Σελίδες

1 Ιουλίου 2023

ΕΔΩ που φτάσαμε. ΠΟΙΟΣ θα μας σώσει;;

Σκίτσο του Στάθη (@st_stavropoulos) για τον Δρόμο που κυκλοφόρησε το Σάββατο 20/6 https://twitter.com/edromoshttps://www.militaire.gr/ellinoto 
 
« Η απλή λογική λέει ότι η μοναδική μέθοδος αναχαίτισης της τουρκικής επιθετικότητας, έχει να κάνει με την ισχύ που μπορείς να αντιπαρατάξεις. Ισχύ που πρώτα απ΄ όλα τη θες για να είσαι διπλωματικά ισχυρός. Αν χρειαστεί να περάσουμε σε άλλο επίπεδο αντιπαράθεσης επίσης πρέπει να ΄μαστε έτοιμοι για όλα.
 
Πολύ φοβόμαστε ότι τη “στρατηγική” μας την περιγράφει με τον καλύτερο τρόπο ο Στάθης Σταυρόπουλος, ο γνωστός ΣΤΑΘΗΣ, μ ΄ένα σκίτσο» του… https://www.militaire.gr/ellinotoyrkika-i-quot-stratigiki-quot-mas-s-ena-skitso/ 
 
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας 
 
Οι ΑΓΙΟΙ μίλησαν και μας προειδοποίησαν χρόνια πριν, άλλοι έβλεπαν τα σημάδια στην γλύκα της αμαρτίας, στο κύλισμα της κατηφοριάς που μας πήρε όλους και φώναζαν «ΣΤΩΜΕΝ καλώς». 
 
Οι επαΐοντες των καιρών μας συνιστούσαν να μην ερεθίζουμε τον συνεταίρο και φίλο τούρκο νεοθωμανό γιατί θα διαρρηχτούν οι καλές σχέσεις γειτονίας και δεν θα απολαμβάναμε ως έπρεπε τα δακρύβρεκτα τουρκικά σήριαλ. 
 
Το προφητευόμενον φυγείν αδύνατον φωνάζαμε – ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΤΕ και πολλοί γελούσαν. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται έλεγαν. Και μακάρι να μην γίνουν, αλλά θα γίνουν, καθότι η ιστορία μας βρίθει από τούρκικη μπαμπεσιά και αφερεγγυότητα. 
 
Όταν τα εγχώρια λαμόγια έτρωγαν – έτρωγαν και είχαν λόγο επί παντός επιστητού. Που να ακούσουν για προφητείες και αγίους; 
Για αυτούς η μόνη « προφητεία» που έπαιζε ήταν το χαρτοφυλάκιο τους την επόμενη μέρα. 
 
Στους χρόνους τους μνημονιακούς, όταν μέσα στην οικονομική λιτότητα έβαλαν και τις ανάγκες του στρατού, ο σουλτάνος έκτιζε στρατό , κατασκεύαζε UAV και ναυπηγούσε αποβατικά για να τα στείλει όχι στις ακτές της Λιβύης άλλα στις γειτονικές του ακτές. 
 
Οσμιζόταν ο σουλτάνος την οικονομική σήψη της Ελλάδος που ερχόταν σιγά- σιγά δίχως να μυρίζει τον δικό του οικονομικό και κοινωνικό θάνατο. 
 
Σήμερα καγχάζει ο τούρκος γιατί γνωρίζει ο υπερφίαλος, ότι η Ελλάδα έχει προβλήματα. 
Σήμερα καγχάζει ο σουλτανίσκος και απειλεί γιατί έχει γερές πλάτες. Έτσι του είπαν οι μεγάλοι « ακούμπα πάνω μας και όλα δικά σου» 
Όλοι αυτοί οι μεγάλοι είναι σήμερα που μας κάνουν τους φίλους και συμμάχους. 
Πάντα τέτοιοι ήταν, όποιος γνωρίζει ιστορία ξέρει πολύ καλά ότι τα έθνη ζηλοτυπούσαν με την Ελλάδα, ενώ οι λαοί τους πολλές φόρες έτρεφαν αισθήματα φιλελληνισμού. 
 
Σήμερα και στην παρούσα χρονική συγκυρία δεν χρειαζόμαστε μόνο ήρωες αλλά αγίους, πόσο μάλλον ανίκανους. 
Βάλτε στο μυαλό σας, ΠΟΙΟΣ θα μας σώσει από αυτήν την κατάντια; 
Σίγουρα δεν θα είναι ανθρώπινο χέρι. 
Ότι γίνει, θα γίνει για τα αίματα των προγόνων και για τα μικρά αθώα παιδάκια (ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ) 
 
Η Ελλάδα δεν είναι μόνο επικράτεια και χώρος, αλλά είναι ουσιαστικά η καρδιά του ανθρώπινου πολιτισμού. 
Οι Έλληνες των επόμενων γενιών είναι επιφορτισμένοι να γίνουν αιώνιοι διδάσκαλοι της ανθρωπότητας (ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ)
 
Αυτό που θα μας σώσει ΕΔΩ και ΤΩΡΑ, είναι την επόμενη ώρα να ανακατευθύνουμε το πνευματικό γενετικό υλικό μας μέσα στις ιστορικές πλατφόρμες του ηρωισμού και του καθαγιασμού. 
Να μην κατευθυνθούμε όμως προς τα άσχημα εκείνα στοιχεία της ράτσας μας που έχει ανάμεσα της εφιάλτες και προδότες. 
Το παρακάτω το αφήσαμε για το τέλος και όποιος θέλει το πιστεύει: 
«μετάνοια, υπομονή και αγάπη για την πατρίδα σας παιδιά μου και δεν θα δείτε αίματα μέσα σε αυτήν» παρουσιάστηκε σε κάποιον ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ και του τα ανήγγειλε. 
 
 
ΣΤΩΜΕΝ καλώς 
 
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

2 σχόλια:

  1. ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ. ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ....
    ΘΑ ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ .... ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΚΩΣ ...

    Το σχέδιο του Θεού για τη σωτηρία του ανθρώπου και του κόσμου, το οποίο προετοιμάστηκε κατά την περίοδο της Παλαιάς Διαθήκης, αποκαλύφτηκε στην κτίση με την ενανθρώπιση του Υιού και Λόγου του Θεού, όταν ήλθε το «πλήρωμα του χρόνου» και εγκαινιάστηκε η Βασιλεία του Θεού με το όλο έργο, το πάθος και την ανάσταση του Ιησού Χριστού. Η Βασιλεία προεκτείνεται με την ίδρυση της Εκκλησίας στους αιώνες μέχρι την τελείωσή της, έως δηλαδή τη δεύτερη ένδοξη έλευση του Ιησού Χριστού.

    Έτσι, η ιστορία της σωτηρίας -η καρδιά της πρωτοχριστιανικής καινοδιαθηκικής διδαχής- φαίνεται ότι εκτυλίσσεται σε δύο κινήσεις: η μία προχωρεί από τους πολλούς στον Ένα, είναι η Παλιά Διαθήκη· ενώ η άλλη από τον Ένα στους πολλούς, είναι η Καινή. Στο κεντρικό σημείο βρίσκεται η εξιλαστήρια πράξη του θανάτου και της ανάστασης του Χριστού. Η επίγεια Εκκλησία, που αντιπροσωπεύει το σώμα του Χριστού, διαδραματίζει ένα κεντρικό ρόλο για τη λύτρωση ολοκλήρου του ανθρωπίνου γένους και συνεπώς ολόκληρης της δημιουργίας.

    Κορυφαίο, συνεπώς, γεγονός της σχέσης Θεού και κτίσης είναι η ένσαρκη παρουσία του Θεού Λόγου, η οποία αποτελεί και την υπέρτατη συγκατάβαση του Θεού προς την ανθρωπότητα. Η άπαξ διά παντός ενανθρώπηση του Θεού Λόγου τέμνει καθοριστικά την ιστορία των σχέσεων της ανθρωπότητας με τον άκτιστο Θεό, καθώς ο Ιησούς Χριστός προσλαμβάνει και ανακεφαλαιώνει ολόκληρη την κτίση, την κάνει σώμα Του και την οδηγεί στον τελικό της σκοπό, τη σωτηρία. Με την ενανθρώπησή Του η κτίση ξεπερνά τα όρια της φθαρτότητας, ζωοποιείται και μπορεί να μετάσχει στις θείες μεταμορφωτικές ενέργειες[132]. Ο Ιησούς Χριστός δεν είναι απλώς και μόνο ο δημιουργός μιας «νέας κατάστασης» για την ανθρωπότητα, αλλά πάνω από όλα είναι ο ίδιος η Βασιλεία των Ουρανών.

    Η σωτηρία δεν αποτελεί απλώς συγχώρηση αμαρτιών με τη νομική έννοια του όρου, όπως το αντιλαμβάνεται η δυτική θεολογία, αλλά οντολογική ανακαίνιση ολόκληρης της φύσης του ανθρώπου και μεταδίδεται με τα μυστήρια. Από τον Χριστό θεσπίζονται τα μυστήρια, το Βάπτισμα και η Θεία Ευχαριστία. Συνεπώς, οι θεοφάνειες, οι θείες εκφαντορίες, δεν έχουν για στόχο κάποιες απροσδιόριστες μεταφυσικές ανακοινώσεις, αλλά το πώς το υπερφυσικό θα φωτίσει το φυσικό σε κλίμακα προσωπικών ανθρωπολογικών ανησυχιών που είναι γνωστικά προσδιορίσιμες. Κυρίως όμως ο Λόγος, το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, με την ενσάρκωσή Του φανερώνει στους ανθρώπους τον σκοπό για τον οποίο αυτοί έχουν αναχθεί στο είναι. Φορέας της σωτηρίας του τρεπτού ανθρώπου είναι η Εκκλησία, αφού «extra ecclesiam nulla salus» («εκτός Εκκλησίας καμία [δεν υπάρχει] σωτηρία») σύμφωνα με τη γνωστή ρήση του Κυπριανού (200/210-258 μ. Χ.), επισκόπου Καρχηδόνας (Ἐπιστ. οβ’, Προς Ιουβαϊανό, Περί Βαπτίσματος των Αιρετικών).
    Αρχείου απόσπασμα.
    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα εξαιρετικα σχολια των αναγνωστων του κουκφαμιλυ φανερωνουν το ψηλο επιπεδο των ιδιων και της ιστοσελιδας. Ειναι συμβολικα, εμπεριστατωμενα και πολλες φορες καυστικα.
    Ειναι αναγκαια ....
    Κωνσταντινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.