Σελίδες

18 Ιουνίου 2023

Το βάπτισμα των άτυχων παιδιών

Γράφει ο Ηλίας Σταμπολιάδης
 
Mία από τις κατηγορίες εναντίον του π. Αλεξάνδρου Καριώτογλου, ιερέως του ιερού ναού Αγίου Νικολάου Ραγκαβά στην Πλάκα, είναι ότι βάπτισε το παιδί ενός ομόφυλου ζευγαριού. Η κατηγορία αυτή δεν στέκει διότι τα ομόφυλα ζευγάρια δεν τεκνοποιούν και επομένως η κατηγορία είναι ασύστατη. Απλά ο π. Αλέξανδρος βάπτισε ένα παιδί εις το όνομα της Αγίας Τριάδος και το έκανε μέλος της Εκκλησίας του Χριστού. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο π. Αλέξανδρος , που είπε και αυτός την ατάκα του ευχόμενος στους «γονείς να είναι πάντα ερωτευμένοι», αλλά και όλοι αυτοί που χαρακτηρίζουν τους ομόφυλους σαν γονείς του παιδιού και μέσω της υπερασπίσεως του γεγονότος της βάπτισης εμμέσως πλην σαφώς αναγνωρίζουν στους ομόφυλους να ονομάζονται γονείς έστω αν λέγονται Α και Β, παραβλέποντας την φυσική λειτουργία της γέννησης κατά την οποία συνεργούν ένας άνδρας και μία γυναίκα που συνιστούν τους πραγματικούς γονείς και σημαίνονται με τις λέξεις Μητέρα και Πατέρας.
 
Επειδή η παρά φύση συμπεριφορά έχει πλεονάσει στην εποχή μας θα μπορούσε ένα παιδί να έχει εγκαταλειφθεί από τους φυσικούς του γονείς, ακόμη και να μείνει ορφανό, και κάποιοι να το περιμαζέψουν και να το φροντίσουν και αυτοί πλέον ονομάζονται κηδεμόνες και όχι γονείς. Εφόσον οι κηδεμόνες αυτοί είναι θεοσεβούμενοι είναι φυσικό να θέλουν να βαπτίσουν το παιδί. Ας μην αναφερθώ στον Απόστολο Παύλο που λέει πόσο θεοσεβείς μπορεί να είναι δύο ομόφυλοι. Εδώ πρέπει να δούμε τα πράγματα στο βάθος τους. Οι άνθρωποι ζούμε σε κοινωνία που διέπεται από κανόνες που άλλους έχει καθορίσει η ίδια η φύση του ανθρώπινου γένους και είναι κοινοί για όλες τις φυλές ενώ άλλους τους καθορίζουν η κοσμοθεωρία και η πολιτιστική κατάσταση κάθε φυλής και μπορούν να διαφέρουν.
 
Όπως είναι γνωστό πολλά πράγματα λόγω κάποιας φυσικής εκτροπής δεν λειτουργούν με τον φυσιολογικό τρόπο και παρουσιάζουν κάποια απόκλιση. Τα άτομα που έχουν την ατυχία να γεννηθούν έχοντας ένα παρά φύση ελάττωμα καταλαβαίνουμε ότι διαφέρουν του φυσιολογικού και η ζωή τους είναι γενικώς δύσκολη. Στο παρελθόν τα άτομα αυτά υπέφεραν περισσότερο διότι υφίσταντο αυτό που σήμερα ονομάζουμε bulling ενώ σήμερα υπάρχει η τάση να μην δημιουργούμε συνθήκες που να τα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο. Ένα από αυτά τα ελαττώματα είναι και η ομοφυλοφιλία που μερικοί, στην προσπάθεια τάχα να βοηθήσουν τα άτομα αυτά, προσπαθούν να εισάγουν νέες αντιλήψεις και να επιβάλλουν κανόνες διαβίωσης που δεν αντιστοιχούν στην κανονική φύση της ζωής. Τέτοιοι νέο-εισαγόμενοι κανόνες είναι η εξάλειψη της έννοιας του πατέρα και της μητέρας και η αντικατάσταση τους με γονέας Α και Β, η μη βιολογική αναγνώριση του φύλλου ενός παιδιού που, με την ψευδή επίκληση της ελευθερίας, το αφήνουν στην κρίση επιλογής του και λόγω της επικρατούσας ασέλγειας, σε κάποιο ποσοστό, μερικά άτομα καταλήγουν να συμπεριφέρονται με επίκτητη διαστροφή. Το αποτέλεσμα ύπαρξης κάποιου φυσικού ελαττώματος αντί να κάνει τα άτομα ταπεινόφρονα και οι άλλοι να δείχνουν μία αντίστοιχη κατανόηση έχει καταντήσει να απαιτούν να αναγνωριστεί το ελάττωμα τους σαν δικαίωμα επιβολής του ως φυσιολογικό, διαστρέφοντας την φυσική συμπεριφορά.
 
Γιατί η πολιτεία δίνει το δικαίωμα σε δύο ομόφυλα άτομα να υιοθετούν παιδιά και να αποκαλούνται γονείς ενώ εκ φύσεως δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν και να υποχρεώνουν μικρά παιδιά να μεγαλώνουν σε ένα παρά φύση περιβάλλον, την στιγμή μάλιστα που πολλά άτεκνα φυσιολογικά ζευγάρια ανδρός και γυναικός συναντούν τόσες δυσκολίας να τα υιοθετήσουν; 
 
Κατά την δική μου άποψη αντί οι Ιεράρχες να κατηγορούν τον πατέρα Αλέξανδρο που βάπτισε ένα παιδί που έτυχε να μην το φροντίζουν οι γονείς του και επιπλέον ατύχησε και υιοθετήθηκε από ομόφυλους κηδεμόνες και με την ατάκα του τους νομιμοποίσε, να κοιτάξουν να δείξουν την πυγμή τους και το ενδιαφέρον τους για την Εκκλησία όχι κατηγορώντας μόνο τον πατέρα Αλέξανδρο, αλλά καταγγέλλοντας την πολιτεία για τα νομοθετήματα που δημιουργούν τις συνθήκες μετάβασης σε νέου τύπου μετά ανθρώπου και αντί να συνεργάζονται με τον Καίσαρα, εξασφαλίζοντας κοσμική εξουσία, να δείξουν θυσιαστικό πνεύμα και να υπερασπιστούν την φυσική εξέλιξη της δημιουργίας στην οποία έχουν διοριστεί φύλακες και ποιμένες των ανθρώπων. Ας τολμήσουν να διαμαρτυρηθούν για την αφίσα που έχουν βάλει στις στάσεις των λεωφορείων και διαφημίζει ότι τάχα η αγάπη κάνει την οικογένεια αποκρύπτοντας ότι η οικογενειακή αγάπη είναι αποτέλεσμα βιωματικής εμπειρίας και όχι διαφημιστική ατάκα σαν αυτή που επικαλείται και ένας νεοέλληνας πρωταθλητής για την αγάπη μιας εταιρείας στοιχημάτων. 
 
Ηλίας Σταμπολιάδης 
Μηχανικός Μεταλλείων Μεταλλουργός
πρώην Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης
 
Πηγή: International Hellenic Association

5 σχόλια:

  1. Ἠ. Σταμπολιάδης: «Τα άτομα που έχουν την ατυχία να γεννηθούν έχοντας ένα παρά φύση ελάττωμα καταλαβαίνουμε ότι διαφέρουν του φυσιολογικού και η ζωή τους είναι γενικώς δύσκολη. Στο παρελθόν τα άτομα αυτά υπέφεραν περισσότερο διότι υφίσταντο αυτό που σήμερα ονομάζουμε bulling ενώ σήμερα υπάρχει η τάση να μην δημιουργούμε συνθήκες που να τα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο. Ένα από αυτά τα ελαττώματα είναι και η ομοφυλοφιλία ...».

    Σχόλιον: Ὁ ἐκλεκτός Συνάδελφος κ. Σταμπολιάδης ὑπονοεῖ ὅτι μερικοί ὁμοφυλόφιλοι γεννιοῦνται τέτοιοι. Εἰς ἰδιωτικήν συζήτησιν πού εἶχα σήμερα τό πρωΐ μαζί του, μέ ἐπληροφόρησεν ὅτι μία εἰδικός, ἐκλεκτή Ἑλληνίς καί Ὀρθόδοξος καί αὐτή, τοῦ τό εἶπεν αὐτό. Νομίζω, ὅμως, ὅτι σφάλλουν ἀμφότεροι. Εἰς τό βιβλίον "Ἔκδοσις ἀκριβής τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως" τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ, Κεφάλαιον 67, ὁ Ἅγιος γράφει: «ὃ Θεὸς οὐ βούλεται, οὐδὲ παραχωρεῖ». Αὐτό νομίζω ὅτι καταρρίπτει τόν ὡς ἄνω ἰσχυρισμόν, τόν ὁποῖον διετύπωσε εἷς «ἐπίσκοπος» τῆς ἐν Ἑλλάδι κρατούσης «ἐκκλησίας», ὅτι δῆθεν ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι θεόσδοτος (!!!), διό καί δέν θέλει νά τήν κατηγορήσῃ, διά νά μήν εὑρεθῇ ... θεοκατήγορος!!! Ὅ,τι μισεῖ ὁ Θεός Τοῦ εἶναι ἀδύνατον νά τό παραχωρήσῃ! Ἡ ἁμαρτία εἶναι ἐπίκτητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλεγε ο Μακαριστός πατέρας Αθανάσιος Μυτιληναίος:
    Όταν ακούτε κήρυγμα που σας χαϊδεύει τα αυτιά να φεύγετε, δεν είναι αληθινό αλλά είναι εκ του πονηρού.
    Το κήρυγμα του Χριστού μας ελέγχει, για να διορθωνώμαστε και να προοδεύουμε πνευματικά.

    Δυστυχώς ο αρθρογράφος γράφει πράγματα όχι μόνο δεν ισχύουν, αλλά και συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

    Μας λέει:
    Ας μην αναφερθώ στον Απόστολο Παύλο που λέει πόσο θεοσεβείς μπορεί να είναι δύο ομόφυλοι.

    Ας μας πει σε ποιο εδάφιο της Αγίας Γραφής το λέει:
    Κεφάλαιο και στίχο για να το δούμε και εμείς, γιατί η Αγία Γραφή ακριβώς τα αντίθετα λέει, και με βαρείς χαρακτηρισμούς.

    ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται.. (Α΄ Κορ. στ΄ 9-11).

    Εάν ένας άνδρας κοιμηθεί με έναν άντρα όπως με μια γυναίκα, και οι δύο έχουν διαπράξει βδέλυγμα … (Λευιτικό κ΄ 13).

    Γι’ αυτό το λόγο (δηλ. για την άρνησή τους να αναγνωρίσουν, να ευχαριστήσουν και να δοξάσουν το Θεό) ο Θεός τους παρέδωσε σε επαίσχυντα πάθη.
    Οι γυναίκες τους αντάλλαξαν τις φυσικές σχέσεις με τις παρα φύση, και παρομοίως οι άνδρες άφησαν τις φυσικές σχέσεις με τις γυναίκες και κάηκαν με φλόγα ακράτητης επιθυμίας μεταξύ τους, διαπράττοντας άνδρας με άνδρα επαίσχυντες πράξεις και λαμβάνοντας έτσι από τον ίδιο τους τον εαυτό το μισθό που τους άξιζε για την πλάνη τους (Ρωμ. α΄ 26-27)
    Βλέπετε τι μας λέει ο Πρώτοκορυφαίος Απόστολος Παύλος.

    Τα Σόδομα και Γόμορρα για αυτό το βδελυρό αμάρτημα κάηκαν ολοσχερώς και όχι μόνο κάηκαν, αλλά άνοιξε η γη και κατάπιε τις πόλεις, εκεί που βρίσκεται η σημερινή νεκρά θάλασσα, που δεν ζει ούτε ψαράκι.

    Ότι γράφουμε να το λέμε τεκμηριωμένα και όχι αερολογίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνω και με τα δυο σχολια. Διαβλεπω την αγαθη προαιρεση και τον καλο λογισμο του αγαπητου κ. Σταμπολιαδη, αλλα δυστυχως οπως πολυ συνανθρωποι μας, θεωρει οτι η ομοφυλοφιλια ειναι ελαττωμα εκ γενετης.
    Η αληθεια ειναι οτι προκειται για επικτητη διαστροφη και παραφυσιν σαρκικο παθος. Ο ομοφυλοφιλος με μεγαλο αγωνα μπορει να νικησει αυτο το παθος κι εχουμε σχετικα παραδειγματα.
    Αγαπητε μου κ Σταμπολιαδη ολα τα βρεφη στο μαιευτηριο ειναι αληθινα αγορακια και κοριτσακια. Το τι γινεται μετα μεσα στα σπιτια που μεγαλωνουν και το τι βιωνουν οι ψυχουλες αυτες μεσα στην χωρις Χριστο, διεστραμμενη κοινωνια μας και στα νεοταξικα σχολεια μας, οπου τους λενε να διαλεξουν το φυλο τους, ειναι μια αλλη τρομακτικη ιστορια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμπληρώσω κάτι ακόμα στο σχόλιο του Αδερφού μας Θάνου που πραγματικά χαίρομαι για την διάκριση που έχει.
    Συμβουλεύει χωρίς να προσβάλλει.

    Ελάττωμα εκ γεννηθείς είναι να γεννηθεί κάποιο μωρό, τυφλό, ανάπηρο, με νοητική υστέρηση ή γενικώς με κάποιο πρόβλημα.

    Η ομοφυλοφιλία δεν είναι ελάττωμα, είναι πάθος, το οποίο αναπτύσσει ο άνθρωπος ακόμα και από την κοιλία της μητέρας του.

    Δεν ενθυμούμαι ποιος Άγιος ήταν, νομίζω ο Μέγας Βασίλειος, η μητέρα του η Αγία Εμμέλεια νήστευε αυστηρά Τετάρτη και Παρασκευή όταν κυοφορούσε τον Μέγα Βασίλειο, και όταν γεννήθηκε ο Μέγας Βασίλειος Τετάρτη και Παρασκευή δεν βύζαινε το μητρικό γάλα, επειδή είχε συνηθίσει να μην τρέφεται σωστά Τετάρτη και Παρασκευή.
    (Το περιστατικό είναι πραγματικό απλά μπορεί να κάνω λάθος στο Όνομα του Αγίου).

    Για αυτό όταν κυοφορεί μία γυναίκα θα πρέπει οι σύζυγοι να βρίσκονται σε αποχή. Γιατί το έμβρυο μέσα στην κοιλιά αισθάνεται και νιώθει τα πάντα.

    Θα πω ένα παράδειγμα:
    Όταν βλέπουμε ένα γυφτάκι να κλέβει λέμε:
    Ε γυφτάκι είναι, τι θα κάνει;
    Ρίχνουμε την ευθύνη στην φυλή του, και όχι, στο ότι έτσι το έμαθαν.
    Όμως μπορεί να συμβεί και το αντίθετο.
    Αυτό το γυφτάκι μπορεί να μεγαλώσει σε μία οικογένεια αξιοπρεπή και να γίνει ένας χρήσιμος πολίτης.
    Και ένα παιδάκι που δεν είναι γυφτάκι να μάθει από μικρό να ζει μέσα στην παραβατικότητα.

    Άρα δεν παίζει ρόλο η φυλή, αλλά η ανατροφή του παιδιού.

    Όταν ένα παιδάκι μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον διεστραμμένο, το θεωρεί φυσιολογικό.
    Γιατί αυτό γίνεται δευτέρα φύση του.

    Όσο είναι μικρό και τρυφερό ένα δέντρο είναι ευλύγιστο και το βοηθάς να ψηλώσει ορθά.
    Αν όμως έχει ήδη ψηλώσει στραβά, τότε αυτό δεν σιάζει, αλλά σπάει.

    Το ίδιο συμβαίνει και με τα παιδιά.
    Αν τα πάθη μέσα τους γίνουν σαν τα πλατάνια και βγάλουν ρίζες βαθιές τότε είναι πολύ δύσκολο να τα ξεριζώσεις.

    Φυσικά και αυτό το πάθος μπορεί να θεραπευτεί, υπάρχουνε αρκετοί άνθρωποι που προσπαθούν πραγματικά.

    Έγραψα σε ένα προηγούμενο σχόλιο ότι χρειάζεται έναν καλό Πνευματικό γιατί ο αγώνας αυτός χωρίς βοήθεια από Άνωθεν είναι άνισος.

    Για αυτό και ο διάβολος βάζει τώρα τους υπηρέτες του να ψηφίσουν νόμους ώστε να απαγορεύουν την βοήθεια σε αυτούς τους ανθρώπους, ακόμα και στους Πνευματικούς θα τους απαγορεύει να τους βοηθήσουνε.

    Και που είμαστε ακόμα!

    Πρώτα ο Θεός θα αναφερθούμε πάλι σε αυτό το καυτό θέμα των ημερών μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μία που αναφέρθηκα στο προηγούμενο σχόλιο μου για το γυφτάκι, άς ακούσετε και μία ομιλία του Μακαριστού Επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτη που μιλάει για τους τσιγγάνους.

    Μας λέει ο Ιερός Χρυσόστομος:
    Και ένας άνθρωπος που είναι ζήλο πεπειρωμμένος είναι ικανός να αλλάξει ολόκληρο χωριό ή Πόλη.

    Αυτός ήταν ο Μακαριστός Αυγουστίνος Καντιώτης.

    Ακούστε στην ομιλία πως ομιλεί για τους πρωθυπουργούς και τους ισχυρούς της γης, πρόσθεσε αυτοίς κακά Κύριε.

    Και πως άναψε τη σπίθα μέσα στην καρδιά των τσιγγάνων και τους έκανε διαμάντια.

    Σας το διαβεβαιώνω ότι είναι από τις ωραιότερες ομιλίες που έχετε ακούσει.

    Αυτοί οι τσιγγάνοι που είναι τόσο πολύ μισητή σε όλους, τους έκανε να γίνουν οι πιο αγαπητοί, αν ενθυμούμαι μιλάει για την Φλώρινα όταν βρισκόταν.

    Ακούστε την..

    https://youtu.be/YUY7Fatk6Rs

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.