σύνδρομο των Σοδόμων
Η ιστορία της Γένεσης για την καταστροφή των Σοδόμων και των Γομόρρων είναι μία από τις γνωστότερες, λεπτομερέστερες και πιο εντυπωσιακές διηγήσεις της Αγίας Γραφής. Η ζωή των κατοίκων των δύο πόλεων ήταν τόσο ανήθικη που ο Θεός αποφάσισε να τις καταστρέψει. “Η κακή φήμη τους διαδόθηκε πολύ και η αμαρτία τους είναι πολύ βαριά” αναφέρει ο ίδιος ο Κύριος στη Γένεση (18:20). Ποια ήταν όμως αυτή η αμαρτία των Σοδόμων;
Επί 3.500 χρόνια, το 19ο κεφάλαιο της Γένεσης ερμηνεύτηκε από τους Προφήτες, τους γραμματείς του Νόμου, τους Αποστόλους και τους Πατέρες της Εκκλησίας ως μια περίπτωση καθολικής και αμετανόητης ροπής προς τις αρσενοκοιτικές πράξεις. Οι λέξεις σοδομίτης και σοδομισμός χρησιμοποιήθηκαν για να σημάνουν το παρά φύση σεξ τόσο στην Ανατολή όσο και στη Δύση. Ο άγιος Αυγουστίνος σχολιάζει στις Εξομολογήσεις του:
Οι επονείδιστες πράξεις εναντίον της φύσης, όμοιες με αυτές που διαπράττονταν στα Σόδομα, πρέπει παντού και πάντα να αντιμετωπίζονται με αποστροφή και αποδοκιμασία. Ακόμη κι αν όλα τα έθνη έκαναν τέτοια πράγματα, θα κρίνονταν ένοχα της ίδιας αμαρτίας από τον νόμο του Θεού, ο Οποίος δεν έπλασε τους ανθρώπους για να χρησιμοποιούν ο ένας τον άλλον κατ’ αυτό τον τρόπο ..
Παρόμοια, ο δικός μας άγιος Μάξιμος ο Γραικός συνέγραψε επιστολή “Προς όσους επιδίδονται στα φοβερά αμαρτήματα των Σοδόμων“, στην οποία αναφέρεται εκτενώς στις πράξεις της αρσενοκοιτίας.
Π.χ,
Όταν ο Λωτ συνάντησε τότε τους δύο αγγέλους στην είσοδο της πόλης και τους κάλεσε στο σπίτι του για να τους φιλοξενήσει.... “Πριν όμως κοιμηθούν, οι άντρες των Σοδόμων περικύκλωσαν από παντού το σπίτι. Ήταν εκεί όλος ο αντρικός πληθυσμός της πόλης, νέοι και γέροι. Φώναζαν στον Λωτ και του έλεγαν: Πού είναι εκείνοι οι άνθρωποι που ήρθαν σπίτι σου απόψε; Φέρ’ τους μας έξω, να "συνευρεθούμε μαζί τους!” (Γένεση 19:4-5). Μια φοβερή, δαιμονική διάθεση για ακολασία –και μάλιστα για ομαδικό βιασμό δύο αντρών– ήταν το καθολικό αίτημα των Σοδομιτών που συγκεντρώθηκαν παντελώς ξεδιάντροπα με φωνές και διαμαρτυρίες έξω από το σπίτι του Λωτ. Μάταια εκείνος προσπάθησε να τους μεταπείσει και να περισώσει τους φιλοξενούμενούς του από την ατίμωση. “Εκείνοι φώναζαν: Φύγε από ’κει! Και μεταξύ τους έλεγαν: Ήρθε ένας ξένος και θέλει να μας κρίνει! Τώρα θα σου κάνουμε χειρότερα απ’ ό,τι σ’ εκείνους. Και σπρώχνοντας με βία τον Λωτ προσπαθούσαν να του σπάσουν την πόρτα” (19:9).
Η συνέχεια είναι θλιβερή και γνωστή. Οι άγγελοι άνοιξαν την πόρτα, τράβηξαν τον Λωτ μέσα στο σπίτι και τύφλωσαν όλους όσοι ήταν απ’ έξω, μικρούς και μεγάλους. Όπως-όπως τα μάζεψε ο Λωτ και έφυγε από την πόλη. “Τότε ο Κύριος άφησε να βρέξει θειάφι και φωτιά στα Σόδομα και στα Γόμορρα εκ μέρους του Κυρίου, από τον ουρανό. Οι πόλεις εκείνες και οι κάτοικοί τους καθώς και όλη η γύρω περιοχή και η βλάστησή της καταστράφηκαν” (19:24-25). Αναμφίβολα, ήταν φοβερή η ακολασία των ανδρών των Σοδόμων. Αλλά ήταν και τρομερή η τιμωρία των ανδρών και της πόλης τους, που από τότε δεν κατοικήθηκε ποτέ ξανά αλλά βρίσκεται βυθισμένη στον πάτο της Νεκρής Θάλασσας.
Π.Β.